De hoge geldgroei.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:15 schreef gronk het volgende:
Waar haal jij die inflatie vandaan?
Bloombergquote:European 10-Year Yields Hold Near Six-Week High on Money Supply
By Gavin Finch
Sept. 27 (Bloomberg) -- Ten-year European bond yields held near a six-week high after a report showed money-supply growth was close to the fastest in 28 years last month, reinforcing the European Central Bank's concern about inflation pressures
Hehe, ik had nog niet gekeken naar de koers toen ik hem had geopend, ik ging uit van de laatste posts in het vorige topicquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De TT liep al achter op het moment dat het topic geopend werd whehehehe
En weer bijna er bovenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:17 schreef Grumpey het volgende:
overigens nu alweer eronder, de consumentenbestedingen in VS waren hoger dan verwacht in augustus, dus dat zal wel even wat compenseren.
Dat gezeur over weerstanden en dergelijke altijd. Om mijn professor beleggingsleer maar te citeren "Technische analyse, je kunt net zo goed dobbelen.".quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:26 schreef DemonRage het volgende:
Leuke high... $ 1.4207 / ¤ het ging iig gemakkelijker dan van 1.39 naar 1.40, want toen was er flink wat tegendruk.
Ben ik even blij dat ik 7 jaar geleden een baar van 12kg heb gekocht (spaarcenten)quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef digitaLL het volgende:
[afbeelding]
Bloomberg gold futures
Gold 750.20![]()
Waar ligt ie? In een sok onder je matras?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:15 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik 7 jaar geleden een baar van 12kg heb gekocht (spaarcenten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |