Keilachen!quote:
gewoon een brede rug opzettenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:00 schreef maedel het volgende:
haaaaaallllooooo
![]()
*koffiedrinkt![]()
Nee, serieus, ik ben verhuisd binnen het pand en nu heb ik ineens én collega's op de kamer, én het best wel druk. Leuk, maar fokken komt er wat minder van
Al was het alleen maar omdat er makkelijker mensen op mijn scherm kunnen kijken![]()
Tuulk heb ik But I'm a cheerleader gezien, echt een hele leuke filmquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Keilachen!
Heb je But I'm a Cheerleader gezien?
Beetje dezelfde inslag maar ik vond debsleuker
Ja, echt waar. Wat een drama zijn de meeste films zeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:03 schreef NanKing het volgende:
Er zijn ook echt wel leuke en goede films maar de meeste zijn gewoon kut, saai, langdradig en zonder plot
net of ik dat nodig hebquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:12 schreef Faithz het volgende:
En is goede oefening voor je vingers Maedel!
volgens mij is iedereen alweer terug op good old foksilverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
sjeez wat was dat schrikken met die baggerlayout van fok zeg.... dat zag er ook niet uit...
ja, dat was voor mij ook het eerste wat ik deed... opties, en aanpassen die hapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen alweer terug op good old foksilver![]()
Nee, hij is niet thuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
enneh... je bent nu toch zeker niet aan het werk?
Hij is niet serieus maar wel heel erg leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:20 schreef maedel het volgende:
[..]
net of ik dat nodig heb![]()
But I'm a cheerleader heb ik nog liggen. Maar die is niet ondertiteld en daar wordt de Mrs. niet blij van.
Die is dus de moeite?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, tis heel gezellig...
<dikke knuffel>quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, tis heel gezellig...
quote:
alleen het huis?quote:
Niet zoveel computerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
momentje, ff gesprekje met mams...
Morgenvroeg kan de Buurman niet naar zijn werk omdat ie het huis niet uit kan.quote:
Ze vindt hem wel leuk hoor en ze vindt het heel erg jammer...quote:
Nee, zij gaat het eerst wegquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Morgenvroeg kan de Buurman niet naar zijn werk omdat ie het huis niet uit kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |