Thuis,quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn om 13.00 uur vertrokken, ritje duurt hooguit 3 kwartier dus heen en terug 1 1/2 uur, en de rest van de tijd?![]()
Moet heel eerlijk zeggen dat centrum amsterdam met de auto vanuit daar vrijwel onbereikbaar is.... Zeker op dit moment is het hele weg file.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn om 13.00 uur vertrokken, ritje duurt hooguit 3 kwartier dus heen en terug 1 1/2 uur, en de rest van de tijd?![]()
Ik denk niet dat ze Cheyenne en Yairo lang van hun "moeder" mogen genieten, dit kan nooit lang goed gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Unfucking believable! Dan gaat ze ook nog eens zeggen dat hij zijn gezin er zelf in heeft betrokken.
Het wordt echt meer en meer duidelijk hoe zo'n onmens het is en dat is een moeder.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef Ziet het volgende:
Huub: Brian is nog minder oprecht dan die hoop stront die ik nu loop aan te harken...![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Cheyenne en Yairo lang van hun "moeder" mogen genieten, dit kan nooit lang goed gaan.
Ik hoop dat Buro Jeugdzorg hier inmiddels bovenop zit, ik klink nu als een VOLler maar ik meen het oprecht.
Nadia had toch een lange behandeling nodig. Iets met een draadje achter haar tanden dat was afgebroken en geheel vernieuwd moest worden. En vergis je niet in de reistijd van A'dam-Centrum naar Eemnes op dit tijdstip.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, die ben ik kwijt, help me even.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze mogen haar kwaliteiten echt eens nodig onder een loep leggen. Dan moet ik ook weer denken aan die uitspraak bij Jensen over Cheyenne.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, die ben ik even kwijt, help me even.
ik denk dat ze of de toneelhaak aangezegd gekregen hebben of een nieuw script...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een draadje achter je tanden zetten kost hooguit tien minuten. Het het zelf ook, hahaquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia had toch een lange behandeling nodig. Iets met een draadje achter haar tanden dat was afgebroken en geheel vernieuwd moest worden. En vergis je niet in de reistijd van A'dam-Centrum naar Eemnes op dit tijdstip.
Die mevrouw op cap 1, is het type Herma.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oude foto's van Brian ......
Ik hoor nog zeggen dat iedereen haar dochter roemde omdat ze al zo volwassen was (9 jaar toch?)quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze mogen haar kwaliteiten echt eens nodig onder een loep leggen. Dan moet ik ook weer denken aan die uitspraak bij Jensen over Cheyenne.
Yep, nu weet ik het weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Jensen liet het fragment zien van een huilende Cheyenne toen moeders het pand ging verlaten.
'Cheyenne is gewoon een dramaturg/turk (). '
Iedereen viel toen stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |