Voor het einde van het jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:46 schreef Faithz het volgende:
Wonderer, we kunnen er een wedje op zetten?
Als een goed voornemen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:27 schreef Faithz het volgende:
Ik zeg begin volgend jaar.
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Laton het volgende:
[afbeelding]
ik moest aan dit topic denken
doet een stapje terug, om de experts alle ruimte te gevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je stroek.
zullen we nu weer over mooie vrouwen gaan praten?![]()
Woon jij in Eindhoven?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:26 schreef Faithz het volgende:
We waren op vakantie en onze buuf vond het nodig om er een decollete op te plakken
ik kom er al helemaal niet voor in aanmerkingquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Daar kan ik mezelf niet echt toe rekenen.
He, jij ook hier!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woon jij in Eindhoven?
Ik zag namelijk net een kliko met een decollete er op in de straat staan
Nee, en je mag hier geen mooie mannen plaatsen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kom er al helemaal niet voor in aanmerking![]()
![]()
De mijne staat binnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woon jij in Eindhoven?
Ik zag namelijk net een kliko met een decollete er op in de straat staan
O jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:52 schreef Faithz het volgende:
Blij te horen dat ik niet de enige ben.
Vanavond huis van de buuf dichtplakken
JB heeft in elk geval goeie tietenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:10 schreef Faithz het volgende:
Als je er dan ook zo uitziet als Kate dan mag je wel bij ons komen wonen!
Ik ken JB uit een andere slowchat, ik ben Stormqueen uit Eindhoven, niet lesbisch, maar ik moest ff reageren op jouw tietenklikoquote:
ik heb er in geknepen toen ik dronken wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:18 schreef Faithz het volgende:
Oh en hoe weet jij dan hoe de tieten van JB eruit zien![]()
Nee, dat niet helaaschquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:18 schreef Faithz het volgende:
En heb je ook ondersteunend materiaal?
Ik heb die neiging nogal vaak, komt omdat ik dat altijd bij een vriendin van me doe. Vergeet alleen soms wel dat andere mensen daar niet altijd zo van gediend zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:24 schreef Faithz het volgende:
Doet me denken btw aan frisofeest
Zijn daar met een paar vrienden, vriend van ons (homo), wilde ff weten hoe borsten dan wel niet voelen. En dan moet je vooral Nirak en een vriendin van ons hebben
Sorryquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:30 schreef JamesBrownie het volgende:
He, wat is dit nou weer!?!?
Wat, we mogen toch wel over je praten als je er niet bij bentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:30 schreef JamesBrownie het volgende:
He, wat is dit nou weer!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |