jij hebt nooit goede tt'squote:Op zondag 30 september 2007 17:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja hallo, weer precies als ik een topic open, opent iemand anders hem ook weer.
Van Gaal is sinds ie bij DWDD zat opeens rustig geworden
Jij verstaat onder 'goed' alles wat tegen Ajax is, dus dat zegt nietsquote:Op zondag 30 september 2007 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij verstaat onder 'goed' : "AJAX" dus dat zegt niets
tja Babsquote:Op zondag 30 september 2007 17:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Nog even de briljante dialoog Barbera - Louis.
L : "Die vraag ga ik niet aan jou beantwoorden"
B : "Waarom niet aan mij?"
L : "Dat is iets wat ik met m'n spelers ga bespreken en niet met Barbera Barend"
B: "Uuuh ok. Mag ik nog 1 vraag stellen?"
L : "...."
B : [niet boeiende vraag]
L : [niet boeiend antwoord]
B: "Louis, succes en dat meen ik hoor"
Louis loopt weg en zegt : "Pff ik dacht dat ik nooit van d'r verlost was".
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:22 schreef DeVinger het volgende:
Wow nette opstelling, alleen culin nog eruit voor Affelay en Addo voor een goede verdediger.
quote:
Ronald K. is toch fan van hem?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:44 schreef the_undertaker het volgende:
Ajax moet SIKORA kopuh kopuh kopuh...![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:06 schreef Frey het volgende:
Radio: Maar 3 wedstrijden vanavond in verband met uefa voetbal, maar daar zullen we de rest van het seizoen geen last meer van hebben![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoi Louis,
Met mij gaat het goed, hoe gaat het met jou?
Groetjes,
Danny
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rust
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:06 schreef Frey het volgende:
Radio: Maar 3 wedstrijden vanavond in verband met uefa voetbal, maar daar zullen we de rest van het seizoen geen last meer van hebben![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, na Liverpool hebben de PSV supporters ook de melodie van ons clublied ontdekt.
Welke melodiequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Liverpool pikte die melodie op na PSV-Liverpool vorig seizoen![]()
In ieder geval, tussenstand goed, spel minder. Was al bang dat als je met zoveel aanvallers speelt ze moeilijker in stelling gebracht worden. Denk toch dat het met 4 middenvelders beter zou gaan. Maar goed, in principe zijn de 3 punten wel binnen, want Willem II kan nog minder.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://uk.youtube.com/watch?v=fONyDesdPKc
Het clublied van PAOK dus..
Bobo's gaan los op het 80 jarig bestaans feest.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Liverpool pikte die melodie op na PSV-Liverpool vorig seizoen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Valt je dat nu pas op?
Die melodie springt me elke PSV wedstrijd het hardst in de oren, maar kan steeds niet verstaan wat ze nou precies zingen...
Oh dat liedje..quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://uk.youtube.com/watch?v=fONyDesdPKc
Het clublied van PAOK dus..
Bobo's gaan los op het 80 jarig bestaans feest.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:40 schreef Raifu het volgende:
Ohhhhh Fritsje Philips, Lucky Nilis, Romariooooooooooo.
Coen Dillen, Willy, Cocu van Nistelrooy.
Van Raay en Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi!
dit nummer dus: http://nl.youtube.com/watch?v=yeZYsLg_fGE
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Geweldige timing van Aisatti overigens.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:11 schreef AminBen het volgende:
Aissati moet altijd in de basis. Fantastische speler![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie overwinning, al kan het spel wel beter.
wtf was dat met Van Wijk's ogen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie overwinning, al kan het spel wel beter.
wtf was dat met Van Wijk's ogen?
quote:
om eerlijk te zijn zal het me een worst zijn wie er wint.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan NEC? Hoe kan je anders sympathie hebben voor die ordinaire counterclub zonder aanhang?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn zal het me een worst zijn wie er wint.
Vond het wel grappig.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er zsm weer uitvliegen. (En niet eens omdat ze onze concurrent zijn, maar puur omdat het een boutclub is).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze eruit vliegen hoor, alleen al vanwege dat stadionnetje wat niet eredivisiewaardig is. Ik heb verder ook niets met die club. Maar ik ben meestal voor de underdog..
Ik denk dat Excelsior er sowieso wel uit vliegt. Gewoon een enorm matig elftal is het.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
Excelsior zonder aanvallers nu
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op die fiets, ik heb sowieso maar voor een paar clubs in de eredivisie sympathie. Ik heb aan meer clubs een hekel dan dat ik sympathie heb voor clubs.
Nac, Groningen, Feyenoord, Ajax, De Graafschap Heerenveen kan ik in de eredivisie wel waarderen.
Vitesse, Roda, AZ, PSV, Excelsior en Twente heb ik een afkeer tegen.
De rest kan me niets interesseren.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Dan heb ik geweldig nieuws voor je. Volgend seizoen heb je geen last meer van die afkeer jegens bovengenoemde clubs. Heracles speelt dan gewoon weer Eerste Divisie.
Zoals het hoort.
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Dan heb ik geweldig nieuws voor je. Volgend seizoen heb je geen last meer van die afkeer jegens bovengenoemde clubs. Heracles speelt dan gewoon weer Eerste Divisie.
Zoals het hoort.
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:50 schreef venomsnake het volgende:
Heracles idem, alleen vind ik dat kunstgras echt niet kunnen. Dat moet echt veranderen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:54 schreef venomsnake het volgende:
Zondag,12.30 uur:
Sparta R'dam - Ajax
FC Twente - Roda JC
Vitesse - Feyenoord
14.30 uur:
sc Heerenveen - Heracles Almelo
AZ - FC Groningen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:55 schreef Blawh het volgende:
Ik zie ook liever een goede echte grasmat, maar de grasmatten bij ons waren om te huilen. (Vraag van Loo maar hoe zeker die in het doel stond met de terugspeelballen die alle ballen op konden gaan.). Bovendien hebben we gewoon het geld van onze hoofdsponsor nodig, ze steken er toch redelijk wat geld in en zonder hen zouden een aantal spelers nu niet bij Heracles hebben gevoetbald.
Ik vind een kunstgrasmat niet ideaal, maar de heisa die erover wordt gemaakt in de media moet een keer stoppen. Het is namelijk zwaar overdreven.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Droom nog maar effe lekker verder.
Vorig jaar hebben we Excelsior ook persoonlijk geëlimineerd, en dit seizoen zijn ze nóg slechter, dus dat moet makkelijk lukken. Wij hadden in de eerste divisie nog meer toeschouwers dan die grappenmakers nu. VVV is al helemaal geen partij en de Graafschap en NEC maken ook een behoorlijke kans te wieberen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik snap de beweegredenen van Heracles wel, maar persoonlijk vind ik wel dat het de charme van het voetbal een beetje weg neemt.
Voetballen in de plensende regen met dikke plassen op het veld en stukken waar het modder omhoog vliegt als je een sliding maakt heeft wel wat. Bij Groningen-Sparta vorige week was dat het geval, spelers die 10 meter doorgleden over de plassen heen, het wit van de de groningen shirts was bruin geworden door de modder. Ik vind dat er gewoon bij horen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Persoonlijk geelimineerd............![]()
In jullie uitwedstrijd zeker?
![]()
Wij hadden in de eerstedivisie nog meer echte grassprietjes dan jullie nu, dus kijk nou eens naar het voetbal en niet al die zaken eromheen.
Overigens kan ik mensen die zeggen dat wij zouden moeten degraderen wel begrijpen, jammer alleen dat er zelden naar prestaties gekeken wordt.
quote:,,Ik had trouwens liever gezien dat hij geen geel had gekregen en we hadden gewonnen. De 0-3 van zaterdag is echt dramatisch, want de druk ligt nu bij ons. Ik weet hoe het kan spoken in Almelo. Het publiek is daar een twaalfde man. Dat we thuis met 6-1 van ze hebben gewonnen, spreekt nu ook niet in ons voordeel. Dat zullen ze zondag recht willen zetten.’’
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd. Achter bij rust en 2e helft echt een supersfeer en de mouwen werden opgestroopt met als resultaat een 3-2 winst.
De uitwedstrijd wil ik het niet meer over hebben.Toch kwamen we toen in het kwartier na rust een paar keer bijna op 2-2. Daarna de penalty en de rode kaart waardoor het 1-3 werd. Daarna was het een gatenkaas en was iedere counter raak bij jullie.
En een belangrijke reden waarom ik jullie graag zie degraderen is dat enorm vervelende counterspel van jullie in zowel uit als thuiswedstrijden. (Tenminste vorig seizoen)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wow eindelijk iemand die dat zegt. Ja niets tegen in te brengen, vind ik zelf ook zwaar irritant. En waar we er vorig jaar nog de spelers voor hadden is dat nu niet meer zo. Het is nu wel iets aanvallender, maar nog steeds laf en vervelend. (zal je 27 oktober wel zien
)
Ik vrees alleen voor jullie dat als we net zo effectief spelen als gisteren en de tweede helft tegen Roda, we niet eens playoffs gaan hoeven te spelen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:18 schreef RayMania het volgende:
Present bij het puntverlies van Ajax.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:26 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat er gelijk gespeeld wordt. Die nederlaag in Europa gaat z'n uitwerking nog hebben en verder speelt dat gedoe met Ten Cate in de spelersgroep mee.
Hopelijk scoort Boukhari niet.
Hij moet het niet in zijn kop halen om dan weer voor ons vak te dansen. Dat grapje uit bij NAC ben ik nog niet vergeten. Mafkees.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:26 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat er gelijk gespeeld wordt. Die nederlaag in Europa gaat z'n uitwerking nog hebben en verder speelt dat gedoe met Ten Cate in de spelersgroep mee.
Hopelijk scoort Boukhari niet.
Klaas moet scoren. Coen Dillen gaat dit seizoen zijn record kwijt rakenquote:Op zondag 7 oktober 2007 11:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
1-2
Roberts 1-0 '39
Urzaiz 1-1 '89
Urzaiz 1-2 '90+1
Ja dat is waar, hopelijk kan ik kijken. Want ik ben druk bezig met verhuizen, dus het kan zijn dat ik opeens weg moetquote:Op zondag 7 oktober 2007 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wedstrijd begint om 12.30 BJ. Uurtje geduld nog.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klaas drie en Everton drie. Deal?![]()
Ik gun het hem van harte. Maar ik denk dat hij het bewaard voor 11-11quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zou het wel een keer willen zien, El Tanque die beslissend is.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat wij in uitwedstrijden ook te laf spelen, al lijkt het nu al wat beter te gaan. En we zullen het zien eind oktober, ik weet haast wel zeker dat het niet weer 6-1 wordt.Verdedigend staan we wel stukken beter dit seizoen.
En jullie effectiviteit is inderdaad niet te filmen, als jullie nu echt van die wereldaanvallers hadden kon ik het begrijpen, maar dat lijkt me niet het geval. Ons probleem is juist dat er buiten Everton niemand scoort.
Ik hoop dat Excelsior eruitvliegt, maar als ze net zulk leuk voetbal spelen als een aantal jaar geleden dan mogen ze er wel inblijven (zolang het niet ten koste van ons gaat).
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:43 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Met Lokhoff zal het nooit aantrekkelijk worden helaas![]()
En idd voetbal zoals een jaar of 4 geleden zou ik ook wel weer willen, dat was bij vlagen echt genieten. Nu is dat wel voorbij.
Ik snap wat je bedoelt, we hebben een voorhoede van niets, maar toch is het steeds gevaarlijk. verbaast mij elke wedstrijd ook weer.
Voor wat betreft 27 oktober, ik teken voor een gelijkspel, schat jullie stukken sterker in dan ons, en 6-1 geloof ik idd al helemaal niet in. Maar we krijgen de komende weken ook de Graafschap en Sparta dus genoeg kansen op punten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik teken ook wel voor een puntje en ik verwacht ook wel een saaie 0-0 ofzo. Brood zal na vorig seizoen wel met 10 man op de eigen helft spelen waardoor je 2 teams krijgt die hopen op een countertje.
Dat de beste mogen winnen die avond dan maar.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zou het wel een keer willen zien, El Tanque die beslissend is.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, vind ik ook prima! Succes (maar niet teveel) vanmiddag, ik ga m op Tele2 kijken, eens zien hoe t voetbal bij jullie in een lastige uitwedstrijd is
Hij verdiend het ook. Belachelijk dat hij zoveel wedstrijden op de bank heeft moeten zitten terwijl een kneus als Urby wel mag spelen. Maarja, het "ik mag je" gehalte hequote:Op zondag 7 oktober 2007 12:21 schreef Blawh het volgende:
Ziet er niet bepaald aanvallend uit bij Sparta.
Schilder in de basis.Leuk voor die jongen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij verdiend het ook. Belachelijk dat hij zoveel wedstrijden op de bank heeft moeten zitten terwijl een kneus als Urby wel mag spelen. Maarja, het "ik mag je" gehalte he![]()
En dat is precies wat we nodig hebben. Spelers die er voor willen gaan. Geen kneusjes als Emanuelsson die hun broekje niet smerig willen maken. Daarom ben ik ook zo'n fan van Johnny, Stam, Schilder, Vertonghen, Huntelaar enz. Dat zijn jongens die er voor willen gaan!quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik denk dat Schilder voor Ajax normaal gesproken wat tekort komt qua snelheid in zijn spel. Maar in dit Ajax (sorry dat ik het moet zeggen) moet hij wel mee kunnen komen ja en bij hem weet je zeker dat hij er iedere wedstrijd 100% voor gaat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat is precies wat we nodig hebben. Spelers die er voor willen gaan. Geen kneusjes als Emanuelsson die hun broekje niet smerig willen maken. Daarom ben ik ook zo'n fan van Johnny, Stam, Schilder, Vertonghen, Huntelaar enz. Dat zijn jongens die er voor willen gaan!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij het optreden van het veld had Suarez geen wedstrijdkid dus pakte hij (wisselspeler) Urzaiz bij de hand![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij het optreden van het veld had Suarez geen wedstrijdkid dus pakte hij (wisselspeler) Urzaiz bij de hand![]()
Strakquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij het opkomen van het veld.. Er was geen kindje aanwezig om de hand van Suarez vast te houden, dus pakte Suarez maar de hand van Ursaiz.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij het opkomen van het veld.. Er was geen kindje aanwezig om de hand van Suarez vast te houden, dus pakte Suarez maar de hand van Ursaiz.
[..]
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:36 schreef Wessiej het volgende:
Ik kan trouwens bijna niet zien wie-wie is
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:37 schreef RayMania het volgende:
Okay, linkerkant is weer bagger. Emanuelson weer..
Als die dwaas maar niet meer voor het uitvak komt dansenquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:40 schreef Wessiej het volgende:
Die wilt echt graag tegen ajax scoren.
vind je het gekquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:40 schreef Wessiej het volgende:
Boukhari mist een kans, helemaal niet op goal, doet die net alsof die een penalty mist
Die wilt echt graag tegen ajax scoren.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef Westplaya het volgende:
Heeft iemand gifje van dat lop van boukari?
Spangen zeker?quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder taalfouten..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:44 schreef DarkShine het volgende:
Krijg Hadouir geel voor een tackle die Braafheid verdomme ziet aankomen.Het is verdomme een duel man, geen wijvensport!
Live wedstrijden via Internet streams #19quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijkt er iemand via SopCast / TvAnts of mag dat hier niet besproken worden?
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vitesse - Feyenoord is tot op heden een baggerwedstrijd
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vitesse - Feyenoord is tot op heden een baggerwedstrijd
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik geloof het allemaal wel. Ben er vandoor
Niemand kan ons stoppen!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:50 schreef Houniet het volgende:
als we dit niet winnen
daar ben ik het niet mee eens. pas als we 1-5 voorstaan kan ik er wel mee levenquote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:55 schreef Houniet het volgende:
wat staat die zon klote boven het kasteel
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:57 schreef DarkShine het volgende:
En ja hoor, alweer tegen Hadouir gefloten...
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder is nu al een aanwinst voor de basis.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:57 schreef Westplaya het volgende:
Timmer kapte een speler uit !
Tacktisch
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:59 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
[offtopic]Hey RayMania, kan je je pm lezen?[/offtopic]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:59 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
[offtopic]Hey RayMania, kan je je pm lezen?[/offtopic]
Slap schotje van Makaay
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lees die post van Westplaya eens terug, dan zie je dat ik het bewust zo geschreven had.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij negeert je, zoals altijd
Of was dat nou die andere?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:01 schreef Westplaya het volgende:
Raymania kan je ook de kansen van Feyenoord weergeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |