De jongen is pas 20, die heeft nog nauwelijks ervaring. Trouwens ik heb meer ervaren racers nog wel dommere fouten zien maken, ach hij krijgt z'n tijd nog welquote:Op zondag 30 september 2007 08:02 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webber
En via 3 zendersquote:
iddquote:
Ik ben bang dat zowel Lewis als Kimi nog naar binnen moeten...quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Kimi tankte en hoeveel hij bij zich had? Want ik ben er zeker van dat Lewis nog moet pitten....
Hoezo?quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zowel Lewis als Kimi nog naar binnen moeten...
Kimi hoeft niet meer, Massa eigenlijk ook niet , maar dat was wel sjiek.quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Kimi tankte en hoeveel hij bij zich had? Want ik ben er zeker van dat Lewis nog moet pitten....
Hoe weet je het zo zeker?quote:Op zondag 30 september 2007 08:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kimi hoeft niet meer, Massa eigenlijk ook niet , maar dat was wel sjiek.
Nouja, liever alleen Lewis uiteraardquote:
Tosti met ham/kaas en peukenquote:
ik hoop het niet.., maar dan wint kovolainen en das ook goedquote:Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hamilton moet zo nog stoppen, let maar eens op
Waarom denk je dat? Heb je zijn vader gezien?quote:Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hamilton moet zo nog stoppen, let maar eens op
Staat ie zenuwachtig heen en weer te dansen?quote:Op zondag 30 september 2007 08:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Heb je zijn vader gezien?
idd, ik had al een cap genomen, maar is het posten niet waardquote:Op zondag 30 september 2007 08:25 schreef Ricard0j het volgende:
Die camera bij Kovalainen is wel grappig, maar je hebt er geen ene flikker aan
jup, tis erg spannendquote:Op zondag 30 september 2007 08:27 schreef Treveo het volgende:
Ik zou echt verbaasd zijn als Lewis niet meer hoeft te pitten
Hij heeft aan een paar puntjes al genoeg...quote:Op zondag 30 september 2007 08:32 schreef Treveo het volgende:
Helaas.... Lewis wint en heeft nog genoeg voorsprong om WK te worden....
)
En de Ferrari's kunnen nog gediskwalificeerd worden....quote:Op zondag 30 september 2007 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft aan een paar puntjes al genoeg...![]()
iets van een italiaan ofzo??quote:
Welke vent?quote:Op zondag 30 september 2007 08:36 schreef WEST het volgende:
dat wil ik volgende week zien. die kop van die vent![]()
Daarom hoopte ik zo erg dat hij ging pitten zodat Kimi flink kon inlopen....quote:Op zondag 30 september 2007 08:37 schreef TommyGun het volgende:
Mja ik ben toch wel een beetje bang voor sancties... voor Ferrari dus, maar niet te hopen
Lewis zal helaas wek WK worden, gat is gewoon te groot.
idd.. hij moet gewoon voor Alonso eindigen en dan is het beslist.quote:Op zondag 30 september 2007 08:37 schreef TommyGun het volgende:
Mja ik ben toch wel een beetje bang voor sancties... voor Ferrari dus, maar niet te hopen
Lewis zal helaas wek WK worden, gat is gewoon te groot.
hopelijk gebeurd dat volgende week, kan ik met een gerust hard naar duitslandquote:Op zondag 30 september 2007 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
idd.. hij moet gewoon voor Alonso eindigen en dan is het beslist.
Inderdaad... laten we maar weer hopen voor volgend seizoenquote:Op zondag 30 september 2007 08:37 schreef Treveo het volgende:
[..]
Daarom hoopte ik zo erg dat hij ging pitten zodat Kimi flink kon inlopen....
ik maf wel op de bankquote:Op zondag 30 september 2007 08:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff mijn bed induiken en dan voetbal kijken vanmiddag
erg slecht maarja![]()
Mijn afstandbediening ligt te ver weg... dan moet ik opstaan...quote:Op zondag 30 september 2007 08:40 schreef WEST het volgende:
* WEST zapt na de belg voor de Persconferentie
Verkapte teamordersquote:Op zondag 30 september 2007 08:41 schreef WEST het volgende:
vind het wel een smerige actie van jean todt en de zijde
FF massa binnen halen tuurlijk![]()
![]()
![]()
Misschien moest die Felipe ook echt tanken?quote:Op zondag 30 september 2007 08:41 schreef WEST het volgende:
![]()
![]()
ja die jean todt moeten ze in elkaar meppenquote:
Niet meer dan een logische beslissing, waar Massa geen problemen mee schijnt te hebben, gezien zijn eerdere uitspraken dat hij 'voor Kimi gaat rijden'quote:Op zondag 30 september 2007 08:41 schreef WEST het volgende:
![]()
![]()
surequote:Op zondag 30 september 2007 08:42 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien moest die Felipe ook echt tanken?
Mja, deze manier is wel toegestaan natuurlijk...quote:Op zondag 30 september 2007 08:42 schreef WEST het volgende:
[..]
ja die jean todt moeten ze in elkaar meppen
zijn gewoon verkapte teamorders..., daar kots ik opquote:Op zondag 30 september 2007 08:42 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Niet meer dan een logische beslissing, waar Massa geen problemen mee schijnt te hebben, gezien zijn eerdere uitspraken dat hij 'voor Kimi gaat rijden'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |