quote:

om eerlijk te zijn zal het me een worst zijn wie er wint.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan NEC? Hoe kan je anders sympathie hebben voor die ordinaire counterclub zonder aanhang?

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn zal het me een worst zijn wie er wint.
Vond het wel grappig.![]()

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er zsm weer uitvliegen. (En niet eens omdat ze onze concurrent zijn, maar puur omdat het een boutclub is).

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze eruit vliegen hoor, alleen al vanwege dat stadionnetje wat niet eredivisiewaardig is. Ik heb verder ook niets met die club. Maar ik ben meestal voor de underdog..
Ik denk dat Excelsior er sowieso wel uit vliegt. Gewoon een enorm matig elftal is het.

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
Excelsior zonder aanvallers nu

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op die fiets, ik heb sowieso maar voor een paar clubs in de eredivisie sympathie. Ik heb aan meer clubs een hekel dan dat ik sympathie heb voor clubs.
Nac, Groningen, Feyenoord, Ajax, De Graafschap Heerenveen kan ik in de eredivisie wel waarderen.
Vitesse, Roda, AZ, PSV, Excelsior en Twente heb ik een afkeer tegen.
De rest kan me niets interesseren.

quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Dan heb ik geweldig nieuws voor je. Volgend seizoen heb je geen last meer van die afkeer jegens bovengenoemde clubs. Heracles speelt dan gewoon weer Eerste Divisie.
Zoals het hoort.
![]()

quote:Op zondag 7 oktober 2007 02:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Dan heb ik geweldig nieuws voor je. Volgend seizoen heb je geen last meer van die afkeer jegens bovengenoemde clubs. Heracles speelt dan gewoon weer Eerste Divisie.
Zoals het hoort.
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:50 schreef venomsnake het volgende:
Heracles idem, alleen vind ik dat kunstgras echt niet kunnen. Dat moet echt veranderen.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |