Wat is dat nou weer voor een rare opmerking ?quote:
Jij blijft een beetje hangen hangen hangen hangen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lachen met jou, jij hebt best veel humor.![]()
![]()
Da's humorquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare opmerking ?
Ja...het is zooooooooooooo 1945quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer dat Huub het woord "mof" gebruikt..... Zo achterhaald....
Ik vindt het een rare opmerking om te zeggen dat je er van kan genieten wanneer Lieke aan het eten is. Raar hehquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare opmerking ?
Oh, Dát is humor, nu weet ik het eindelijk....quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's humor![]()
![]()
De ontslagronde zal we rond 21 uur beginnen. Spannend![]()
quote:
Nog niet misschien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Mokum020 het volgende:
noekje...haal jij die kandelaar even..
In Oldenzaal, op een steenworp afstand van Das Dritte Reich, ligt dat misschien anders.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer dat Huub het woord "mof" gebruikt..... Zo achterhaald....
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Volgens mij is het pas mis met je als je ook verwacht dat ze wat terugzeggen.
![]()
Ja. heel raar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik vindt het een rare opmerking om te zeggen dat je er van kan genieten wanneer Lieke aan het eten is. Raar heh
Dom en asociaalquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]vanochtend wel toen ik vroeg naar het werk reed met harde wind en regen. De auto is wel 10 x geraakt door een eikel of kastanjes ofzo... Stomme bomen heb ik toen gezegd.
Maar iig er hangt toch wel weer een gescript sfeertje. De 5 zijn gewoon zo dom, hoe vind je ze?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
In Oldenzaal, op een steenworp afstand van Das Dritte Reich, ligt dat misschien anders.![]()
My generationquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Moffen, dat zijn handschoenen met alleen een duim erin
quote:
had dat dan gelijk gezegd, sappie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef Borga het volgende:
[..]
het was idd een rare en flauwe opmerking van me dat te zeggen, achteraf gezien was het eigenlijk wel een lieve en ontwapenende tekst van u-hoorn om te zeggen dat je blij wordt als lieke eet. ik heb best een rot leven, daarom pest ik soms anderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |