even op onderzoek uitgeweest:quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij waren het er vorige week meer dan 600.000.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
Ik weet wel een leuk idee, omdat Lieke op de bank zit mag zij alvast iemand nomineren BB stijl.
Vroeg op morgen? Trusten en slaap lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, heb er helemaal geen zin in., gelukkig maar want ik moet toch gaan slapen.. weltrusten
Nu zie ik Dennis hierop uit zijn dak gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in m'n hoofd
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, heb er helemaal geen zin in., gelukkig maar want ik moet toch gaan slapen.. weltrusten
En nu heb ik het beeld van die gast uit de Fresh Prince op m'n netvliesquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu zie ik Dennis hierop uit zijn dak gaan.
Hij weet het nog niet zeker hoor en vergeet Amanda niet, het ongeleid projectiel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia doet een generale repetitie met Brian....
Brian geeft ook aan dat ze niet gaan bashen.... Zien ze de (sms)bui hangen ?
Daar had Nadia het vanmiddag ook al over... dom wichtquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik ga Lieke er ook wel op aan spreken van dat ze gisteren weer op de trap zat.
Vind je het gek na zo'n avondje.
Very ladylike , Amandaquote:
Ik nu ook!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu heb ik het beeld van die gast uit de Fresh Prince op m'n netvlies
Ja duh, het antwoord van Lieke zou kunnen zijn,: Nadia, ik spreek jou erop aan dat je gisteren in de kapsalon zat oidquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik ga Lieke er ook wel op aan spreken van dat ze gisteren weer op de trap zat.
Vind je het gek na zo'n avondje.
Precies, dat is 'm !quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Suite bergamasque; Clair de lune ?
Lieke vindt het heerlijk om zichzelf te verantwoorden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja duh, het antwoord van Lieke zou kunnen zijn,: Nadia, ik spreek jou erop aan dat je gisteren in de kapsalon zat oid
Wat een grootheidswaanzin, alsof Lieke zich tegenover haar zou moeten verantwoorden![]()
Praten met Dennix en hem aan de tand voelen.quote:
quote:
quote:
Genieten weer!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:46 schreef riri het volgende:
heerlijk die onrust die huub en lieke kunnen zaaien in die club van 5
gelukkig.. ik dacht al dat ik de enige was die het even niet meer snaptequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:51 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp er geen bal van..waar gáát het over?..wat gaan ze doen? wie gaat wat doen?..wie is nou wat van plan? ..wie trapt in wiens plan?..
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Amanda en Nadia zijn Kim aan het zieken.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:52 schreef Zora01 het volgende:
[..]
gelukkig.. ik dacht al dat ik de enige was die het even niet meer snapte
Waarvoor, er gaat toch niemand uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Ik zet de streams maar even uit. Ik word er alweer nerveus van. Ik lees wel mee.
Brian gaat ook liever mee met de meerderheid, doodsbang dat hij volgende keer op de stoel zot.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:54 schreef Margo37 het volgende:
Brian gaat voor Dennis stemmen denk ik![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Ik zet de streams maar even uit. Ik word er alweer nerveus van. Ik lees wel mee.
haha hier nog één..geluid uit..af en toe op de streams spieken..en hier lezen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Pussy, pussy, kwaak kwaak?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef riri het volgende:
echt goed opletten op dennix als hij aan het woord komt straks.....dan kan je eens goed zien hoe zenuwachtig die jongen altijd is als hij alleen zijn woordje moet doen
Control-alt-delete zei de 'echte ICT-er.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef BarryK het volgende:
Whahahah brian gaat weer even bijdehand doen over computers
Het is ook echt bloedstollend wat er allemaal gebeurt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
haha hier nog één..geluid uit..af en toe op de streams spieken..en hier lezen..![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:58 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix heeft het altijd bloedheet tijdens ontslag rondes
Ik word alleen maar Boos op die 5quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
jep die kop bedoelde ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij verft hij zijn haar en is hij allang grijs.
Hij kan zo door voor een opanix
Knallen vanavond voor Dennix 100%, serieus, dat weet je toch sowieso, lelelelelelelele,.quote:
Je kunt dus makkelijk een half uurtje "naar boven"...quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Het is ook echt bloedstollend wat er allemaal gebeurt.![]()
Ik hoop het afgehakte hoofd van Natasia...quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:59 schreef Katewalker het volgende:
De brief werd niet in de brievenbus gegooid maar op een doos gelegd voor de deur..wat zat er in die doos? Iemand mee gekregen?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef BarryK het volgende:
"IK heb geselecteerd voor de ontslagronde voor lieke" aldus Brian
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kunt dus makkelijk een half uurtje "naar boven"...
![]()
Het was een platte doos..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop het afgehakte hoofd van Natasia...![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop het afgehakte hoofd van Natasia...![]()
Past dus preciesquote:
Toen zag het er zo uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:02 schreef mazaru het volgende:
Hij wordt al lekker rood, en hij is nog niet eens aan de beurt
[afbeelding]
Brian probeert altijd gewichtig te klinken op dit soort momenten, en gebruikt dan veel meer woorden dan nodig. Ook dat is onderdeel van zijn grootheidswaanzin. Alleen beseft hij niet dat hij in plaats van gewichtig, als het achterlijke buuurjongetje klinkt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef BarryK het volgende:
"IK heb geselecteerd voor de ontslagronde voor lieke" aldus Brian
Ze mag nu weg met behoud van haar inleg van 10 K.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat is dat voor gelul met lege handen.
Ik ga even een half uurtje naar boven...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:03 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix aan de beurt spannend wat zal hij deze keer zeggen
Vergeet het kussen niet van de ring van zijn opa.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Toen zag het er zo uit
[afbeelding]
Als ze zelf opstapt toch ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze mag nu weg met behoud van haar inleg van 10 K.
2 minuten is genoeg als Dennis spreektquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga even een half uurtje naar boven...![]()
lelelelelelelelelelelelelelele
je onderschriftje is wel passend bij deze capquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Dennix: je mag niet meer Dennix zeggen van achter
ik heb geen streams, maar heeft hij dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Dennix: je mag niet meer Dennix zeggen van achter
Zelfs ik word nu agressief en dan voornamelijk op de redactie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:06 schreef Starlie het volgende:
Ik heb zin om de hoofden van Dennix en Amanda tegen elkaar aan te beuken!
Nee, dan moet je een jaar in dat hok hebben gezeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |