Jullie zongen ook iets van " Ham kent z'n spelers niet " ofzo ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:30 schreef F1Bas het volgende:
3-2 tegen DOVO maar het was nog niet best. 10 Minuten voor het eind nog 1-2 achter maar door 2 goals van Opschoor alsnog gewonnen. Met alle respect voor DOVO, daar moet je met meer goals verschil van winnen, zo goed zijn ze (nog) niet. Alleen onze verdediging loopt nog regelmatig te schutteren, terwijl er wel goed spelers staan.
Trainer van der Ham staat al aardig onder druk, vreemde opstellingen en erg slechte band met spelers en supporters.
Spakenburg 1-1 bij Kloetinge. Ze staan weer onder ons, zoals het hoort
Goed begin is het halve werk.quote:Op zondag 30 september 2007 01:55 schreef tong80 het volgende:
Elftalleider is pas later begonnen. Beetje jammer. Scoorde gelijk het hoogste
quote:Op zondag 30 september 2007 01:25 schreef HPayne het volgende:
DOVO toch met lege handen naar huis na 2 x voorgestaan te hebben op de rode Westmaat
en zo is het, heb zaterdag echt genoten van onze jongens zeer veel inzet en passie, hoop dat ze nu snappen dat elke wedstrijd voor ons een finale is en dat je met hard werken een eind kan komen, morgen vriendschappelijk uit tegen DTS'35 uit edequote:Op zondag 30 september 2007 03:07 schreef tong80 het volgende:
Het is een Ajacied. Die komen altijd terug
Doe het gewoon zoals Nunspeet, die mochten ook een keer trainen op het kunstgras van svs, lijkt mij veel beter dan op een kunstgrasveld wat niet te vergelijken valt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:44 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
en zo is het, heb zaterdag echt genoten van onze jongens zeer veel inzet en passie, hoop dat ze nu snappen dat elke wedstrijd voor ons een finale is en dat je met hard werken een eind kan komen, morgen vriendschappelijk uit tegen DTS'35 uit edeop kunstgras dit ivm de wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen spakenburg
![]()
Hed je de samenvatting gezienquote:Op zondag 30 september 2007 09:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Schitterende vrije trap Opschoor, wat is die gozer in vorm zeg.
Nog niet, doe ik morgen ff als het online staat.quote:
Wedstrijd gaat niet door er zijn teveel jongens die kleine pijntjes hebben van afgelopen zaterdag, dus gewoon lekker rustig trainen en morgen spelen er wat jongens met een team van <23jaar tegen het nederlands elftal t/m 18 jaar bij onsquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Doe het gewoon zoals Nunspeet, die mochten ook een keer trainen op het kunstgras van svs, lijkt mij veel beter dan op een kunstgrasveld wat niet te vergelijken valt.
Ja looijen heeft er echt alles voor gegeven, en de keeper houdt de boys in de wedstrijd met enkele schitterende reflexen denk dat beide keepers man of the match warenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Willem Looijen van Kozakken Boys liep volgens de krant met betraande ogen van het Nivo-veld, teleurgesteld in zijn ploegmakkers. Ook keeper Wesdie Abdelaziz was diep bedroefd.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:04 schreef methodmich het volgende:
Kemper op de bank is inderdaad bijzonder opmerkelijk. Lijkt me dat die altijd moet spelen, kan uit het niets voor gevaar zorgen. Maar misschien toch het gevolg van teveel spelers voor een paar plekken?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:15 schreef methodmich het volgende:
Volgend jaar Jeffrey mogelijk weer naar Lisse, werd al gezegd langs de lijn vandaag.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil dat Jeffrey Winter naar fc utrecht gaat
misschien kan hij wel beter worden bij fc utrechtquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als voetballer komt hij gewoon te kort, als afmaker perfect, hoewel hij gister 1 tegen 1 met de keeper toch echt miste.
Wegblijven dus de volgende keerquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:21 schreef HPayne het volgende:
Goede overwinning inderdaad wat ik ervan lees, nu zaterdag Bennekom pakken!
Hmm dan blijf ik tegen de Vogels wel thuis, lijkt me leukerquote:
Is toch slim van hem? Je kan het zelf doen via Hyves hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:17 schreef F1Bas het volgende:
![]()
Heb ik zaterdag die keeper van Hoek een beetje zitten uitschelden is het de ex-keeper van ASWH
Sorry Mich
MM, biedt hem namens mij even mijn excuses aan maar hij moet wel wat minder tijdrekken de volgende keer![]()
quote:Jean Philip Becht: LRC’s topschutter en troetelbeer
Bij Kozakken Boys kijkt een aantal beleidsbepalers wellicht met een jaloers schuin oog naar de topscorerslijst in de hoofdklasse. Bovenaan die lijst, met zeven treffers, prijkt de naam van Jean Philip Becht, in het voorbije seizoen nog lid van de A-selectie in Werkendam en nu de nieuwe troetelbeer van LRC Leerdam.
JAN VOLWERK
LEERDAM
De productie van de 27-jarige Zeeuw, die tot zijn spijt moest vertrekken bij de ’boys’, houdt gelijke tred met het totaal aantal doelpunten van de deze competitie matig gestarte ploeg van trainer Ad van Seeters. ,,Ik trek zeker geen lange neus,’’ aldus Becht. ,,Ik had dolgraag gebleven. Ik vind Kozakken Boys een geweldige club. Qua organisatie een topclub in de hoofdklasse met fantastische fans. Ik respecteer hun keuze om mij te laten gaan. Ik heb wel vast 1 december in mijn agenda omcirkeld. Dan spelen we tegen Kozakken Boys.’’
De overgang naar Leerdam kwam drie dagen voor de deadline rond. ,,Ik had er al een beetje rekening mee gehouden dat ik zou verkassen naar Internos, een zondag-eersteklasser, maar gelukkig kwam het toch nog rond. Ik wilde én graag op zaterdag én ook graag in de hoofdklasse blijven spelen.’’
Becht werd gehaald als verdediger. Spitsen waren er genoeg in de selectie van trainer Michel Langerak. ,,Daar liggen ook mijn kwaliteiten. In de jeugd van Terneuzense Boys heb ik wel in de spits gespeeld, maar bij NAC, waar ik tien jaar heb gevoetbald, ben ik omgevormd tot centrale verdediger. Ik maakte op die plek onder Henk ten Cate ook mijn debuut met NAC 1 tegen AZ. Ik stond toen tegen Robin Nelisse. Ik heb uiteindelijk acht wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld. Na twee jaar werd mede door een vervelende voetblessure mijn contract niet verlengd en moest ik een stap terug doen.’’
Ook later bij Kloetinge en in zijn eerste seizoen onder Willem Leushuis bij Kozakken Boys stond Becht centraal achterin. ,,Pas in de laatste wedstrijden bij de ’boys’ kwam ik in de spits terecht. Het voordeel is dat ik weet hoe een verdediger denkt.’’
,,In de voorbereiding met LRC bleek dat wij in de voorhoede een aanspeelpunt misten. In een vriendschappelijk potje tegen VVIJ werd ik in de tweede helft door onze trainer daar voor het eerst neergezet en dat pakte goed uit. En in de competitie loopt het natuurlijk geweldig.’’
Becht is niet verbaasd dat LRC in de eerste zes wedstrijden al negen punten heeft verzameld. ,,Ik had al snel in de gaten dat LRC een selectie heeft die de hoofdklasse moet kunnen overleven. De kracht van dit LRC is ook dat er geen vedetten rondlopen. De groep maakt LRC sterk.’’ LRC is echter nog niet zo ver als Kozakken Boys, vindt Becht. ,,LRC komt pas kijken en is nog veel meer een vereniging. Dat is ook de charme en dat moet ook nog zo blijven. De club wil met kleine stapjes vooruit naar een professionelere organisatie en dat is goed.’’ Naar het duel tegen IJsselmeervogels van zaterdag kijkt Becht uit. ,,Ik hoop dat ik speel. Nee, zelfs de topscorer is niet zeker van een basisplek. Tegen Sparta Nijkerk zat ik na mijn drie goals tegen Nivo Sparta ook op de bank. Balen, maar ik ben geen speler die dan verhaal gaat halen. Ik laat mijn voeten wel spreken.’’
Jammer voor jullie, want van de Ham is niet echt populair bij jullie, en dat zeg ik als understatement...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:46 schreef F1Bas het volgende:
Leushuis is een goede vent....denk dat hun selectie net niet goed genoeg is om kampioen te worden maar toch een leuke club voor Willem.
Dat klopt, lees je het forum ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:27 schreef HPayne het volgende:
[..]
Jammer voor jullie, want van de Ham is niet echt populair bij jullie, en dat zeg ik als understatement...
Ja ik lees af en toe weleens watquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat klopt, lees je het forum ofzo
Aan de andere kant, Willem zou toch niet meer bij ons komen na wat er van de zomer is gebeurd..
KD, kijk maar uit want hij leest mee, toch angstgegner?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:31 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja ik lees af en toe weleens watWel grappig hoe jullie tekeer gaan tegen de trainer en de blauwen inclusief KD.
Wat is er gebeurd van de zomer dan?
De Stentorquote:SPAKENBURG - "Harry van den Ham kent de spelers niet en gebruikt een verkeerd systeem.
VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
Bovendien komt hij op donderdagavond zelden of nooit in de kantine om met supporters van gedachten te wisselen en gaat hij zijn eigen gang. Kortom: gedrag en speelwijze veranderen óf weg met hem."
Dat is een notendop de kritiek die IJsselmeervogels-trainer Harry van den Ham dagelijks op het forum van zijn club moet lezen. Zelf trekt hij zich er weinig van aan: "Het zijn allemaal indianenverhalen."
Als voorbeeld noemt Van den Ham het gedrag van de supporters tijdens de uitwedstrijd tegen Hoek van afgelopen zaterdag. "Keeper Mirco Bovo heeft ons in competitiewedstrijden al diverse malen op de been gehouden en speelde enkel tegen FC Groningen een mindere wedstrijd. Als de eigen supporters dan met trommels achter het doel gaan staan roepen om een basisplek voor Matteus Hoop (de tweede doelman, BB), dan denk ik echt: ben je nou supporter of niet?"
Zelf krijgt hij het er ook meermalen van langs bij de eigen aanhang. "Wij willen kampioen worden, hebben op dit moment meer punten behaald dan vorig seizoen (toen haalde IJsselmeervogels elf punten uit de eerste zes wedstrijden en nu dertien, BB), dus waar gaat die kritiek over?", reageert Van den Ham. "Men moet niet denken dat we van iedereen kunnen winnen. IJsselmeervogels kan ook punten laten liggen."
Dat gebeurde alleen in de uitwedstrijden bij Sparta Nijkerk en Hoek. En dat is niet onoverkomelijk, vindt Van den Ham. "Het voetbal is nog niet goed, dat geef ik toe. We zijn veel te wisselvallig." Maar dat de coach een te verdedigend concept hanteert, daar is hij het niet mee eens. "Dat is helemaal niet zo. Het voetbal is veranderd. Tegenwoordig is het bij alle (inter)nationale topclubs: met elkaar verdedigen en met elkaar aanvallen. Het voetbal is een tactisch spel geworden, net schaken. Ik wil zelf ook elke week anderhalf uur lang op de helft van de tegenstander spelen. Maar dan moet het wel goed staan. In balbezit moet er ook verdedigend gedacht worden. Anders word je gepakt op de omschakeling."
Van den Ham: "Ik vond dat er bijvoorbeeld in de tweede helft tegen Hoek wel degelijk goed gevoetbald werd. Dat kwam mede door het goede invallen van André Kemper en Dennis van der Steen."
"Maar ik kijk niet naar namen of personen, ik kijk naar wat het beste is voor het team. Voor mij is dit een luxeprobleem, de spelers hebben er mee te maken. Dat kan soms vervelend uitpakken", aldus Van den Ham. Dat de supporters andere ideeën hebben: "Ach, bij zulke mensen is het óf zwart óf wit. Als we de volgende wedstrijd uitstekend spelen, lopen ze weer de polonaise."
Namens het bestuur laat Peter Frans Heinen (technische zaken) ook weten dat er geen enkele reden is om ongerust te zijn. "Harry doet gewoon hartstikke goed werk. De kritiek die er dan toch komt, is een beetje inherent aan het trainersschap bij IJsselmeervogels. Philip den Haan, Willem Leushuis, Cees Lok; allemaal kregen ze in de beginfase met kritiek te maken. Je weet wat ze uiteindelijk hebben bereikt."
Zeker. Moet een mooie presentatie zijn geweest, als ik de PZC zo lees. Daar noemen ze hem "de Hiddink van het amateurvoetbal", bij de Rooien was ie vaak "de Mourinho".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Interessante keuze van zowel Leushuis als Hoek.
Telussa wil goed afscheid nemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef deejaylethal het volgende:
Laat Leushuis maar voor een beetje chaos in het begin zorgen, kunnen wij daar nog mooi ff drie punten oppikken komende zaterdag.
Ach LRC verdiende het veel meer dan bijvoorbeeld vorige week Hoek of de overwinning van Sparta Nijkerk tegen ons.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:01 schreef methodmich het volgende:
Heel opmerkelijk hoor, zo sterk is LRC Leerdam op zich niet! Maar wel knap voor die mannen. Die gekke Becht blijft ze toch maar maken.
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden, bij ons was het ook drama.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:14 schreef HPayne het volgende:
Desalniettemin geen goed voorteken op komende wedstrijd tegen de Vogels.
Ja ik las het, tijd voor een nieuwe trainer?quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden, bij ons was het ook drama.
Zijn we eindelijk eens bij een wedstrijd dat we tegen elkaar spelen![]()
Kheb gelukkig hier nog wel punten gescoord maar mijn ploegie liet het zaterdag weer flink afweten wel zulke simpele goals tegen echt ongelofelijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:39 schreef deejaylethal het volgende:
Wat een drama-ronde heb ik gehad zeg, gewoon niks goed...
Zou idd vreemd zijn want zo goed zijn ze niet. Maar als je de meeste punten hebt is het gewoon verdiend.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval genoeg spanning over twee weken voor de eerste periode! Zou wat zijn als Hoek die nog zou pakken zeg, na zo'n vreemde start met het opstappen van Hofkens.
Het was echt doodzonde. We misten Dave vond ik. En met Theo in de spits weet je zeker dat je een paar kansen meer krijgt. Het was zo onnodigquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:11 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Kheb gelukkig hier nog wel punten gescoord maar mijn ploegie liet het zaterdag weer flink afweten wel zulke simpele goals tegen echt ongelofelijk![]()
Ai, das minder goed nieuws...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef F1Bas het volgende:
Jeffrey Winter toch geopereerd. Waarschijnlijk einde seizoen.
Ik had van deze mogelijkheden nog wel iets gemaaktquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was echt doodzonde. We misten Dave vond ik. En met Theo in de spits weet je zeker dat je een paar kansen meer krijgt. Het was zo onnodig
Ze hebben toch een vrij aardig elftal hoor, draait lekker daar. Paar goede, degelijke spelers en een paar meer dan gemiddelde voetballers en één topper.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou idd vreemd zijn want zo goed zijn ze niet. Maar als je de meeste punten hebt is het gewoon verdiend.
Ze zullen best goede spelers hebben, daar heb ik het nog niet eens over.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze hebben toch een vrij aardig elftal hoor, draait lekker daar. Paar goede, degelijke spelers en een paar meer dan gemiddelde voetballers en één topper.
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:38 schreef methodmich het volgende:
Haha, las zojuist dat de intocht van de Sint op 17 november in Bunschoten - Spakenburg niet door kan gaan. Die dag is de derby en ze konden niemand vinden die Sint wilde spelen. Nu een week later.
Weet jij daar meer van F1Bas?
Je dacht ik heb niks te doen en ga mijn nieuwe toetsenbord uitproberen ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef Dennus-F het volgende:
DOVO - Nivo Sparta (DOVO)
Geinoord - Bennekom (Gelijk)
Kloetinge - Sparta Nijkerk (Sparta)
Kozakken Boys - Ajax (KB)
LRC - Hoek (Hoek)
Nunspeet - IJsselmeervogels (Vogels)
Spakenburg - GVVV (spakenburg)
Toevallig zeg, ik denk dat ik ook maar eens gaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me aan de telefoon gehad. Heeft 3 jaar in Bommel gewoont. Woont al een tijd in Almelo. Maar gaat wel naar Ijsselmeervogels-NIVO Sparta 8 december.
Is toch niet voor jou zover weg gaan wonen hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me aan de telefoon gehad. Heeft 3 jaar in Bommel gewoont. Woont al een tijd in Almelo. Maar gaat wel naar Ijsselmeervogels-NIVO Sparta 8 december.
Misschien ken je hem nog ? Klaas, die nog een tijdje bij Kitty en Jan heeft gewoont.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:07 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Is toch niet voor jou zover weg gaan wonen he![]()
ja die ken ik zeker nog, kwam uit kerkdriel van orgine volgens mij dan ga ik hem zeker even ontmoeten als ie er dan is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien ken je hem nog ? Klaas, die nog een tijdje bij Kitty en Jan heeft gewoont.
ja hoorde het gisteren maar als je ziet dat onze linksbuiten Randy van Heijnsbergen al 6 wedstrijden kreeg voor een tikje op de wang bij zijn tegenstander !! en deze jongen dmv een kopstoot de wenkbrauw van onze linksback open liet scheuren is het misschien wel terecht, maar de knvb heeft vorig jaar al aangegeven om kopstoten, slaan en elleboogjes zwaar te straffen, maar vind 8 ook wel pittig hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 03:31 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens 8!! wedstrijden schrorsing voor Niemandsverdriet van Kloetinge vanwege de rode kaart die hij kreeg tegen NIVO, best veel zeg.
Het kan aan mij liggen maar sowieso lijken de straffen in het amateurvoeltbal veel hoger dan bijvoorbeeld in het betaald voetbal.
Van Galen, leuke. Slimme vent nog. Las toen idd dat ie al snel weg was bij Baronie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:16 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
ja die ken ik zeker nog, kwam uit kerkdriel van orgine volgens mij dan ga ik hem zeker even ontmoeten als ie er dan is.
Gisteren heeft er een nieuwe speler bij nivo mee getraind Martijn van Galen heet hij, bij sommige op dit forum misschien wel bekend als spits van Top Oss afgelopen seizoen, speelde bij de baronie dit jaar maar kan door werkzaamheden niet meer op zondag spelen en heeft bij ons onderdak gevonden![]()
Hij kwam uit Cuilenborg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:16 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
ja die ken ik zeker nog, kwam uit kerkdriel van orgine volgens mij dan ga ik hem zeker even ontmoeten als ie er dan is.
Gisteren heeft er een nieuwe speler bij nivo mee getraind Martijn van Galen heet hij, bij sommige op dit forum misschien wel bekend als spits van Top Oss afgelopen seizoen, speelde bij de baronie dit jaar maar kan door werkzaamheden niet meer op zondag spelen en heeft bij ons onderdak gevonden![]()
Nou Hpayne, jullie mogen absoluut niet klagen over de scheids, wat een dramatisch vent! Waar hebben ze die debiel nu weer opgeduikeld??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef HPayne het volgende:
Nunspeet - IJsselmeervogels 1-1 (1-0)
Jammer, jammer, jammer. Goed resultaat opzich, maar toch had er meer ingezeten. Totaan de 83e minuut voorstaan en dan toch nog weggeven. Vogels waren erg matig, vooral in de 1e helft. Nunspeet wist weinig te creeeren, tis hetzelfde verhaal van andere weken, gewoon voorin spelen net zoals vorig jaar..
In de 45 minuut schiet Arie Smit de openingstreffer binnen, meteen daarna was het rust. Toen een aantal wissels die ik weer echt niet snapte, Smit wordt eruit gehaald voor de erg zwak spelende van de Hul. WAT een kansen die verprutste verschrikkelijk.
Vogels 2e helft duidelijk beter dan de 1e, wisten ook aantal kansen te creeeren, maar het doelpunt bleef uit totaan de 83e minuut. Jammer dus, maar misschien wel een terechte uitslag.
En wat was die scheids weer een drama zeg..
Lijkt me vreemd als de KNVB dit goedkeurd.quote:VEENENDAAL - GVVV wil zich voor de rest van dit seizoen versterken met Nordy el Mansouri. De 24-jarige aanvaller speelt nu nog voor zondaghoofdklasser De Treffers uit Groesbeek.
Omdat El Mansouri onlangs naar Veenedaal is verhuisd, hoopt GVVV-trainer Peter Visee op medewerking van de KNVB. El Mansouri zou een welkome versterking zijn voor GVVV. De ploeg zag vlak voor de competitie twee aanvallers vertrekken.
Michael Thé verkaste naar Jong Feyenoord. Erkun Cakir koos voor een avontuur in Turkije.
Nee, zowel IJsselmeervogels als Spakenburg hebben 2 kunstgrasvelden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Dennus-F het volgende:
F1Bas, een vraagje aan jou wij moeten dinsdag bij de blauwe voetballen, we voetballen op het nieuwe kunstgras.
Is dat kuntgrasveld alleen t hoofdveld? of hebben ze er nog meer?
Ik denk dat de speler van kloetinge pech heeft gehad dat onze back precies op het moment dat hij wilde dreigen met een kopstoot ook zijn hoofd naar voren deed, de grensrechter heeft dit allemaal waargenomen en die attendeerde de scheidsrechter op de kopstoot, afgelopen zaterdag krijgt niels blom een zwaar onterechte rode kaart kreeg code 43 op het formulier speler van dovo is naar hem toe gekomen en heeft op het formulier gezet dat er eigenlijk niks aan de hand was maar daar zullen ze bij de knvb wel geen rekening mee houden zal ook wel min. 3 wedstrijden zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Galen, leuke. Slimme vent nog. Las toen idd dat ie al snel weg was bij Baronie.
Overigens ontkende Niemantsverdriet dat hij de speler van Nivo raakte.
En die straffen zijn idioot hoog gezien het aantal duels van de competitie. Niemantsverdriet mist nu bijna 1/3..... Versluis kreeg bij ons ook 4 duels voor rood in de beker zaterdag. Dias kreeg 2 (!) wedstrijden voor een schone rode kaart tegen Capelle. Echt onzin.
Ja, heb nog ff met hem gesproken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:01 schreef HPayne het volgende:
Was jij dat die aan het filmen was? Ik zat op de tribune
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:04 schreef tong80 het volgende:
Bas we gaan toch wel meeten als we in december bij jullie spelen ?
Welke Fokkers nog meer dan? Uit VBL?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:13 schreef tong80 het volgende:
Ok gaan we elkaar ontmoeten. Met nog een paar andere fokkers. Lijkt me leuk
Ik heb Hpayne al een paar keer ontmoet en we wist ook wie we warenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:27 schreef tong80 het volgende:
HPayn stond naast me de eerste helft tegen Nunspeet. Mar dat wisten we pas achteraf
Wij hebben de derby der derbies tong, dat weet je. Dat moet je eens hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:45 schreef tong80 het volgende:
We spelen in december tegen ASWH dan ga ik MM ontmoeten.
Jij komt ook niet naar NIVO Roda Boys
Ja, je moet wel heel diep zijn gezonken wil je voor SVS willen spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:45 schreef pfaf het volgende:
Thijs Houwing! Dat zie ik nu pas!
En terecht, het ziet er nu allemaal schitterend uit. Nu het voetbal ook weer en het kan nog een mooi seizoen worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 04:01 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het doe ik ooit
Mijn ma is bevriend met de visboer uit Spakenburg. Duivis. Staan hier al 30 jaar op de markt.
Is ze deze zomer een dagje naar toegeweest. Ma kreeg een rondrit. En kwamen ook bij jullie sportcomplex. Ze was helemaal onder de indruk
Ja lekker hoor, beetje het overzicht. Ik zag nu bijvoorbeeld als een van de weinige dat het doelpunt van jullie terecht werd afgekeurd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja, heb nog ff met hem gesproken.
En op de tribune? Word je nu al oud? Vandaar dat ik je nergens ben tegengekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
Januari is dat tong.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:45 schreef tong80 het volgende:
We spelen in december tegen ASWH dan ga ik MM ontmoeten.
OK Afgesprokenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:06 schreef Elftalleider het volgende:
he tong je kan wel met mij mee rijden op 8 januari als we naar het cluppie van MM gaan.
LRC schijnt een stugge ploeg te hebben, vooral thuis...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:47 schreef deejaylethal het volgende:
Waarom denkt iedereen dat LRC gaat winnen, verdorie!
Dan kan je net zo goed naar ons komenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef HPayne het volgende:
Ik zit nog te dubben of ik morgen naar Hoek zal gaan, wat een klere eind zeg! Anders ga ik misschien wel naar Sparta-Nivo.
Tja heb de Vogels vorige week al gezien natuurlijk. Kweetnogniet, vriendin wilde ook weer eens een keertje wat gaan doen op zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar ons komen
Complimenten voor Nivo vandaag tong! Ze maakten het Sparta nog best lastig, ookal speelde Sparta zelf erg zwak vandaag. Jammer had het hun wel gegund en vooral Theo van Geffen die goed inviel, en oorlog maakte.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:10 schreef tong80 het volgende:
1-0 verloren van de koploper. 0-0 met de rust. We zullen wel weer complimenten krijgen
Echt een cultheld idd, Sparta Nijkerk aanhangers zeiden het al langs de kant " Die heeft vroeger vast bij FC den Bosch gespeeld?; wat een schoffie"quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:
Leuk om te lezen ik was al bang dat we complimenten zouden krijgen. Theo![]()
Vaste LRC-supporter, Gudde? Wel leuk, daar hadden we er hier namelijk nog geen van.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:02 schreef Gudde het volgende:
Wat een scheidsrechter weer vandaag bij LRC - DOVO, wederom een zuivere penalty in de laatste minuut niet gegeven, waar zelfs de grensrechter toegaf dat 'ie niet snapte waar de scheids mee bezig was op dat moment. DOVO was wel de beter ploeg, maar al hadden ze wat meer gevoetbald was het een leukere wedstrijd geweest. Iedere keer weer dat rondspelen achterin, geen moment geprobeerd het spel te maken. Typische counterploeg en dat kunnen ze, dus waarom ook niet.
NIVO Sparta. Net als Elftalleiderquote:Op maandag 5 november 2007 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor welke club was tong nou ?
Ja, je zal ook maar van Bennekom verliezenquote:Kozakken Boys wist eindelijk te overtuigen; bij Bennekom werd het 0-6
Ik ook, zeker met de week erop de derby geen risico's nemen. De week na de derby is het inhaalprogramma al hoop ik niet dat het nodig isquote:Op donderdag 8 november 2007 13:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Moet nog maar zien hoeveel wedstrijden er doorgaan met het noodweer
Leuk lijstje, maar ploegen als Ajax en Be Quick moeten het puur hebben van uitsupporters, want die clubs hebben zelf geen enkele aanhang.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef methodmich het volgende:
http://www.avss.nl/vbezoek.htm
Nivo moet wel meer bezoekers gaan trekken. Als dit lijstje dan klopt...
Jullie scoren anders ook niet al te hoogquote:Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef methodmich het volgende:
Klopt geen bal van. Er staat 500 qua hoogste aantal. Tegen Kozakken Boys waren het er zeker 1000.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef methodmich het volgende:
Toch lijkt het mij wel een beetje overdreven, zeker die van Quick Boys en die van de Vogels. Tijdens een grote wedstrijd als die tegen DOVO waren er wel 1500-2000 mensen, maar echt niet meer. Hoe je dan alsnog op zo'n hoog gemiddelde kunt uitkomen snap ik niet...quote:Op donderdag 8 november 2007 19:56 schreef methodmich het volgende:
Quick Boys doet er standaard 500 bovenop.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Toch lijkt het mij wel een beetje overdreven, zeker die van Quick Boys en die van de Vogels. Tijdens een grote wedstrijd als die tegen DOVO waren er wel 1500-2000 mensen, maar echt niet meer. Hoe je dan alsnog op zo'n hoog gemiddelde kunt uitkomen snap ik niet...
Bovendien zijn er bij DOVO dit jaar al eens meer dan 1300 bezoekers geweest.
Het wachten is echter op de thuiswedstrijden tegen GVVV, Bennekom en IJsselmeervogels. Al kan zaterdag tegen Sparta misschien ook wel druk worden (mocht het doorgaan, kloteweer).
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Moet nog maar zien hoeveel wedstrijden er doorgaan met het noodweer
Je bent goed op de hoogtequote:Op zaterdag 10 november 2007 11:27 schreef methodmich het volgende:
Dan kan die ene Frans van jullie supportersgroep gelijk door naar HIA om een cadeau aan Sjoerd, Paul en Alex te geven. Zeg maar tegen hem.
Goed bezig Dennus! Alle wedstrijden zijn verder afgelast, behalve het eerste, zal lekker druk worden dus hoop ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:17 schreef Dennus-F het volgende:
Bah eigen voetbal afgelast. Ik ga kijken bij Nunspeet - LRC
Nope eerste helft zeker niet! LRC komt met een afstandschot in de 2e minuut op voorsprong, Daar had je het wel mee gehad eerste helft. 2e helft was veel beter, Arie Smit schoot verdiend op dat moment de gelijkmaker binnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef Dennus-F het volgende:
t was nie best hpayne
Vrij simpele overwinning uiteindelijk. KB stelde niet zo heel veel voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
De Vogels winnen vrij makkelijk bij KB zeg. En LRC knap een puntje meegepikt.
Morgen de update!
Die vond ik vrij onzichtbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
Hoe was die snelle SMS-neger Zimmie?
Dan zaten ze bij KB dus fout.quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef F1Bas het volgende:
MM, de 0-3 van de Vogels werd gemaakt door Dennis van der Steen en niet Dennis Knuppe
Maar moet je van de zondag naar zaterdag ook geen overschrijving aan vragen ??quote:Op woensdag 14 november 2007 12:06 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, zo gaat dat bij de KNVB. Zo zijn wij bij DOVO ooit Richard Witsche misgelopen, enkel omdat de KNVB zat te pesten. Hij moet maar bij de zaterdagafdeling van zijn huidige club gaan spelen (5e klasse) was het antwoord van hen.
Als ze niet willen gebeurt het niet!
Als onze wedstrijd niet doorgaat, ga ik naar de derby, hoorde van nogwat Nunspeters die er heen gingen. Wordt weer gezellig druk als altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef F1Bas het volgende:
Zal allemaal wel doorgaan ja. Vanaf morgen wordt het sowieso veel droger maar wel kouder. Dat is niet zo erg.
Derby gaat ieder geval 100% door, enige voordeel van kunstgras.
Weer mét drooglegging. Domme burgemeester.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef HPayne het volgende:
[..]
Als onze wedstrijd niet doorgaat, ga ik naar de derby, hoorde van nogwat Nunspeters die er heen gingen. Wordt weer gezellig druk als altijd.
ah das jammer ja! Net of mensen vantevoren niet gaan indrinken, toch Bas?!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weer mét drooglegging. Domme burgemeester.
Ik weet van niksquote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef HPayne het volgende:
[..]
ah das jammer ja! Net of mensen vantevoren niet gaan indrinken, toch Bas?!
Zou hij nu al weggaan? Lijkt me niet.quote:Leushuis kandidaat voor FC Eindhoven
EINDHOVEN - Willem Leushuis is een belangrijke kandidaat om de nieuwe trainer van FC Eindhoven te worden. Hij heeft inmiddels gesproken met FC Eindhoven, maar daar is voorlopig nog niets concreets uit gekomen.
Willem Leushuis had tussen 1997 en 2000 de club ook al onder zijn hoede. Hij is nu trainer van zaterdaghoofdklasser HSV Hoek. Daarvoor trainde hij Kuwait Club in Koeweit. Met die club werd Leushuis vorig seizoen kampioen.
FC Eindhoven wil niet zeggen of er meer kandidaten zijn. Ook wil de club niet zeggen of Leushuis de belangrijkste gegadigde is om de nieuwe trainer te worden. De nieuwe trainer wordt pas in de winterstop gepresenteerd.
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:13 schreef deejaylethal het volgende:
Nunspeters die hun eigen thuiswedstrijd gaan missen? Lijkt me niet echt handig, hoewel verstandig.
Hehehe...quote:Op donderdag 15 november 2007 05:20 schreef HPayne het volgende:
[..]
Let maar op zaterdag, gaan we weer eens winnen
Jij kon ook niet komen las ik? zevenheuvelenloop? Zat heuvels hier in de buurt, we hebben zelfs een zandverstuiving xtra zwaar dus, kun je mooi combineren met de wedstrijd!
![]()
Ik ben erbij.quote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef F1Bas het volgende:
Zijn er nog mensen hier die zaterdag naar de derby komen?
Wedstrijd is trouwens al om half 3.
Dat is waar, de eerste sfeeractie is trouwens vrijdag op zaterdag nacht al, verder zeg ik er niet veel over. Dat komt achteraf welquote:Op donderdag 15 november 2007 10:54 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ik ben erbij.
Ik ga er wel vanuit dat de wedstrijd NIET om half drie start.. Eerst die sfeeracties, rommel opruimen en dan voetballen.. Dan is het zo 15.00 uur :-)
quote:**Collectief duw- en trekwerk door de
spelers van Kloetinge en Spakenburg is
de zaterdagamateurs in de hoofdklasse B
op een puntenstraf komen te staan.De
tuchtcommissie van de KNVB bestrafte de
clubs met één winstpunt in mindering.
Tja het blijft een probleem bij Spakenburg, de punten laten liggen tegen de kleintjes!quote:
quote:Konterman reikt boek De Derby uit
SPAKENBURG - Oud-profvoetballer Bert Konterman reikt vlak voor de aftrap van de voetbalwedstrijd IJsselmeervogels - Spakenburg, op zaterdag 17 november, de eerste exemplaren uit van De Derby, een boek over de belangrijkste amateurderby van Nederland.
afbeelding vergroten De cover van het boek De Derby.
De schrijvers Hans Klippus, journalist van AD Sportwereld, en scheidsrechter Lex Stofkooper uit Reeuwijk zijn bij Konterman uitgekomen omdat hij kenner is van het zaterdagvoetbal - hij voetbalde vorig seizoen nog bij hoofdklasser VVOG - en in 2002 in één van de mooiste derby’s ter wereld - de Schotse ’clash’ Celtic - Glasgow Rangers - het winnende doelpunt maakte.
Konterman reikt drie inhoudelijk dezelfde boeken uit, die wel qua ’cover’ verschillen (zie illustraties). Het boek van De Derby met de rode cover (IJsselmeervogels) wordt volgende week zaterdag overhandigd aan clubicoon Jaan de Graaf. De blauwe versie, die voor SV Spakenburg, gaat naar Wout Heinen jr, de kleinzoon van wijlen Wout Heinen.
De ‘neutrale’ versie overhandigt Bert Konterman aan Gérard van der Nooij, die in de vorige eeuw voor zowel IJsselmeervogels als Spakenburg uitkwam. Zijn overstap van Rood naar Blauw zorgde destijds voor veel tumult in het voetbalgekke dorp.
De drie edities van De Derby zijn zaterdag 17 november op het complex van IJsselmeervogels te verkrijgen voor 16,95 euro per stuk. Ook is het boek vanaf die dag te koop in boekwinkels. Inmiddels hebben de lclubs Spakenburg en IJsselmeervogels én de gemeente Bunschoten-Spakenburg al meer dan duizend boeken in bestelling genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |