ik hoop het niet.., maarja ik heb hamilton nog.quote:
De jongen is pas 20, die heeft nog nauwelijks ervaring. Trouwens ik heb meer ervaren racers nog wel dommere fouten zien maken, ach hij krijgt z'n tijd nog welquote:Op zondag 30 september 2007 08:02 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webber
En via 3 zendersquote:
iddquote:
Ik ben bang dat zowel Lewis als Kimi nog naar binnen moeten...quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Kimi tankte en hoeveel hij bij zich had? Want ik ben er zeker van dat Lewis nog moet pitten....
Hoezo?quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zowel Lewis als Kimi nog naar binnen moeten...
Kimi hoeft niet meer, Massa eigenlijk ook niet , maar dat was wel sjiek.quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Kimi tankte en hoeveel hij bij zich had? Want ik ben er zeker van dat Lewis nog moet pitten....
Hoe weet je het zo zeker?quote:Op zondag 30 september 2007 08:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kimi hoeft niet meer, Massa eigenlijk ook niet , maar dat was wel sjiek.
Nouja, liever alleen Lewis uiteraardquote:
Tosti met ham/kaas en peukenquote:
ik hoop het niet.., maar dan wint kovolainen en das ook goedquote:Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hamilton moet zo nog stoppen, let maar eens op
Waarom denk je dat? Heb je zijn vader gezien?quote:Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hamilton moet zo nog stoppen, let maar eens op
Staat ie zenuwachtig heen en weer te dansen?quote:Op zondag 30 september 2007 08:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Heb je zijn vader gezien?
idd, ik had al een cap genomen, maar is het posten niet waardquote:Op zondag 30 september 2007 08:25 schreef Ricard0j het volgende:
Die camera bij Kovalainen is wel grappig, maar je hebt er geen ene flikker aan
jup, tis erg spannendquote:Op zondag 30 september 2007 08:27 schreef Treveo het volgende:
Ik zou echt verbaasd zijn als Lewis niet meer hoeft te pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |