St.Brian is een goeie leermeester.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
Ongelooflijk weer hoe Amanda ' discussieerd' : Kan je luisteren, dan kom je wat te weten ?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
Heeeeerlijk!
Denk dat daar ook een dosis bluf bij zit. Zoveel belangrijke info zal er niet zijn. Maar het blijft inderdaad een rare zaak dat dat zomaar kan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda weet Brian alles.
Huub maakt het niks uit, hij weet toch hoe Brian over hem denkt.
Eigenlijk is het schandalig dat Brian zoveel spelinfo heeft gekregen, daarom heeft hij zo'n grote schjmoel.
De FEBO heeft hem ook nog een handje geholpen door hem in tegebstelling tot eerede berichten alleen te laten gaan, zoadt die 8 uur gisteren 1 grote influitser- en infosessie zijn geworden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het schandalig dat Brian zoveel spelinfo heeft gekregen, daarom heeft hij zo'n grote schjmoel.
Volgens Villa Vandaag was er wel een cameraman aanwezig, dus ook een geluidsman.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
De FEBO heeft hem ook nog een handje geholpen door hem in tegebstelling tot eerede berichten alleen te laten gaan, zoadt die 8 uur gisteren 1 grote influitser- en infosessie zijn geworden.
Amanda is 't type dat denkt dat degene die het meeste schreeuwt de discussie heeft gewonnen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als Kim vrijdag komt heb ik de hele avond dorst, Naad ook waarschijnlijk, verbaal is Kim ook nis, die lul ik zo onder de tafel.
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
Jaap verlult zich weer.
Ze denkt dat Natasja dat heeft gezegd vanuit jaloezie, het komt geen moment bij haar op dat Brian haar wipt voor back-up.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef Stupidisco het volgende:
Amanda zegt dat het niet waar is omdat het anders is gegaan tussen Brian en Amanda. Oftewel, ze denkt dat het niet waar is omdat Brian 'lief' tegen haar deed. Ze snapt niet dat dat ook gespeeld kan zijn.
Ach, wat weet Brian nu over Huub en Lieke dat hij voor het spel kan gebruiken?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Het kwam erop neer dat hij in de tijd van terror Jaap immuniteit had. Redactie wilde hem erin houden.quote:
Brian en Amanda bleven 4 1/2 uur weg, tel uit je winst.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:30 schreef kit2u het volgende:
Hoelang heb je nodig bij een tandarts.
Ik geloof het zo, volgens mij heeft Huub toen de opdracht gekregen om Jaap in de kooi te houden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat hij in de tijd van terror Jaap immuniteit had. Redactie wilde hem erin houden.
En dat geloof ik onmiddellijk , wat zal de FEBO daar nu spijt van hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat hij in de tijd van terror Jaap immuniteit had. Redactie wilde hem erin houden.
Misschien toch maar even kijken bedankt voor de tipquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aanstaande donderdag zend RTL een special uit over het 1 jarig bestaan van DGK. (20:30 - 21:30)
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_De_Gouden_Kooi.html
In opdracht van Brian, maar je hebt gelijk. Eigenlijk is dat ook niet zo moeilijk, 1 op 1 met Huub is altijd leuk en Amanda klapt heerlijk uit de school over Natasja.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed gesprek Huub met Amanda, tijd niet gezien of gehoord .......
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
Misschien toch maar even kijken bedankt voor de tip![]()
quote:n een tv-special passeren donderdag, tussen 20.30 en 21.30 uur, alle gebeurtenissen van het eerste jaar nogmaals de revue.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
en Amanda klapt heerlijk uit de school over Natasja.
O.a over de jaloezie van Natasja tov Brian en het opstoken van Naad om Brian te kussen.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
O.a over de jaloezie van Natasja tov Brian en het opstoken van Naad om Brian te kussen.
Toch blijft Amanda Natasja een tof wijf vinden maar dat zal je niks verbazen.
Waarop Luc vraagt: Wat is het verschil tussen het stel Huub en Lieke/ Naad en Dennix.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap zegt dat zodra Huub Lieke laat vallen, Jaap zich direct weer bij Huub aansluit. Jaap: "Maar dat gelooft Huub natuurlijk ook niet"
[afbeelding]
Toch doet het me denken aan het Stockholmsyndroom, je bent nu eenmaal verooroordeeld tot elkaar in dat hok.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het gesprek van Amanda met Huub zie je toch wel dat ze een bepaalde 'band' hebben. Die twee kunnen elkaar best hebben en staan niet vijandig tegenover elkaar. Leuk gesprek.
Zet net de streams aan.. Wat voor info geeft ze prijs als ik mag vragen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Amanda geeft veel informatie prijs.
Ja, ze praat voluit. Huub laat haar ook lekker doorkletsen, af en toe even een beetje verhaal voeren en dan gaat ze weer verder.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Amanda geeft veel informatie prijs.
HOI !!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Halloo Fokkers! Ik ben nieuw!
(ben het vriendinnetje van Buffyjan die mee was naar de DGK dag)
Dit lijkt me iets anders. Het Stockholmsyndroom ontstaat pas nadat de traumarische ervaring is beeidigd. En die ervaring moet voldoende lang geduurd hebben. De 'band' tussen Amanda en Huub bestaat al vanaf de eerste dag en ze zitten nog steeds samen in de villa.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch doet het me denken aan het Stockholmsyndroom, je bent nu eenmaal verooroordeelt tot elkaar in dat hok.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Hoi, ben jij dat meisje met bril die ook op de foto staat??quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Tnx! enne... was het maar zo'n feest.... heb geen streams, die doen het niet op de Mac!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Dat meisje met die leuke bril, dus.
Weest welkom en licht mij in over welke info Amanda allemaal prijsgeeft!![]()
Vragen mag altijdquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Zet net de streams aan.. Wat voor info geeft ze prijs als ik mag vragen?
jepquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Hoi, ben jij dat meisje met bril die ook op de foto staat??
iig welkom
Welkom en klets gezellig mee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Nee, het ontstaat tijdens.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit lijkt me iets anders. Het Stockholmsyndroom ontstaat pas nadat de traumarische ervaring is beeidigd. En die ervaring moet voldoende lang geduurd hebben. De 'band' tussen Amanda en Huub bestaat al vanaf de eerste dag en ze zitten nog steeds samen in de villa.
Huub heeft dat meerdere malen uitgesproken...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het ontstaat tijdens.
Hier kun je wel gelijk in hebben alhoewel ik denk dat Huub haar echt dom vindt.
Huub vind Amanda zeker dom (in de zin van 'blond'). Maar dat weerhoud hem er niet van leuk met haar op te trekken en gezellig met haar te praten. Op zo'n moment als nu is een diepe beschouwing van de wereld-politiek niet nodig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het ontstaat tijdens.
Hier kun je wel gelijk in hebben alhoewel ik denk dat Huub haar echt dom vindt.
Zoals het hoort, je vriendin verdedigen t.o. een dom wicht.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
Moooooooooooooooooooi hoe Huub spreekt over Lieke nu tegen Amanda.
Dat is dus Huub ten voeten uit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub vind Amanda zeker dom (in de zin van 'blond'). Maar dat weerhoud hem er niet van leuk met haar op te trekken en gezellig met haar te praten. Op zo'n moment als nu is een diepe beschouwing van de wereld-politiek niet nodig.
moooiii...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier hoef je niet veel aan toe te voegen
[afbeelding]
Domme uitspraak van Huub. Ik weet zeker dat wanneer Lieke de kans krijgt ze Huub een enorm mes in z'n rug gaat duwen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
Huub: Ook al zou ik jullie allemaal vertrouwen dan zou ik Lieke nog nooit laten gaan... voor geen goud!!
Ik had het over Huub niet over Liekequote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
en precies datgene dat Lieke mist
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:06 schreef BarryK het volgende:
Jaap: als ik tegen Huub zeg dat hij z'n gang mag gaan met Dennis , eet 'ie m op
Over iets wat huub typeert en datgene is precies hetgeen dat Lieke mist in mijn ogenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had het over Huub niet over Lieke![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef trettie het volgende:
En niemand mag aan Brian z'n gedichtenbundel zitten want dat betekend een exit zegt ie net.
Maar Brian mag wel in Huubs kast zitten aan persoonlijke dingen!!!!
Dat is geen exit!
Dat zei Jaap daarna ook "het is wel mooie tv maar niet goed voor jaapie"quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef noekje het volgende:
Ik vind de nieuwe layout mooi!
[..]
Dat is toch juist leuk voor het spel en tv. Eén tegen één ipv die groepsbashes. Jaap weet wel wat mooie tv is.![]()
St.Brian is nu eenmaal een kindje van God, we wachten op de heiligverklaring.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef trettie het volgende:
En niemand mag aan Brian z'n gedichtenbundel zitten want dat betekend een exit zegt ie net.
Dat is geen exit!
tuuuuurlijk niet......... kindje van god..quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef trettie het volgende:
Dat is geen exit!
Je kunt terug naar de oude lay-out via Opties-Gebruik template-foksilver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef Lady-night het volgende:
Ik kan heel slecht copieren...met deze nieuwe lay-out....wel mooi overigens
Misschien dom, maar wel goed dat hij zich zo uitspreekt tegen de 5!! In dit geval tegen Amanda, maar de rest hoort dit ook snel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Domme uitspraak van Huub. Ik weet zeker dat wanneer Lieke de kans krijgt ze Huub een enorm mes in z'n rug gaat duwen.
En daar gaat ie de fout in...... Huub heeft veel waardering voor AuthentiekJaap. Maar door die domme switches en mensen onnodig groot maken verdwijnt het vertrouwen als sneeuw voor de zon.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat zei Jaap daarna ook "het is wel mooie tv maar niet goed voor jaapie"
nee en ik zit zo met smart te wachten ............ik wil die kop van dennis zienquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:21 schreef kit2u het volgende:
Nog niet terug van de 'tandarts" ?
Bij Dennix moesten alle melktandjes eruit, dat duurt even ......quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:21 schreef kit2u het volgende:
Nog niet terug van de 'tandarts" ?
Ik denk dat de oplossing voor deze patstelling is dat Jaap nix inwisseld voor Lieke. Dus hiermee bevestigd Huub dat ie dat nooit zal doen en Jaap moeilijker zo'n move kan maken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien dom, maar wel goed dat hij zich zo uitspreekt tegen de 5!! In dit geval tegen Amanda, maar de rest hoort dit ook snel.
Het is toch een gastspeler? Ik zou er meer moeite mee hebben wanneer Luc bijv. had verraden waar Kim het boek had vestopt. Dus dit lijkt me prima in lijn van wat een gastspeler kan doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:25 schreef BarryK het volgende:
Jaap vraagt zich af of Luc wel mag zeggen "ik zou die stelletjes uit elkaar brengen"
Luc zegt dat hij denkt van wel, persoonlijke mening
Je avatar staat idd al een tijdje op de uitkijk....quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:24 schreef Ziet het volgende:
wat moet er allemaal wel niet gebeuren bij de tandarts joh... hoelang zijn ze nu al weg?
Het is gebeurd met die NIXLUL,die gaat er uit,weet het zeker.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij Dennix moesten alle melktandjes eruit, dat duurt even ......
Luc is goed bezig, allemaal één op één gesprekjes en met name bij Jaap is hij goed bezig, verwarring zaaien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch een gastspeler? Ik zou er meer moeite mee hebben wanneer Luc bijv. had verraden waar Kim het boek had vestopt. Dus dit lijkt me prima in lijn van wat een gastspeler kan doen.
hehehequote:Op maandag 1 oktober 2007 16:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Je avatar staat idd al een tijdje op de uitkijk....![]()
Dennis is al vanaf 13 uur naar de tandarts!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:36 schreef 2live het volgende:
Even voor de duidelijkheid; het gesprekje tussen Brian en Dennis is nog niet geweest?
Nee nog niet, hij is nog bij de tandarts .....quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:36 schreef 2live het volgende:
Even voor de duidelijkheid; het gesprekje tussen Brian en Dennis is nog niet geweest?
Complimenten BSOL, zowaar een leuke cap van Amandaquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"F*cking Hell, ik sta te nipple-gaten in De Party"
[afbeelding]
brian heeft dennis wel gezegd voor hij naar de tandarts ging, dat hij hem wilde spreken. Het wachten is dus op dennis en nadia, die zitten nu nog bij de tandarts.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:36 schreef 2live het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:31 schreef Miraaa het volgende:
Het zal ongetwijfeld al eerder gelinkt zijn.................dat wijf is totaal gestoort....
http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=34156&roddels=51252
Ze zijn om 13.00 uur vertrokken, ritje duurt hooguit 3 kwartier dus heen en terug 1 1/2 uur, en de rest van de tijd?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
brian heeft dennis wel gezegd voor hij naar de tandarts ging, dat hij hem wilde spreken. Het wachten is dus op dennis en nadia, die zitten nu nog bij de tandarts.
Tandarts?????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
brian heeft dennis wel gezegd voor hij naar de tandarts ging, dat hij hem wilde spreken. Het wachten is dus op dennis en nadia, die zitten nu nog bij de tandarts.
Thuis,quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn om 13.00 uur vertrokken, ritje duurt hooguit 3 kwartier dus heen en terug 1 1/2 uur, en de rest van de tijd?![]()
Moet heel eerlijk zeggen dat centrum amsterdam met de auto vanuit daar vrijwel onbereikbaar is.... Zeker op dit moment is het hele weg file.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn om 13.00 uur vertrokken, ritje duurt hooguit 3 kwartier dus heen en terug 1 1/2 uur, en de rest van de tijd?![]()
Ik denk niet dat ze Cheyenne en Yairo lang van hun "moeder" mogen genieten, dit kan nooit lang goed gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Unfucking believable! Dan gaat ze ook nog eens zeggen dat hij zijn gezin er zelf in heeft betrokken.
Het wordt echt meer en meer duidelijk hoe zo'n onmens het is en dat is een moeder.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef Ziet het volgende:
Huub: Brian is nog minder oprecht dan die hoop stront die ik nu loop aan te harken...![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Cheyenne en Yairo lang van hun "moeder" mogen genieten, dit kan nooit lang goed gaan.
Ik hoop dat Buro Jeugdzorg hier inmiddels bovenop zit, ik klink nu als een VOLler maar ik meen het oprecht.
Nadia had toch een lange behandeling nodig. Iets met een draadje achter haar tanden dat was afgebroken en geheel vernieuwd moest worden. En vergis je niet in de reistijd van A'dam-Centrum naar Eemnes op dit tijdstip.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, die ben ik kwijt, help me even.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze mogen haar kwaliteiten echt eens nodig onder een loep leggen. Dan moet ik ook weer denken aan die uitspraak bij Jensen over Cheyenne.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, die ben ik even kwijt, help me even.
ik denk dat ze of de toneelhaak aangezegd gekregen hebben of een nieuw script...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een draadje achter je tanden zetten kost hooguit tien minuten. Het het zelf ook, hahaquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia had toch een lange behandeling nodig. Iets met een draadje achter haar tanden dat was afgebroken en geheel vernieuwd moest worden. En vergis je niet in de reistijd van A'dam-Centrum naar Eemnes op dit tijdstip.
Die mevrouw op cap 1, is het type Herma.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oude foto's van Brian ......
Ik hoor nog zeggen dat iedereen haar dochter roemde omdat ze al zo volwassen was (9 jaar toch?)quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze mogen haar kwaliteiten echt eens nodig onder een loep leggen. Dan moet ik ook weer denken aan die uitspraak bij Jensen over Cheyenne.
Yep, nu weet ik het weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Jensen liet het fragment zien van een huilende Cheyenne toen moeders het pand ging verlaten.
'Cheyenne is gewoon een dramaturg/turk (). '
Iedereen viel toen stil.
quote:
wat zei die dan ? en wat was de aanleiding ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
Dennix kraakt Eric nog even af, die kan werkelijkheid en spel ook al niet uit elkaar houden.
Over iets wat in de party stond.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:10 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wat zei die dan ? en wat was de aanleiding ?
quote:
Natuurlijk maar Naad is in de wolken met haar Diddle dus besluit Dennix ze op hun nachtkastjes te zitten.quote:
Ja, dat Dennis zijn overhemd aan heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:18 schreef mazaru het volgende:
Heeft Brian nou al wat tegen Nix gezegd??
Nope, alleen dat hij zijn smoking overhemd draagt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:18 schreef mazaru het volgende:
Heeft Brian nou al wat tegen Nix gezegd??
Op dit momemt ja. Niet om 1 uur 's middags.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef bosb het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat centrum amsterdam met de auto vanuit daar vrijwel onbereikbaar is.... Zeker op dit moment is het hele weg file.
Neemt niet weg dat het wel heel erg lang duurt, zou me niets verbazen als ze wat dvd'tjes meehebben met boeiende DGK gesprekken ofzo..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:16 schreef tuinfluiter het volgende:
(Post)
Brian heeft veel zwarte strepen in zijn brief,
Huub had zaterdag veel minder strepen in de brief van Nena.
Wat is het toch een laf mannetje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, alleen dat hij zijn smoking overhemd draagt.![]()
Onze tandarts behandeld ook nooit meteen, maar laat je nog een keer terug komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Naad moet terug naar de tandarts omdat er een halve vulling uit is? Waarom behandelen ze dat niet direct, BS verhalen dus.
Ik denk meer in de richting van een bezoekje aan een notaris om een contract te tekenen voor de afloop en afkoop van DGK aan het eind van dit jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:20 schreef kit2u het volgende:
[..]
Op dit momemt ja. Niet om 1 uur 's middags.
Echt schandalig dat ze dit soort uitjes krijgen.
Ook als je vulling er half uit is, echt niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Onze tandarts behandeld ook nooit meteen, maar laat je nog een keer terug komen.
Dus dat kan wel waar zijn.
Ik dus niet, laat hem maar para worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:26 schreef Stupidisco het volgende:
het zal wel weer met een sisser aflopen....ik hoop echter dat Brian z'n woede weet vast te houden
dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus niet, laat hem maar para worden.
dan volgt al gauw "je moet elkaar durven loslaten"quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:41 schreef Starlie het volgende:
Brain: "Dennix is een man van praten en niet van daden..."
'FLASHBACK' Bart naar Brain: "Wanneer gaan we nou een keer zaken doen, je praat alleen en doen ho maar.."![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het spannendste, jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:39 schreef Stupidisco het volgende:
benieuwd hoe Jaap zich nu gaat opstellen. Dennix zal verwachten dat Jaap toch de kant van Dennix zal kiezen.
Nou zeg dat... die spant de één na de ander voor zijn karretje zodat zijn handjes schoon blijven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:41 schreef Starlie het volgende:
Brain: "Dennix is een man van praten en niet van daden..."
'FLASHBACK' Bart naar Brain: "Wanneer gaan we nou een keer zaken doen, je praat alleen en doen ho maar.."![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:52 schreef Ziet het volgende:
shit, nu vertelt ie het toch... jaap dus
maar dennis denkt niet dat zijn theorie klopt LOL
Dat is best wel knap.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:55 schreef diedirk het volgende:
Dennis pist 7 kleuren stront en hoopt dat Jaap hem weer gaat dekken
Absoluut, zeker weten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
Nadia heeft toch ook wel slecht over Brian gesproken?
LMAO. Ik lig he-le-maal dubbel om deze zin.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:55 schreef diedirk het volgende:
Dennis pist 7 kleuren stront en hoopt dat Jaap hem weer gaat dekken
Als ik thuis ben zal ik het opnemen voor je....quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef toneelhaak1 het volgende:
Is er iemand die het gesprek gaat opnemen van brain en dennis ik moet weg
Maar hij heeft gelijk. Brian/Amanda en Huub-Lieke stemmen elkaar niet weg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
Jaap blijft op safe spelen, en een beetje te veel.
Angsthaas, dubbeldik in het kwadraat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
Jaap blijft op safe spelen, en een beetje te veel.
Dennis en Nadia stemmen elkaar ook niet weg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar hij heeft gelijk. Brian/Amanda en Huub-Lieke stemmen elkaar niet weg.
Als Dennis weg gaat is Jaap de volgende.
Goed dat Jaap niet in de smerige slijmpraatjes van Brian is getrapt.
In het plan van Jaap wel. Nadia en Dennis zijn minder hecht dan die andere twee koppels, dus daar is een kans (klein weliswaar) dat die elkaar wel wegstemmen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis en Nadia stemmen elkaar ook niet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |