abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 oktober 2007 @ 10:57:05 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53758924
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 10:54 schreef venomsnake het volgende:
Zondag,12.30 uur:
Sparta R'dam - Ajax
FC Twente - Roda JC
Vitesse - Feyenoord

14.30 uur:
sc Heerenveen - Heracles Almelo
AZ - FC Groningen

alleen maar 2tjes vandaag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:06:54 #127
121310 venomsnake
El Saltador
pi_53759070
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 10:55 schreef Blawh het volgende:

Ik zie ook liever een goede echte grasmat, maar de grasmatten bij ons waren om te huilen. (Vraag van Loo maar hoe zeker die in het doel stond met de terugspeelballen die alle ballen op konden gaan. ). Bovendien hebben we gewoon het geld van onze hoofdsponsor nodig, ze steken er toch redelijk wat geld in en zonder hen zouden een aantal spelers nu niet bij Heracles hebben gevoetbald.
Ik vind een kunstgrasmat niet ideaal, maar de heisa die erover wordt gemaakt in de media moet een keer stoppen. Het is namelijk zwaar overdreven.

Ik snap de beweegredenen van Heracles wel, maar persoonlijk vind ik wel dat het de charme van het voetbal een beetje weg neemt.
Voetballen in de plensende regen met dikke plassen op het veld en stukken waar het modder omhoog vliegt als je een sliding maakt heeft wel wat. Bij Groningen-Sparta vorige week was dat het geval, spelers die 10 meter doorgleden over de plassen heen, het wit van de de groningen shirts was bruin geworden door de modder. Ik vind dat er gewoon bij horen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:09:58 #128
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_53759112
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 09:40 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Droom nog maar effe lekker verder.
Vorig jaar hebben we Excelsior ook persoonlijk geëlimineerd, en dit seizoen zijn ze nóg slechter, dus dat moet makkelijk lukken. Wij hadden in de eerste divisie nog meer toeschouwers dan die grappenmakers nu. VVV is al helemaal geen partij en de Graafschap en NEC maken ook een behoorlijke kans te wieberen.

Persoonlijk geelimineerd............ In jullie uitwedstrijd zeker?

Wij hadden in de eerstedivisie nog meer echte grassprietjes dan jullie nu, dus kijk nou eens naar het voetbal en niet al die zaken eromheen.

Overigens kan ik mensen die zeggen dat wij zouden moeten degraderen wel begrijpen, jammer alleen dat er zelden naar prestaties gekeken wordt.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_53759117
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik snap de beweegredenen van Heracles wel, maar persoonlijk vind ik wel dat het de charme van het voetbal een beetje weg neemt.
Voetballen in de plensende regen met dikke plassen op het veld en stukken waar het modder omhoog vliegt als je een sliding maakt heeft wel wat. Bij Groningen-Sparta vorige week was dat het geval, spelers die 10 meter doorgleden over de plassen heen, het wit van de de groningen shirts was bruin geworden door de modder. Ik vind dat er gewoon bij horen.

Eens.
pi_53759180
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Persoonlijk geelimineerd............ In jullie uitwedstrijd zeker?

Wij hadden in de eerstedivisie nog meer echte grassprietjes dan jullie nu, dus kijk nou eens naar het voetbal en niet al die zaken eromheen.

Overigens kan ik mensen die zeggen dat wij zouden moeten degraderen wel begrijpen, jammer alleen dat er zelden naar prestaties gekeken wordt.

Thuiswedstrijd. Achter bij rust en 2e helft echt een supersfeer en de mouwen werden opgestroopt met als resultaat een 3-2 winst.
quote:
,,Ik had trouwens liever gezien dat hij geen geel had gekregen en we hadden gewonnen. De 0-3 van zaterdag is echt dramatisch, want de druk ligt nu bij ons. Ik weet hoe het kan spoken in Almelo. Het publiek is daar een twaalfde man. Dat we thuis met 6-1 van ze hebben gewonnen, spreekt nu ook niet in ons voordeel. Dat zullen ze zondag recht willen zetten.’’

Die uitspraak van Rudy Jansen klopte en die middag was het

De uitwedstrijd wil ik het niet meer over hebben. Toch kwamen we toen in het kwartier na rust een paar keer bijna op 2-2. Daarna de penalty en de rode kaart waardoor het 1-3 werd. Daarna was het een gatenkaas en was iedere counter raak bij jullie.

En een belangrijke reden waarom ik jullie graag zie degraderen is dat enorm vervelende counterspel van jullie in zowel uit als thuiswedstrijden. (Tenminste vorig seizoen)
pi_53759238
Present bij het puntverlies van Ajax.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:18:27 #132
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_53759245
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Thuiswedstrijd. Achter bij rust en 2e helft echt een supersfeer en de mouwen werden opgestroopt met als resultaat een 3-2 winst.

De uitwedstrijd wil ik het niet meer over hebben. Toch kwamen we toen in het kwartier na rust een paar keer bijna op 2-2. Daarna de penalty en de rode kaart waardoor het 1-3 werd. Daarna was het een gatenkaas en was iedere counter raak bij jullie.

En een belangrijke reden waarom ik jullie graag zie degraderen is dat enorm vervelende counterspel van jullie in zowel uit als thuiswedstrijden. (Tenminste vorig seizoen)

Wow eindelijk iemand die dat zegt . Ja niets tegen in te brengen, vind ik zelf ook zwaar irritant. En waar we er vorig jaar nog de spelers voor hadden is dat nu niet meer zo. Het is nu wel iets aanvallender, maar nog steeds laf en vervelend. (zal je 27 oktober wel zien )

Ik vrees alleen voor jullie dat als we net zo effectief spelen als gisteren en de tweede helft tegen Roda, we niet eens playoffs gaan hoeven te spelen
pi_53759327
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:18 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Wow eindelijk iemand die dat zegt . Ja niets tegen in te brengen, vind ik zelf ook zwaar irritant. En waar we er vorig jaar nog de spelers voor hadden is dat nu niet meer zo. Het is nu wel iets aanvallender, maar nog steeds laf en vervelend. (zal je 27 oktober wel zien )

Ik vrees alleen voor jullie dat als we net zo effectief spelen als gisteren en de tweede helft tegen Roda, we niet eens playoffs gaan hoeven te spelen

Ik vind overigens dat wij in uitwedstrijden ook te laf spelen, al lijkt het nu al wat beter te gaan. En we zullen het zien eind oktober, ik weet haast wel zeker dat het niet weer 6-1 wordt. Verdedigend staan we wel stukken beter dit seizoen.

En jullie effectiviteit is inderdaad niet te filmen, als jullie nu echt van die wereldaanvallers hadden kon ik het begrijpen, maar dat lijkt me niet het geval. Ons probleem is juist dat er buiten Everton niemand scoort.

Ik hoop dat Excelsior eruitvliegt, maar als ze net zulk leuk voetbal spelen als een aantal jaar geleden dan mogen ze er wel inblijven (zolang het niet ten koste van ons gaat).
pi_53759341
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:18 schreef RayMania het volgende:
Present bij het puntverlies van Ajax.

Alleen het eerste half uurtje present. Daarna zelf even ballen. We gaan winnen Ray. Klaas schiet ons vandaag naar de overwinning!

Verder:
HUP HAFC!
Hup Vitesse.

De rest is niet echt interessant
pi_53759359
Ik denk dat er gelijk gespeeld wordt. Die nederlaag in Europa gaat z'n uitwerking nog hebben en verder speelt dat gedoe met Ten Cate in de spelersgroep mee.

Hopelijk scoort Boukhari niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53759368
We gaan gewoon winnen, we zijn gebrand.
AFC AJAX
pi_53759383
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:26 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat er gelijk gespeeld wordt. Die nederlaag in Europa gaat z'n uitwerking nog hebben en verder speelt dat gedoe met Ten Cate in de spelersgroep mee.

1-2

Roberts 1-0 '39
Urzaiz 1-1 '89
Urzaiz 1-2 '90+1

pi_53759389
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:26 schreef RayMania het volgende:

Hij moet het niet in zijn kop halen om dan weer voor ons vak te dansen. Dat grapje uit bij NAC ben ik nog niet vergeten. Mafkees.
pi_53759409
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

1-2

Roberts 1-0 '39
Urzaiz 1-1 '89
Urzaiz 1-2 '90+1

Klaas moet scoren. Coen Dillen gaat dit seizoen zijn record kwijt raken
pi_53759423
Klaas en Suarez gaan weer los vandaag! klote zooi dat ik zo vroeg wakker ben, wou wat later wakker worden zodat ik de wedstrijd gelijk kon kijken.
AFC AJAX
pi_53759437
Wedstrijd begint om 12.30 BJ. Uurtje geduld nog.
pi_53759443
Klaas mag scoren, maar Suarez aub niet.
pi_53759460
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wedstrijd begint om 12.30 BJ. Uurtje geduld nog.
Ja dat is waar, hopelijk kan ik kijken. Want ik ben druk bezig met verhuizen, dus het kan zijn dat ik opeens weg moet Maar wel leuke buurvrouwen
AFC AJAX
pi_53759467
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:31 schreef Blawh het volgende:
Klaas mag scoren, maar Suarez aub niet.

Klaas drie en Everton drie. Deal?
pi_53759484
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klaas drie en Everton drie. Deal?

Waar kan ik tekenen?
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:37:20 #146
121310 venomsnake
El Saltador
pi_53759539
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

Urzaiz 1-1 '89
Urzaiz 1-2 '90+1
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53759580
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik zou het wel een keer willen zien, El Tanque die beslissend is.
pi_53759605
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:39 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik zou het wel een keer willen zien, El Tanque die beslissend is.
Ik gun het hem van harte. Maar ik denk dat hij het bewaard voor 11-11

Edit: Of 28-10. Dat is ook goed
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:43:57 #149
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_53759634
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:24 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik vind overigens dat wij in uitwedstrijden ook te laf spelen, al lijkt het nu al wat beter te gaan. En we zullen het zien eind oktober, ik weet haast wel zeker dat het niet weer 6-1 wordt. Verdedigend staan we wel stukken beter dit seizoen.

En jullie effectiviteit is inderdaad niet te filmen, als jullie nu echt van die wereldaanvallers hadden kon ik het begrijpen, maar dat lijkt me niet het geval. Ons probleem is juist dat er buiten Everton niemand scoort.

Ik hoop dat Excelsior eruitvliegt, maar als ze net zulk leuk voetbal spelen als een aantal jaar geleden dan mogen ze er wel inblijven (zolang het niet ten koste van ons gaat).

Met Lokhoff zal het nooit aantrekkelijk worden helaas
En idd voetbal zoals een jaar of 4 geleden zou ik ook wel weer willen, dat was bij vlagen echt genieten. Nu is dat wel voorbij.

Ik snap wat je bedoelt, we hebben een voorhoede van niets, maar toch is het steeds gevaarlijk. verbaast mij elke wedstrijd ook weer.

Voor wat betreft 27 oktober, ik teken voor een gelijkspel, schat jullie stukken sterker in dan ons, en 6-1 geloof ik idd al helemaal niet in . Maar we krijgen de komende weken ook de Graafschap en Sparta dus genoeg kansen op punten.
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:44:23 #150
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_53759645
Dit kost moeite maar toch: Hup Ajax!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')