Waarop Luc vraagt: Wat is het verschil tussen het stel Huub en Lieke/ Naad en Dennix.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap zegt dat zodra Huub Lieke laat vallen, Jaap zich direct weer bij Huub aansluit. Jaap: "Maar dat gelooft Huub natuurlijk ook niet"
[afbeelding]
Toch doet het me denken aan het Stockholmsyndroom, je bent nu eenmaal verooroordeeld tot elkaar in dat hok.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het gesprek van Amanda met Huub zie je toch wel dat ze een bepaalde 'band' hebben. Die twee kunnen elkaar best hebben en staan niet vijandig tegenover elkaar. Leuk gesprek.
Zet net de streams aan.. Wat voor info geeft ze prijs als ik mag vragen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Amanda geeft veel informatie prijs.
Ja, ze praat voluit. Huub laat haar ook lekker doorkletsen, af en toe even een beetje verhaal voeren en dan gaat ze weer verder.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Amanda geeft veel informatie prijs.
HOI !!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Halloo Fokkers! Ik ben nieuw!
(ben het vriendinnetje van Buffyjan die mee was naar de DGK dag)
Dit lijkt me iets anders. Het Stockholmsyndroom ontstaat pas nadat de traumarische ervaring is beeidigd. En die ervaring moet voldoende lang geduurd hebben. De 'band' tussen Amanda en Huub bestaat al vanaf de eerste dag en ze zitten nog steeds samen in de villa.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch doet het me denken aan het Stockholmsyndroom, je bent nu eenmaal verooroordeelt tot elkaar in dat hok.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Hoi, ben jij dat meisje met bril die ook op de foto staat??quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Tnx! enne... was het maar zo'n feest.... heb geen streams, die doen het niet op de Mac!quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Dat meisje met die leuke bril, dus.
Weest welkom en licht mij in over welke info Amanda allemaal prijsgeeft!![]()
Vragen mag altijdquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Zet net de streams aan.. Wat voor info geeft ze prijs als ik mag vragen?
jepquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Hoi, ben jij dat meisje met bril die ook op de foto staat??
iig welkom
Welkom en klets gezellig mee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:53 schreef Phoebie het volgende:
Nee, het ontstaat tijdens.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit lijkt me iets anders. Het Stockholmsyndroom ontstaat pas nadat de traumarische ervaring is beeidigd. En die ervaring moet voldoende lang geduurd hebben. De 'band' tussen Amanda en Huub bestaat al vanaf de eerste dag en ze zitten nog steeds samen in de villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |