nee en ik zit zo met smart te wachten ............ik wil die kop van dennis zienquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:21 schreef kit2u het volgende:
Nog niet terug van de 'tandarts" ?
Bij Dennix moesten alle melktandjes eruit, dat duurt even ......quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:21 schreef kit2u het volgende:
Nog niet terug van de 'tandarts" ?
Ik denk dat de oplossing voor deze patstelling is dat Jaap nix inwisseld voor Lieke. Dus hiermee bevestigd Huub dat ie dat nooit zal doen en Jaap moeilijker zo'n move kan maken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien dom, maar wel goed dat hij zich zo uitspreekt tegen de 5!! In dit geval tegen Amanda, maar de rest hoort dit ook snel.
Het is toch een gastspeler? Ik zou er meer moeite mee hebben wanneer Luc bijv. had verraden waar Kim het boek had vestopt. Dus dit lijkt me prima in lijn van wat een gastspeler kan doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:25 schreef BarryK het volgende:
Jaap vraagt zich af of Luc wel mag zeggen "ik zou die stelletjes uit elkaar brengen"
Luc zegt dat hij denkt van wel, persoonlijke mening
Je avatar staat idd al een tijdje op de uitkijk....quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:24 schreef Ziet het volgende:
wat moet er allemaal wel niet gebeuren bij de tandarts joh... hoelang zijn ze nu al weg?
Het is gebeurd met die NIXLUL,die gaat er uit,weet het zeker.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij Dennix moesten alle melktandjes eruit, dat duurt even ......
Luc is goed bezig, allemaal één op één gesprekjes en met name bij Jaap is hij goed bezig, verwarring zaaien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch een gastspeler? Ik zou er meer moeite mee hebben wanneer Luc bijv. had verraden waar Kim het boek had vestopt. Dus dit lijkt me prima in lijn van wat een gastspeler kan doen.
hehehequote:Op maandag 1 oktober 2007 16:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Je avatar staat idd al een tijdje op de uitkijk....![]()
Dennis is al vanaf 13 uur naar de tandarts!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:36 schreef 2live het volgende:
Even voor de duidelijkheid; het gesprekje tussen Brian en Dennis is nog niet geweest?
Nee nog niet, hij is nog bij de tandarts .....quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:36 schreef 2live het volgende:
Even voor de duidelijkheid; het gesprekje tussen Brian en Dennis is nog niet geweest?
Complimenten BSOL, zowaar een leuke cap van Amandaquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"F*cking Hell, ik sta te nipple-gaten in De Party"
[afbeelding]
brian heeft dennis wel gezegd voor hij naar de tandarts ging, dat hij hem wilde spreken. Het wachten is dus op dennis en nadia, die zitten nu nog bij de tandarts.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:36 schreef 2live het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:31 schreef Miraaa het volgende:
Het zal ongetwijfeld al eerder gelinkt zijn.................dat wijf is totaal gestoort....
http://www.zijonline.nl/news.asp?GossipID=34156&roddels=51252
Ze zijn om 13.00 uur vertrokken, ritje duurt hooguit 3 kwartier dus heen en terug 1 1/2 uur, en de rest van de tijd?quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
brian heeft dennis wel gezegd voor hij naar de tandarts ging, dat hij hem wilde spreken. Het wachten is dus op dennis en nadia, die zitten nu nog bij de tandarts.
Tandarts?????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
brian heeft dennis wel gezegd voor hij naar de tandarts ging, dat hij hem wilde spreken. Het wachten is dus op dennis en nadia, die zitten nu nog bij de tandarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |