idd, 1 mclaren weg maarja ik heb hamilton nogquote:
De race is 's avonds, dus wellicht heb je mazzel.quote:Op zondag 30 september 2007 07:46 schreef WEST het volgende:
[..]
nee niet op vakantie..., naja m'n ouders zijn 21 oktober 30 jaar getrouwd en we gaan met z'n allen naar duitsland voor een weekend.
Ik hoop wel op tijd terug te zijn.
Crashen kan hij ookquote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef bolivian het volgende:
En ik maar denken dat die Alonso zo'n complete coureur was...
Iedereen kan een fout maken...quote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef bolivian het volgende:
ja 18:00 denk dat we dan nog in de auto zittenquote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef OA het volgende:
[..]
De race is 's avonds, dus wellicht heb je mazzel.![]()
Ik zat trouwens helemaal verkeerd te denken qua tijd. ws kan ik de race wel zien, mits tv en ontvangst.![]()
Brazilie 2003quote:
Iddquote:Op zondag 30 september 2007 07:50 schreef bolivian het volgende:
Ach ja, hij heeft toch al 2 WK titels binnen!quote:Op zondag 30 september 2007 07:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hij doet het wel erg vaak heur...
Hoop het met je! Dan mis ik niet al te veel.quote:Op zondag 30 september 2007 07:52 schreef WEST het volgende:
[..]
ja 18:00 denk dat we dan nog in de auto zitten
ik hoop dat volgende week Hamilton kampioen wordt![]()
maar een debutant die in z'n eerste jaar gelijk kampioen wordt kan 2 wk titels niet aan tippen.quote:Op zondag 30 september 2007 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, hij heeft toch al 2 WK titels binnen!![]()
En voorlopig blijft het daar dan ook bij,quote:Op zondag 30 september 2007 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, hij heeft toch al 2 WK titels binnen!![]()
Klopt.quote:Op zondag 30 september 2007 07:56 schreef WEST het volgende:
[..]
maar een debutant die in z'n eerste jaar gelijk kampioen wordt kan 2 wk titels niet aan tippen.
"Ja maar ik heb er toch voor betaald?"quote:Op zondag 30 september 2007 07:57 schreef Stereotomy het volgende:
Mol: "Wat gooi je daar nou weg dan?"
Webber: "Mijn stuur![]()
![]()
"
Wat is me rondepost tijd?quote:Op zondag 30 september 2007 07:57 schreef bolivian het volgende:
[..]
Damn! Je wordt steeds sneller,.
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webberquote:Op zondag 30 september 2007 08:00 schreef Ricard0j het volgende:
Ohh.. krijg toch wel een beetje medelijden met Vettel..
sebas die is zijn voorwiel kwijt en webber zijn achterwielquote:Op zondag 30 september 2007 08:03 schreef Treveo het volgende:
Wiens schuld was het btw? Tussen Mark en Sebastiaan?
Ja, maar het is wel jammer voor hem! Zo'n kans krijgt ie niet snel weer.quote:Op zondag 30 september 2007 08:02 schreef WEST het volgende:
[..]
waarom hij heeft het zelf gedaan, niet webber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |