Ik ontken allestquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:
moet in elk geval eindigen op een T, want dat zit ook in je taalgebruik op Fok!![]()
Is een dyndns.org oid dan niks voor je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef NanKing het volgende:
Voor niets bijzonders eik.
Het wordt vooral voor een ftp servert.
Ik heb dat ook een tijdje gehad, maar ik wil nu voor een eigen .nl domein gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef Faithz het volgende:
[..]
Is een dyndns.org oid dan niks voor je?
www.dyndns.org
ik heb faithz.dyndns.org
nanking.mine.nuquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een tijdje gehad, maar ik wil nu voor een eigen .nl domein gaan.
als het me lukt om een naam te verzinnnen!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Walvisoortjes.nl
Ik heb geen pmquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo!
Ik heb je vanmorgen alleen een pm gestuurd en toen moest ik naar mijn werk en daar aangekomen kreeg ik meteen allemaal lastige vragen.
O, en het was zo'n lang verhaal!quote:
Ik was ook nogal snel aan het doen, dus misschien verkeerde knopje, geen idee.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:42 schreef Faithz het volgende:
Sorry maar ik had echt niets
Ik dacht al, waar blijft ze nou
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoezo,
jij hebt de tieten van JB toch al gezien en gevoeld?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik was ook nogal snel aan het doen, dus misschien verkeerde knopje, geen idee.
En je hoeft niet nieuwsgierig te zijn SQ, want bijna alles wat ik Faithz geschreven heb, staat al in het Ehv topic.
Ow, dus als ze ingepakt zijn telt het niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Gezien toch niet echt, ze waren ingepakt?
Of weten jullie meer dan ik?
Jawel hoor! Met een beetje stof er tussen zal het vast hetzelfde voelen!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, dus als ze ingepakt zijn telt het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |