Dank voor de info, mss dat ik ook nog wel iets verder kom met merk- fonts, maar ben nu een beetje gaar geworden, morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:13 schreef Kamermans het volgende:
WhatTheFont komt er niet uit. maar ja, gewoon zoeken naar Handwritten fonts. Dit vind ik altijd wel een prettige site:
link
Hij heeft nog steeds het oor van Ronald Koeman.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
heb even die van de andere beetje aangepast
[ afbeelding ]
om welke fotos gaat t?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:54 schreef DeLiedje het volgende:
Iemand hier die zich verveeld?![]()
Ik wil twee foto's aan elkaar geshopt hebben, zodat ik ze als een geheel op doek kan laten afdrukken... Er hoeft alleen een beetje aan de kleuren en contrasten gedaan te worden denk ik...
Ik wil best een poging wagen, dus ik ga je even PM'en voor de grote versiequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb bovemstaande foto's van mijn 5 weken oude dochtertje aan elkaar geshopt...
Zou het uberhaupt mogelijk zijn om de achtergrond als één (wittig) geheel te krijgen? En zo ja, iemand zin om dat voor me te proberen?
(grote versie via pm verkrijgbaar)
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een poging wagenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb bovemstaande foto's van mijn 5 weken oude dochtertje aan elkaar geshopt...
Zou het uberhaupt mogelijk zijn om de achtergrond als één (wittig) geheel te krijgen? En zo ja, iemand zin om dat voor me te proberen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef DeLiedje het volgende:
[ afbeelding ]
Jee ik vind het een hele leuke plaat zo.. Wat een leuk idee. -- slaat op in archief--quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik PM je de grote versie wel even.
kun je wat specifieker zijn? lolquote:Op maandag 21 januari 2008 07:34 schreef Meisje.meisje het volgende:
hallo ik had ik vraagje
kan iemand deze foto voor mij bewerken wat maak niet zo veel uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:03 schreef Rise. het volgende:
Zou iemand de 1ste foto kunnen bewerken (tijd over dan mag de 2e ook) Alvast bedankttt..
Hier de links want de afbeeldingen zijn wat grooot
Foto 1 ; (maakt niet uit wat, ander achtergrondje ofzo)
http://imageupload.com/out.php/i67793_1001433.JPG
Foto 2 ; ( lijkt mij een geschikte foto zijn... iets met een werkje herman brood ofzo op de achtergrond ? ofzo ... of iets met dat hij rocker is )
http://imageupload.com/out.php/i67792_1001338.JPG
bvb,
Dylan
WOW!! many thankx!!quote:Op maandag 28 januari 2008 22:03 schreef Kamermans het volgende:
[..]
[ [url=http://www.kamermans.net/Fok!/DSC01053[1].jpg]afbeelding[/url] ]
met clone stamp en healing brushquote:Op maandag 28 januari 2008 22:18 schreef theemuts1982 het volgende:
[..]
WOW!! many thankx!!![]()
![]()
Maar hoe heb je dit gedaan? Ik hoor het graag.
photoshop wordt het meest gebruiktquote:Op maandag 28 januari 2008 22:35 schreef Badabingea het volgende:
Welke programma's gebruiken jullie om te foto's een beetje meer mooie kleuren te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |