Waarvoor, er gaat toch niemand uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Ik zet de streams maar even uit. Ik word er alweer nerveus van. Ik lees wel mee.
Brian gaat ook liever mee met de meerderheid, doodsbang dat hij volgende keer op de stoel zot.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:54 schreef Margo37 het volgende:
Brian gaat voor Dennis stemmen denk ik![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Ik zet de streams maar even uit. Ik word er alweer nerveus van. Ik lees wel mee.
haha hier nog één..geluid uit..af en toe op de streams spieken..en hier lezen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Pussy, pussy, kwaak kwaak?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef riri het volgende:
echt goed opletten op dennix als hij aan het woord komt straks.....dan kan je eens goed zien hoe zenuwachtig die jongen altijd is als hij alleen zijn woordje moet doen
Control-alt-delete zei de 'echte ICT-er.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:55 schreef BarryK het volgende:
Whahahah brian gaat weer even bijdehand doen over computers
Het is ook echt bloedstollend wat er allemaal gebeurt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
haha hier nog één..geluid uit..af en toe op de streams spieken..en hier lezen..![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:58 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix heeft het altijd bloedheet tijdens ontslag rondes
Ik word alleen maar Boos op die 5quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
jep die kop bedoelde ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij verft hij zijn haar en is hij allang grijs.
Hij kan zo door voor een opanix
Knallen vanavond voor Dennix 100%, serieus, dat weet je toch sowieso, lelelelelelelele,.quote:
Je kunt dus makkelijk een half uurtje "naar boven"...quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Het is ook echt bloedstollend wat er allemaal gebeurt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |