abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53528381
quote:
ChristenUnie: mediacode tegen ranzige programma's

De ChristenUnie wil media een gedwongen zelfregulering opleggen, zodat televisieprogramma's als de Gouden Kooi geen kans meer krijgen. NOS-ombudsman Ton van Brussel hoopt dat de overheid eindelijk spierballen zal tonen.

EDE - Gisteren presenteerde de partij een boekje met daarin een serie van aanbevelingen om dat mogelijk te maken. ,,De overheid is buitengewoon slap geweest''. Zo typeert de ombudsman van de NOS Ton van Brussel het mediabeleid van de afgelopen decennia. ,,De overheid heeft zich 34 jaar lang in de hoek laten zetten door de journalistiek. Zodra de overheid wat wilde doen aan regulering begonnen zij te schermen met de vrijheid van meningsuiting. Gelukkig is het tij nu aan het keren''.
bron: http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=100561 (artikel is langer).

Lang leve de CU aan de macht! Eindelijk weer een pleidooi voor orde & tucht!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53528528
Wieeeeuuuwwwwww, staatscensuur
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 27 september 2007 @ 21:41:35 #3
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53528540
En whop, van een, wereldwijd gezien redelijk vrije pers, droppen we een plek of 40. De quote "de overheid is buitengewoon slap" spreekt boekdelen. Alsof een overheid sterk is als het van alles gaat verbieden. Is een overheid dan sterk? Is een land dan sterk met overal een verbod? In duivelsnaam, wat voor logica ís dat?

Dat hij zegt dat het tij aan het keren is, om persvrijheid aan banden te leggen, dat is ernstig slecht teken aan de wand, ik snap niet hoe iemand blij kan zijn met inperking van persvrijheid.

Ik zou haast zeggen tegen deze man: kijk eens in Birma, 'krachtige overheid heurrr'.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 21:47:07 #4
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53528700
Yildiz, ik ging je quoten, maar toen stond er opeens wat anders.

Christelijke betutteling. Bloed onder je nagels vandaan is er dikke pret bij.
Carpe Libertatem
pi_53528803
"Gedwongen zelfregulering", verdomd het staat er echt.
pi_53528828
quote:
gedwongen zelfregulering
klinkt een beetje tegenstrijdig, of ligt dat aan mij?
pi_53528853
Ik zal maar vast beginnen mijn boekenkast leeg te ruimen. Joyce, Wolkers, Rusdhie, Petronius, en God weet welke verdere verschrikingen hebben daarin hun plaats...
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 21:52:15 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53528857
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Western style. Schiet je broer dood, .... anders doe ik het voor je. Tada, gedwongen zelfregulering.
Carpe Libertatem
  donderdag 27 september 2007 @ 21:53:41 #9
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53528891
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:51 schreef PankPinther het volgende:

[..]

klinkt een beetje tegenstrijdig, of ligt dat aan mij?
Nee. Dat is nu net het punt.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 21:53:50 #10
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53528898
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:52 schreef Jan_Klaassen het volgende:
Ik zal maar vast beginnen mijn boekenkast leeg te ruimen. Joyce, Wolkers, Rusdhie, Petronius, en God weet welke verdere verschrikingen hebben daarin hun plaats...
Nog even geduld. Muziek, films, spelletjes en boeken zijn later en in die volgorde pas aan de beurt. Mmmhh, ik ga een enorm lege kast krijgen.
Carpe Libertatem
pi_53528924
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:52 schreef Jan_Klaassen het volgende:
American Psycho van Bret Easton Ellis, moest ik letterlijk wegleggen wegens fysieke onpasselijkheid, schandelijk natuurlijk dat die man nooit gedwongen is gezelfreguleerd.
pi_53529003
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:53 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee. Dat is nu net het punt.
moet je toch eens uitleggen dan

bij zelfregulering denk ik namelijk aan een vrijwillige handeling
en daar is bij dwingen geen sprake meer van natuurlijk
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 21:59:36 #13
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53529081
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:54 schreef HenriOsewoudt het volgende:
American Psycho van Bret Easton Ellis, moest ik letterlijk wegleggen wegens fysieke onpasselijkheid, schandelijk natuurlijk dat die man nooit gedwongen is gezelfreguleerd.
Had je toen maar de CU met haar normen en wijsheid gehad. Dan was je nu beschermd geweest van al dat vuils.

Nu heb ik zin om Za ginipiggu: Akuma no jikken te kijken, Iets waar elke keer kijken je een verdieping lager in de hel komt.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 22:00:17 #14
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53529103
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:57 schreef PankPinther het volgende:
bij zelfregulering denk ik namelijk aan een vrijwillige handeling
en daar is bij dwingen geen sprake meer van natuurlijk
Wat zegmaar de hele absurditeit bevestigd.
Carpe Libertatem
pi_53529783
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:54 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Kijk, wat dat betreft valt er op Petronius weing aan te merken. Hoewel zijn methode van zelfregulering geloof ik ook niet helemaal de goedkeuring van de heren kan dragen.
  vrijdag 28 september 2007 @ 00:16:57 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53533336
quote:
Alleen fundamentalistische gelovigen kunnen zoiets bedenken.

Zullen we ze vertellen dat ze de TV uit kunnen zetten?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53540753
vindt niemand het gek dat de nOS het daar mee eens is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:31:31 #18
pi_53541105
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vindt niemand het gek dat de nOS het daar mee eens is
Als ze het met zelfregulatie eens zijn hoeft dat niet afgedwongen te worden. Misschien dat de bestuurders van de NOS net zo dom zijn als CU-ers?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_53543178
"Gedwongen zelfregulering opleggen" is dubbelop... het is "dwingen tot zelfregulering" of "zelfregulering opleggen", maar dat terzijde.

Ik vind het wel vreemd dat mensen meteen met Birma gaan schermen als er iets wordt geschreven over regulering van de media door de overheid. Bepaalde ranzigheid mag wat mij betreft best van de buis of achter een decoder. Vandaag weer in het nieuws: deelneemster Natasja van de Gouden Kooi heeft een andere bewoonster geslagen. Eerder was er al sprake van aanranding en van een vetklep die door zijn eigen kots rolde. Ik heb er niets op tegen dat de overheid zulke bagger van de buis weert.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:55:31 #20
pi_53543388
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
"Gedwongen zelfregulering opleggen" is dubbelop... het is "dwingen tot zelfregulering" of "zelfregulering opleggen", maar dat terzijde.

Ik vind het wel vreemd dat mensen meteen met Birma gaan schermen als er iets wordt geschreven over regulering van de media door de overheid. Bepaalde ranzigheid mag wat mij betreft best van de buis of achter een decoder. Vandaag weer in het nieuws: deelneemster Natasja van de Gouden Kooi heeft een andere bewoonster geslagen. Eerder was er al sprake van aanranding en van een vetklep die door zijn eigen kots rolde. Ik heb er niets op tegen dat de overheid zulke bagger van de buis weert.
In een vrij land (en ik hoop dat ik idd nog steeds in een vrij land woon) mag de kijker zelf bepalen waar hij of zij wel of niet naar kijkt. Daartoe heeft men televisie's ontworpen met knoppen (sommigen zelfs in de vorm van een afstandsbediening) waarmee men het aanbod kan selecteren.

Overigens is die Gouden Kooi onzin op de commerciële televisie, die raak je niet kwijt door de publieken te censureren.
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:51:08 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53550661
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Overigens is die Gouden Kooi onzin op de commerciële televisie, die raak je niet kwijt door de publieken te censureren.
Daar mee geef je al gelijk aan waarom deze hele regel grote onzin is
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53551085
Kunnen die gristenen niet eens een beetje gedwongen gaan zelfreguleren? Gewoon stoppen met neuken, anders verplichte sterilisatie?
pi_53556571
Ok that's it. Ik stem D66 volgende verkiezing >_<.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_53556616
Ik vind ook dat er een avond gebed op tv moet komen hoor!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53556850
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:41 schreef -skippybal- het volgende:
Wieeeeuuuwwwwww, staatscensuur
Oei, straks verbieden ze Mein Kampf nog.
pi_53558894
ach gut, de jezusunie
pi_53558913
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:31 schreef Devion het volgende:
Ok that's it. Ik stem D66 volgende verkiezing >_<.
Ja ik ook. D66 is ook de enige partij die zich uitspreekt tegen dit soort dingen, en tegen dingen als bewaarplicht enzo. Die Pechtold begin ik steeds cooler te vinden.
pi_53559029
maar ja, wat verwacht je van mensen die een massamoordenaar aanbidden. Een hoogstaande moraal?
  zaterdag 29 september 2007 @ 00:45:43 #29
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_53559916
Mijn god.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
  zaterdag 29 september 2007 @ 01:01:50 #30
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53560222
quote:
Zodra de overheid wat wilde doen aan regulering begonnen zij te schermen met de vrijheid van meningsuiting. Gelukkig is het tij nu aan het keren.
Owjee.

[ Bericht 80% gewijzigd door Gabry op 29-09-2007 01:47:37 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:01:03 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_53562364
Wat een schurft idee weer

Weg met de CU
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 09:03:40 #32
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53562380
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef Godslasteraar het volgende:
maar ja, wat verwacht je van mensen die een massamoordenaar aanbidden. Een hoogstaande moraal?
Urhm, dat is wel wat ze zelf claimen.
Carpe Libertatem
pi_53562722
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:37 schreef sigme het volgende:

[..]

bron: http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=100561 (artikel is langer).

Lang leve de CU aan de macht! Eindelijk weer een pleidooi voor orde & tucht!
Wat een flagrante onzin en nogal een pavlovreactie.

Het is toch prima om hierover de discussie aan te gaan en dit onderwerp op de agenda te zetten. Volgens mij is er veel draagvlak voor in de samenleving.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 09:56:04 #34
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53562745
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:53 schreef SCH het volgende:
Het is toch prima om hierover de discussie aan te gaan en dit onderwerp op de agenda te zetten. Volgens mij is er veel draagvlak voor in de samenleving.
Dat draagvlak gaat dan maar lekker kinderen opvoeden en tv's uitzetten.
Carpe Libertatem
pi_53562755
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat draagvlak gaat dan maar lekker kinderen opvoeden en tv's uitzetten.
Ook prima!
pi_53562809
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een flagrante onzin en nogal een pavlovreactie.

Een boekje met voorstellen over hoe het mogelijk is de journalistiek in een netjes keurslijf te dwingen noem ik niet 'de discussie aangaan'.

Een serie aanbevingen om de wetten zo te veranderen dat ongewenste programma's verboden kunnen worden is niet het discussiëren over de gewenstheid van die programma's, noch over de rol van de journalistiek, noch over vrijheid van meningsuiting, noch over de rol of verantwoordelijkheid van 'de media'. Het is een reeks aanbevelingen om meer censuurmacht bij de overheid te bewerkstelligen. En geen uitnodiging tot debat.

Overigens, dat er veel draagvlak is in de samenleving voor een hoop censuur, of voor doodstraf, of voor over de grens schoppen van crimineeltjes, of andere 'gezond verstand'-maatregelen, is geen nieuws, en geen argument.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 10:03:40 #37
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53562818
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:56 schreef SCH het volgende:
Ook prima!
Ook prima?

Het is nogal een heel erg ander uitgangspunt vind je niet?
Carpe Libertatem
pi_53562998
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Een boekje met voorstellen over hoe het mogelijk is de journalistiek in een netjes keurslijf te dwingen noem ik niet 'de discussie aangaan'.

Een serie aanbevingen om de wetten zo te veranderen dat ongewenste programma's verboden kunnen worden is niet het discussiëren over de gewenstheid van die programma's, noch over de rol van de journalistiek, noch over vrijheid van meningsuiting, noch over de rol of verantwoordelijkheid van 'de media'. Het is een reeks aanbevelingen om meer censuurmacht bij de overheid te bewerkstelligen. En geen uitnodiging tot debat.

Overigens, dat er veel draagvlak is in de samenleving voor een hoop censuur, of voor doodstraf, of voor over de grens schoppen van crimineeltjes, of andere 'gezond verstand'-maatregelen, is geen nieuws, en geen argument.
Draagvlak is wel degelijk een argument natuurlijk. Geen laatste en beslissend argument maar wel een argument.

Zolang de CU niet alle macht heeft gaat ze met dit voorstel wel degelijk de discussie aan. De discussie of ongewenste programma's verboden kunnen worden. Natuurlijk gaat de discussie dan over de inhoud en wenselijkheid van die discussies. De vraag is wat we er mee willen en dit is een van de mogelijkheden. Misschien niet zo'n goede maar ik vind het altijd beter dan het maar helemaal op zijn beloop laten. Je ziet ook al wel dat het werkt in de praktijk.
pi_53563002
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:03 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ook prima?

Het is nogal een heel erg ander uitgangspunt vind je niet?
Het een sluit het ander toch niet uit?
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 10:23:12 #40
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53563023
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:20 schreef SCH het volgende:
Het een sluit het ander toch niet uit?
Als de overheid kiest wat jij en je kinderen mogen zien is de keuze nogal weg.
Carpe Libertatem
pi_53563062
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als de overheid kiest wat jij en je kinderen mogen zien is de keuze nogal weg.
Ach, alsof dit meteen over censuur gaat. Nogal krampachtig en een manier om niet over het probleem te hoeven praten natuurlijk.
pi_53563082
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, alsof dit meteen over censuur gaat. Nogal krampachtig en een manier om niet over het probleem te hoeven praten natuurlijk.
De ChristenUnie wil media een gedwongen zelfregulering opleggen, zodat televisieprogramma's als de Gouden Kooi geen kans meer krijgen.
pi_53563098
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:28 schreef sigme het volgende:

[..]

De ChristenUnie wil media een gedwongen zelfregulering opleggen, zodat televisieprogramma's als de Gouden Kooi geen kans meer krijgen.
Ja, so what? Wat vind jij van dat programma dan?
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 10:30:32 #44
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53563118
quote:
Welk probleem?
Carpe Libertatem
pi_53563125
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Urhm, dat is wel wat ze zelf claimen.
en om de een of andere reden blijft een nationale slappe lach uit dat zulke retards in de regering zitten uit, anno 2007
pi_53563150
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Welk probleem?
pi_53563204
quote:
quote:
JezusUnie: mediacode tegen ranzige programma's

De JezusUnie wil media een gedwongen zelfregulering opleggen, zodat televisieprogramma's als de Gouden Kooi geen kans meer krijgen. NOS-ombudsman Ton van Brussel hoopt dat de overheid eindelijk spierballen zal tonen.

EDE - Gisteren presenteerde de partij een boekje met daarin een serie van aanbevelingen om dat mogelijk te maken. ,,De overheid is buitengewoon slap geweest''. Zo typeert de ombudsman van de NOS Ton van Brussel het mediabeleid van de afgelopen decennia. ,,De overheid heeft zich 34 jaar lang in de hoek laten zetten door de journalistiek. Zodra de overheid wat wilde doen aan regulering begonnen zij te schermen met de vrijheid van meningsuiting. Gelukkig is het tij nu aan het keren''.
Sieg Heil!

ik vind het gristendom trouwens ranziger dan de gouden kooi, vooral ook omdat er mensen zijn, (jawel, echt waar) die het gristendom serieus nemen
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 10:38:48 #48
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53563223
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:32 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar is er een "het probleem". Dus ik vraag mij af welk het probleem dat precies is, want volgens jou moeten we het daarover hebben.
Carpe Libertatem
pi_53563263
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, so what?
Eh wel, het gaat dus over censuur. Doen alsof het direct over censuur gaat, zoals jij meende anderen in d ehoek te moeten zetten, is dus zeg maar min of meer ook precies datgene waar het over gaat. Censuur dus. De CU pleit voor meer censuur. Niet voor iets anders.
quote:
Wat vind jij van dat programma dan?
Niks, ik heb geen tv, ik kijk geen tv, en ik volg berichtgeving over volstrekt oninteressante tv-programmas niet. Tenminste, niet mbt het inhoudelijke gedeelte van het besproken tv-programma.
pi_53563339
quote:
Ik snap 'm ook niet helemaal. Ze worden steeds gekker.
pi_53563355
quote:
De publicatie 'Maatschappelijk Relevante Media. Publiek verantwoordelijkheid nemen: mediasector, publiek en overheid.' zal over enkele weken verschijnen. Er komt een cartoon over de Gouden Kooi op de omslag van het dertiende Kort Commentaar van het Wetenschappelijk Instituut. 'Het Kort Commentaar wil het publieke debat over programma's als de Gouden Kooi stimuleren', aldus drs. ir. Rob A. Nijhoff.
pi_53563428
maar goed, het steekt al dat religieus gespuis vreselijk dat mensen liever naar blote meisjes, soaps en realityshows kijken dan naar psychotisch gewauwel luisteren in een tempel, laat staan mannen in jurken die niet van kleine jongetjes kunnen afblijven.
pi_53563500

zeg nou zelf ...
pi_53563530
Reguleer die religieuze bullshit op zondagmorgen maar, waar ik aan mee moet betalen.
pi_53584841
Ja laten terug gaan naar de jaren vijftig van de vorige eeuw. Toen was alles veel beter.
Ik ga toch ook niet prosteren bij de EO-jongerendag. (Is trouwens wel goed idee)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 30 september 2007 @ 11:53:39 #56
pi_53585137
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
Ja laten terug gaan naar de jaren vijftig van de vorige eeuw. Toen was alles veel beter.
Ik ga toch ook niet prosteren bij de EO-jongerendag. (Is trouwens wel goed idee)

Tegen indoctrinatie, kindermishandeling en het opdringen van een verslavend psychoticum.
pi_53587825
Dwang gaat ver maar het blijft zelfregulering dus ik zie daar wel veel ruimte in.

En ik vind de discussie neit verkeerd.
  maandag 1 oktober 2007 @ 04:41:41 #58
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_53608317
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:41 schreef SCH het volgende:
Dwang gaat ver maar het blijft gedwongen zelfregulering dus ik zie daar wel veel ruimte in.

En ik vind de discussie neit verkeerd.
kleine, maar zeer belangrijke nuance
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 1 oktober 2007 @ 04:47:44 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53608321
Zootje debielen in dit topic, eerst jammeren dat de jeugd zo doorslaat en al die sexreclames en oplichting crap van jamba en consorten, gaan ze er wat aan doen begint iedereen "cencuur" te schreeuwen te janken en met de armen zwaaiend rondjes te rennen.

Wees liever blij, sukkels.
Vrijheid kent zijn grenzen en wel dat de een zn/haar vrijheid eindigd waar die van de ander begint.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 1 oktober 2007 @ 04:51:53 #60
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53608328
Als het alleen bij dingen zoals De Gouden Kooi, Big Brother en Idols bleef zou ik er mee instemmen, maar dat wordt natuurlijk _ALTIJD_ misbruikt om vanalles tot zwijgen te brengen.

"Oh, Darwinisme,.. nee dat kan niet, dat is schandelijk tegenover christenen dus wij forceren jullie ONS fabeltje toe omdat dat ONS geen kwaad doet.."

Debiel kankervolk.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 1 oktober 2007 @ 05:06:19 #61
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53608341
Jullie gaan zelf elk jaar stemmen mongool.
Dus moet je nu niet zitten janken dat er wat corrupte mafioso worden aangepakt namely de commercielen die denken dat alles maar moet kunnen, en als je er wat tegen hebt dan ga je maar naar het binnenhof demonstreren, zul je zien dat je word neergeknuppeld door de me, good luck Lol! *wijst en lacht naar domme burgers die te simpel zijn zelf dingen te fixen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 05:13:33 #62
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53608347
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 04:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Zootje debielen in dit topic, eerst jammeren dat de jeugd zo doorslaat en al die sexreclames en oplichting crap van jamba en consorten, gaan ze er wat aan doen begint iedereen "cencuur" te schreeuwen te janken en met de armen zwaaiend rondjes te rennen.

Vrijheid kent zijn grenzen en wel dat de een zn/haar vrijheid eindigd waar die van de ander begint.
Nou, nou, niet meteen gaan schelden..
Waar eindigt volgens jou iemands vrijheid, enkel en alleen door een uitgezonden tv-programma?
  maandag 1 oktober 2007 @ 05:14:56 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53608348
Die programmas verneuken onze kinderen, er mag best weer de programering van vroeger terug op de buis vergelijk het zelf maar eens het is een en al gengster en seks.
  maandag 1 oktober 2007 @ 05:18:47 #64
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53608349
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 05:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Die programmas verneuken onze kinderen, er mag best weer de programering van vroeger terug op de buis vergelijk het zelf maar eens het is een en al gengster en seks.
Doe Maar heeft daar ooit eens een liedje over geschreven...
De ouders die kinderen de hele dag naar die pulp laten kijken 'verneuken' hun iegen kinderen...
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:29:30 #65
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_53608970
quote:
"Gedwongen zelfregulering"
Is dat gristen slang voor censuur? Waar bemoeien die lui zich mee?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_53608987
Het wordt ook met de week gekker.

Voorganger Rouvoet weet wat goed voor U is!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_53609206
Niet aleen de CU....
quote:
Vooral beroepscensurist, aardsbetuttelaar, spruitjeskoker, fossiel, Knevelchristen en zeurzak Joop Atsma (CDA) is zeer ontevreden.

De GristenUnie is gek genoeg minder radicaal in de jaarlijkse censuurwensen.

http://www.endandit.nl/en(...)surerend-mediabeleid
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_53609489
Eindelijk eens een sterk geluid vanuit de overheid om die verderfelijke pulp te verdrijven. Gistemiddag keek ik weer naar mijn favoriete kunst- en cultuurprogramma's op de staatstelevisie en dacht bij mij zelf: dit is ware kwaliteit. Dus wat mij betreft: meer staatstelevisie en het terrein van de commerciëlen zoveel mogelijk beperken.
pi_53609609
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 04:47 schreef BaajGuardian het volgende:

Dom volk is het inderdaad. Men vergeet kennelijk voor het gemak even dat dit kabinet er is gekomen, omdat het volk daarvoor heeft gekozen.
pi_53609639
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:02 schreef Autodidact het volgende:
Reguleer die religieuze bullshit op zondagmorgen maar, waar ik aan mee moet betalen.
Die programma's zijn kwalitatief nog altijd beter dan die smerige pulp. En als je niet wilt meebetalen, dan vertrek je toch gewoon uit dit land? Maar dan uiteraard wel met verlies van alle aanspraak op Nederlandse publieke voorzieningen, zoals de AOW.
pi_53609673
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Die programma's zijn kwalitatief nog altijd beter dan die smerige pulp.
Dat valt te betwisten.
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef floris.exe het volgende:

En als je niet wilt meebetalen, dan vertrek je toch gewoon uit dit land? Maar dan uiteraard wel met verlies van alle aanspraak op Nederlandse publieke voorzieningen, zoals de AOW.
Dat zou ik tegen jou zeggen, als jij niet tevreden bent met het televisie-aanbod. Als de tv je hier niet bevalt, en het smerige pulp is, dan rot je toch op? Uiteraard met verlies op alle aanspraak op Nederlandse publieke voorzieningen zoals AOW.

Goed argument he.
pi_53609684
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef Autodidact het volgende:

Dat zou ik tegen jou zeggen, als jij niet tevreden bent met het televisie-aanbod. Als de tv je hier niet bevalt, dan rot je toch op?
Heerlijk, die christelijke vrijheden, toch?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_53609758
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef Autodidact het volgende:
Dat zou ik tegen jou zeggen, als jij niet tevreden bent met het televisie-aanbod. Als de tv je hier niet bevalt, en het smerige pulp is, dan rot je toch op? Uiteraard met verlies op alle aanspraak op Nederlandse publieke voorzieningen zoals AOW.

Goed argument he.
Met het verschil dat dit kabinet het voor het grootste gedeelte bepaalt en dat het volk hen die macht zelf heeft gegeven. Dus als ze iets willen doen om de vrijheden van de commerciëlen in te perken; mijn zegen hebben ze in volle glorie!
pi_53609833
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Met het verschil dat dit kabinet het voor het grootste gedeelte bepaalt en dat het volk hen die macht zelf heeft gegeven. Dus als ze iets willen doen om de vrijheden van de commerciëlen in te perken; mijn zegen hebben ze in volle glorie!
Zoals alle kabinetten de macht van het volk had gekregen en niet meededen aan dit soort betutteling. Waarom rotte je toen niet op? Als het je niet beviel, waarom ben je hier nog?

[ Bericht 0% gewijzigd door Autodidact op 01-10-2007 09:47:01 ]
pi_53610178
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:31 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zoals alle kabinetten de macht van het volk had gekregen en niet meededen aan dit soort betutteling. Waarom rotte je toen niet op? Als het je niet beviel, waarom ben je hier nog?
Ik klaagde toen niet. Ik accepteerde in die gevallen het lot. Maar nu gaan de zaken zoals ik ze graag zie en ik vind dat de tegenstanders ook niet moeten klagen, net zoals ik destijds ook niet klaagde.
pi_53610233
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:49 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik klaagde toen niet. Ik accepteerde in die gevallen het lot. Maar nu gaan de zaken zoals ik ze graag zie en ik vind dat de tegenstanders ook niet moeten klagen, net zoals ik destijds ook niet klaagde.
Jij accepteert alle maatregelen van de heersende macht zonder een woord van verzet als het je niet bevalt, of je verhuist?

Deze houden we erin voor de volgende discussie.
pi_53610236
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:02 schreef Autodidact het volgende:
Helemaal met je eens.
Het is pure religie-terreur op de zondagochtend op het publieke net.
Sportieve inbreng
pi_53610260
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:52 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Helemaal met je eens.
Het is pure religie-terreur op de zondagochtend op het publieke net.
Er zit een aan/uit knop op je televisie en er zijn meer zenders dan de publieke.
pi_53610272
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:52 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Jij accepteert alle maatregelen van de heersende macht zonder een woord van verzet als het je niet bevalt, of je verhuist?

Deze houden we erin voor de volgende discussie.
Je mag best kritiek uiten en je afkeer uitspreken, maar in the end dien je het te accepteren. Dit is wat de meerderheid wil, sim-pel.
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:58:59 #80
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_53610348
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:49 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Net als dat ik vind dat als ik geen pulp wil ik kijken, ik de TV uitzet, in plaats van te roepen dat het niet uitgezonden mag worden.
JIJ kiest om niet te klagen, jij kiest om niet te kijken. Laat mij zelf bepalen of ik wel of niet wil kijken.
Thucydides
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:01:41 #81
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_53610391
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:55 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je mag best kritiek uiten en je afkeer uitspreken, maar in the end dien je het te accepteren. Dit is wat de meerderheid wil, sim-pel.
Democratie is de onderdrukking van minderheden.
onbekend

Het probleem van een democratie is dat buitengewone mensen door gewone mensen gekozen moeten worden.
Golo Mann
Thucydides
pi_53610438
quote:

[..]

Je mag best kritiek uiten en je afkeer uitspreken
Dat deed ik en dan zeg je dat je niet moet "klagen"...en anders weg moet. Wees toch consequent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Autodidact op 01-10-2007 10:34:55 ]
pi_53611028
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:54 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Er zit een aan/uit knop op je televisie en er zijn meer zenders dan de publieke.
Ironisch.
pi_53611124
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ironisch.
Hypocriet?
pi_53614950
quote:

[..]

Waarbij ik zo snel nergens kan vinden dat ze deze censuur willen beperken tot de publieke omroep.

'gedwongen zelfregulering' .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_53615555
Wat ik hier zie is wederom een afkeer van overheidsbemoeienis. Kennelijk vindt men het niet belangrijk om eerst na te denken over waarom iets dergelijks zinvol kan zijn. Nee hoor, men leest dat het de overheid is, die iets van plan is en meteen staat men op de achterste benen. Sommige mensen doen net alsof iets slechts is, enkel en alleen omdat het wordt geregeld door de overheid.
pi_53615613
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef floris.exe het volgende:
Wat ik hier zie is wederom een afkeer van onnodige overheidsbemoeienis.
Absoluut. Zeker als ze maar weer direct met dwang en verboden gaan werken, omdat ze weten dat hun argumenten anders niet sterk genoeg zijn om de omroepen te overtuigen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:34:59 #88
pi_53615761
quote:
Wat ik hier zie is wederom een afkeer van overheidsbemoeienis. Kennelijk vindt men het niet belangrijk om eerst na te denken over waarom iets dergelijks zinvol kan zijn. Nee hoor, men leest dat het de overheid is, die iets van plan is en meteen staat men op de achterste benen. Sommige mensen doen net alsof iets slechts is, enkel en alleen omdat het wordt geregeld door de overheid.
Ik ben groot genoeg om zelf te bepalen waar ik naar kijk. En als mensen groot genoeg zijn om kinderen te krijgen moeten ze ook groot genoeg zijn om hun kinderen anders op te voeden dan ze voor de tv te parkeren.

Je kan de overheid moeilijk de wereld laten aanpassen aan iedereens wens. Niemand wil dat ook.

Daarnaast is het reguleren van de media op ethisch gebied altijd gevaarlijk omdat het reguleren van andere zaken (bv een politieke of maatschappelijke mening) vlak om de hoek ligt.
pi_53616210
quote:
Die reflex is niet zo gek. De overheid kan haar doelen enkel en alleen bereiken door deze met geweld af te dwingen en/of deze te bekostigen van onder dwang afgenomen geld. Tel daarbij op dat zij als organisatie geen enkele prikkel kent (want geen concurrentie) om de door haar gestelde doelen ook daadwerkelijk te behalen en zij daar dan ook geregeld hopeloos in faalt en je begrijpt dat enige skepsis wel op zijn plaats is.

Verder alle argumenten die hierboven al genoemd zijn:
- Er zit een knop op je tv, die helpt je zo uit de puree
- Waar ik naar kijk moet ik zelf weten, persoonlijk vind ik de Gouden Kooi een prachtig inkijkje in de menselijke psyche
- Als je eenmaal met censureren begint is de boot los, onder het motto "ach we censureren zus ook al dan kan zo er ook nog wel bij" zal ieder volgend kabinet haar eigen stokpaardjes van de buis weren
pi_53616868
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

<knip>
Verder alle argumenten die hierboven al genoemd zijn:
- Er zit een knop op je tv, die helpt je zo uit de puree
<knip>
ratata...
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:27:56 #91
pi_53620339
quote:
Hoe 'Sodom en Gomorra' zijn jongerensites?
Door Thijs van Soest
AMSTERDAM - Het media-aanbod voor jongeren moet veiliger, vindt het kabinet. Websites zouden vol staan met gevaarlijke, seksueel getinte beelden. Bij zenders en omroepen wordt aangedrongen op terughoudendheid om zo de 'pornoficatie van de samenleving' te stoppen. Maar hoe onveilig en lustopwekkend is het huidige internetaanbod voor jongeren?
Minister Plasterk (Emancipatie) roept in de nieuwe emancipatienota op tot een gedragscode. Omroepen en websites doen volop mee aan de seksualisering van Nederland. Te veel seks, te veel porno. De bewindsman lijkt met zijn nota in te spelen op de hype rond de documentaire Beperkt Houdbaar van Sunny Bergman. In deze documentaire stelt zij dat vrouwen voortdurend op hun uiterlijk worden beoordeeld mede dankzij die veronderstelde seksbeeldenstorm op tv, internet en in tijdschriften.
Het kabinet lijkt het probleem bij de wortels te willen aanpakken, de internettende jeugd. Die komt vooral via het web in aanraking met de verfoeide beelden. Jongeren duiken dagelijks achter hun pc en gaan op zoek naar vermaak. Vaak wordt daarbij eerst een blik geworpen op aanwezige vrienden op MSN-Messenger, het populaire chatprogramma van Microsoft. Afhankelijk van de leeftijd duikt de tiener of student in de profielensites op Sugababes, Superdudes, Cu2, Habbohotel of Hyves. De één laat daar meer van zichzelf zien dan de ander.

Omroepen
Pas als de behoefte aan digitaal contact is bevredigd, maken de omroepensites, weblogs of fora kans op een bezoek. Volgens het kabinet gaat het daar mis. In de emancipatienota beklemtoont Plasterk dat jongeren daar 'op steeds jongere leeftijd in aanraking komen met openlijke seksuele handelingen'. De makers van die internetsites hebben dus een grote verantwoordelijkheid.
Op de sites van de omroepen BNN, MTV en TMF lijkt dat op het eerste gezicht nogal mee te vallen. Van vrouwen als lustobject is vooralsnog geen sprake. Brave videoclips van gelikte rockgroepen, waar de bebaarde zanger een knuffelbeest schenkt aan een verdrietig meisje. Filmpjes van het zomerprogramma van TMF waarin Twentse meisjes een onschuldig, maar feestelijk liedje zingen. Bij een clip van het dancenummer Blinded by the light, lijkt het wel even mis te gaan. We zien pikant geklede vrouwen en handboeien. Maar daar blijkt juist een half ontklede man het lustobject.

Videosites
Pas bij de videosites is er pikant materiaal te zien. Bij Dumpert.nl, de filmpjessite van GeenStijl.nl, stuiten we op een lapdance van Yolanthe Cabau van Casbergen. Toevallig een BNN-babe, die hier voor het BNN-programma Try Before You Die een sexy dans uitvoert. Verder zijn er filmpjes te zien van hevig zoenende meisjes en blote borsten op de catwalk tijdens de modeweek in Parijs. Toch zien we ook hier meer verantwoorde beelden. Het veelbesproken islamdebat tussen Hans Teeuwen en de meiden van Halal en een oude sketch van Youp van 't Hek.
GeenStijl.nl doet het zelf ook rustig aan. Weliswaar stuiten we op een foto van een blote vrouw met een dode vis in haar handen; de rest van het beeldenaanbod is braaf en varieert van Michael Boogerd tot Trijntje Oosterhuis. Bij BNN.nl is het ook zoeken naar de openlijke seksuele handelingen waar Plasterk zo voor waarschuwt. De omroep heeft er de afgelopen jaren voor gezorgd dat lustopwekkende beelden - ook na het vertrek van Veronica - bij de publieke omroep te zien bleven. Voorbeelden zijn Neuken Doe Je Zo en Spuiten en Slikken. Maar op internet is daar weinig van terug te vinden. Om baanbrekende beelden uit het tv-programma Spuiten en Slikken te zien op BNN.nl, moet je lid zijn van de omroep. Ook via YouTube zijn er niet veel shockerende beelden van seksexperimenten terug te vinden.

Battle of the Babes
Op veelbezochte jongerenfora wordt volop gediscussieerd over mooie vrouwen en mannen. Zo is daar Mokkels.nl, een site waar al jaren pikante foto's van bekende en onbekende vrouwen kunnen worden geplaatst. Waar vervolgens weer volop over wordt gechat in het forum. Jaarlijks organiseert deze site bovendien de Battle of the Babes. Bekende Nederlandse vrouwen worden gekeurd op hun babegehalte. Hoe spannender, hoe heter, hoe hoger in de lijst. Op het forum voor meiden, Yes.nl , wordt volop gediscussieerd over standjes, hete mannen en relatieproblemen, maar visueel wordt het niet. En dan zijn er nog de bij jongeren zeer populaire sites als Partyflock en Scholieren.com. Ook hier kan het kabinet weinig problemen mee hebben.
Op de populairste jongerenwebsites van dit moment lijkt het dus wel mee te vallen met die seksualisering. De omroepen en sitemakers houden zich aardig koest. Zelfs een opmerkelijk initiatief als HoeHetMoet.nl van TMF, waar expliciete, educatieve seksfilmpjes te zien zijn, is verstopt achter een registratiemodule. Wie het echt zoekt, komt uiteindelijk altijd aan zijn trekken via Google of andere zoekmachines. Hier is geen enkele gedragscode tegenop gewassen.
Bron

Daaaaaaaaaag CU
pi_53620392
quote:
Wat ik hier zie is wederom een afkeer van overheidsbemoeienis.
Goed gezien!
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:58:02 #93
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53620994
Ik ben 99% tegen de overheid, maar die 1% voor.. staat in verband met dit topic.
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:15:41 #94
pi_53625556
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben 99% tegen de overheid, maar die 1% voor.. staat in verband met dit topic.
Misschien dat de overheid je van diens is en jouw posts van Fok! wegcensureerd.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 01:16:51 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53632318
quote:

[..]

In de OP wordt de Gouden Kooit genoemd, iets zegt me dus dat het om meer dan publieke omroepen gaat..
pi_53632374
Avondklok al genoemd?
Geen kindertjes meer die zuipen(die zich wel suf blowen maar dat geeft niks coffeeshops betalen ook belasting nml)
Geen bejaarden meer aan de zuip, die laveloos door verplegers lallend zg dement hun bed ingetorst worden..
Geen tv meer met bloterikjes derop
Mensen flink intoomen qua inkomen...
een regering die kindertjes het liefst vanaf de geboorte opvangen in de kinderopvang...
*net fabriekjes heb je nml meer invloed op ze*
Uniformpjes aan op scholen!
Jaja in de maat! einz twei drei undzoweiter...ja ja dat weiter..en dan?
GVD
wat ouderwets man!!!!!!
Djezus open de ogen!
Als dit christelijk is dan zal Jezus enorm huillie doen nml!
Shame on them!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 07:36:30 #97
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53633012
quote:

[..]

Een dictatuur van de meerderheid staat absoluut niet gelijk aan een democratie. Het is niet 'de meeste stemmen gelden', al geloven sommige simpele zielen dat. Een democratie houdt in dat de minderheid beschermd wordt tegen de meerderheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yildiz op 02-10-2007 07:42:18 ]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:57:55 #98
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_53644486
quote:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk probleem je bedoelt, SCH. En het gaat wel degelijk over censuur:
quote:
Aanleiding voor het debat was de presentatie van een 'kort commentaar' van de ChristenUnie over media. De partij pleit daarin voor het invoeren van een 'mediacode'. In deze code worden afspraken gemaakt over de inhoud van televisieprogramma's. Bijvoorbeeld dat er in bepaalde programma's niet gevloekt mag worden en dat het tonen van extreem geweld in televisieseries wordt vermeden. Deze serie afspraken moet volgens de ChristenUnie voorkomen dat programma's zoals De Gouden Kooi ooit nog op de buis verschijnen.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 schreef Van Brussel het volgende:

De overheid heeft zich 34 jaar lang in de hoek laten zetten door de journalistiek.
Wat was er precies in 1973 dan? Het kabinet Den Uyl kwam toen aan de macht?

Ik vraag me serieus af waar de heer Van Brussel op doelt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:04:24 #99
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_53644628
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Een libertariër die een censurerende overheid wenst
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:09:39 #100
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53644734
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:04 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Een libertariër die een censurerende overheid wenst
Een wat? Moet ik weer ingedeeld worden ofzo....
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:12:10 #101
51395 K-Billy
Vreemdeling
pi_53644783
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Een wat? Moet ik weer ingedeeld worden ofzo....
Nee joh, wees lekker jezelf
pi_53685720
Eerst doodleuk beweren dat het liberalisme dood is en nu dit. De CU is de op één na griezeligste partij van Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')