quote:
wat zei die dan ? en wat was de aanleiding ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
Dennix kraakt Eric nog even af, die kan werkelijkheid en spel ook al niet uit elkaar houden.
Over iets wat in de party stond.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:10 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wat zei die dan ? en wat was de aanleiding ?
quote:
Natuurlijk maar Naad is in de wolken met haar Diddle dus besluit Dennix ze op hun nachtkastjes te zitten.quote:
Ja, dat Dennis zijn overhemd aan heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:18 schreef mazaru het volgende:
Heeft Brian nou al wat tegen Nix gezegd??
Nope, alleen dat hij zijn smoking overhemd draagt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:18 schreef mazaru het volgende:
Heeft Brian nou al wat tegen Nix gezegd??
Op dit momemt ja. Niet om 1 uur 's middags.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:44 schreef bosb het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zeggen dat centrum amsterdam met de auto vanuit daar vrijwel onbereikbaar is.... Zeker op dit moment is het hele weg file.
Neemt niet weg dat het wel heel erg lang duurt, zou me niets verbazen als ze wat dvd'tjes meehebben met boeiende DGK gesprekken ofzo..
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:16 schreef tuinfluiter het volgende:
(Post)
Brian heeft veel zwarte strepen in zijn brief,
Huub had zaterdag veel minder strepen in de brief van Nena.
Wat is het toch een laf mannetje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, alleen dat hij zijn smoking overhemd draagt.![]()
Onze tandarts behandeld ook nooit meteen, maar laat je nog een keer terug komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Naad moet terug naar de tandarts omdat er een halve vulling uit is? Waarom behandelen ze dat niet direct, BS verhalen dus.
Ik denk meer in de richting van een bezoekje aan een notaris om een contract te tekenen voor de afloop en afkoop van DGK aan het eind van dit jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:20 schreef kit2u het volgende:
[..]
Op dit momemt ja. Niet om 1 uur 's middags.
Echt schandalig dat ze dit soort uitjes krijgen.
Ook als je vulling er half uit is, echt niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Onze tandarts behandeld ook nooit meteen, maar laat je nog een keer terug komen.
Dus dat kan wel waar zijn.
Ik dus niet, laat hem maar para worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:26 schreef Stupidisco het volgende:
het zal wel weer met een sisser aflopen....ik hoop echter dat Brian z'n woede weet vast te houden
dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dus niet, laat hem maar para worden.
dan volgt al gauw "je moet elkaar durven loslaten"quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:41 schreef Starlie het volgende:
Brain: "Dennix is een man van praten en niet van daden..."
'FLASHBACK' Bart naar Brain: "Wanneer gaan we nou een keer zaken doen, je praat alleen en doen ho maar.."![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het spannendste, jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:39 schreef Stupidisco het volgende:
benieuwd hoe Jaap zich nu gaat opstellen. Dennix zal verwachten dat Jaap toch de kant van Dennix zal kiezen.
Nou zeg dat... die spant de één na de ander voor zijn karretje zodat zijn handjes schoon blijven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:41 schreef Starlie het volgende:
Brain: "Dennix is een man van praten en niet van daden..."
'FLASHBACK' Bart naar Brain: "Wanneer gaan we nou een keer zaken doen, je praat alleen en doen ho maar.."![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:52 schreef Ziet het volgende:
shit, nu vertelt ie het toch... jaap dus
maar dennis denkt niet dat zijn theorie klopt LOL
Dat is best wel knap.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:55 schreef diedirk het volgende:
Dennis pist 7 kleuren stront en hoopt dat Jaap hem weer gaat dekken
Absoluut, zeker weten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
Nadia heeft toch ook wel slecht over Brian gesproken?
LMAO. Ik lig he-le-maal dubbel om deze zin.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:55 schreef diedirk het volgende:
Dennis pist 7 kleuren stront en hoopt dat Jaap hem weer gaat dekken
Als ik thuis ben zal ik het opnemen voor je....quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:57 schreef toneelhaak1 het volgende:
Is er iemand die het gesprek gaat opnemen van brain en dennis ik moet weg
Maar hij heeft gelijk. Brian/Amanda en Huub-Lieke stemmen elkaar niet weg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
Jaap blijft op safe spelen, en een beetje te veel.
Angsthaas, dubbeldik in het kwadraat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
Jaap blijft op safe spelen, en een beetje te veel.
Dennis en Nadia stemmen elkaar ook niet weg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar hij heeft gelijk. Brian/Amanda en Huub-Lieke stemmen elkaar niet weg.
Als Dennis weg gaat is Jaap de volgende.
Goed dat Jaap niet in de smerige slijmpraatjes van Brian is getrapt.
In het plan van Jaap wel. Nadia en Dennis zijn minder hecht dan die andere twee koppels, dus daar is een kans (klein weliswaar) dat die elkaar wel wegstemmen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Dennis en Nadia stemmen elkaar ook niet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |