Brian probeert altijd gewichtig te klinken op dit soort momenten, en gebruikt dan veel meer woorden dan nodig. Ook dat is onderdeel van zijn grootheidswaanzin. Alleen beseft hij niet dat hij in plaats van gewichtig, als het achterlijke buuurjongetje klinkt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef BarryK het volgende:
"IK heb geselecteerd voor de ontslagronde voor lieke" aldus Brian
Ze mag nu weg met behoud van haar inleg van 10 K.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat is dat voor gelul met lege handen.
Ik ga even een half uurtje naar boven...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:03 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix aan de beurt spannend wat zal hij deze keer zeggen
Vergeet het kussen niet van de ring van zijn opa.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Toen zag het er zo uit
[afbeelding]
Als ze zelf opstapt toch ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze mag nu weg met behoud van haar inleg van 10 K.
2 minuten is genoeg als Dennis spreektquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga even een half uurtje naar boven...![]()
lelelelelelelelelelelelelelele
je onderschriftje is wel passend bij deze capquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Dennix: je mag niet meer Dennix zeggen van achter
ik heb geen streams, maar heeft hij dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Dennix: je mag niet meer Dennix zeggen van achter
Zelfs ik word nu agressief en dan voornamelijk op de redactie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:06 schreef Starlie het volgende:
Ik heb zin om de hoofden van Dennix en Amanda tegen elkaar aan te beuken!
Nee, dan moet je een jaar in dat hok hebben gezeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |