Sato snelste ronde!!quote:
Inderdaad, ik heb wel vaker dit soort omstandigheden gezien.quote:Op zondag 30 september 2007 07:00 schreef Arcee het volgende:
Waar slaat dit op? Waar is het wachten op? Zo kun je toch net zo goed niet racen?
Nou ja, ongeveer dan,quote:Op zondag 30 september 2007 07:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb wel vaker dit soort omstandigheden gezien.
massa hoorquote:
naja in '77quote:
extreem wetquote:Op zondag 30 september 2007 07:04 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn dat nou monsoons of gewoon wets?
extreem wetsquote:Op zondag 30 september 2007 07:04 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn dat nou monsoons of gewoon wets?
Ja..quote:
Als het voor de intermediates is, dan moet Raikkonen ook een onderzoek krijgen.quote:Op zondag 30 september 2007 07:06 schreef WEST het volgende:
Massa krijgt een onderzoek aan z'n broek.
![]()
Die dingen waren gewoon één normale geulquote:Op zondag 30 september 2007 07:06 schreef Treveo het volgende:
Heb je geen monsoons meer?
Heb ik ook wel zin in.quote:Op zondag 30 september 2007 07:01 schreef Treveo het volgende:
Ferrari gaat nu alweer pitten....
in dit geval geef ik ferrari dan wel gelijkquote:
Yepquote:Op zondag 30 september 2007 07:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus komop manWachten ze totdat de baan droog is ofzo?
Whehequote:Op zondag 30 september 2007 07:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft toch achteruitkijkspiegels
![]()
Haha omg!quote:Op zondag 30 september 2007 07:19 schreef Kanjer het volgende:
Wil iemand Holleeder even bellen, Barichello heeft een neus nodig.
quote:Op zondag 30 september 2007 07:18 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, het regent toch?![]()
![]()
![]()
Niet blussen
kom maar opquote:
Zou mooi zijn voor hem!quote:Op zondag 30 september 2007 07:21 schreef WEST het volgende:
mclaren 1-2 en vettel op P3 na de finishhoop ik
Alonsoquote:Op zondag 30 september 2007 07:23 schreef Treveo het volgende:
Ik hoop dat een McLaren eraf vliegt!
Doe maar beidenquote:Op zondag 30 september 2007 07:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Alonso
maar voor de manager niet goed
Qualification was 1:25 toch? In de mist?quote:Op zondag 30 september 2007 07:23 schreef WEST het volgende:
1:28 in de regen..., moet je nagaan hoe hard ze gaan als het droog is.
ja en 1:19 op het droog in vrijdag.., maar dat kon nog veel harderquote:Op zondag 30 september 2007 07:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
Qualification was 1:25 toch? In de mist?
Kun je nagaan.
das rapquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 30 september 2007 07:28 schreef Dieptriest het volgende:
Alonso zal niet blij zijn met het pitmoment....Zal McLaren dit met opzet zo gepland hebben?
Een groot complotquote:Op zondag 30 september 2007 07:28 schreef Dieptriest het volgende:
Alonso zal niet blij zijn met het pitmoment....Zal McLaren dit met opzet zo gepland hebben?
In regen kan ik het net zo snelquote:
je kunt het wel plannen, maar alonso zat 2,6 sec achter lewis.., en het verschil is dan zoveel plaatsen. en Hamilton was sneller onderwegquote:Op zondag 30 september 2007 07:28 schreef Dieptriest het volgende:
Na de pits achter een groepje, terwijl Hamilton net voor een groepje kwam.quote:
jup.., snap niet dat sommigen daar na kijken (lees: Sally etc)quote:Op zondag 30 september 2007 07:29 schreef bolivian het volgende:
Fuck, wat is de Belg ongeïnspireerd zeg,.
Ohjaa... lekker voor hemquote:Op zondag 30 september 2007 07:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na de pits achter een groepje, terwijl Hamilton net voor een groepje kwam.
schotels?quote:
http://www.tvunetworks.com/quote:
jaquote:Op zondag 30 september 2007 07:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Wurz heeft 9 maanden geleden genuecksekst
ow datquote:
vannacht zijn er nog een paar de kroeg uitgezetquote:
Hij moet toch íéts doen.. winnen lukt sowieso niet...quote:
1 toets, opslaan gaat direct naar me server, alleen url posten duurt evenquote:Op zondag 30 september 2007 07:38 schreef Treveo het volgende:
HiDiHo, hoe flik je dit eigenlijk? Mega snel de screenshots plaatsen?
stuur me maar een pm met hoe je dat doetquote:Op zondag 30 september 2007 07:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1 toets en opslaan gaat direct naar me server, alleen url posten duurt even![]()
Ubergeil!quote:Op zondag 30 september 2007 07:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1 toets, opslaan gaat direct naar me server, alleen url posten duurt even![]()
Brazilie 2003?quote:Op zondag 30 september 2007 07:40 schreef bolivian het volgende:
Schumacher had al die gasten op minstens drie ronden gereden in deze omstandigheden,.
Dit jaar ga ik die GP ws missen... hoop niet dat de beslissing dan valt... mja, eigenlijk wel, maar goed...quote:
ik zit met het zelfde probleemquote:Op zondag 30 september 2007 07:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik die GP ws missen... hoop niet dat de beslissing dan valt... mja, eigenlijk wel, maar goed...![]()
Kwam dat door David?quote:Op zondag 30 september 2007 07:43 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei, da's best veel schade voor Alonso.
denk het wel.quote:
Ook op vakantie?quote:Op zondag 30 september 2007 07:43 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zit met het zelfde probleem
koebitsa straf
De vellen hangen erbij!quote:
Yep... het gaat tussen de McLarensquote:Op zondag 30 september 2007 07:45 schreef WEST het volgende:
ik denk dat we kimi verder kunnen afschrijven voor de wereldtitel als het verschil 21 punten wordt.
Dat lijkt me vrij duidelijk!quote:Op zondag 30 september 2007 07:45 schreef WEST het volgende:
ik denk dat we kimi verder kunnen afschrijven voor de wereldtitel als het verschil 21 punten wordt.
nee niet op vakantie..., naja m'n ouders zijn 21 oktober 30 jaar getrouwd en we gaan met z'n allen naar duitsland voor een weekend.quote:Op zondag 30 september 2007 07:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ook op vakantie?![]()
Ik zit dan in een vliegtuig "in de buurt" boven Chili.![]()
idd, 1 mclaren weg maarja ik heb hamilton nogquote:
De race is 's avonds, dus wellicht heb je mazzel.quote:Op zondag 30 september 2007 07:46 schreef WEST het volgende:
[..]
nee niet op vakantie..., naja m'n ouders zijn 21 oktober 30 jaar getrouwd en we gaan met z'n allen naar duitsland voor een weekend.
Ik hoop wel op tijd terug te zijn.
Crashen kan hij ookquote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef bolivian het volgende:
En ik maar denken dat die Alonso zo'n complete coureur was...
Iedereen kan een fout maken...quote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef bolivian het volgende:
ja 18:00 denk dat we dan nog in de auto zittenquote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef OA het volgende:
[..]
De race is 's avonds, dus wellicht heb je mazzel.![]()
Ik zat trouwens helemaal verkeerd te denken qua tijd. ws kan ik de race wel zien, mits tv en ontvangst.![]()
Brazilie 2003quote:
Iddquote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef bolivian het volgende:
Ach ja, hij heeft toch al 2 WK titels binnen!quote:Op zondag 30 september 2007 07:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hij doet het wel erg vaak heur...
Hoop het met je! Dan mis ik niet al te veel.quote:Op zondag 30 september 2007 07:52 schreef WEST het volgende:
[..]
ja 18:00 denk dat we dan nog in de auto zitten
ik hoop dat volgende week Hamilton kampioen wordt![]()
maar een debutant die in z'n eerste jaar gelijk kampioen wordt kan 2 wk titels niet aan tippen.quote:Op zondag 30 september 2007 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, hij heeft toch al 2 WK titels binnen!![]()
En voorlopig blijft het daar dan ook bij,quote:Op zondag 30 september 2007 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, hij heeft toch al 2 WK titels binnen!![]()
Klopt.quote:Op zondag 30 september 2007 07:56 schreef WEST het volgende:
[..]
maar een debutant die in z'n eerste jaar gelijk kampioen wordt kan 2 wk titels niet aan tippen.
"Ja maar ik heb er toch voor betaald?"quote:Op zondag 30 september 2007 07:57 schreef Stereotomy het volgende:
Mol: "Wat gooi je daar nou weg dan?"
Webber: "Mijn stuur![]()
![]()
"
Wat is me rondepost tijd?quote:Op zondag 30 september 2007 07:57 schreef bolivian het volgende:
[..]
Damn! Je wordt steeds sneller,.
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webberquote:Op zondag 30 september 2007 08:00 schreef Ricard0j het volgende:
Ohh.. krijg toch wel een beetje medelijden met Vettel..
sebas die is zijn voorwiel kwijt en webber zijn achterwielquote:Op zondag 30 september 2007 08:03 schreef Treveo het volgende:
Wiens schuld was het btw? Tussen Mark en Sebastiaan?
Ja, maar het is wel jammer voor hem! Zo'n kans krijgt ie niet snel weer.quote:Op zondag 30 september 2007 08:02 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webber
ik hoop het niet.., maarja ik heb hamilton nog.quote:
De jongen is pas 20, die heeft nog nauwelijks ervaring. Trouwens ik heb meer ervaren racers nog wel dommere fouten zien maken, ach hij krijgt z'n tijd nog welquote:Op zondag 30 september 2007 08:02 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webber
En via 3 zendersquote:
iddquote:
Ik ben bang dat zowel Lewis als Kimi nog naar binnen moeten...quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Kimi tankte en hoeveel hij bij zich had? Want ik ben er zeker van dat Lewis nog moet pitten....
Hoezo?quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zowel Lewis als Kimi nog naar binnen moeten...
Kimi hoeft niet meer, Massa eigenlijk ook niet , maar dat was wel sjiek.quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Kimi tankte en hoeveel hij bij zich had? Want ik ben er zeker van dat Lewis nog moet pitten....
Hoe weet je het zo zeker?quote:Op zondag 30 september 2007 08:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kimi hoeft niet meer, Massa eigenlijk ook niet , maar dat was wel sjiek.
Nouja, liever alleen Lewis uiteraardquote:
Tosti met ham/kaas en peukenquote:
ik hoop het niet.., maar dan wint kovolainen en das ook goedquote:Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hamilton moet zo nog stoppen, let maar eens op
Waarom denk je dat? Heb je zijn vader gezien?quote:Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hamilton moet zo nog stoppen, let maar eens op
Staat ie zenuwachtig heen en weer te dansen?quote:Op zondag 30 september 2007 08:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Heb je zijn vader gezien?
idd, ik had al een cap genomen, maar is het posten niet waardquote:Op zondag 30 september 2007 08:25 schreef Ricard0j het volgende:
Die camera bij Kovalainen is wel grappig, maar je hebt er geen ene flikker aan
jup, tis erg spannendquote:Op zondag 30 september 2007 08:27 schreef Treveo het volgende:
Ik zou echt verbaasd zijn als Lewis niet meer hoeft te pitten
Hij heeft aan een paar puntjes al genoeg...quote:Op zondag 30 september 2007 08:32 schreef Treveo het volgende:
Helaas.... Lewis wint en heeft nog genoeg voorsprong om WK te worden....
En de Ferrari's kunnen nog gediskwalificeerd worden....quote:Op zondag 30 september 2007 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft aan een paar puntjes al genoeg...![]()
iets van een italiaan ofzo??quote:
Welke vent?quote:Op zondag 30 september 2007 08:36 schreef WEST het volgende:
dat wil ik volgende week zien. die kop van die vent![]()
Daarom hoopte ik zo erg dat hij ging pitten zodat Kimi flink kon inlopen....quote:Op zondag 30 september 2007 08:37 schreef TommyGun het volgende:
Mja ik ben toch wel een beetje bang voor sancties... voor Ferrari dus, maar niet te hopen
Lewis zal helaas wek WK worden, gat is gewoon te groot.
idd.. hij moet gewoon voor Alonso eindigen en dan is het beslist.quote:Op zondag 30 september 2007 08:37 schreef TommyGun het volgende:
Mja ik ben toch wel een beetje bang voor sancties... voor Ferrari dus, maar niet te hopen
Lewis zal helaas wek WK worden, gat is gewoon te groot.
hopelijk gebeurd dat volgende week, kan ik met een gerust hard naar duitslandquote:Op zondag 30 september 2007 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
idd.. hij moet gewoon voor Alonso eindigen en dan is het beslist.
Inderdaad... laten we maar weer hopen voor volgend seizoenquote:Op zondag 30 september 2007 08:37 schreef Treveo het volgende:
[..]
Daarom hoopte ik zo erg dat hij ging pitten zodat Kimi flink kon inlopen....
ik maf wel op de bankquote:Op zondag 30 september 2007 08:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff mijn bed induiken en dan voetbal kijken vanmiddag
erg slecht maarja![]()
Mijn afstandbediening ligt te ver weg... dan moet ik opstaan...quote:Op zondag 30 september 2007 08:40 schreef WEST het volgende:
* WEST zapt na de belg voor de Persconferentie
Verkapte teamordersquote:Op zondag 30 september 2007 08:41 schreef WEST het volgende:
vind het wel een smerige actie van jean todt en de zijde
FF massa binnen halen tuurlijk![]()
![]()
![]()
Misschien moest die Felipe ook echt tanken?quote:Op zondag 30 september 2007 08:41 schreef WEST het volgende:
![]()
![]()
ja die jean todt moeten ze in elkaar meppenquote:
Niet meer dan een logische beslissing, waar Massa geen problemen mee schijnt te hebben, gezien zijn eerdere uitspraken dat hij 'voor Kimi gaat rijden'quote:Op zondag 30 september 2007 08:41 schreef WEST het volgende:
![]()
![]()
surequote:Op zondag 30 september 2007 08:42 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien moest die Felipe ook echt tanken?
Mja, deze manier is wel toegestaan natuurlijk...quote:Op zondag 30 september 2007 08:42 schreef WEST het volgende:
[..]
ja die jean todt moeten ze in elkaar meppen
zijn gewoon verkapte teamorders..., daar kots ik opquote:Op zondag 30 september 2007 08:42 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Niet meer dan een logische beslissing, waar Massa geen problemen mee schijnt te hebben, gezien zijn eerdere uitspraken dat hij 'voor Kimi gaat rijden'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |