quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:43 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Met Lokhoff zal het nooit aantrekkelijk worden helaas![]()
En idd voetbal zoals een jaar of 4 geleden zou ik ook wel weer willen, dat was bij vlagen echt genieten. Nu is dat wel voorbij.
Ik snap wat je bedoelt, we hebben een voorhoede van niets, maar toch is het steeds gevaarlijk. verbaast mij elke wedstrijd ook weer.
Voor wat betreft 27 oktober, ik teken voor een gelijkspel, schat jullie stukken sterker in dan ons, en 6-1 geloof ik idd al helemaal niet in. Maar we krijgen de komende weken ook de Graafschap en Sparta dus genoeg kansen op punten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik teken ook wel voor een puntje en ik verwacht ook wel een saaie 0-0 ofzo. Brood zal na vorig seizoen wel met 10 man op de eigen helft spelen waardoor je 2 teams krijgt die hopen op een countertje.
Dat de beste mogen winnen die avond dan maar.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zou het wel een keer willen zien, El Tanque die beslissend is.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, vind ik ook prima! Succes (maar niet teveel) vanmiddag, ik ga m op Tele2 kijken, eens zien hoe t voetbal bij jullie in een lastige uitwedstrijd is
Hij verdiend het ook. Belachelijk dat hij zoveel wedstrijden op de bank heeft moeten zitten terwijl een kneus als Urby wel mag spelen. Maarja, het "ik mag je" gehalte hequote:Op zondag 7 oktober 2007 12:21 schreef Blawh het volgende:
Ziet er niet bepaald aanvallend uit bij Sparta.
Schilder in de basis.Leuk voor die jongen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij verdiend het ook. Belachelijk dat hij zoveel wedstrijden op de bank heeft moeten zitten terwijl een kneus als Urby wel mag spelen. Maarja, het "ik mag je" gehalte he![]()
En dat is precies wat we nodig hebben. Spelers die er voor willen gaan. Geen kneusjes als Emanuelsson die hun broekje niet smerig willen maken. Daarom ben ik ook zo'n fan van Johnny, Stam, Schilder, Vertonghen, Huntelaar enz. Dat zijn jongens die er voor willen gaan!quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik denk dat Schilder voor Ajax normaal gesproken wat tekort komt qua snelheid in zijn spel. Maar in dit Ajax (sorry dat ik het moet zeggen) moet hij wel mee kunnen komen ja en bij hem weet je zeker dat hij er iedere wedstrijd 100% voor gaat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat is precies wat we nodig hebben. Spelers die er voor willen gaan. Geen kneusjes als Emanuelsson die hun broekje niet smerig willen maken. Daarom ben ik ook zo'n fan van Johnny, Stam, Schilder, Vertonghen, Huntelaar enz. Dat zijn jongens die er voor willen gaan!
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |