abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53594983
Al zij het ietwat laat, hier mijn tonen van 'De StefBot strikes again...':
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:34 schreef StefanP het volgende:
Laat mij eens een poging doen.

De Nederlandse identiteit: achterbaks zijn, laf zijn, alles maar slikken, afgunst, jaloezie, naiviteit, alles maar over je heen laten komen, de eigen geschiedenis verafschuwen.

Vroeger was NL nog een land waar je trots op kon zijn. Een piepklein landje dat het met veel grotere landen aan de stok kreeg en daar fier en succesvol tegen vocht. Een land dat aan de andere kant van de aardbol kolonien had. Een land dat veel van zijn grondgebied uit de zee won.

Tegenwoordig is het met dank aan veertig jaar politieke correctheid verworden tot een land met laffe, murw gebeukte, afgunstige figuren die tegen 2020 het land onherstelbaar naar de vernieling geholpen hebben. Bedankt, links!
pi_53595003
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:35 schreef Apropos het volgende:
En nu?
Z.o.z.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 17:38:46 #203
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53595072
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef Napalm het volgende:
Gelukkig hebben we BNN dat ons belastinggeld uitgeeft aan Oud-Hollandsche drugs, seks en noodrem-trekken.
Dat zal wel die kwaliteitstv zijn waar EG het altijd over heeft.
Carpe Libertatem
pi_53595085
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:35 schreef Monidique het volgende:
Al zij het ietwat laat, hier mijn tonen van 'De StefBot strikes again...':
[..]
Je had natuurlijk ook gewoon gevat en onweerlegbaar kunnen antwoorden.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53595104
quote:
Dat zou dan toch overbodig zijn?
  zondag 30 september 2007 @ 17:40:47 #206
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53595143
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:06 schreef Apropos het volgende:

[..]

Behalve die van Sidekick.
Mijn negers hebben wapens zodat ze anderen doen laten wegrennen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_53595184
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat zou dan toch overbodig zijn?
Maar hier dan?
  zondag 30 september 2007 @ 17:44:56 #208
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53595218
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef Monidique het volgende:
Niet alleen is de algemeen als volslagen idioot erkende Amerikaanse senator Inhofe een held van HenriOsewoudt, ook Pamela Hemelrijk schijnt in het pantheon van libertarische idolen te verblijven.
Verklaar alle aannames.
  zondag 30 september 2007 @ 17:45:27 #209
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53595233
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef kLowJow het volgende:
Laatste Peiling Maurice de hond.

Eindelijk!
Zeer gevat, GevatteInsiderMan.
pi_53595268
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maar hier dan?
BaajGuardian verschijnt af en toe maar in onze dimensie, ik weet niet goed hoe daar op te reageren.
pi_53595290
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Verklaar alle aannames.
Boycot TOTAL n.a.v. de situatie in Birma?
pi_53595372
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

BaajGuardian verschijnt af en toe maar in onze dimensie
En toevallig net als jij muziek op hebt gezet.
  zondag 30 september 2007 @ 18:06:33 #213
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53595429
undefined.
  zondag 30 september 2007 @ 18:25:10 #214
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53595835
Iedereen is zwart; een duidelijke indicatie dat de linkse cryptocommunistische kerk FOK! aan het overnemen is.
pi_53595898
Ik heb nergens last van.
  zondag 30 september 2007 @ 18:32:28 #216
191124 Gladio
Vol scherpe kanten.
pi_53596038
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef Napalm het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we BNN dat ons belastinggeld uitgeeft aan Oud-Hollandsche drugs, seks en noodrem-trekken.
Ja, die baggeren er ook wat van. Maar gelukkig is dat maar 1 van de publieke omroepen.

Maar de publieke omroepen hebben doorgaans veel betere programma's dan de commerciëlen.
pi_53596252
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:27 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nergens last van.
Ik ontken dit bericht.
  zondag 30 september 2007 @ 18:49:51 #218
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53596494
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:25 schreef Reya het volgende:
Iedereen is zwart; een duidelijke indicatie dat de linkse cryptocommunistische kerk FOK! aan het overnemen is.
't is wel anti-elitair.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53597035
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat zal wel die kwaliteitstv zijn waar EG het altijd over heeft.
In vergelijking met de commerciële bagger kan je stellen dat de PO kwaliteits tv te berde brengt.
pi_53597061
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:32 schreef Gladio het volgende:

Maar de publieke omroepen hebben doorgaans veel betere programma's dan de commerciëlen.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 19:17:07 #221
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53597073
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:15 schreef EchtGaaf het volgende:
In vergelijking met de commerciële bagger kan je stellen dat de PO kwaliteits tv te berde brengt.
Zodra de PO series als Prison Break, HEROES, Masters of Horror en Dexter kan maken praten we weer verder.
Carpe Libertatem
  zondag 30 september 2007 @ 19:19:04 #222
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53597113
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:17 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Zodra de PO series als Prison Break, HEROES, Masters of Horror en Dexter kan maken praten we weer verder.
Vergeet de sexreclames niet!
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53597128
quote:

[..]

EG had het over kwaliteitstv.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 19:21:01 #224
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53597159
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
EG had het over kwaliteitstv.
Ik ook. De genoemde zijn kwalitatief zeer hoogwaardige series. Daar kan een ONM van de PO niet tegenop
Carpe Libertatem
pi_53597289
quote:

[..]

Tja, dat is niet mijn tak van sport. De commerciëlen richten zich meer op pure amusement. De commerciëlen gaan echter volledig voorbij aan het feit dat er een kijkerspubliek is dat graag ook goede documentaires wil zien. Op dat gebied doet de commercie geen enkele moeite. Geen wonder ook;ze drijven op pure reclame-inkomsten, dus ze gaan puur voor de kijkcijfers.

En als er een keer een documentaire op RTL komt, dan is het vrijwel altijd een Amerikaans ( ) inkoopproduct.

Wat dat betreft kan ik de CAI er gerust uitgooien. Ik kijk toch niet naar die commerciële troep.
pi_53597316
Prison Break, . Noem dan Law&Order.
pi_53597323
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:16 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]
Maar waarom maakt de PO ook programma's als ONM of Muziekfeest die gewoon op een miljoenenpubliek zijn gericht? Dat is niet de taak van de publieke omroep.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53597343
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:26 schreef Apropos het volgende:
waar is jouw avatar?

oja, ik zal proberen het woordje zich vaker gebruiken. Mijn topic werd weer eens dichtgegooid.
  zondag 30 september 2007 @ 19:29:03 #229
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53597378
quote:
Is ook geen kwaliteitsserie hoor.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53597475
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Maar waarom maakt de PO ook programma's als ONM of Muziekfeest die gewoon op een miljoenenpubliek zijn gericht? Dat is niet de taak van de publieke omroep.
Het doel van de PO is denk ik toch televisie leveren voor een zo breed mogelijk publiek. Daar hoort dus ook amusement bij.

Het kan nooit de bedoeling zijn dat de PO een afvoerputje wordt voor die programma's die de commerciëlen links laten liggen.

Ik ben blij dat we een PO hebben die programma's als Tegenlicht maken en uitzenden. De PO is denk ik een zegen voor hogeropgeleiden die kotsen van de zoveelste apenshow rond BNN-ers.
pi_53597481
Probleem met PO is dat 90% bagger of overbodig is (wat doet sport daar uberhaupt) maar de pareltjes zou ik niet willen missen (desmet, boeken, tegenlicht, zembla, 3voor12 etc ) . Maar zonder PO zal dat ook wel komen, maar dan met reclame....zo'n kerel als Harry de Winter zou denk ik in het gat springen.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 19:33:55 #232
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53597516
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, dat is niet mijn tak van sport. De commerciëlen richten zich meer op pure amusement. De commerciëlen gaan echter volledig voorbij aan het feit dat er een kijkerspubliek is dat graag ook goede documentaires wil zien. Op dat gebied doet de commercie geen enkele moeite. Geen wonder ook;ze drijven op pure reclame-inkomsten, dus ze gaan puur voor de kijkcijfers.
Blijkbaar is het publiek vrij beperkt die die documentaires wil zien en natuurlijk is concurrentie niet eerlijk wat betreft zulke tv. Waarom zou een commercieel bedrijf immers die docu's uitzenden als een gesponsorde tv-zender dat al doet en die kijkers al binnen heeft. Gooi de PO weg je creeert juist ruimte om docu's uit te zenden. Mensen willen het zien, er is een markt voor dus als de concurrentie niet meer vervalst is zal die heus wel uitgezonden worden. Wellicht met een reclameblokje ertussen, maar de echte liefhebber moet dat niet storen. De PO zit nu ook al proppievol met reclame.
quote:
En als er een keer een documentaire op RTL komt, dan is het vrijwel altijd een Amerikaans ( ) inkoopproduct.
Reportage: De hoeren van Honolulu op SBS6 vanavond
quote:
Wat dat betreft kan ik de CAI er gerust uitgooien. Ik kijk toch niet naar die commerciële troep.
Ned 1,2 & 3 worden toch niet meer door de lucht geslingerd?
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 19:35:20 #233
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53597555
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef Autodidact het volgende:
desmet, boeken, tegenlicht, zembla, 3voor12 etc
Links bolwerk elitaire kuttv voor een handje vol GL stemmers die gulzig voor de buis zitten met een bakje selderij op schoot.
Carpe Libertatem
pi_53597576
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef Autodidact het volgende:
Probleem met PO is dat 90% bagger of overbodig is (wat doet sport daar uberhaupt) maar de pareltjes zou ik niet willen missen (desmet, boeken, tegenlicht, zembla, 3voor12 etc ) . Maar zonder PO zal dat ook wel komen, maar dan met reclame.
Programma's als Tegenlicht, Zomergasten, Zembla, Reporter, Kruispunt TV zouden NEVER NOOIT op een commerciële zender komen.

Waarom zouden ze er anders de PO niet mee beconcurreren? Ze jatten het echt wel, als ze maar euro's zien.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 19:36:34 #235
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53597587
quote:
Noem dan Law&Order.
Teehee, de Robot Chicken spoof van Law & Order = GENIAAL.w

http://www.youtube.com/watch?v=nGMyi92_He4
Carpe Libertatem
pi_53597633
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Links bolwerk elitaire kuttv voor een handje vol GL stemmers die gulzig voor de buis zitten met een bakje selderij op schoot.
De Tros en de AVRO kunnen net zo goed met dergelijk programma's komen. Met een rechts sausje als ze dat willen.

Waarom doen ze dat niet? Omdat intellectuelen meestal links in het politieke spectrum zijn te vinden. Ik kan het ook niet helpen, maar het is wel een feit.

Overigen Frits Bolkestein is fan van de VPRO. Vreemd?
pi_53597672
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Programma's als Tegenlicht, Zomergasten, Zembla, Reporter, Kruispunt TV zouden NEVER NOOIT op een commerciële zender komen.
Als jij en ik ze kijken is er toch een vraag naar? Je reageert altijd zo als de hond van Pavlov man. Je gooit een kwartje genaamd commercie in EchtGaaf en hij begint weer met zijn tirade.
pi_53597758
Gewoon een bom erop.
pi_53597827
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Blijkbaar is het publiek vrij beperkt die die documentaires wil zien en natuurlijk is concurrentie niet eerlijk wat betreft zulke tv. Waarom zou een commercieel bedrijf immers die docu's uitzenden als een gesponsorde tv-zender dat al doet en die kijkers al binnen heeft. Gooi de PO weg je creeert juist ruimte om docu's uit te zenden.

En die kijker al binnen heeft? Die kijken echt niet als ze niets fatsoenlijks hebben uit te zenden. Nederland 1 heeft veruit de hoogste kijkdichtheid! Is geen toeval. Dit in een tijd dat de PO zo ongeveer kapot is bezuinigd. Zo breed hebben ze het echt niet. Maar ze redden zich omdat ze met kwaliteitsprogramma's komen. Dat is het hele punt.

De programma's die bijvoorbeeld de EO maakt zijn echt niet zo duur. Maar scoren erg goed, want kwalteit. Dat kunnen de commerciëlen ook. Maar die komen met pulp.
quote:
Mensen willen het zien, er is een markt voor dus als de concurrentie niet meer vervalst is zal die heus wel uitgezonden worden. Wellicht met een reclameblokje ertussen, maar de echte liefhebber moet dat niet storen. De PO zit nu ook al proppievol met reclame.
Maar nog altijd minder dan de commerciëlen. PO onderbreekt gene programma's . En dat scheelt.
quote:
Reportage: De hoeren van Honolulu op SBS6 vanavond
Moet ik niet missen. Prachtig gewoon.
quote:
Ned 1,2 & 3 worden toch niet meer door de lucht geslingerd?
Jawel hoor. Digitenne. Ik overweeg het.
  zondag 30 september 2007 @ 19:47:12 #240
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53597861
Een peling van Maurice de Hond waar de ondervraagden de mogelijkheid kregen om aan te geven wat zij onder de Nederlandse identiteit verstaan. De hele lijst: http://www.peil.nl/?2351

Een kleine selectie.
quote:
Achteloos, dom, infantiel, naïef, kortzichtig, egoïstisch, bang, meelopend.

alles mag, je hebt een stem, maar je wordt toch verneukt waar je bij staat! En we laten het toe.

Dat je niet zo'n grote mond als super muts moet hebben en maar eens een poosje op Urk moet gaan werken dan weet je wat Nederlands is en niet zo'n asielzoekster
uit Argentinie

Dat zijn mensen met idealen en recht door zee laten zich niet KOPEN en hebben uitgesproken denkbeeldeen en zijn vooral vaderlands lievend en om armen de
vrijheid en laten zich niet besodemieteren door die zgn. volks vertegen woordigers die uit eindelijk aan de halsband/riem van de Bank en Verzekerings MAFFIA lopen,
LEVE HET VADERLAND!!!!!!!!!!!!!!

Een democratie waarbij je in de krant moet lezen wat je mening is ???

Een leuk volkje, maar ook een oppervlakig schreeuwerig landje. Maurice de Hond is de lijsttrekker van de leuteraars!

Gewoon blank. Met 1 paspoort

kut maxima

Maxima moet gewoon thuis blijven en duitse kinderen baren.
Bijna elke uitspraak kan je wel koppelen aan een bepaalde Fokuser.
pi_53597872
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als jij en ik ze kijken is er toch een vraag naar? Je reageert altijd zo als de hond van Pavlov man. Je gooit een kwartje genaamd commercie in EchtGaaf en hij begint weer met zijn tirade.
Ja, want mensen mogen best wakker worden en inzien dat commercie echt geen wondermiddel is. Sterker nog: een doorgeschoten commercie is de dood in de pot.

Einde van de PO is gewoon einde TV voor de hogeropgeleide. Tenzij die groep zich aanpast aan het niveau van de commerciële bagger. Want dat gebeurt helaas ook. (het niveau zakt onder die groep ook helaas).
  zondag 30 september 2007 @ 19:49:20 #242
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53597933
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet. Ten eerste zijn bovengenoemde programma's veel te kritisch, dat accepteren de adverteerders niet. Ten tweede zijn programma's als Zembla nicheprogramma's, er kijken relatief heel weinig mensen naar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 30 september 2007 @ 19:50:01 #243
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53597951
Welk een tekstueel leed.
pi_53598012
Ik vind het een heel superdoeper oké-e gedachte, hoor, vrije markt, vraag, aanbod. Ben het er helemaal mee eens. Tuurlijk. Maar als je dat op die documentaires van jullie gaat toepassen, dan betekent dat dat ik mijn specifieke documentaire niet kan zien, of voor veel geld, en dat geldt voor jullie ook. Dat kan, dat mag, maar dat is natuurlijk wel de consequentie.
pi_53598069
Maar Discovery Science blijft toch wel uitzenden over het heelal. Mij best.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 19:54:52 #246
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53598076
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, want mensen mogen best wakker worden en inzien dat commercie echt geen wondermiddel is. Sterker nog: een doorgeschoten commercie is de dood in de pot.

Einde van de PO is gewoon einde TV voor de hogeropgeleide. Tenzij die groep zich aanpast aan het niveau van de commerciële bagger. Want dat gebeurt helaas ook. (het niveau zakt onder die groep ook helaas).

Dus .... als je niet naar de PO kijkt, maar iets anders dan ben je niet hogeropgeleid? Films bv. gemaakt door die verderfelijke commercie zijn per definitie slecht, tenzij het een film is die subsidie heeft gekregen zoals een Shouf Shouf Habibi, of beter gezegd ELKE Nederlandse film?

Is Lingo ook voor hogeropgeleiden? GROEEEEEEEEEEN GROEEEEEEEEEEEEEEN GROEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zondag 30 september 2007 @ 19:58:17 #247
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53598167
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef Monidique het volgende:
Maar Discovery Science blijft toch wel uitzenden over het heelal. Mij best.
Je kijkt toch niet naar dat verderfelijke commerciële Discovery Channel?
Carpe Libertatem
  zondag 30 september 2007 @ 19:58:27 #248
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53598170
gelul over tv.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_53598178
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Je kijkt toch niet naar dat verderfelijke commerciële Discovery Channel?
Nee.
pi_53598186
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
gelul over tv.
Laten we het over leraren hebben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')