quote:De publicatie 'Maatschappelijk Relevante Media. Publiek verantwoordelijkheid nemen: mediasector, publiek en overheid.' zal over enkele weken verschijnen. Er komt een cartoon over de Gouden Kooi op de omslag van het dertiende Kort Commentaar van het Wetenschappelijk Instituut. 'Het Kort Commentaar wil het publieke debat over programma's als de Gouden Kooi stimuleren', aldus drs. ir. Rob A. Nijhoff.
quote:Op zondag 30 september 2007 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
Ja laten terug gaan naar de jaren vijftig van de vorige eeuw. Toen was alles veel beter.
Ik ga toch ook niet prosteren bij de EO-jongerendag. (Is trouwens wel goed idee)
kleine, maar zeer belangrijke nuancequote:Op zondag 30 september 2007 13:41 schreef SCH het volgende:
Dwang gaat ver maar het blijft gedwongen zelfregulering dus ik zie daar wel veel ruimte in.
En ik vind de discussie neit verkeerd.
Nou, nou, niet meteen gaan schelden..quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Zootje debielen in dit topic, eerst jammeren dat de jeugd zo doorslaat en al die sexreclames en oplichting crap van jamba en consorten, gaan ze er wat aan doen begint iedereen "cencuur" te schreeuwen te janken en met de armen zwaaiend rondjes te rennen.
Wees liever blij, sukkels.
Vrijheid kent zijn grenzen en wel dat de een zn/haar vrijheid eindigd waar die van de ander begint.
Doe Maar heeft daar ooit eens een liedje over geschreven...quote:Op maandag 1 oktober 2007 05:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Die programmas verneuken onze kinderen, er mag best weer de programering van vroeger terug op de buis vergelijk het zelf maar eens het is een en al gengster en seks.
Is dat gristen slang voor censuur? Waar bemoeien die lui zich mee?quote:"Gedwongen zelfregulering"
quote:Vooral beroepscensurist, aardsbetuttelaar, spruitjeskoker, fossiel, Knevelchristen en zeurzak Joop Atsma (CDA) is zeer ontevreden.
De GristenUnie is gek genoeg minder radicaal in de jaarlijkse censuurwensen.
http://www.endandit.nl/en(...)surerend-mediabeleid
quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Zootje debielen in dit topic, eerst jammeren dat de jeugd zo doorslaat en al die sexreclames en oplichting crap van jamba en consorten, gaan ze er wat aan doen begint iedereen "cencuur" te schreeuwen te janken en met de armen zwaaiend rondjes te rennen.
Wees liever blij, sukkels.
Vrijheid kent zijn grenzen en wel dat de een zn/haar vrijheid eindigd waar die van de ander begint.
Die programma's zijn kwalitatief nog altijd beter dan die smerige pulp. En als je niet wilt meebetalen, dan vertrek je toch gewoon uit dit land? Maar dan uiteraard wel met verlies van alle aanspraak op Nederlandse publieke voorzieningen, zoals de AOW.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:02 schreef Autodidact het volgende:
Reguleer die religieuze bullshit op zondagmorgen maar, waar ik aan mee moet betalen.
Dat valt te betwisten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Die programma's zijn kwalitatief nog altijd beter dan die smerige pulp.
Dat zou ik tegen jou zeggen, als jij niet tevreden bent met het televisie-aanbod. Als de tv je hier niet bevalt, en het smerige pulp is, dan rot je toch op? Uiteraard met verlies op alle aanspraak op Nederlandse publieke voorzieningen zoals AOW.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef floris.exe het volgende:
En als je niet wilt meebetalen, dan vertrek je toch gewoon uit dit land? Maar dan uiteraard wel met verlies van alle aanspraak op Nederlandse publieke voorzieningen, zoals de AOW.
Heerlijk, die christelijke vrijheden, toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef Autodidact het volgende:
Dat zou ik tegen jou zeggen, als jij niet tevreden bent met het televisie-aanbod. Als de tv je hier niet bevalt, dan rot je toch op?
Met het verschil dat dit kabinet het voor het grootste gedeelte bepaalt en dat het volk hen die macht zelf heeft gegeven. Dus als ze iets willen doen om de vrijheden van de commerciëlen in te perken; mijn zegen hebben ze in volle glorie!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:23 schreef Autodidact het volgende:
Dat zou ik tegen jou zeggen, als jij niet tevreden bent met het televisie-aanbod. Als de tv je hier niet bevalt, en het smerige pulp is, dan rot je toch op? Uiteraard met verlies op alle aanspraak op Nederlandse publieke voorzieningen zoals AOW.
Goed argument he.
Zoals alle kabinetten de macht van het volk had gekregen en niet meededen aan dit soort betutteling. Waarom rotte je toen niet op? Als het je niet beviel, waarom ben je hier nog?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Met het verschil dat dit kabinet het voor het grootste gedeelte bepaalt en dat het volk hen die macht zelf heeft gegeven. Dus als ze iets willen doen om de vrijheden van de commerciëlen in te perken; mijn zegen hebben ze in volle glorie!
Ik klaagde toen niet. Ik accepteerde in die gevallen het lot. Maar nu gaan de zaken zoals ik ze graag zie en ik vind dat de tegenstanders ook niet moeten klagen, net zoals ik destijds ook niet klaagde.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zoals alle kabinetten de macht van het volk had gekregen en niet meededen aan dit soort betutteling. Waarom rotte je toen niet op? Als het je niet beviel, waarom ben je hier nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |