Die krijgen waarschijnlijk info ivm de ontslagronde van vanavond, wat ze wel en niet mogen zeggen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
lieke en huub zijn even naar achteren..... Amanda had al geschreeuwd dat het eten klaar was....
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Lieke en Huub krijgen zeker weer een maak ruzie script.
Ze hebben toch helemaal geen ruzie... of heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Lieke krijgen nu een script natuurlijk achter.
Daarom juist. Het is alweer een paar dagen geleden. Dus zal er wel weer geleverd moeten worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze hebben toch helemaal geen ruzie...
en dat Huub z'n excuses moet maken naar Brian toe omdat hij zijn zus heeft getart. Brian krijgt daar cp voor. Lieke heeft een goed gesprek met Anita gehad en zij gaat morgen Astrid bellen om haar excuses aan te bieden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die krijgen waarschijnlijk info ivm de ontslagronde van vanavond, wat ze wel en niet mogen zeggen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat Huub z'n excuses moet maken naar Brian toe omdat hij zijn zus heeft getart. Brian krijgt daar cp voor. Lieke heeft een goed gesprek met Anita gehad en zij gaat morgen Astrid bellen om haar excuses aan te bieden.
Waarom kijk ik hier eigenlijk nog naar?
Suite bergamasque; Clair de lune ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Even voor de kenners,
Naast de 1ste Gnossienne van Satie is er nog een stuk wat Huub regelmatig op de piano speelt. Volgens mij is het iets van Debussy, maar ik kan maar niet op de titel komen.
Iemand enig idee?
Hij zit toch verdomme niet op de camping!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis pakt zijn rose en neemt een slokje,
Iets met suicide misschien??quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Even voor de kenners,
Naast de 1ste Gnossienne van Satie is er nog een stuk wat Huub regelmatig op de piano speelt. Volgens mij is het iets van Debussy, maar ik kan maar niet op de titel komen.
Iemand enig idee?
Ze hebben geen ruzie het gaat juist heel goed met ze.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze hebben toch helemaal geen ruzie... of heb ik iets gemist
Ja vertel, waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat Huub z'n excuses moet maken naar Brian toe omdat hij zijn zus heeft getart. Brian krijgt daar cp voor. Lieke heeft een goed gesprek met Anita gehad en zij gaat morgen Astrid bellen om haar excuses aan te bieden.
Precies ze moeten gewoon stoppen met tv te willen maken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:31 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke hebben uitgesproken tegen elkaar wie er ook van hun 2 op de stoel vanavond kom te zitten om maar een beetje te luisteren.
Het iedee van Lieke was om daarna er niet te op reageren.
Huub vond het wel een goed iedee.
Ik ben benieuwt of Huub ook zijn mond kan houden.
Ik zou gewoon lekker een dekentje pakken kussentje er bij en lekker op de bank gaan liggen.
Praat jij ook met bomen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke kan ook zo lekker eten, ik hou daar van, gewoon lekker genieten van eten en er niet moeilijk over doen!
Ja, wat nou?quote:
Ik geniet ook als mensen van hun eten genieten en ik praat echt niet met bomen, wel met FOKkers.quote:
Nou, is toch zo? Ik kan ook enorm genieten als iemand zo lekker zit te genieten van z'n eten,quote:
Stom dat Huub daar aan mee doet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:38 schreef Dreamboy het volgende:
Kim op zoek naar de kandelaar
quote:
heb je Tarotkaarten in huis?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet ook als mensen van hun eten genieten en ik praat echt niet met bomen, wel met FOKkers.![]()
Ik doe dat wel eens, ja. Als ik niemand bereid vind om mij aan te horen, ga ik er nog wel eens op uit.quote:
Zou zomaar kunnen zijn, de afscheidskaart is al geschreven.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wat nou?![]()
Ik heb zo het idee dat het één van de laatste dagen van Kim is.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens, ja. Als ik niemand bereid vind om mij aan te horen, ga ik er nog wel eens op uit.![]()
Ja, dan wel..quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, is toch zo? Ik kan ook enorm genieten als iemand zo lekker zit te genieten van z'n eten,
vooral als ik het gekookt heb
Wat is dat nou weer voor een rare opmerking ?quote:
Jij blijft een beetje hangen hangen hangen hangen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lachen met jou, jij hebt best veel humor.![]()
![]()
Da's humorquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare opmerking ?
Ja...het is zooooooooooooo 1945quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer dat Huub het woord "mof" gebruikt..... Zo achterhaald....
Ik vindt het een rare opmerking om te zeggen dat je er van kan genieten wanneer Lieke aan het eten is. Raar hehquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare opmerking ?
Oh, Dát is humor, nu weet ik het eindelijk....quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's humor![]()
![]()
De ontslagronde zal we rond 21 uur beginnen. Spannend![]()
quote:
Nog niet misschien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Mokum020 het volgende:
noekje...haal jij die kandelaar even..
In Oldenzaal, op een steenworp afstand van Das Dritte Reich, ligt dat misschien anders.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer dat Huub het woord "mof" gebruikt..... Zo achterhaald....
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Volgens mij is het pas mis met je als je ook verwacht dat ze wat terugzeggen.
![]()
Ja. heel raar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik vindt het een rare opmerking om te zeggen dat je er van kan genieten wanneer Lieke aan het eten is. Raar heh
Dom en asociaalquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]vanochtend wel toen ik vroeg naar het werk reed met harde wind en regen. De auto is wel 10 x geraakt door een eikel of kastanjes ofzo... Stomme bomen heb ik toen gezegd.
Maar iig er hangt toch wel weer een gescript sfeertje. De 5 zijn gewoon zo dom, hoe vind je ze?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
In Oldenzaal, op een steenworp afstand van Das Dritte Reich, ligt dat misschien anders.![]()
My generationquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Moffen, dat zijn handschoenen met alleen een duim erin
quote:
had dat dan gelijk gezegd, sappie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef Borga het volgende:
[..]
het was idd een rare en flauwe opmerking van me dat te zeggen, achteraf gezien was het eigenlijk wel een lieve en ontwapenende tekst van u-hoorn om te zeggen dat je blij wordt als lieke eet. ik heb best een rot leven, daarom pest ik soms anderen...
Nee dat zijn wanten. Moffen is een eiland.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Moffen, dat zijn handschoenen met alleen een duim erin
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had dat dan gelijk gezegd, sappie.![]()
ja de Febo is heel strak............Nu nog even aan een boom op hangen.........quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:49 schreef mspoez het volgende:
Vind ik dan wel weer strak van de FEBO.
Van die kandelaar dan, zeg maar.
En je hebt gelijk maar in het Fries zijn wanten: moffen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee dat zijn wanten. Moffen is een eiland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moffen
Mof:quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:56 schreef DrsH het volgende:
Beter een Mof in de hand als tien in de lucht Messerschmidt
Een mof is zo`n ding wat met touwtjes om je nek hangt. Je kunt er aan beide kanten in met je handen. Zo blijven je handen lekker warm. Ze hangen dan ongeveer op je buik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee dat zijn wanten. Moffen is een eiland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moffen
Net goed.Alleen zielig voor haar kinderen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
Al is de leugen nog zo snel.... De miljonair waarmee voormalig Gouden Kooi-bewoonster Natasia schermt, de man met wie zij in een villa aan de Adriatische Kust zou gaan wonen zoals zij deze week zelf vertelde, bestaat niet. De man, Tjeerd Rosbach wel, maar de vermeende miljoenen die hij zou bezitten zijn gebakken lucht. Het hele miljonairsverhaal van Natasia is namelijk door haar jurist Matt Hoorn, op een Amsterdams terras bedacht. Natasia zelf lijkt dat inmiddels ook te weten, want zij vervoegde zich deze week bij het loket uitkeringen in de gemeente Almere, waar ze overigens het deksel op haar neus kreeg! Ze komt namelijk niet in aanmerking voor welke uitkering dan ook!
![]()
www.zijonline.nl
Whahahahahahahahahahahaha!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
Al is de leugen nog zo snel.... De miljonair waarmee voormalig Gouden Kooi-bewoonster Natasia schermt, de man met wie zij in een villa aan de Adriatische Kust zou gaan wonen zoals zij deze week zelf vertelde, bestaat niet. De man, Tjeerd Rosbach wel, maar de vermeende miljoenen die hij zou bezitten zijn gebakken lucht. Het hele miljonairsverhaal van Natasia is namelijk door haar jurist Matt Hoorn, op een Amsterdams terras bedacht. Natasia zelf lijkt dat inmiddels ook te weten, want zij vervoegde zich deze week bij het loket uitkeringen in de gemeente Almere, waar ze overigens het deksel op haar neus kreeg! Ze komt namelijk niet in aanmerking voor welke uitkering dan ook!
![]()
www.zijonline.nl
Ja, daarom heeft ze ook ruzie met Talpa omdat ze van mening is dat ze gedurende haar verblijf in de villa in loondienst was en niet zoals Talpa beweert dat het een onkostenvergoeding was.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
www.zijonline.nl
Ook in de lastechniek wordt de term mof gebruiktquote:
dacht ik ook + een miniteeveepeetjequote:
Lieke dacht ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:02 schreef lorence1 het volgende:
en zijn de 5 er al overuit wie ze op de stoel zetten?
quote:
quote:
Nee,dat zijn de borsten van Nadaquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Een mof is zo`n ding wat met touwtjes om je nek hangt. Je kunt er aan beide kanten in met je handen. Zo blijven je handen lekker warm. Ze hangen dan ongeveer op je buik.![]()
Het idee was dat ze zoveel maanden (of hoe lang was het) in dienst is geweest bij DGK, bij Fonske, en dat ze nu dus recht heeft op ww à 70% van 1000 euro per dag.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
www.zijonline.nl
Nou is ZIJONLINE niet echt betrouwbaar maar als het waar isquote:
Ze kan het zo zien, als alle premies van dat bedrag zijn afgehaald dan is ze in loondienst geweest. Mijn god het is toch ook een ongelovelijke trut ook he.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, daarom heeft ze ook ruzie met Talpa omdat ze van mening is dat ze gedurende haar verblijf in de villa in loondienst was en niet zoals Talpa beweert dat het een onkostenvergoeding was.
je zit 2 cm te hoog, het is de buik van Nada, hehe eindelijk boven water waarvoor die 3 navels dienenquote:
Wedden dat ze kim er mook uit lazeren.Ze heeft stout gedaan tegen Brian.En nu moet Huub natuurlijk haar ontslag aanvragen.De febo is gek zat om dat Huub wijs te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:06 schreef Larisje het volgende:
Lieke moet haar spijkerbroek inleveren en dat afgeragde geval met Brian met gaten erin is wel miljonairslike?? Gaat echt goed bij die redactie.![]()
![]()
Ik zie bij Amanda twee donkere plekken op haar voorhoofd, waar zometeen de horentjes uit komen.quote:
Brian is een artiést. En een gevoelige, excentrieke dierenvriend. Dus dan mag het.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:06 schreef Larisje het volgende:
Lieke moet haar spijkerbroek inleveren en dat afgeragde geval met Brian met gaten erin is wel miljonairslike?? Gaat echt goed bij die redactie.![]()
![]()
Met als reden? Zijn vriendin is degene met een eetprobleem, of gaatie de remsporen tellen of zoquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:10 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is naar de WC geweesd Dennix loopt er gelijk heen en kijkt in de WC pot
iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou is ZIJONLINE niet echt betrouwbaar maar als het waar is![]()
Heeft ze zijn diamanten opgegeten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is een artiést. En een gevoelige, excentrieke dierenvriend. Dus dan mag het.![]()
hij spoort echt nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:10 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is naar de WC geweesd Dennix loopt er gelijk heen en kijkt in de WC pot
Werd dat gezegd? Het is toch niet te geloven, dat staat Lieke het leukst en de keurslager kan zijn gang gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:06 schreef Larisje het volgende:
![]()
en als huub daaraan meewerkt is hij even gek.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wedden dat ze kim er mook uit lazeren.Ze heeft stout gedaan tegen Brian.En nu moet Huub natuurlijk haar ontslag aanvragen.De febo is gek zat om dat Huub wijs te maken.
Que?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja tuuuuuuuuuurlijk!! Sorry Fokkers Zo had ik het niet gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is een artiést. En een gevoelige, excentrieke dierenvriend. Dus dan mag het.![]()
Huub is beetje in de war.Hij denkt dat hij op de bank zit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke gaan dus wel praten tijdens de ontslagronde wat eerst niet de bedoeling was.
Volgens mij waren het er vorige week meer dan 600.000.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
436.000 kijkers op tv....is dat dalende ?
is niet echt schokkend te noemen...
Nou vraag ze dan ook niet aan.Of zal het perse moeten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia over de ontslagronde tegen Lieke: Dit gaat ook gewoon nergens over
Dream on Dreamboyquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:22 schreef Dreamboy het volgende:
Het zou toch zo mooi zijn als Brian en Amanda toch ook samen Dennix op die ontslagstoel zetten.
Hij gebruikt al BB-termen.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is beetje in de war.Hij denkt dat hij op de bank zit.
Lieke kennende gaat ze Brian uitgebreid te woord staan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke gaan dus wel praten tijdens de ontslagronde wat eerst niet de bedoeling was.
Dat wijf liegt vanuit haar tenen. Ze zegt dat ze zich daar helemaal niet mee bezighoudt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia over de ontslagronde tegen Lieke: Dit gaat ook gewoon nergens over
Van mij mag vanavond de stekker eruit.Ben ik meteen van me verslaving af en het hopen dat de bende van 5 gepakt gaat worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gebruikt al BB-termen.....Dus toch een einde met sms-jes ?
![]()
Weet Jaap ook dat de popipoll doorslag gaat geven ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:24 schreef noekje het volgende:
Jaap: zie je, ze zitten helemaal in een bashmode maar we gaan ze niet bashen. Dat is mooi!
Nu heb ik dat liedje in m'n hoofdquote:
even op onderzoek uitgeweest:quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij waren het er vorige week meer dan 600.000.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
Ik weet wel een leuk idee, omdat Lieke op de bank zit mag zij alvast iemand nomineren BB stijl.
Vroeg op morgen? Trusten en slaap lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, heb er helemaal geen zin in., gelukkig maar want ik moet toch gaan slapen.. weltrusten
Nu zie ik Dennis hierop uit zijn dak gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in m'n hoofd
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, heb er helemaal geen zin in., gelukkig maar want ik moet toch gaan slapen.. weltrusten
En nu heb ik het beeld van die gast uit de Fresh Prince op m'n netvliesquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu zie ik Dennis hierop uit zijn dak gaan.
Hij weet het nog niet zeker hoor en vergeet Amanda niet, het ongeleid projectiel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia doet een generale repetitie met Brian....
Brian geeft ook aan dat ze niet gaan bashen.... Zien ze de (sms)bui hangen ?
Daar had Nadia het vanmiddag ook al over... dom wichtquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik ga Lieke er ook wel op aan spreken van dat ze gisteren weer op de trap zat.
Vind je het gek na zo'n avondje.
Very ladylike , Amandaquote:
Ik nu ook!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu heb ik het beeld van die gast uit de Fresh Prince op m'n netvlies
Ja duh, het antwoord van Lieke zou kunnen zijn,: Nadia, ik spreek jou erop aan dat je gisteren in de kapsalon zat oidquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik ga Lieke er ook wel op aan spreken van dat ze gisteren weer op de trap zat.
Vind je het gek na zo'n avondje.
Precies, dat is 'm !quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Suite bergamasque; Clair de lune ?
Lieke vindt het heerlijk om zichzelf te verantwoorden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja duh, het antwoord van Lieke zou kunnen zijn,: Nadia, ik spreek jou erop aan dat je gisteren in de kapsalon zat oid
Wat een grootheidswaanzin, alsof Lieke zich tegenover haar zou moeten verantwoorden![]()
Praten met Dennix en hem aan de tand voelen.quote:
quote:
quote:
Genieten weer!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:46 schreef riri het volgende:
heerlijk die onrust die huub en lieke kunnen zaaien in die club van 5
gelukkig.. ik dacht al dat ik de enige was die het even niet meer snaptequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:51 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp er geen bal van..waar gáát het over?..wat gaan ze doen? wie gaat wat doen?..wie is nou wat van plan? ..wie trapt in wiens plan?..
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Amanda en Nadia zijn Kim aan het zieken.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:52 schreef Zora01 het volgende:
[..]
gelukkig.. ik dacht al dat ik de enige was die het even niet meer snapte
Waarvoor, er gaat toch niemand uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Ik zet de streams maar even uit. Ik word er alweer nerveus van. Ik lees wel mee.
Brian gaat ook liever mee met de meerderheid, doodsbang dat hij volgende keer op de stoel zot.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:54 schreef Margo37 het volgende:
Brian gaat voor Dennis stemmen denk ik![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Ik zet de streams maar even uit. Ik word er alweer nerveus van. Ik lees wel mee.
haha hier nog één..geluid uit..af en toe op de streams spieken..en hier lezen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Pussy, pussy, kwaak kwaak?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef riri het volgende:
echt goed opletten op dennix als hij aan het woord komt straks.....dan kan je eens goed zien hoe zenuwachtig die jongen altijd is als hij alleen zijn woordje moet doen
Control-alt-delete zei de 'echte ICT-er.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef BarryK het volgende:
Whahahah brian gaat weer even bijdehand doen over computers
Het is ook echt bloedstollend wat er allemaal gebeurt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
haha hier nog één..geluid uit..af en toe op de streams spieken..en hier lezen..![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:58 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix heeft het altijd bloedheet tijdens ontslag rondes
Ik word alleen maar Boos op die 5quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
jep die kop bedoelde ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij verft hij zijn haar en is hij allang grijs.
Hij kan zo door voor een opanix
Knallen vanavond voor Dennix 100%, serieus, dat weet je toch sowieso, lelelelelelelele,.quote:
Je kunt dus makkelijk een half uurtje "naar boven"...quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Het is ook echt bloedstollend wat er allemaal gebeurt.![]()
Ik hoop het afgehakte hoofd van Natasia...quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:59 schreef Katewalker het volgende:
De brief werd niet in de brievenbus gegooid maar op een doos gelegd voor de deur..wat zat er in die doos? Iemand mee gekregen?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef BarryK het volgende:
"IK heb geselecteerd voor de ontslagronde voor lieke" aldus Brian
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kunt dus makkelijk een half uurtje "naar boven"...
![]()
Het was een platte doos..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop het afgehakte hoofd van Natasia...![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop het afgehakte hoofd van Natasia...![]()
Past dus preciesquote:
Toen zag het er zo uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
Hij wordt al lekker rood, en hij is nog niet eens aan de beurt
[afbeelding]
Brian probeert altijd gewichtig te klinken op dit soort momenten, en gebruikt dan veel meer woorden dan nodig. Ook dat is onderdeel van zijn grootheidswaanzin. Alleen beseft hij niet dat hij in plaats van gewichtig, als het achterlijke buuurjongetje klinkt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef BarryK het volgende:
"IK heb geselecteerd voor de ontslagronde voor lieke" aldus Brian
Ze mag nu weg met behoud van haar inleg van 10 K.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat is dat voor gelul met lege handen.
Ik ga even een half uurtje naar boven...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:03 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix aan de beurt spannend wat zal hij deze keer zeggen
Vergeet het kussen niet van de ring van zijn opa.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Toen zag het er zo uit
[afbeelding]
Als ze zelf opstapt toch ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze mag nu weg met behoud van haar inleg van 10 K.
2 minuten is genoeg als Dennis spreektquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga even een half uurtje naar boven...![]()
lelelelelelelelelelelelelelele
je onderschriftje is wel passend bij deze capquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Dennix: je mag niet meer Dennix zeggen van achter
ik heb geen streams, maar heeft hij dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Dennix: je mag niet meer Dennix zeggen van achter
Zelfs ik word nu agressief en dan voornamelijk op de redactie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:06 schreef Starlie het volgende:
Ik heb zin om de hoofden van Dennix en Amanda tegen elkaar aan te beuken!
Nee, dan moet je een jaar in dat hok hebben gezeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |