Je bent goed op de hoogtequote:Op zaterdag 10 november 2007 11:27 schreef methodmich het volgende:
Dan kan die ene Frans van jullie supportersgroep gelijk door naar HIA om een cadeau aan Sjoerd, Paul en Alex te geven. Zeg maar tegen hem.
Goed bezig Dennus! Alle wedstrijden zijn verder afgelast, behalve het eerste, zal lekker druk worden dus hoop ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:17 schreef Dennus-F het volgende:
Bah eigen voetbal afgelast. Ik ga kijken bij Nunspeet - LRC
Nope eerste helft zeker niet! LRC komt met een afstandschot in de 2e minuut op voorsprong, Daar had je het wel mee gehad eerste helft. 2e helft was veel beter, Arie Smit schoot verdiend op dat moment de gelijkmaker binnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef Dennus-F het volgende:
t was nie best hpayne
Vrij simpele overwinning uiteindelijk. KB stelde niet zo heel veel voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
De Vogels winnen vrij makkelijk bij KB zeg. En LRC knap een puntje meegepikt.
Morgen de update!
Die vond ik vrij onzichtbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
Hoe was die snelle SMS-neger Zimmie?
Dan zaten ze bij KB dus fout.quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef F1Bas het volgende:
MM, de 0-3 van de Vogels werd gemaakt door Dennis van der Steen en niet Dennis Knuppe
Maar moet je van de zondag naar zaterdag ook geen overschrijving aan vragen ??quote:Op woensdag 14 november 2007 12:06 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, zo gaat dat bij de KNVB. Zo zijn wij bij DOVO ooit Richard Witsche misgelopen, enkel omdat de KNVB zat te pesten. Hij moet maar bij de zaterdagafdeling van zijn huidige club gaan spelen (5e klasse) was het antwoord van hen.
Als ze niet willen gebeurt het niet!
Als onze wedstrijd niet doorgaat, ga ik naar de derby, hoorde van nogwat Nunspeters die er heen gingen. Wordt weer gezellig druk als altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef F1Bas het volgende:
Zal allemaal wel doorgaan ja. Vanaf morgen wordt het sowieso veel droger maar wel kouder. Dat is niet zo erg.
Derby gaat ieder geval 100% door, enige voordeel van kunstgras.
Weer mét drooglegging. Domme burgemeester.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef HPayne het volgende:
[..]
Als onze wedstrijd niet doorgaat, ga ik naar de derby, hoorde van nogwat Nunspeters die er heen gingen. Wordt weer gezellig druk als altijd.
ah das jammer ja! Net of mensen vantevoren niet gaan indrinken, toch Bas?!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weer mét drooglegging. Domme burgemeester.
Ik weet van niksquote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef HPayne het volgende:
[..]
ah das jammer ja! Net of mensen vantevoren niet gaan indrinken, toch Bas?!
Zou hij nu al weggaan? Lijkt me niet.quote:Leushuis kandidaat voor FC Eindhoven
EINDHOVEN - Willem Leushuis is een belangrijke kandidaat om de nieuwe trainer van FC Eindhoven te worden. Hij heeft inmiddels gesproken met FC Eindhoven, maar daar is voorlopig nog niets concreets uit gekomen.
Willem Leushuis had tussen 1997 en 2000 de club ook al onder zijn hoede. Hij is nu trainer van zaterdaghoofdklasser HSV Hoek. Daarvoor trainde hij Kuwait Club in Koeweit. Met die club werd Leushuis vorig seizoen kampioen.
FC Eindhoven wil niet zeggen of er meer kandidaten zijn. Ook wil de club niet zeggen of Leushuis de belangrijkste gegadigde is om de nieuwe trainer te worden. De nieuwe trainer wordt pas in de winterstop gepresenteerd.
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:13 schreef deejaylethal het volgende:
Nunspeters die hun eigen thuiswedstrijd gaan missen? Lijkt me niet echt handig, hoewel verstandig.
Hehehe...quote:Op donderdag 15 november 2007 05:20 schreef HPayne het volgende:
[..]
Let maar op zaterdag, gaan we weer eens winnen
Jij kon ook niet komen las ik? zevenheuvelenloop? Zat heuvels hier in de buurt, we hebben zelfs een zandverstuiving xtra zwaar dus, kun je mooi combineren met de wedstrijd!
![]()
Ik ben erbij.quote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef F1Bas het volgende:
Zijn er nog mensen hier die zaterdag naar de derby komen?
Wedstrijd is trouwens al om half 3.
Dat is waar, de eerste sfeeractie is trouwens vrijdag op zaterdag nacht al, verder zeg ik er niet veel over. Dat komt achteraf welquote:Op donderdag 15 november 2007 10:54 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ik ben erbij.
Ik ga er wel vanuit dat de wedstrijd NIET om half drie start.. Eerst die sfeeracties, rommel opruimen en dan voetballen.. Dan is het zo 15.00 uur :-)
quote:**Collectief duw- en trekwerk door de
spelers van Kloetinge en Spakenburg is
de zaterdagamateurs in de hoofdklasse B
op een puntenstraf komen te staan.De
tuchtcommissie van de KNVB bestrafte de
clubs met één winstpunt in mindering.
Tja het blijft een probleem bij Spakenburg, de punten laten liggen tegen de kleintjes!quote:
quote:Konterman reikt boek De Derby uit
SPAKENBURG - Oud-profvoetballer Bert Konterman reikt vlak voor de aftrap van de voetbalwedstrijd IJsselmeervogels - Spakenburg, op zaterdag 17 november, de eerste exemplaren uit van De Derby, een boek over de belangrijkste amateurderby van Nederland.
afbeelding vergroten De cover van het boek De Derby.
De schrijvers Hans Klippus, journalist van AD Sportwereld, en scheidsrechter Lex Stofkooper uit Reeuwijk zijn bij Konterman uitgekomen omdat hij kenner is van het zaterdagvoetbal - hij voetbalde vorig seizoen nog bij hoofdklasser VVOG - en in 2002 in één van de mooiste derby’s ter wereld - de Schotse ’clash’ Celtic - Glasgow Rangers - het winnende doelpunt maakte.
Konterman reikt drie inhoudelijk dezelfde boeken uit, die wel qua ’cover’ verschillen (zie illustraties). Het boek van De Derby met de rode cover (IJsselmeervogels) wordt volgende week zaterdag overhandigd aan clubicoon Jaan de Graaf. De blauwe versie, die voor SV Spakenburg, gaat naar Wout Heinen jr, de kleinzoon van wijlen Wout Heinen.
De ‘neutrale’ versie overhandigt Bert Konterman aan Gérard van der Nooij, die in de vorige eeuw voor zowel IJsselmeervogels als Spakenburg uitkwam. Zijn overstap van Rood naar Blauw zorgde destijds voor veel tumult in het voetbalgekke dorp.
De drie edities van De Derby zijn zaterdag 17 november op het complex van IJsselmeervogels te verkrijgen voor 16,95 euro per stuk. Ook is het boek vanaf die dag te koop in boekwinkels. Inmiddels hebben de lclubs Spakenburg en IJsselmeervogels én de gemeente Bunschoten-Spakenburg al meer dan duizend boeken in bestelling genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |