ja 18:00 denk dat we dan nog in de auto zittenquote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef OA het volgende:
[..]
De race is 's avonds, dus wellicht heb je mazzel.![]()
Ik zat trouwens helemaal verkeerd te denken qua tijd. ws kan ik de race wel zien, mits tv en ontvangst.![]()
Brazilie 2003quote:
Iddquote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef bolivian het volgende:
En ik maar denken dat die Alonso zo'n complete coureur was...
Ach ja, hij heeft toch al 2 WK titels binnen!quote:Op zondag 30 september 2007 07:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hij doet het wel erg vaak heur...
Hoop het met je! Dan mis ik niet al te veel.quote:Op zondag 30 september 2007 07:52 schreef WEST het volgende:
[..]
ja 18:00 denk dat we dan nog in de auto zitten
ik hoop dat volgende week Hamilton kampioen wordt![]()
maar een debutant die in z'n eerste jaar gelijk kampioen wordt kan 2 wk titels niet aan tippen.quote:Op zondag 30 september 2007 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, hij heeft toch al 2 WK titels binnen!![]()
En voorlopig blijft het daar dan ook bij,quote:Op zondag 30 september 2007 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, hij heeft toch al 2 WK titels binnen!![]()
Klopt.quote:Op zondag 30 september 2007 07:56 schreef WEST het volgende:
[..]
maar een debutant die in z'n eerste jaar gelijk kampioen wordt kan 2 wk titels niet aan tippen.
"Ja maar ik heb er toch voor betaald?"quote:Op zondag 30 september 2007 07:57 schreef Stereotomy het volgende:
Mol: "Wat gooi je daar nou weg dan?"
Webber: "Mijn stuur![]()
![]()
"
Wat is me rondepost tijd?quote:Op zondag 30 september 2007 07:57 schreef bolivian het volgende:
[..]
Damn! Je wordt steeds sneller,.
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webberquote:Op zondag 30 september 2007 08:00 schreef Ricard0j het volgende:
Ohh.. krijg toch wel een beetje medelijden met Vettel..
sebas die is zijn voorwiel kwijt en webber zijn achterwielquote:Op zondag 30 september 2007 08:03 schreef Treveo het volgende:
Wiens schuld was het btw? Tussen Mark en Sebastiaan?
Ja, maar het is wel jammer voor hem! Zo'n kans krijgt ie niet snel weer.quote:Op zondag 30 september 2007 08:02 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webber
ik hoop het niet.., maarja ik heb hamilton nog.quote:
De jongen is pas 20, die heeft nog nauwelijks ervaring. Trouwens ik heb meer ervaren racers nog wel dommere fouten zien maken, ach hij krijgt z'n tijd nog welquote:Op zondag 30 september 2007 08:02 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webber
En via 3 zendersquote:
iddquote:
Ik ben bang dat zowel Lewis als Kimi nog naar binnen moeten...quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Kimi tankte en hoeveel hij bij zich had? Want ik ben er zeker van dat Lewis nog moet pitten....
Hoezo?quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zowel Lewis als Kimi nog naar binnen moeten...
Kimi hoeft niet meer, Massa eigenlijk ook niet , maar dat was wel sjiek.quote:Op zondag 30 september 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
Weet iemand wanneer Kimi tankte en hoeveel hij bij zich had? Want ik ben er zeker van dat Lewis nog moet pitten....
Hoe weet je het zo zeker?quote:Op zondag 30 september 2007 08:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kimi hoeft niet meer, Massa eigenlijk ook niet , maar dat was wel sjiek.
Nouja, liever alleen Lewis uiteraardquote:
Tosti met ham/kaas en peukenquote:
ik hoop het niet.., maar dan wint kovolainen en das ook goedquote:Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hamilton moet zo nog stoppen, let maar eens op
Waarom denk je dat? Heb je zijn vader gezien?quote:Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hamilton moet zo nog stoppen, let maar eens op
Staat ie zenuwachtig heen en weer te dansen?quote:Op zondag 30 september 2007 08:24 schreef Treveo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Heb je zijn vader gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |