Que?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
en dat Huub z'n excuses moet maken naar Brian toe omdat hij zijn zus heeft getart. Brian krijgt daar cp voor. Lieke heeft een goed gesprek met Anita gehad en zij gaat morgen Astrid bellen om haar excuses aan te bieden.
Waarom kijk ik hier eigenlijk nog naar?
Oh ja tuuuuuuuuuurlijk!! Sorry Fokkers Zo had ik het niet gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is een artiést. En een gevoelige, excentrieke dierenvriend. Dus dan mag het.![]()
Huub is beetje in de war.Hij denkt dat hij op de bank zit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke gaan dus wel praten tijdens de ontslagronde wat eerst niet de bedoeling was.
Volgens mij waren het er vorige week meer dan 600.000.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
436.000 kijkers op tv....is dat dalende ?
is niet echt schokkend te noemen...
Nou vraag ze dan ook niet aan.Of zal het perse moeten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia over de ontslagronde tegen Lieke: Dit gaat ook gewoon nergens over
Dream on Dreamboyquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:22 schreef Dreamboy het volgende:
Het zou toch zo mooi zijn als Brian en Amanda toch ook samen Dennix op die ontslagstoel zetten.
Hij gebruikt al BB-termen.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is beetje in de war.Hij denkt dat hij op de bank zit.
Lieke kennende gaat ze Brian uitgebreid te woord staan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke gaan dus wel praten tijdens de ontslagronde wat eerst niet de bedoeling was.
Dat wijf liegt vanuit haar tenen. Ze zegt dat ze zich daar helemaal niet mee bezighoudt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia over de ontslagronde tegen Lieke: Dit gaat ook gewoon nergens over
Van mij mag vanavond de stekker eruit.Ben ik meteen van me verslaving af en het hopen dat de bende van 5 gepakt gaat worden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gebruikt al BB-termen.....Dus toch een einde met sms-jes ?
![]()
Weet Jaap ook dat de popipoll doorslag gaat geven ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:24 schreef noekje het volgende:
Jaap: zie je, ze zitten helemaal in een bashmode maar we gaan ze niet bashen. Dat is mooi!
Nu heb ik dat liedje in m'n hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |