sorry JB ik had je ook meer tijd moeten gevenquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Omdat er nog een ander topic is
Ze dachten ws dat ik niets opende...
Gooi deze maar dicht, er is een ander lesbeau-topic.
Ik was zelfs een minuut eerder dan jij!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry JB ik had je ook meer tijd moeten geven![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:47 schreef Faithz het volgende:
@JB: ik weet dat je niet alleen maar wilt klagen en dat er ook goeie dingen zijn. Maar de meest essentiele dingen hebben jullie niet en dat is vertrouwen en elkaar vrij kunnen laten.
Sorry dat ik zo bot ben maar zo kijk ik er tegen aan.
Voor de rest een knuffel van ons allemaal uit het potten topic
O ja, nu je het zegt...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef Faithz het volgende:
BTW, jullie vergeten gewoon allebeide de tags
ik heb inderdaad na het aanmaken van "mijn" topic niet meer gekeken of jij alsnog eentje geopend hadquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik was zelfs een minuut eerder dan jij!![]()
Ik zit altijd zo te klooien met die OP!quote:
Lekker ja? Moet ik ook maar eens proberen dan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef Faithz het volgende:
Hier gegeten gisteren:
http://www.eetcafecarioca.nl/
JAMMIE
ik heb al een topic report gemaaktquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef Faithz het volgende:
Een mod gooit die van Stroekie wel dicht
Zal het niet meer doen.quote:
komen ze daar ook rond met grote spiezen met vlees eraan, en dan wat op je bord leggen ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef Faithz het volgende:
lol het is gewoon een heel leuk restaurant en het eten is zalig
you just proved my pointquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Faithz het volgende:
Ik kom niet meer bij
Echt, iemand, help me
Je moet mijn container es zienquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind die tieten wel erg opwindend zo!
O.quote:
Voor het einde van het jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:46 schreef Faithz het volgende:
Wonderer, we kunnen er een wedje op zetten?
Als een goed voornemen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:27 schreef Faithz het volgende:
Ik zeg begin volgend jaar.
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Laton het volgende:
[afbeelding]
ik moest aan dit topic denken
doet een stapje terug, om de experts alle ruimte te gevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je stroek.
zullen we nu weer over mooie vrouwen gaan praten?![]()
Woon jij in Eindhoven?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:26 schreef Faithz het volgende:
We waren op vakantie en onze buuf vond het nodig om er een decollete op te plakken
ik kom er al helemaal niet voor in aanmerkingquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Daar kan ik mezelf niet echt toe rekenen.
He, jij ook hier!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woon jij in Eindhoven?
Ik zag namelijk net een kliko met een decollete er op in de straat staan
Nee, en je mag hier geen mooie mannen plaatsen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kom er al helemaal niet voor in aanmerking![]()
![]()
De mijne staat binnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woon jij in Eindhoven?
Ik zag namelijk net een kliko met een decollete er op in de straat staan
O jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:52 schreef Faithz het volgende:
Blij te horen dat ik niet de enige ben.
Vanavond huis van de buuf dichtplakken
JB heeft in elk geval goeie tietenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:10 schreef Faithz het volgende:
Als je er dan ook zo uitziet als Kate dan mag je wel bij ons komen wonen!
Ik ken JB uit een andere slowchat, ik ben Stormqueen uit Eindhoven, niet lesbisch, maar ik moest ff reageren op jouw tietenklikoquote:
ik heb er in geknepen toen ik dronken wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:18 schreef Faithz het volgende:
Oh en hoe weet jij dan hoe de tieten van JB eruit zien![]()
Nee, dat niet helaaschquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:18 schreef Faithz het volgende:
En heb je ook ondersteunend materiaal?
Ik heb die neiging nogal vaak, komt omdat ik dat altijd bij een vriendin van me doe. Vergeet alleen soms wel dat andere mensen daar niet altijd zo van gediend zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef Faithz het volgende:
Doet me denken btw aan frisofeest
Zijn daar met een paar vrienden, vriend van ons (homo), wilde ff weten hoe borsten dan wel niet voelen. En dan moet je vooral Nirak en een vriendin van ons hebben
Sorryquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:30 schreef JamesBrownie het volgende:
He, wat is dit nou weer!?!?
Wat, we mogen toch wel over je praten als je er niet bij bentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:30 schreef JamesBrownie het volgende:
He, wat is dit nou weer!?!?
Jij kent mij nog niet lang genoeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben op mijn werk.
alsof ik dan kan oordelen wat wel of niet mooi isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, en je mag hier geen mooie mannen plaatsen.
ZXie jij nooit een mooie vrouw dan?
Dat weet ik toch joh!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Jij kent mij nog niet lang genoeg.
IK MAAK EEN GRAPJE
![]()
maar ik kijk dan weer niet naar CSIquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch joh!![]()
Niet wat mooi IS, die vrouw van CSI vind ik ook niet mooi, maar wel wat je zelf mooi vindt toch Stroekie?
Boeken lezen, thee komen drinken, spelletjesavonden organiseren, knutselen met je meiden, etcquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Vanavond House, das best leuk.
Maar er is regelmatig niets op ja.
Hoe moet dat nou als ik straks geen comp meer heb?![]()
Die regel ik wel eentje voor jequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Vanavond House, das best leuk.
Maar er is regelmatig niets op ja.
Hoe moet dat nou als ik straks geen comp meer heb?![]()
Die liggen iets eerder in bed dan ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boeken lezen, thee komen drinken, spelletjesavonden organiseren, knutselen met je meiden, etc
Wat is iedereen toch lief!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die regel ik wel eentje voor je
Afgesproken?
de co assistent bij Net 5 is dan weer welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
TV
Gisteren weer zo'n jankavond. Steeds als ik denk: "laat ik eens een tv-avondje doen!" is er gewoon helemaal niks op
Discovery is tof. Alleen hadden ze gisteren stomme programma'squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind dat niet zo leuk.
Maar goed, ik kijk vaak naar Discovery enzo als er niks anders op is, of animal planet.
ik vond dat best leuk nederlands drama, best redelijk geacteerd, al zijn er in Nederland wel mooiere series gemaaktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind dat niet zo leuk.
Maar goed, ik kijk vaak naar Discovery enzo als er niks anders op is, of animal planet.
Paul de Leeuw is op zaterdag nog steeds leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:05 schreef Faithz het volgende:
Ik heb al vrij lang geen tv meer gekeken
Soms zaterdagavond.. maar dan is er alleen meuk op!
en ons er kennis mee laten maken ho maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:32 schreef Faithz het volgende:
En sinds Maedel dat stomme koffie aparaat heeft...:(
ja, en als ik dan zit te kwijlen op die plaatjes van Faithz, dan gaan mensen dus vragen stellenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, das idd niet handig, wil je net lekker roddelen, komt er iemand langsgelopen
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:43 schreef NanKing het volgende:
Dat is totaal niet erg
imo ziet ze er tegenwoordig nog beter uit dan in haar flashdance periode
Nieuw, maar mét smaak!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:45 schreef NanKing het volgende:
Oi, volgens mij ben jij nieuw?
daar zeg ik ook geen nee tegen hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:52 schreef Faithz het volgende:
Bette is niet helemaaaal mijn smaak. Carmen
Oh, wij hebben nou net het hele seizoen behalve dvd 1 in één weekend gekeken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:57 schreef NanKing het volgende:
Ik heb seizoen 3 nog niet eens helemaal gezien.
Op een gegeven moment had ik zoveel Lword gekeken in korte tijd dat ik er even zat van was.
daar heb ik niks te zoekenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb Paul de Leeuw nooit leuk gevonden.
En Faithz zit nu al de hele tijd in het Ehv-topic Stroek!![]()
![]()
De meeste lesbo films zijn alleen maar bezig met zich artestiek te profilerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, wij hebben nou net het hele seizoen behalve dvd 1 in één weekend gekeken.
Ik moet zeggen, je kunt qua steamy scenes echt beter L-Word kijken dan een lesbofilm....![]()
Had ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:57 schreef NanKing het volgende:
Ik heb seizoen 3 nog niet eens helemaal gezien.
Op een gegeven moment had ik zoveel Lword gekeken in korte tijd dat ik er even zat van was.
DEBSquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
De meeste lesbo films zijn alleen maar bezig met zich artestiek te profileren.
Er zijn ook echt wel leuke en goede films maar de meeste zijn gewoon kut, saai, langdradig en zonder plot
Keilachen!quote:
gewoon een brede rug opzettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:00 schreef maedel het volgende:
haaaaaallllooooo
![]()
*koffiedrinkt![]()
Nee, serieus, ik ben verhuisd binnen het pand en nu heb ik ineens én collega's op de kamer, én het best wel druk. Leuk, maar fokken komt er wat minder van
Al was het alleen maar omdat er makkelijker mensen op mijn scherm kunnen kijken![]()
Tuulk heb ik But I'm a cheerleader gezien, echt een hele leuke filmquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Keilachen!
Heb je But I'm a Cheerleader gezien?
Beetje dezelfde inslag maar ik vond debsleuker
Ja, echt waar. Wat een drama zijn de meeste films zeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:03 schreef NanKing het volgende:
Er zijn ook echt wel leuke en goede films maar de meeste zijn gewoon kut, saai, langdradig en zonder plot
net of ik dat nodig hebquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:12 schreef Faithz het volgende:
En is goede oefening voor je vingers Maedel!
volgens mij is iedereen alweer terug op good old foksilverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
sjeez wat was dat schrikken met die baggerlayout van fok zeg.... dat zag er ook niet uit...
ja, dat was voor mij ook het eerste wat ik deed... opties, en aanpassen die hapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen alweer terug op good old foksilver![]()
Nee, hij is niet thuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
enneh... je bent nu toch zeker niet aan het werk?
Hij is niet serieus maar wel heel erg leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:20 schreef maedel het volgende:
[..]
net of ik dat nodig heb![]()
But I'm a cheerleader heb ik nog liggen. Maar die is niet ondertiteld en daar wordt de Mrs. niet blij van.
Die is dus de moeite?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, tis heel gezellig...
<dikke knuffel>quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, tis heel gezellig...
quote:
alleen het huis?quote:
Niet zoveel computerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
momentje, ff gesprekje met mams...
Morgenvroeg kan de Buurman niet naar zijn werk omdat ie het huis niet uit kan.quote:
Ze vindt hem wel leuk hoor en ze vindt het heel erg jammer...quote:
Nee, zij gaat het eerst wegquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Morgenvroeg kan de Buurman niet naar zijn werk omdat ie het huis niet uit kan.
Ik ontken allestquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:
moet in elk geval eindigen op een T, want dat zit ook in je taalgebruik op Fok!![]()
Is een dyndns.org oid dan niks voor je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef NanKing het volgende:
Voor niets bijzonders eik.
Het wordt vooral voor een ftp servert.
Ik heb dat ook een tijdje gehad, maar ik wil nu voor een eigen .nl domein gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef Faithz het volgende:
[..]
Is een dyndns.org oid dan niks voor je?
www.dyndns.org
ik heb faithz.dyndns.org
nanking.mine.nuquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een tijdje gehad, maar ik wil nu voor een eigen .nl domein gaan.
als het me lukt om een naam te verzinnnen!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Walvisoortjes.nl
Ik heb geen pmquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo!
Ik heb je vanmorgen alleen een pm gestuurd en toen moest ik naar mijn werk en daar aangekomen kreeg ik meteen allemaal lastige vragen.
O, en het was zo'n lang verhaal!quote:
Ik was ook nogal snel aan het doen, dus misschien verkeerde knopje, geen idee.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:42 schreef Faithz het volgende:
Sorry maar ik had echt niets
Ik dacht al, waar blijft ze nou
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoezo,
jij hebt de tieten van JB toch al gezien en gevoeld?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook nogal snel aan het doen, dus misschien verkeerde knopje, geen idee.
En je hoeft niet nieuwsgierig te zijn SQ, want bijna alles wat ik Faithz geschreven heb, staat al in het Ehv topic.
Ow, dus als ze ingepakt zijn telt het niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Gezien toch niet echt, ze waren ingepakt?
Of weten jullie meer dan ik?
Jawel hoor! Met een beetje stof er tussen zal het vast hetzelfde voelen!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, dus als ze ingepakt zijn telt het niet?
Enlighten mequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, maar SQ weet niet wat voor tepels ik heb!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die had vertraging
er was een sein en wisselstoring, daarom reed trein op halve snelheid![]()
Ik vind een paar mooie borsten best leuk, maar niet als ze gewoon in de lucht zweven, er moet wel een vrouw aan vast zitten.quote:
Gelukkig toch nog aangekomen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die had vertraging
er was een sein en wisselstoring, daarom reed trein op halve snelheid![]()
Als je van vrouwen met borsthaar houdt moet je naar oost-europa op vakantie, heb me daar toch wat haardossen voorbij zien komenquote:
Nee dank je.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je van vrouwen met borsthaar houdt moet je naar oost-europa op vakantie, heb me daar toch wat haardossen voorbij zien komen
Ik heb het bij mijn moeder eens gezien, paar zwarte haren rond d'r tepels, ik echt zo van:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee dank je.
En als ze dan borsthaar hebben(want er zijn natuurlijk best vrouwen met borsthaar) dan moeten ze het maar harsen ofzo.
Sommige mensen hebben een grasmaaier nodig!quote:
Vind ik ook, maar ze was toen erg depri, volgens mij heeft ze die inmiddels wel ter hand genomenquote:
Het is ruim 10 jaar geleden, toen had ik nog geen cameraquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb jij geen foto's van vrouwen met borsthaar gemaakt op vakantie SQ?
Dat kan ik ook wel hoor, en er zijn er echt van het kaliber grasmaaierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgende keer wel doen, dan kunnen Faithz en ik beoordelen of die mensen een grasmaaier of gewoon ontharingscreme nodig hebben!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel hoor, en er zijn er echt van het kaliber grasmaaier
Ja he! Terwijl er toch erg veel mooi zijn. Maar op google veel van die... ja..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Was nog best lastig om een mooie te vinden.
Transen halverwege transitie (wel hormonen, nog geen operatie). Maar dat zijn niet echt vrouwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet ik niet, er zijn toch vast wel vrouwen met veel borsthaar?
Doet me denken aan een verhaal van een kennis van me die op de helpdesk van een of andere pc-winkel werkte. Die werd op een dag zo gebeld door een man van Turkse afkomst, die hem kwam melden dat zijn zojuist aangeschafte kompjoetter stoek was.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:40 schreef Faithz het volgende:
Mijn vader toen hij voor het eerst ging zitten:
Nou kom maar op met dat internet!
- Pap, dit is het internet
Nee ja, er gebeurd ja niks!
- Nee, dat moet je zelf doen, www.startpagina.nl
Dat is ja niks, waarom moet jij dan altijd zo lachen
Inmiddels msnen we
Ja, en ik zit er nog bij te eten ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef NanKing het volgende:
Lekker onderwerp, vrouwen met borsthaar
"internet is kapot"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef wonderer het volgende:
Vind het ook altijd zo grappig als mensen zeggen dat ze internet even opnieuw moeten opstarten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |