Maar waarom maakt de PO ook programma's als ONM of Muziekfeest die gewoon op een miljoenenpubliek zijn gericht? Dat is niet de taak van de publieke omroep.quote:
waar is jouw avatar?quote:
Is ook geen kwaliteitsserie hoor.quote:
Het doel van de PO is denk ik toch televisie leveren voor een zo breed mogelijk publiek. Daar hoort dus ook amusement bij.quote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar waarom maakt de PO ook programma's als ONM of Muziekfeest die gewoon op een miljoenenpubliek zijn gericht? Dat is niet de taak van de publieke omroep.
Blijkbaar is het publiek vrij beperkt die die documentaires wil zien en natuurlijk is concurrentie niet eerlijk wat betreft zulke tv. Waarom zou een commercieel bedrijf immers die docu's uitzenden als een gesponsorde tv-zender dat al doet en die kijkers al binnen heeft. Gooi de PO weg je creeert juist ruimte om docu's uit te zenden. Mensen willen het zien, er is een markt voor dus als de concurrentie niet meer vervalst is zal die heus wel uitgezonden worden. Wellicht met een reclameblokje ertussen, maar de echte liefhebber moet dat niet storen. De PO zit nu ook al proppievol met reclame.quote:Op zondag 30 september 2007 19:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, dat is niet mijn tak van sport. De commerciëlen richten zich meer op pure amusement. De commerciëlen gaan echter volledig voorbij aan het feit dat er een kijkerspubliek is dat graag ook goede documentaires wil zien. Op dat gebied doet de commercie geen enkele moeite. Geen wonder ook;ze drijven op pure reclame-inkomsten, dus ze gaan puur voor de kijkcijfers.
Reportage: De hoeren van Honolulu op SBS6 vanavondquote:En als er een keer een documentaire op RTL komt, dan is het vrijwel altijd een Amerikaans () inkoopproduct.
![]()
Ned 1,2 & 3 worden toch niet meer door de lucht geslingerd?quote:Wat dat betreft kan ik de CAI er gerust uitgooien. Ik kijk toch niet naar die commerciële troep.
Links bolwerk elitaire kuttv voor een handje vol GL stemmers die gulzig voor de buis zitten met een bakje selderij op schoot.quote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef Autodidact het volgende:
desmet, boeken, tegenlicht, zembla, 3voor12 etc
Programma's als Tegenlicht, Zomergasten, Zembla, Reporter, Kruispunt TV zouden NEVER NOOIT op een commerciële zender komen.quote:Op zondag 30 september 2007 19:32 schreef Autodidact het volgende:
Probleem met PO is dat 90% bagger of overbodig is (wat doet sport daar uberhaupt) maar de pareltjes zou ik niet willen missen (desmet, boeken, tegenlicht, zembla, 3voor12 etc ) . Maar zonder PO zal dat ook wel komen, maar dan met reclame.
Teehee, de Robot Chicken spoof van Law & Order = GENIAAL.wquote:Op zondag 30 september 2007 19:26 schreef Apropos het volgende:
Noem dan Law&Order.
De Tros en de AVRO kunnen net zo goed met dergelijk programma's komen. Met een rechts sausje als ze dat willen.quote:Op zondag 30 september 2007 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Links bolwerk elitaire kuttv voor een handje vol GL stemmers die gulzig voor de buis zitten met een bakje selderij op schoot.![]()
Als jij en ik ze kijken is er toch een vraag naar? Je reageert altijd zo als de hond van Pavlov man. Je gooit een kwartje genaamd commercie in EchtGaaf en hij begint weer met zijn tirade.quote:Op zondag 30 september 2007 19:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Programma's als Tegenlicht, Zomergasten, Zembla, Reporter, Kruispunt TV zouden NEVER NOOIT op een commerciële zender komen.
quote:Op zondag 30 september 2007 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het publiek vrij beperkt die die documentaires wil zien en natuurlijk is concurrentie niet eerlijk wat betreft zulke tv. Waarom zou een commercieel bedrijf immers die docu's uitzenden als een gesponsorde tv-zender dat al doet en die kijkers al binnen heeft. Gooi de PO weg je creeert juist ruimte om docu's uit te zenden.
Maar nog altijd minder dan de commerciëlen. PO onderbreekt gene programma's . En dat scheelt.quote:Mensen willen het zien, er is een markt voor dus als de concurrentie niet meer vervalst is zal die heus wel uitgezonden worden. Wellicht met een reclameblokje ertussen, maar de echte liefhebber moet dat niet storen. De PO zit nu ook al proppievol met reclame.
Moet ik niet missen. Prachtig gewoon.quote:Reportage: De hoeren van Honolulu op SBS6 vanavond![]()
Jawel hoor. Digitenne. Ik overweeg het.quote:Ned 1,2 & 3 worden toch niet meer door de lucht geslingerd?
Bijna elke uitspraak kan je wel koppelen aan een bepaalde Fokuser.quote:Achteloos, dom, infantiel, naïef, kortzichtig, egoïstisch, bang, meelopend.
alles mag, je hebt een stem, maar je wordt toch verneukt waar je bij staat! En we laten het toe.
Dat je niet zo'n grote mond als super muts moet hebben en maar eens een poosje op Urk moet gaan werken dan weet je wat Nederlands is en niet zo'n asielzoekster
uit Argentinie
Dat zijn mensen met idealen en recht door zee laten zich niet KOPEN en hebben uitgesproken denkbeeldeen en zijn vooral vaderlands lievend en om armen de
vrijheid en laten zich niet besodemieteren door die zgn. volks vertegen woordigers die uit eindelijk aan de halsband/riem van de Bank en Verzekerings MAFFIA lopen,
LEVE HET VADERLAND!!!!!!!!!!!!!!
Een democratie waarbij je in de krant moet lezen wat je mening is ???
Een leuk volkje, maar ook een oppervlakig schreeuwerig landje. Maurice de Hond is de lijsttrekker van de leuteraars!
Gewoon blank. Met 1 paspoort
kut maxima
Maxima moet gewoon thuis blijven en duitse kinderen baren.
Ja, want mensen mogen best wakker worden en inzien dat commercie echt geen wondermiddel is. Sterker nog: een doorgeschoten commercie is de dood in de pot.quote:Op zondag 30 september 2007 19:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als jij en ik ze kijken is er toch een vraag naar? Je reageert altijd zo als de hond van Pavlov man. Je gooit een kwartje genaamd commercie in EchtGaaf en hij begint weer met zijn tirade.
Zo simpel is het niet. Ten eerste zijn bovengenoemde programma's veel te kritisch, dat accepteren de adverteerders niet. Ten tweede zijn programma's als Zembla nicheprogramma's, er kijken relatief heel weinig mensen naar.quote:Op zondag 30 september 2007 19:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als jij en ik ze kijken is er toch een vraag naar? Je reageert altijd zo als de hond van Pavlov man. Je gooit een kwartje genaamd commercie in EchtGaaf en hij begint weer met zijn tirade.
quote:Op zondag 30 september 2007 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, want mensen mogen best wakker worden en inzien dat commercie echt geen wondermiddel is. Sterker nog: een doorgeschoten commercie is de dood in de pot.
Einde van de PO is gewoon einde TV voor de hogeropgeleide. Tenzij die groep zich aanpast aan het niveau van de commerciële bagger. Want dat gebeurt helaas ook. (het niveau zakt onder die groep ook helaas).
Je kijkt toch niet naar dat verderfelijke commerciële Discovery Channel?quote:Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef Monidique het volgende:
Maar Discovery Science blijft toch wel uitzenden over het heelal. Mij best.
Nee.quote:Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet naar dat verderfelijke commerciële Discovery Channel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |