Enlighten mequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, maar SQ weet niet wat voor tepels ik heb!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die had vertraging
er was een sein en wisselstoring, daarom reed trein op halve snelheid![]()
Ik vind een paar mooie borsten best leuk, maar niet als ze gewoon in de lucht zweven, er moet wel een vrouw aan vast zitten.quote:
Gelukkig toch nog aangekomen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die had vertraging
er was een sein en wisselstoring, daarom reed trein op halve snelheid![]()
Als je van vrouwen met borsthaar houdt moet je naar oost-europa op vakantie, heb me daar toch wat haardossen voorbij zien komenquote:
Nee dank je.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je van vrouwen met borsthaar houdt moet je naar oost-europa op vakantie, heb me daar toch wat haardossen voorbij zien komen
Ik heb het bij mijn moeder eens gezien, paar zwarte haren rond d'r tepels, ik echt zo van:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee dank je.
En als ze dan borsthaar hebben(want er zijn natuurlijk best vrouwen met borsthaar) dan moeten ze het maar harsen ofzo.
Sommige mensen hebben een grasmaaier nodig!quote:
Vind ik ook, maar ze was toen erg depri, volgens mij heeft ze die inmiddels wel ter hand genomenquote:
Het is ruim 10 jaar geleden, toen had ik nog geen cameraquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb jij geen foto's van vrouwen met borsthaar gemaakt op vakantie SQ?
Dat kan ik ook wel hoor, en er zijn er echt van het kaliber grasmaaierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgende keer wel doen, dan kunnen Faithz en ik beoordelen of die mensen een grasmaaier of gewoon ontharingscreme nodig hebben!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel hoor, en er zijn er echt van het kaliber grasmaaier
Ja he! Terwijl er toch erg veel mooi zijn. Maar op google veel van die... ja..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Was nog best lastig om een mooie te vinden.
Transen halverwege transitie (wel hormonen, nog geen operatie). Maar dat zijn niet echt vrouwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet ik niet, er zijn toch vast wel vrouwen met veel borsthaar?
Doet me denken aan een verhaal van een kennis van me die op de helpdesk van een of andere pc-winkel werkte. Die werd op een dag zo gebeld door een man van Turkse afkomst, die hem kwam melden dat zijn zojuist aangeschafte kompjoetter stoek was.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:40 schreef Faithz het volgende:
Mijn vader toen hij voor het eerst ging zitten:
Nou kom maar op met dat internet!
- Pap, dit is het internet
Nee ja, er gebeurd ja niks!
- Nee, dat moet je zelf doen, www.startpagina.nl
Dat is ja niks, waarom moet jij dan altijd zo lachen
Inmiddels msnen we
Ja, en ik zit er nog bij te eten ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef NanKing het volgende:
Lekker onderwerp, vrouwen met borsthaar
"internet is kapot"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef wonderer het volgende:
Vind het ook altijd zo grappig als mensen zeggen dat ze internet even opnieuw moeten opstarten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |