even op onderzoek uitgeweest:quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij waren het er vorige week meer dan 600.000.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef schatje het volgende:
Ik weet wel een leuk idee, omdat Lieke op de bank zit mag zij alvast iemand nomineren BB stijl.
Vroeg op morgen? Trusten en slaap lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, heb er helemaal geen zin in., gelukkig maar want ik moet toch gaan slapen.. weltrusten
Nu zie ik Dennis hierop uit zijn dak gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heb ik dat liedje in m'n hoofd
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, heb er helemaal geen zin in., gelukkig maar want ik moet toch gaan slapen.. weltrusten
En nu heb ik het beeld van die gast uit de Fresh Prince op m'n netvliesquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu zie ik Dennis hierop uit zijn dak gaan.
Hij weet het nog niet zeker hoor en vergeet Amanda niet, het ongeleid projectiel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia doet een generale repetitie met Brian....
Brian geeft ook aan dat ze niet gaan bashen.... Zien ze de (sms)bui hangen ?
Daar had Nadia het vanmiddag ook al over... dom wichtquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik ga Lieke er ook wel op aan spreken van dat ze gisteren weer op de trap zat.
Vind je het gek na zo'n avondje.
Very ladylike , Amandaquote:
Ik nu ook!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu heb ik het beeld van die gast uit de Fresh Prince op m'n netvlies
Ja duh, het antwoord van Lieke zou kunnen zijn,: Nadia, ik spreek jou erop aan dat je gisteren in de kapsalon zat oidquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik ga Lieke er ook wel op aan spreken van dat ze gisteren weer op de trap zat.
Vind je het gek na zo'n avondje.
Precies, dat is 'm !quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Suite bergamasque; Clair de lune ?
Lieke vindt het heerlijk om zichzelf te verantwoorden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja duh, het antwoord van Lieke zou kunnen zijn,: Nadia, ik spreek jou erop aan dat je gisteren in de kapsalon zat oid
Wat een grootheidswaanzin, alsof Lieke zich tegenover haar zou moeten verantwoorden![]()
Praten met Dennix en hem aan de tand voelen.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |