en ons er kennis mee laten maken ho maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:32 schreef Faithz het volgende:
En sinds Maedel dat stomme koffie aparaat heeft...:(
ja, en als ik dan zit te kwijlen op die plaatjes van Faithz, dan gaan mensen dus vragen stellenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, das idd niet handig, wil je net lekker roddelen, komt er iemand langsgelopen
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:43 schreef NanKing het volgende:
Dat is totaal niet erg
imo ziet ze er tegenwoordig nog beter uit dan in haar flashdance periode
Nieuw, maar mét smaak!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:45 schreef NanKing het volgende:
Oi, volgens mij ben jij nieuw?
daar zeg ik ook geen nee tegen hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:52 schreef Faithz het volgende:
Bette is niet helemaaaal mijn smaak. Carmen
Oh, wij hebben nou net het hele seizoen behalve dvd 1 in één weekend gekeken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:57 schreef NanKing het volgende:
Ik heb seizoen 3 nog niet eens helemaal gezien.
Op een gegeven moment had ik zoveel Lword gekeken in korte tijd dat ik er even zat van was.
daar heb ik niks te zoekenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb Paul de Leeuw nooit leuk gevonden.
En Faithz zit nu al de hele tijd in het Ehv-topic Stroek!![]()
![]()
De meeste lesbo films zijn alleen maar bezig met zich artestiek te profilerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, wij hebben nou net het hele seizoen behalve dvd 1 in één weekend gekeken.
Ik moet zeggen, je kunt qua steamy scenes echt beter L-Word kijken dan een lesbofilm....![]()
Had ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:57 schreef NanKing het volgende:
Ik heb seizoen 3 nog niet eens helemaal gezien.
Op een gegeven moment had ik zoveel Lword gekeken in korte tijd dat ik er even zat van was.
DEBSquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
De meeste lesbo films zijn alleen maar bezig met zich artestiek te profileren.
Er zijn ook echt wel leuke en goede films maar de meeste zijn gewoon kut, saai, langdradig en zonder plot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |