abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54762766
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hangt er vanaf hoe je het hebt gedaan kun je dat even uitleggen?
foto zwart wit gemaakt
3 lagen met fill > paterns (muurtjes) er over heen welke een beetje doorzichtig gemaakt zijn en bijgewerkt met de brush tool.
daarna een ander oog er overheen geplakt en donker gemaakt.. (zie je niet heel veel van terug in het resultaat trouwens..)
nog een laag met een patern van een schedel er overheen..

en dat was het eigenlijk wel...
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  woensdag 21 november 2007 @ 21:26:17 #103
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54769227
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:53 schreef Ynske het volgende:

[over resizen]

in PS kun je t doen via image > image size
Weet je dat zelfs dit me niet lukt in PS?
Ik krijg dan een schermpje en daar kan ik bijvoorbeeld in percentages invullen hoe groot ik de foto wil. Maar doe ik 'width' 30% en wil ik daarna 'height' ook op 30% zetten, dan verspringt 'width' weer gewoon naar 100%. En als ik dan toch maar oké doe, is er vervolgens niks in het formaat veranderd.

Suf, he?

Oh, en het ziet er bij mij zo uit, met rechts dus dat kleine plaatje met background erbij. Zit ik dan standaard in een verkeerd iets (een achtergrond-laag ofzo)?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54769614
De photoshop die jij gebruikt is een een simpelere versie ofzo. Jij hebt Adobe Photoshop Elements.

meestal is het zo dat als je de width veranderd dat hij dan automatich de height ook aanpast, hierdoor blijft de verhouding goed. Dit kan je uit en aanzetten door op "Constrain Proportions" te drukken

hier is een screen van hoe bij photohsop de image size windowtje er uitziet:

ziet het er bij jou ook zo uit? of is het totaal anders?
  woensdag 21 november 2007 @ 21:46:39 #105
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54769809
Kamermans!

Ik heb Resample image aangeklikt en toen kon ik constrain proportions ook aanvinken. Dus nu doet ie wat ik wil! Het zag er dus inderdaad hetzelfde uit, alleen waren de bovenste twee hokjes (scale styles en constrain proportions) grijs.

Maar op welke optie kan ik 'resample image' het beste zetten? Ik heb de keuze uit:

• nearest neighbor
  • bilinear
  • bicubic
  • bicubic smoother
  • bicubic sharper
  • Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      woensdag 21 november 2007 @ 22:50:34 #106
    35325 shi
    elegance in simplicity
    pi_54772047
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Sugar het volgende:
    Kamermans!

Ik heb Resample image aangeklikt en toen kon ik constrain proportions ook aanvinken. Dus nu doet ie wat ik wil! Het zag er dus inderdaad hetzelfde uit, alleen waren de bovenste twee hokjes (scale styles en constrain proportions) grijs.

Maar op welke optie kan ik 'resample image' het beste zetten? Ik heb de keuze uit:

• nearest neighbor
  • bilinear
  • bicubic
  • bicubic smoother
  • bicubic sharper
  • bicubic als standaard gebruiken

bicubic sharper geeft een iets beter resultaat als je een afbeelding verkleint
    bicubic smoother is ietsje beter als je gaat vergroten...maar vergroten is sowieso altijd lelijk.
    idiots will be shot, survivors will be shot...again.
      donderdag 22 november 2007 @ 07:15:41 #107
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_54775938
    Oké, dankjewel!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_54782626
    even een TVP, denk dat ik hier ook wel wat antwoorden kan geven.
    ------------_--------
    pi_54877276
    Nog niet een bedreven shopper, Altijd gebruik vom schoonheidsfoutjes te verbeteren.
    Maar sinds een paar dagen wat aan het klooien.
    Dit is een van de resultaten. het enige wat ik erg jammer vind is de lichtval op de (spiegel)lijst. daardoor is de overgang lijst/bos te duidelijk.

Iemand tips?

pi_54877645
    je wilt dat de hoek van de lijst links boven donkerder is? zoals aan de onderkant? of wil je alles lichter hebben? zodat het lijkt alsof de inhoud van de spiegel gloeid. wat ik denk ik ook wel mooi staat om te doen is de reflectie van wat origneel te zien is er in verwerken. misschien wazig maken en op scree en dan 30% ofzo te zetten. dan krijg je beetje het effect alsof je door een raam heen kijkt.
    pi_54877991
    De reflectie van het orgineel is mijn spiegelbeeld, toen ik het orginele beeld en dit blende kwam er geen mooi geheel uit, vandaar dat ik hem zo gedaan heb. Ik denk dat de hele lijst zo licht maken alsof er een gloed vanaf komt het mooist is. Allleen weet ik dus absoluut niet hoe ik dat moet doen?
    pi_54884112
    quote:
    Je zou zelf even kunnen stoeien met de "levels / niveaus" (ctrl+L als sneltoets, of kijk bij afbeelding > aanpassing > niveaus / image > edit > levels)...

Tnx erg bruikbaar eindelijk een foto goed gekregen waar ik al een tijd mee aan het stoeien was.
    TG
    pi_54887072
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 21:39 schreef brenneke het volgende:
    De reflectie van het orgineel is mijn spiegelbeeld, toen ik het orginele beeld en dit blende kwam er geen mooi geheel uit, vandaar dat ik hem zo gedaan heb. Ik denk dat de hele lijst zo licht maken alsof er een gloed vanaf komt het mooist is. Allleen weet ik dus absoluut niet hoe ik dat moet doen?
    wat ik gedaan heb bij deze tekening: Link is van de inhoud 1 layer maken, deze vergroten zodat het over de lijst heen valt. vervolgens erg wazig maken. daarna heb ik de binnen kant uitgeknipt zodat het alleen op de lijst zit. en vervolgens met een grote en softe gum de buitsenste rand weg werkt. die layer vervolgens op color dodge zetten.

Maar voodat je dit gaat doen moet de lijst wel overal het zelfde zijn. zoals het nu aan de bovenkant is, is het denk ik te licht en aan de onder kant te donker. op ooghoogte zegmaar ziet het er goed uit.
    voor de bovenkant kan je met een gradient layer van 100% opacity naar 0% opacity vullen met zwart en die op softlight zetten.
    de onderkant is volgens mij gewoon puur zwart, wat je daar kan doen is de bovenkant kopieren en omdraaien.
    pi_54892969
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 10:49 schreef zeeuwse het volgende:
    Ik zou ook wel eens wat foto's wllen bewerken met photoshop. Ik heb gekeken maar ik schrok van de prijs, ruim 1000 euro!
    Is dit een professionele versie die voor de gemiddelde amateurfotograaf veel te ver gaat, of moet ik inderdaad aan zo'n bedrag denken?
    Is er een goedkopere versie die toch wel het een en ander kan?
    koopt iemand zulke programma's nog dan via legale kanalen dan?
    het is heel fout maar als het budget niet zo hoog is zou ik voor de grap eens wat torrent website's gaan bezoeken, kost het je dan mischien 2 dagen van je tijd maar is al beter dan 1000 euro voor iets neer tellen waar je met gemakt aankan komen zonder 1cent te hoeven betalen.

wil wel eens vingertjes zien van die wie um legaal hebben aangeschaft
    do you have the guts to smell my nuts?
    pi_54893723
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

koopt iemand zulke programma's nog dan via legale kanalen dan?
    het is heel fout maar als het budget niet zo hoog is zou ik voor de grap eens wat torrent website's gaan bezoeken, kost het je dan mischien 2 dagen van je tijd maar is al beter dan 1000 euro voor iets neer tellen waar je met gemakt aankan komen zonder 1cent te hoeven betalen.

wil wel eens vingertjes zien van die wie um legaal hebben aangeschaft
    Ik heb versie 5.5 legaal
    pi_54932578
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 10:52 schreef Kamermans het volgende:

[..]

wat ik gedaan heb bij deze tekening: Link is van de inhoud 1 layer maken, deze vergroten zodat het over de lijst heen valt. vervolgens erg wazig maken. daarna heb ik de binnen kant uitgeknipt zodat het alleen op de lijst zit. en vervolgens met een grote en softe gum de buitsenste rand weg werkt. die layer vervolgens op color dodge zetten.

Maar voodat je dit gaat doen moet de lijst wel overal het zelfde zijn. zoals het nu aan de bovenkant is, is het denk ik te licht en aan de onder kant te donker. op ooghoogte zegmaar ziet het er goed uit.
    voor de bovenkant kan je met een gradient layer van 100% opacity naar 0% opacity vullen met zwart en die op softlight zetten.
    de onderkant is volgens mij gewoon puur zwart, wat je daar kan doen is de bovenkant kopieren en omdraaien.
    T'is me niet helemaal gelukt zoals jij het zei. De lijst heb ik donkerder kunnen maken d.m.v. in een nieuwe layer wat spelen met de hue en saturation. Zijn handigheidjes die ik nog even door moet krijgen.

Aldoende leert men toch al met al vind ik hem niet slecht voor een eerste echte poging om zelf iets in elkaar te flansen.

Dank je wel voor je hulp.

pi_55096815
    Ik weet niet of dit al eerder ter sprake is geweest, (dit is mijn eerste post hier FOK) het maken van snaphots in photoshop.

Info:
    Je history palet kan (als die op standaard instellingen staat) max. 20 stappen onthouden, dat houd in, dat je maar max. 20 stappen terug kan. (Je kunt wel meer als je dat instelt, maar dat kost je meer geheugen)
    Een paar keer met je brush klikken, opacity veranderen en nog een paar kleine dingentjes doen en je bent er zo bij 20.
    Wat ik je dan kan aanraden is, om af en toe (vooral bij een moment van tevredenheid/zekerheid over je bewerking) een snapshot te maken.

Wat doet een snaphot?
    Een snapshot slaat je werk van dat moment op. Dus bijvoorbeeld met alle lagen e.d. die je een paar stappen later hebt weg gegooid en spijt van hebt. Zo kun je dus makkelijk terug keren naar de staat van je werk in de geschiedenis. Het is wel handig om af en toe een snapshot te verwijderen. Anders heb je een hele palet vol snapshots.

Maar hoe maak je een snapshot:
    Bij je History palet heb je helemaal onderaan 3 icoontjes. De meest rechtse is een prullenbak, bij de middelste zie je een camera, ga maar met je muis erop staan en wacht een seconde. Dan komt er een tekstje erop te staan. Dit raad ik je aan om een keer bij alle iconen te gaan doen. Want bij tools staan ook de snel toetsen erbij vermeld en met snel toetsen werken is uberhandig.
    Any way, ik dwaal af klik 1 keer op de snapshot en helemaal boven aan in de history palet verschijnt een snaphot. Ik zou zeggen probeer het eens een keer.

Druk ook eens op de meest linker knopje naast de snapshot.
    Nadat je die andere knop hebt gedrukt, -dit is dan voor de amateurs- durf dan alles uit, heb de lef om te experimenteren, probeer alle knoppen uit, maak de raarste dingen. Wees niet bang dat er wat fout gaat, de originele foto heb je nog steeds. Je bent namelijk bezig met een copy van de originele foto. (In princiepe is het even handig als die "snapshot" knop, maar werkt een tikketje anders.)

[ Bericht 14% gewijzigd door Konami op 07-12-2007 11:15:44 ]
    Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
    "He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
    Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
      donderdag 13 december 2007 @ 16:42:15 #118
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_55248234

Kan iemand me hier misschien helpen om dat roze linksonderin subtiel weg te werken? Ik vind het storend, die kleur daar.

Bedankt alvast.
      donderdag 13 december 2007 @ 17:56:11 #119
    199699 Impala-neuker
    Aepyceros melampus
    pi_55250144
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 21:26 schreef Sugar het volgende:

[..]
    [ afbeelding ]
    Die fazant is echt magnifiek!
    Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
    pi_55259682
    Kan iemand mij helpen?
    Sta ik ein-de-lijk met mijn held Ewan McGregor op de foto, is ie zwaaaaaaaaar over belicht
    Hij staat er als altijd natuurlijk geweldig op, en ik als bijna iemand zonder gezicht
    Help help!
    Screw them.
    We're going home.
    pi_55371905

Hoe kan ik deze foto verbeteren?
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
    pi_55378155
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 00:54 schreef CarOnline het volgende:
    Kan iemand mij helpen?
    Sta ik ein-de-lijk met mijn held Ewan McGregor op de foto, is ie zwaaaaaaaaar over belicht
    Hij staat er als altijd natuurlijk geweldig op, en ik als bijna iemand zonder gezicht
    Help help!
    Tja, als de foto niet plaatst wordt het lastig. Dus zet ergens het originele bestand neer en dan is er vast iemand die er naar wil kijken. Trouwens overbelicht is moeilijker te verhelpen dan onderbelicht.
    De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
      woensdag 19 december 2007 @ 06:30:23 #123
    181764 -Robbedoes-
    Nee dit is geen banaan
    pi_55379323
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 21:27 schreef theemuts1982 het volgende:
    [ afbeelding ]

Hoe kan ik deze foto verbeteren?
    Probeer de volgende keer de eend van de voorkant te nemen.
    pi_55380861
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 01:14 schreef tim2308 het volgende:

[..]

Tja, als de foto niet plaatst wordt het lastig. Dus zet ergens het originele bestand neer en dan is er vast iemand die er naar wil kijken. Trouwens overbelicht is moeilijker te verhelpen dan onderbelicht.
    Vertel mij wat. Ik ben de "gek" die er in al zijn onschuld naar heeft gekeken en er nog wat probeert van te maken. Moeilijker is op zich nog een klein understatement. Maar op de een of andere manier wel lekker om mee te prutsen en te klooien. Leuke uitdaging.
    Hier het origineel. En hier en hier wat ik er in tussenstapjes tot nu toe van heb gebakken. Als je nog goede tips hebt houd ik me aanbevolen. Nooit te oud om te leren.
    Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
    -
    Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
    pi_55382910
    Zoals gezegd, ik wil het origineel zoals die uit de camra komt...
    pi_55391976
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef tim2308 het volgende:
    Zoals gezegd, ik wil het origineel zoals die uit de camra komt...
    Zie PB
    Zet ze liever hier niet neer, zo groot.
    Screw them.
    We're going home.
    pi_55626095
    Wie kan of wil me helpen.
    Hoe kan ik de achter grond wat blauwer krijgen?

Goedemorgen :W
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 december 2007 @ 16:34:48 #128
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_55626414
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2007 16:16 schreef blomst het volgende:
    Wie kan of wil me helpen.
    Hoe kan ik de achter grond wat blauwer krijgen?

[ afbeelding ]
    hoe blauwer? alleen de aanwezige blauw versterken?
    of het geheel blauwer maken

wat ik nu gedaan heb is een nieuwe laag aangemaakt, hierin de lucht geselecteerd
    toen image > adjustments > color balance
    hier voor de middetone, highlights en shadows de schuifjes wat naar cyaan en blue getrokken.

Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_55711738
    De bomen van deze foto zijn zwaar onderbelicht. Mij lukt het niet om deze mooier te krijgen. Is dat nog mogelijk? Ik hoor het graag

dinsdag 1 januari 2008 @ 22:51:49 #130
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_55712110
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 21:26 schreef Sugar het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die fazant
    Subliem!
    Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
    pi_55712973
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef Sugar het volgende:
    [ afbeelding ]
    Kan iemand me hier misschien helpen om dat roze linksonderin subtiel weg te werken? Ik vind het storend, die kleur daar.

Bedankt alvast.

image -> Adjustments -> Replace Color
    alleen de lippen zitten in het zelfde kleuren gebied, dus pasop als je zelf gaat photoshoppen dat je niet perongeluk ook de lippen veranderd
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 22:33 schreef theemuts1982 het volgende:
    De bomen van deze foto zijn zwaar onderbelicht. Mij lukt het niet om deze mooier te krijgen. Is dat nog mogelijk? Ik hoor het graag

[ afbeelding ]
    phoe uhm, tja het is wel erg donker, ik kan wel wat lichter proberen te maken maar denk dat dat heel lelijk wordt,...
    pi_55821519
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:00:16 ]
    pi_55834769
    Yashaaaaa voldoet dit aan je wensen? Link
    pi_55834909
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 63% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:00:16 ]
    pi_55839212
    Netjes gedaan Kamermans !
      zaterdag 12 januari 2008 @ 10:25:11 #136
    75426 Romek
    spreek je uit als ROMMEK
    pi_55968351
    Hallo heb ook een vraag....
    Deze 2 personen staan eigenlijk bijna nooit zo met elkaar op de foto en het is dus zoooo jammer dat die "HAND" de foto verpest....

Is er iemand hier die die hand kan laten verdwijnen, maar wel de foto gewoonlijk normaal kan houden..

(dus de hand ff uitgummen.)

[ Bericht 10% gewijzigd door Romek op 12-01-2008 12:18:16 ]
    Eet nooit gele sneeuw!!
    Didier klinkt als Dj
      zaterdag 12 januari 2008 @ 11:38:03 #137
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_55969364
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 22:35 schreef Kamermans het volgende:
    Netjes, je had alleen de reflectie niet mogen meeklonen.
      Boks-Chick zaterdag 12 januari 2008 @ 11:45:28 #138
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_55969478
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 22:35 schreef Kamermans het volgende:
    wat knap gedaan!
    lolwut
      zaterdag 12 januari 2008 @ 12:17:37 #139
    75426 Romek
    spreek je uit als ROMMEK
    pi_55970157
    Heb mezelf er ook aan gewaagd, maar ben zelf geen goede soeper......
    Iemand moet dit MUCH MORE beter kunnen....

Nu ik zo kijk, ziet het er geneens zo fatsoenlijk uit...

Wie kan me helpen...
    Eet nooit gele sneeuw!!
    Didier klinkt als Dj
      zaterdag 12 januari 2008 @ 14:54:06 #140
    199699 Impala-neuker
    Aepyceros melampus
    pi_55973554
    Hij mist een oor.
      zaterdag 12 januari 2008 @ 14:56:36 #141
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_55973606
    Je moet hem gewoon een oor aannaaien man.
      zaterdag 12 januari 2008 @ 19:23:17 #142
    199699 Impala-neuker
    Aepyceros melampus
    pi_55978942
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 14:56 schreef Rosbief het volgende:
    Je moet hem gewoon een oor aannaaien man. [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    waar heb je dat oor vandaan getoverd?
      zaterdag 12 januari 2008 @ 19:26:16 #143
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_55979012
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef Impala-neuker het volgende:

[..]

waar heb je dat oor vandaan getoverd?
    van Ronald Koeman
      maandag 14 januari 2008 @ 17:56:48 #144
    75426 Romek
    spreek je uit als ROMMEK
    pi_56028382
    iemand elders?
    Eet nooit gele sneeuw!!
    Didier klinkt als Dj
      maandag 14 januari 2008 @ 20:23:08 #145
    39952 Hukkie
    Wanna bang heads with me
    pi_56032071
    Ik meende mij te herinneren dat er een centraal lettertype topic was, maar de search werkt voor geen meter, dus vraag ik het ff hier. Ik zoek de font van Frans Bauer, iemand enig idee waar ik die kan vinden?
    There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
    DeviantArt
    pi_56048682
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 17:56 schreef Romek het volgende:
    iemand elders?
    Ik zal er ook wel even naar gaan kijken , alleen de computer waat ik nu achter zit heeft geen photoshop.
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 20:23 schreef Hukkie het volgende:
    Ik meende mij te herinneren dat er een centraal lettertype topic was, maar de search werkt voor geen meter, dus vraag ik het ff hier. Ik zoek de font van Frans Bauer, iemand enig idee waar ik die kan vinden?
    ik weet niet hoe het Frans Bauer font er uit ziet. Maar ik weet wel dat er een website is waar je jpg's met text kan uploaden en dat dan die website zoekt naar een font die er erg op lijkt: WhatTheFont
      dinsdag 15 januari 2008 @ 19:53:03 #147
    39952 Hukkie
    Wanna bang heads with me
    pi_56055991
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 14:43 schreef Kamermans het volgende:
    ik weet niet hoe het Frans Bauer font er uit ziet. Maar ik weet wel dat er een website is waar je jpg's met text kan uploaden en dat dan die website zoekt naar een font die er erg op lijkt: WhatTheFont

Denk dat het een soort handwriting font is, ben hem nog niet zo lang geleden een keer tegengekomen ergens, maar had hem toen niet nodig, nu wel. Dat wordt dus zoeken op de Old Fashioned Way. Dank iig.
    DeviantArt
    pi_56056499
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 19:53 schreef Hukkie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Denk dat het een soort handwriting font is, ben hem nog niet zo lang geleden een keer tegengekomen ergens, maar had hem toen niet nodig, nu wel. Dat wordt dus zoeken op de Old Fashioned Way. Dank iig.
    WhatTheFont komt er niet uit. maar ja, gewoon zoeken naar Handwritten fonts. Dit vind ik altijd wel een prettige site:
    link
    pi_56056776
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 17:56 schreef Romek het volgende:
    iemand elders?
    heb even die van de andere beetje aangepast
      dinsdag 15 januari 2008 @ 20:32:42 #150
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_56056988
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 20:24 schreef Kamermans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Wel heel leuk dat dit er nog van te maken valt.
    Life is what you make it.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 20:42:55 #151
    39952 Hukkie
    Wanna bang heads with me
    pi_56057223
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 20:13 schreef Kamermans het volgende:
    WhatTheFont komt er niet uit. maar ja, gewoon zoeken naar Handwritten fonts. Dit vind ik altijd wel een prettige site:
    link
    Dank voor de info, mss dat ik ook nog wel iets verder kom met merk- fonts, maar ben nu een beetje gaar geworden, morgen weer een dag.
    DeviantArt
      dinsdag 15 januari 2008 @ 22:15:33 #152
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_56059629
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 20:24 schreef Kamermans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Hij heeft nog steeds het oor van Ronald Koeman.
    pi_56070889
    Iemand hier die zich verveeld?

Ik wil twee foto's aan elkaar geshopt hebben, zodat ik ze als een geheel op doek kan laten afdrukken... Er hoeft alleen een beetje aan de kleuren en contrasten gedaan te worden denk ik...
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 januari 2008 @ 12:58:57 #154
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_56070997
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 12:54 schreef DeLiedje het volgende:
    Iemand hier die zich verveeld?

Ik wil twee foto's aan elkaar geshopt hebben, zodat ik ze als een geheel op doek kan laten afdrukken... Er hoeft alleen een beetje aan de kleuren en contrasten gedaan te worden denk ik...
    om welke fotos gaat t?
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_56071169
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 12:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

om welke fotos gaat t?
    PM!
    pi_56108429
    Ik heb bovemstaande foto's van mijn 5 weken oude dochtertje aan elkaar geshopt...

Zou het uberhaupt mogelijk zijn om de achtergrond als één (wittig) geheel te krijgen? En zo ja, iemand zin om dat voor me te proberen?

(grote versie via pm verkrijgbaar)

donderdag 17 januari 2008 @ 18:37:05 #157
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_56109481
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef DeLiedje het volgende:
    Ik heb bovemstaande foto's van mijn 5 weken oude dochtertje aan elkaar geshopt...

Zou het uberhaupt mogelijk zijn om de achtergrond als één (wittig) geheel te krijgen? En zo ja, iemand zin om dat voor me te proberen?

[ afbeelding ]
    Ik wil best een poging wagen, dus ik ga je even PM'en voor de grote versie .
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_56112684
    quote:

[ afbeelding ]
    Ik wil ook wel een poging wagen
      donderdag 17 januari 2008 @ 22:09:20 #159
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_56114714
    quote:

[ afbeelding ]

Ik PM je de grote versie wel even .
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
      donderdag 17 januari 2008 @ 22:58:09 #160
    147091 janeway
    live long and prosper
    pi_56116318
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik PM je de grote versie wel even .
    Jee ik vind het een hele leuke plaat zo.. Wat een leuk idee. -- slaat op in archief--
    En wat een mooi floortje..
      FOK!fotograaf vrijdag 18 januari 2008 @ 08:34:00 #161
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_56121502
    FotosjopMOD toe tè reskjoe!!!!!!!!!!!!!!

Swishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    If it's free, you're the product!
      vrijdag 18 januari 2008 @ 11:16:18 #162
    160944 DeLiedje
    trotse mama
    pi_56124517
    Oh wat mooi Tha_Erik!

Echt heeeeel erg bedankt!
    pi_56191665
    hallo ik had ik vraagje
    kan iemand deze foto voor mij bewerken wat maak niet zo veel uit
    pi_56202181
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 07:34 schreef Meisje.meisje het volgende:
    hallo ik had ik vraagje
    kan iemand deze foto voor mij bewerken wat maak niet zo veel uit
    [ afbeelding ]
    kun je wat specifieker zijn? lol
    pi_56225514
    Zou iemand de 1ste foto kunnen bewerken (tijd over dan mag de 2e ook) Alvast bedankttt..
    Hier de links want de afbeeldingen zijn wat grooot

Foto 1 ; (maakt niet uit wat, ander achtergrondje ofzo)
    http://imageupload.com/out.php/i67793_1001433.JPG

Foto 2 ; ( lijkt mij een geschikte foto zijn... iets met een werkje herman brood ofzo op de achtergrond ? ofzo ... of iets met dat hij rocker is )
    http://imageupload.com/out.php/i67792_1001338.JPG

bvb,
    Dylan

[ Bericht 7% gewijzigd door Rise. op 22-01-2008 15:10:56 ]
    ...
      dinsdag 22 januari 2008 @ 17:18:02 #166
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_56228880
    Ik denk dat je voor zo'n doe-maar-wat foto beter een topic in ONZ kunt openen.
    pi_56370898
    Ik heb de volgende foto:

Alleen dat achterste gebouw wil ik verwijderen. Ik zit wel een beetje te klooien met klonen maar dat lukt niet echt. Zijn er nog andere opties?
    pi_56371511
    wat moet er precies allemaal weg? alleen dat gebouw in aanbouw?
    pi_56371893
    Mijn jongste wordt 1 jaar en ik wil graag zijn hoofd op een taart. Nu is hij niet zo fotogeniek ( ) en dit is eigenlijk de enige recente foto waar hij leuk (of in ieder geval taartwaardig) op staat. Maar de achtergrond is natuurlijk verschrikkelijk rommelig en zijn hoofd is ook niet scherp Zou iemand er voor mij iets moois van willen maken? Er mag eventueel ook een feesthoedje op zijn hoofd Het gaat ook echt alleen om zijn hoofd (en schouders, zo'n zwevend hoofd is ook raar ) dus er mag ook flink geknipt worden
    Ik heb ook de grote versie natuurlijk, maar die zal ik moeten mailen dus pm maar als je hem wilt hebben. Alvast heel erg bedankt!
    Een beetje vreemd, maar wel lekker
    pi_56372136
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 15:03 schreef Rise. het volgende:
    Zou iemand de 1ste foto kunnen bewerken (tijd over dan mag de 2e ook) Alvast bedankttt..

Foto 2 ; ( lijkt mij een geschikte foto zijn... iets met een werkje herman brood ofzo op de achtergrond ? ofzo ... of iets met dat hij rocker is )

bvb,
    Dylan
    pi_56372563
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 22:03 schreef Kamermans het volgende:

[..]

[ [url=http://www.kamermans.net/Fok!/DSC01053[1].jpg]afbeelding[/url] ]
    WOW!! many thankx!!
    Maar hoe heb je dit gedaan? Ik hoor het graag.
    pi_56372691
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 22:18 schreef theemuts1982 het volgende:

[..]

WOW!! many thankx!!
    Maar hoe heb je dit gedaan? Ik hoor het graag.
    met clone stamp en healing brush . en gewoon erg nauwkeurig werken met wacom tablet
    pi_56373052
    Welke programma's gebruiken jullie om te foto's een beetje meer mooie kleuren te geven?
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_56373268
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef Badabingea het volgende:
    Welke programma's gebruiken jullie om te foto's een beetje meer mooie kleuren te geven?
    photoshop wordt het meest gebruikt , verder wordt paint shop pro ook wel gebruikt. bijde programmas zijn niet gratis.
    Gimp is wel gratis en lijkt erg veel op photoshop.
      maandag 28 januari 2008 @ 23:28:43 #175
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_56374604
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 22:43 schreef Kamermans het volgende:

[..]
    bijde
    pi_56377977
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef Rosbief het volgende:

[..]

bedankt voor je inhoudelijke bijdragen aan dit topic
      dinsdag 29 januari 2008 @ 09:09:13 #177
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_56378346
    quote:
    Op dinsdag 29 januari 2008 08:39 schreef Kamermans het volgende:

[..]

bedankt voor je inhoudelijke bijdragen aan dit topic
    Het is een grove spellingsfout, daar mag best op geattendeerd worden.
    pi_56379173
    quote:
    Op dinsdag 29 januari 2008 09:09 schreef Rosbief het volgende:

[..]

tjongejonge waar je je al niet druk om kan maken zeg,..
    pi_56379176
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 17:18 schreef Rosbief het volgende:
    Ik denk dat je voor zo'n doe-maar-wat foto beter een topic in ONZ kunt openen.
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef Rosbief het volgende:

[..]

quote:
    Op dinsdag 29 januari 2008 09:09 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Rosbief houdt op met dit gezeur/ semi-leukheid / sfeer verzieken
    Je kent de consequenties.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_56399594
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 21:53 schreef beefcake het volgende:
    Mijn jongste wordt 1 jaar en ik wil graag zijn hoofd op een taart. Nu is hij niet zo fotogeniek ( ) en dit is eigenlijk de enige recente foto waar hij leuk (of in ieder geval taartwaardig) op staat. Maar de achtergrond is natuurlijk verschrikkelijk rommelig en zijn hoofd is ook niet scherp Zou iemand er voor mij iets moois van willen maken? Er mag eventueel ook een feesthoedje op zijn hoofd Het gaat ook echt alleen om zijn hoofd (en schouders, zo'n zwevend hoofd is ook raar ) dus er mag ook flink geknipt worden
    Ik heb ook de grote versie natuurlijk, maar die zal ik moeten mailen dus pm maar als je hem wilt hebben. Alvast heel erg bedankt!
    [ afbeelding ]
    Niemand? Ik ben ongeduldig, ik weet het, maar ik heb alleen morgen nog om de taart te bestellen, anders is het te laat (ja, last moment kind of girl ). Geeft verder ook niet hoor, dan gebruik ik een andere foto, maar deze leek me gewoon net iets leuker.
    pi_56404591
    quote:
    Op dinsdag 29 januari 2008 23:40 schreef beefcake het volgende:

[..]

Niemand? Ik ben ongeduldig, ik weet het, maar ik heb alleen morgen nog om de taart te bestellen, anders is het te laat (ja, last moment kind of girl ). Geeft verder ook niet hoor, dan gebruik ik een andere foto, maar deze leek me gewoon net iets leuker.
    als ik vanaaf nog wat tijd heb zal ik wel ff kijken of ik er iets leuks mee kan , tis wel beetje druke foto.
    als je nog voorbeelden of ideetjes hebt van hoe je het ongeveer zou willen hebben is dat welkom
    pi_56413967
    Kamermans bedankt voor het aanbod, maar het is niet meer nodig
    Ynske heeft hem al voor me bewerkt
      zondag 3 februari 2008 @ 20:33:06 #183
    181764 -Robbedoes-
    Nee dit is geen banaan
    pi_56507527
    Nu heb ik nog een oude foto van mijn vader.
    Het is de enige redelijke foto die we nog van hem hebben.
    Hij is vergroot vanaf een pasfoto.
    Is er hier iemand die de kwaliteit nog wat kan oppoetsen.
    Ben zelf niet zo bedreven in de skills van photoshop.
    pi_56525017
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 15:03 schreef Rise. het volgende:

bvb,
    Dylan
    Echt niemand ?
    ...
    pi_56528100
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef -Robbedoes- het volgende:
    Nu heb ik nog een oude foto van mijn vader.
    Het is de enige redelijke foto die we nog van hem hebben.
    Hij is vergroot vanaf een pasfoto.
    Is er hier iemand die de kwaliteit nog wat kan oppoetsen.
    Ben zelf niet zo bedreven in de skills van photoshop.
    [ afbeelding ]
    hmm, hij is wel erg wazig, maar dit heb ik er van kunnen maken:

misschien heeft iemand anders nog technieken die hij er op kan toepassen waardoor het mooier wordt
    pi_56528219
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 13:36 schreef Rise. het volgende:

[..]

Echt niemand ?
    fotos zijn offline lijkt het, maar wat ik me er van herinner waren de fotos niet echt goed kwalitiet, enorm veel ruis zat er geloof ik in,..
    als ik weer eens tijd heb om beetje te photoshoppen zal ik wel ff kijken. maar mensen waarbij iets niet lukt met photoshop ofzo krijgen voorang
      maandag 4 februari 2008 @ 16:29:44 #187
    181764 -Robbedoes-
    Nee dit is geen banaan
    pi_56528709
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 16:03 schreef Kamermans het volgende:

[..]

hmm, hij is wel erg wazig, maar dit heb ik er van kunnen maken:
    [ afbeelding ]
    misschien heeft iemand anders nog technieken die hij er op kan toepassen waardoor het mooier wordt
    kamermans alvast bedankt voor de gedane moeite,
    Weet alleen niet of ik het resultaat beter vind dan het orgineel.
    Haar en oor zien er nu wat vreemd uit.
    Maar ik moet niet klagen want zelf lukt het me helemaal niet
    pi_56530666

De voorgrond is een beetje overbelicht. Kan dat veranderd worden? Zo ja hoe?
      maandag 4 februari 2008 @ 18:25:32 #189
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_56530748
      maandag 4 februari 2008 @ 18:27:00 #190
    97186 Rosbief
    Gezond en mals
    pi_56530777
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 18:20 schreef theemuts1982 het volgende:
    [ afbeelding ]

GVD ik zie Martin Gaus!
    pi_56531782
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 16:08 schreef Kamermans het volgende:

[..]

fotos zijn offline lijkt het, maar wat ik me er van herinner waren de fotos niet echt goed kwalitiet, enorm veel ruis zat er geloof ik in,..
    als ik weer eens tijd heb om beetje te photoshoppen zal ik wel ff kijken. maar mensen waarbij iets niet lukt met photoshop ofzo krijgen voorang
    Als ik klik zie ik de foto's nog steeds gewoon.. en ja dat klopt maar als je ze verkleind dan niet bij voorbaat dank
    ...
    pi_56532201
    ...
    pi_56532294
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 18:20 schreef theemuts1982 het volgende:
    [ afbeelding ]

http://www.plaatjesupload.nl/img34/1202149983-160.jpg
    ...
    pi_56532356
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 19:17 schreef Rise. het volgende:

[..]

Als ik klik zie ik de foto's nog steeds gewoon.. en ja dat klopt maar als je ze verkleind dan niet bij voorbaat dank
    FATAL ERROR: Connection to database server failed
      maandag 4 februari 2008 @ 19:55:14 #196
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_56532615
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 18:25 schreef Rosbief het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ik weet niet of dit nu verbeterd is, maar scan de foto eens op een hogere resolutie, misschien gaat het dan nog wel beter.

http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_56532899
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 18:27 schreef Rosbief het volgende:

[..]

GVD ik zie Martin Gaus!
    Ja goed he. Was afgelopen vrijdag bij ekstra weekend op 3fm
    pi_56534417
    pi_56537164
    Kamermans, bedankt is leuk gedaan dankje
    ...
    pi_56547719
    quote:
    Super!! Thankx
    pi_56550017
    Is er nog een handige fotosoepert / painter online?

Ik wil het gezicht van Neef graag in het gezicht van het boertje op de kleurplaat. Zou ik best zelf even mee kunnen aanklooien, weet ik ;-) , maar het is nogal een last-minute idee en hij is morgen jarig.
    Anyone?
    Hardloper.
    IG @webkim
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')