St.Brian is een goeie leermeester.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef pullup het volgende:
Ongelooflijk weer hoe Amanda ' discussieerd' : Kan je luisteren, dan kom je wat te weten ?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
Heeeeerlijk!
Denk dat daar ook een dosis bluf bij zit. Zoveel belangrijke info zal er niet zijn. Maar het blijft inderdaad een rare zaak dat dat zomaar kan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda weet Brian alles.
Huub maakt het niks uit, hij weet toch hoe Brian over hem denkt.
Eigenlijk is het schandalig dat Brian zoveel spelinfo heeft gekregen, daarom heeft hij zo'n grote schjmoel.
De FEBO heeft hem ook nog een handje geholpen door hem in tegebstelling tot eerede berichten alleen te laten gaan, zoadt die 8 uur gisteren 1 grote influitser- en infosessie zijn geworden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Eigenlijk is het schandalig dat Brian zoveel spelinfo heeft gekregen, daarom heeft hij zo'n grote schjmoel.
Volgens Villa Vandaag was er wel een cameraman aanwezig, dus ook een geluidsman.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
De FEBO heeft hem ook nog een handje geholpen door hem in tegebstelling tot eerede berichten alleen te laten gaan, zoadt die 8 uur gisteren 1 grote influitser- en infosessie zijn geworden.
Amanda is 't type dat denkt dat degene die het meeste schreeuwt de discussie heeft gewonnen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als Kim vrijdag komt heb ik de hele avond dorst, Naad ook waarschijnlijk, verbaal is Kim ook nis, die lul ik zo onder de tafel.
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
Jaap verlult zich weer.
Ze denkt dat Natasja dat heeft gezegd vanuit jaloezie, het komt geen moment bij haar op dat Brian haar wipt voor back-up.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef Stupidisco het volgende:
Amanda zegt dat het niet waar is omdat het anders is gegaan tussen Brian en Amanda. Oftewel, ze denkt dat het niet waar is omdat Brian 'lief' tegen haar deed. Ze snapt niet dat dat ook gespeeld kan zijn.
Ach, wat weet Brian nu over Huub en Lieke dat hij voor het spel kan gebruiken?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Het kwam erop neer dat hij in de tijd van terror Jaap immuniteit had. Redactie wilde hem erin houden.quote:
Brian en Amanda bleven 4 1/2 uur weg, tel uit je winst.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:30 schreef kit2u het volgende:
Hoelang heb je nodig bij een tandarts.
Ik geloof het zo, volgens mij heeft Huub toen de opdracht gekregen om Jaap in de kooi te houden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat hij in de tijd van terror Jaap immuniteit had. Redactie wilde hem erin houden.
En dat geloof ik onmiddellijk , wat zal de FEBO daar nu spijt van hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat hij in de tijd van terror Jaap immuniteit had. Redactie wilde hem erin houden.
Misschien toch maar even kijken bedankt voor de tipquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aanstaande donderdag zend RTL een special uit over het 1 jarig bestaan van DGK. (20:30 - 21:30)
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_De_Gouden_Kooi.html
In opdracht van Brian, maar je hebt gelijk. Eigenlijk is dat ook niet zo moeilijk, 1 op 1 met Huub is altijd leuk en Amanda klapt heerlijk uit de school over Natasja.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed gesprek Huub met Amanda, tijd niet gezien of gehoord .......
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
Misschien toch maar even kijken bedankt voor de tip![]()
quote:n een tv-special passeren donderdag, tussen 20.30 en 21.30 uur, alle gebeurtenissen van het eerste jaar nogmaals de revue.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
en Amanda klapt heerlijk uit de school over Natasja.
O.a over de jaloezie van Natasja tov Brian en het opstoken van Naad om Brian te kussen.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
O.a over de jaloezie van Natasja tov Brian en het opstoken van Naad om Brian te kussen.
Toch blijft Amanda Natasja een tof wijf vinden maar dat zal je niks verbazen.
Waarop Luc vraagt: Wat is het verschil tussen het stel Huub en Lieke/ Naad en Dennix.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap zegt dat zodra Huub Lieke laat vallen, Jaap zich direct weer bij Huub aansluit. Jaap: "Maar dat gelooft Huub natuurlijk ook niet"
[afbeelding]
Toch doet het me denken aan het Stockholmsyndroom, je bent nu eenmaal verooroordeeld tot elkaar in dat hok.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het gesprek van Amanda met Huub zie je toch wel dat ze een bepaalde 'band' hebben. Die twee kunnen elkaar best hebben en staan niet vijandig tegenover elkaar. Leuk gesprek.
Zet net de streams aan.. Wat voor info geeft ze prijs als ik mag vragen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Amanda geeft veel informatie prijs.
Ja, ze praat voluit. Huub laat haar ook lekker doorkletsen, af en toe even een beetje verhaal voeren en dan gaat ze weer verder.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Amanda geeft veel informatie prijs.
HOI !!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Halloo Fokkers! Ik ben nieuw!
(ben het vriendinnetje van Buffyjan die mee was naar de DGK dag)
Dit lijkt me iets anders. Het Stockholmsyndroom ontstaat pas nadat de traumarische ervaring is beeidigd. En die ervaring moet voldoende lang geduurd hebben. De 'band' tussen Amanda en Huub bestaat al vanaf de eerste dag en ze zitten nog steeds samen in de villa.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch doet het me denken aan het Stockholmsyndroom, je bent nu eenmaal verooroordeelt tot elkaar in dat hok.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Hoi, ben jij dat meisje met bril die ook op de foto staat??quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Tnx! enne... was het maar zo'n feest.... heb geen streams, die doen het niet op de Mac!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Dat meisje met die leuke bril, dus.
Weest welkom en licht mij in over welke info Amanda allemaal prijsgeeft!![]()
Vragen mag altijdquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Zet net de streams aan.. Wat voor info geeft ze prijs als ik mag vragen?
jepquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Hoi, ben jij dat meisje met bril die ook op de foto staat??
iig welkom
Welkom en klets gezellig mee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Nee, het ontstaat tijdens.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit lijkt me iets anders. Het Stockholmsyndroom ontstaat pas nadat de traumarische ervaring is beeidigd. En die ervaring moet voldoende lang geduurd hebben. De 'band' tussen Amanda en Huub bestaat al vanaf de eerste dag en ze zitten nog steeds samen in de villa.
Huub heeft dat meerdere malen uitgesproken...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het ontstaat tijdens.
Hier kun je wel gelijk in hebben alhoewel ik denk dat Huub haar echt dom vindt.
Huub vind Amanda zeker dom (in de zin van 'blond'). Maar dat weerhoud hem er niet van leuk met haar op te trekken en gezellig met haar te praten. Op zo'n moment als nu is een diepe beschouwing van de wereld-politiek niet nodig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het ontstaat tijdens.
Hier kun je wel gelijk in hebben alhoewel ik denk dat Huub haar echt dom vindt.
Zoals het hoort, je vriendin verdedigen t.o. een dom wicht.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
Moooooooooooooooooooi hoe Huub spreekt over Lieke nu tegen Amanda.
Dat is dus Huub ten voeten uit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub vind Amanda zeker dom (in de zin van 'blond'). Maar dat weerhoud hem er niet van leuk met haar op te trekken en gezellig met haar te praten. Op zo'n moment als nu is een diepe beschouwing van de wereld-politiek niet nodig.
moooiii...quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier hoef je niet veel aan toe te voegen
[afbeelding]
Domme uitspraak van Huub. Ik weet zeker dat wanneer Lieke de kans krijgt ze Huub een enorm mes in z'n rug gaat duwen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:05 schreef Clank het volgende:
Huub: Ook al zou ik jullie allemaal vertrouwen dan zou ik Lieke nog nooit laten gaan... voor geen goud!!
Ik had het over Huub niet over Liekequote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
en precies datgene dat Lieke mist
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:06 schreef BarryK het volgende:
Jaap: als ik tegen Huub zeg dat hij z'n gang mag gaan met Dennis , eet 'ie m op
Over iets wat huub typeert en datgene is precies hetgeen dat Lieke mist in mijn ogenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had het over Huub niet over Lieke![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef trettie het volgende:
En niemand mag aan Brian z'n gedichtenbundel zitten want dat betekend een exit zegt ie net.
Maar Brian mag wel in Huubs kast zitten aan persoonlijke dingen!!!!
Dat is geen exit!
Dat zei Jaap daarna ook "het is wel mooie tv maar niet goed voor jaapie"quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef noekje het volgende:
Ik vind de nieuwe layout mooi!
[..]
Dat is toch juist leuk voor het spel en tv. Eén tegen één ipv die groepsbashes. Jaap weet wel wat mooie tv is.![]()
St.Brian is nu eenmaal een kindje van God, we wachten op de heiligverklaring.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef trettie het volgende:
En niemand mag aan Brian z'n gedichtenbundel zitten want dat betekend een exit zegt ie net.
Dat is geen exit!
tuuuuurlijk niet......... kindje van god..quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:15 schreef trettie het volgende:
Dat is geen exit!
Je kunt terug naar de oude lay-out via Opties-Gebruik template-foksilver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef Lady-night het volgende:
Ik kan heel slecht copieren...met deze nieuwe lay-out....wel mooi overigens
Misschien dom, maar wel goed dat hij zich zo uitspreekt tegen de 5!! In dit geval tegen Amanda, maar de rest hoort dit ook snel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Domme uitspraak van Huub. Ik weet zeker dat wanneer Lieke de kans krijgt ze Huub een enorm mes in z'n rug gaat duwen.
En daar gaat ie de fout in...... Huub heeft veel waardering voor AuthentiekJaap. Maar door die domme switches en mensen onnodig groot maken verdwijnt het vertrouwen als sneeuw voor de zon.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:17 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat zei Jaap daarna ook "het is wel mooie tv maar niet goed voor jaapie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |