abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53922358
+1, het wordt steeds zieliger voor mij....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53922434
Je was niet de enige Bas.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_53926121
Speelronde 7

AFC Ajax - Geinoord 1-0 (0-0)
90 (+2). 1-0 Joes Blakborn

Bennekom - Nunspeet 1-1 (1-1)
36. 1-0 Wouter Lamers 45. 1-1 Erwin Schouten

GVVV - Kozakken Boys 0-2 (0-1)
6. 0-1 Marruchen Zimmerman 70. 0-2 Imdat Solmaz

Hoek - DOVO 2-0 (1-0)
41. 1-0 Gideon Imagbudu 71. 2-0 Sam Ysebaert

Nivo Sparta - Kloetinge 1-2 (1-2)
27. 0-1 Regilio Pinas 30. 1-1 Wesley Paijmans 37. 1-2 Regilio Pinas
Rood: Mervin Niemantsverdriet (Kloetinge)

Sparta Nijkerk - Spakenburg 0-0 (0-0)

IJsselmeervogels - LRC Leerdam 2-2 (2-1)
17. 1-0 Joost Kuhlmann 34. 2-0 Dennis Knüppe (strafschop) 38. 2-1 Jean Philip Becht 64. 2-2 Ashraf Chentouf

STAND

1. Sparta Nijkerk 7-17
2. Hoek 7-16
3. Spakenburg 7-15
4. IJsselmeervogels 7-14
5. DOVO 7-12
6. LRC Leerdam 7-10
7. Kloetinge 7-9
8. Kozakken Boys 7-8
9. GVVV 7-7 (0)
10. Geinoord 7-7 (-4)
11. AFC Ajax 7-6 (-6)
12. Nivo Sparta 7-6 (-10)
13. Nunspeet 7-5 (-5)
14. Bennekom 7-5 (-11)

Topscorers

1. Jean Philip Becht (LRC Leerdam) 8
2. Ruben Wilson (Spakenburg) 6
3. Ferry Alfons (Hoek) 5
Ashraf Chentouf (LRC Leerdam) 5
Mark Dijs (DOVO) 5
Lopes Dinis Magalhaes (Sparta Nijkerk) 5
Thijs Houwing (Spakenburg) 5
Erwin Schouten (Nunspeet) 5

Regilio Pinas schoot Kloetinge met twee goals langs Nivo Sparta en staat nu op drie treffers
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 oktober 2007 @ 17:39:48 #104
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_53928310
Wat een drama-ronde heb ik gehad zeg, gewoon niks goed...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_53942231
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 17:39 schreef deejaylethal het volgende:
Wat een drama-ronde heb ik gehad zeg, gewoon niks goed...
Kheb gelukkig hier nog wel punten gescoord maar mijn ploegie liet het zaterdag weer flink afweten wel zulke simpele goals tegen echt ongelofelijk
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_53953096
In ieder geval genoeg spanning over twee weken voor de eerste periode! Zou wat zijn als Hoek die nog zou pakken zeg, na zo'n vreemde start met het opstappen van Hofkens.
www.thuisuiteten.nl
pi_53954415
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval genoeg spanning over twee weken voor de eerste periode! Zou wat zijn als Hoek die nog zou pakken zeg, na zo'n vreemde start met het opstappen van Hofkens.
Zou idd vreemd zijn want zo goed zijn ze niet. Maar als je de meeste punten hebt is het gewoon verdiend.
  Trouwste user 2022 maandag 15 oktober 2007 @ 21:04:33 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_53954508
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:11 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Kheb gelukkig hier nog wel punten gescoord maar mijn ploegie liet het zaterdag weer flink afweten wel zulke simpele goals tegen echt ongelofelijk
Het was echt doodzonde. We misten Dave vond ik. En met Theo in de spits weet je zeker dat je een paar kansen meer krijgt. Het was zo onnodig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:00:31 #109
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_53976991
Kut, plaatste een bericht, maar die is nu dus weg.

Strekking was dat het ik benieuwd ben naar hoe Sparta Nijkerk het zal doen de komende tijd, aangezien zij niet echt zware wedstrijden hebben gehad, op de eerste (maar ja, die is altijd onvoorspelbaar) en de laatste tegen Spakenburg na. Hoek daarentegen heeft zich al wel bewezen.
Ook zie ik graag hoe DOVO de komende duels het gaat doen, wanneer het tegen lager geklasseerden komt te spelen.
Be your best
pi_53977426
Jeffrey Winter toch geopereerd. Waarschijnlijk einde seizoen.
pi_53979980
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef F1Bas het volgende:
Jeffrey Winter toch geopereerd. Waarschijnlijk einde seizoen.
Ai, das minder goed nieuws...
pi_53982380
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het was echt doodzonde. We misten Dave vond ik. En met Theo in de spits weet je zeker dat je een paar kansen meer krijgt. Het was zo onnodig

Ik had van deze mogelijkheden nog wel iets gemaakt , kom op zeg stelletje twijfelaars door dat net die leren knikker, gisteren 2-2 tegen RKDVC gespeeld wederom moeite om te scoren maar ook weer twee van die knullige veels te makkelijke doelpunten tegen
pi_53991621
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zou idd vreemd zijn want zo goed zijn ze niet. Maar als je de meeste punten hebt is het gewoon verdiend.
Ze hebben toch een vrij aardig elftal hoor, draait lekker daar. Paar goede, degelijke spelers en een paar meer dan gemiddelde voetballers en één topper.
www.thuisuiteten.nl
pi_53992191
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ze hebben toch een vrij aardig elftal hoor, draait lekker daar. Paar goede, degelijke spelers en een paar meer dan gemiddelde voetballers en één topper.
Ze zullen best goede spelers hebben, daar heb ik het nog niet eens over.

Heb het nu over de enige wedstrijd die ik van ze gezien heb maar tegen ons waren ze niet zo heel goed, met 2 lucky goals(één blunder van de keeper en één goal waar hands aan vooraf ging). Maar goed, een wedstrijd zegt natuurlijk niet alles.
pi_54049189
Haha, las zojuist dat de intocht van de Sint op 17 november in Bunschoten - Spakenburg niet door kan gaan. Die dag is de derby en ze konden niemand vinden die Sint wilde spelen. Nu een week later.

Weet jij daar meer van F1Bas?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:10:17 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_54050362

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54054609
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:38 schreef methodmich het volgende:
Haha, las zojuist dat de intocht van de Sint op 17 november in Bunschoten - Spakenburg niet door kan gaan. Die dag is de derby en ze konden niemand vinden die Sint wilde spelen. Nu een week later.

Weet jij daar meer van F1Bas?
Dat klopt ja

Ze konden misschien geen sint vinden maar vraag me af hoeveel mensen er naar de intocht zouden gaan anders
pi_54055587
Enkele bekeruitslagen van teams uit B:

Zuidvogels - DOVO 3-2 (Mustapha Kalai en Arent Zweistra scoorden)

GVVV 2 - Spakenburg 1-3 (de reservisten van GVVV kwamen voor, maar Thijs Houwing (pingel) en 2 x Maurice van der Wilt schieten de blauwen door)

AFC Ajax - Voorland 2-2, AFC Ajax w.n.s.

Terneuzen - Kloetinge 2-1 (Terneuzen countert de 0-1 van Daan Esser)

Nunspeet - Groen Wit '62 8-1 (3 x Erwin Schouten, 2 x Roy van Velzen en verder 1 goal voor Yasser Dehnavi, Maurice Pot en Bram Zwaan)

VVOG - 't Harde 1-1, VVOG w.n.s. (Edwin van Egteren scoorde)

Bennekom - SDC Putten 1-1, SDC Putten w.n.s.

Sparta Nijkerk - Elspeet 11-0
www.thuisuiteten.nl
pi_54055717
VVOG in B?
pi_54055760
Oh nee, ben ik nog zo gewend.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:53:15 #121
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_54072567
DOVO speelde weer ongeinspireerd, en vooral individuele slapheid zorgde ervoor dat er dit weekeinde weer verloren werd. Zo verdedigde nagenoeg alle spelers achterin op 3 meter van hun man, die dus telkens alle tijd kreeg om te voetballen voor de Zuidvogels.
Nu moet gezegd worden dat DOVO geen spits had en ook rechtsbuiten Kints miste, maar dat mag geen reden zijn voor dit soort voetbal. Vooral Raymond Bronckhorst voetbalde zwak, alsmede Marco van Rooijen, hoewel van die laatste gezegd moet worden dat hij telkens kapotgetrapt werd. De scheidsrechter trad hier niet kordaat tegen op, wat wel wenselijk was omdat de fragile aanvaller wel in bescherming genomen zou mogen worden.
Be your best
pi_54136572
DOVO - Nivo Sparta 3
Geinoord - Bennekom 1
Kloetinge - Sparta Nijkerk 2
Kozakken Boys - Ajax 1
LRC - Hoek 2
Nunspeet - IJsselmeervogels 2
Spakenburg - GVVV 2
pi_54138487
DOVO - Nivo Sparta 1
Geinoord - Bennekom 1
Kozakken Boys - AFC Ajax 1
LRC Leerdam - Hoek 3
Spakenburg - GVVV 1
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 24 oktober 2007 @ 18:38:27 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_54140103
DOVO - Nivo Sparta 2
Geinoord - Bennekom 1
Kloetinge - Sparta Nijkerk 3
Kozakken Boys - Ajax 1
LRC - Hoek 3
Spakenburg - GVVV 1

pi_54142302
DOVO - Nivo Sparta (DOVO)
Geinoord - Bennekom (Gelijk)
Kloetinge - Sparta Nijkerk (Sparta)
Kozakken Boys - Ajax (KB)
LRC - Hoek (Hoek)
Nunspeet - IJsselmeervogels (Vogels)
Spakenburg - GVVV (spakenburg)
  Trouwste user 2022 woensdag 24 oktober 2007 @ 20:56:29 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_54143470
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef Dennus-F het volgende:
DOVO - Nivo Sparta (DOVO)
Geinoord - Bennekom (Gelijk)
Kloetinge - Sparta Nijkerk (Sparta)
Kozakken Boys - Ajax (KB)
LRC - Hoek (Hoek)
Nunspeet - IJsselmeervogels (Vogels)
Spakenburg - GVVV (spakenburg)
Je dacht ik heb niks te doen en ga mijn nieuwe toetsenbord uitproberen ?

pi_54145778
DOVO - Nivo Sparta 1
Geinoord - Bennekom 3
LRC Leerdam - Hoek 3
Spakenburg - GVVV 1
  Trouwste user 2022 donderdag 25 oktober 2007 @ 01:54:44 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_54151543
Vriend van me aan de telefoon gehad. Heeft 3 jaar in Bommel gewoont. Woont al een tijd in Almelo. Maar gaat wel naar Ijsselmeervogels-NIVO Sparta 8 december.

pi_54151578
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me aan de telefoon gehad. Heeft 3 jaar in Bommel gewoont. Woont al een tijd in Almelo. Maar gaat wel naar Ijsselmeervogels-NIVO Sparta 8 december.

Toevallig zeg, ik denk dat ik ook maar eens ga

Hpayne, zie ik jou zaterdag nog?
  Trouwste user 2022 donderdag 25 oktober 2007 @ 02:00:02 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_54151591
Ik ben er zeker Bas. DE wedstrijd van het jaar voor ons.

pi_54152732
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef tong80 het volgende:

Is toch niet voor jou zover weg gaan wonen he
  Trouwste user 2022 donderdag 25 oktober 2007 @ 21:24:55 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_54168497
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:07 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Is toch niet voor jou zover weg gaan wonen he
Misschien ken je hem nog ? Klaas, die nog een tijdje bij Kitty en Jan heeft gewoont.

vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:13:49 #133
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_54172920
DOVO - Nivo Sparta 1
Geinoord - Bennekom 1 (Bert van Sas' revanche)
LRC Leerdam - Hoek 2
Spakenburg - GVVV 3
Be your best
pi_54175099
Trouwens 8!! wedstrijden schrorsing voor Niemandsverdriet van Kloetinge vanwege de rode kaart die hij kreeg tegen NIVO, best veel zeg.

Het kan aan mij liggen maar sowieso lijken de straffen in het amateurvoeltbal veel hoger dan bijvoorbeeld in het betaald voetbal.
pi_54175603
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Misschien ken je hem nog ? Klaas, die nog een tijdje bij Kitty en Jan heeft gewoont.

ja die ken ik zeker nog, kwam uit kerkdriel van orgine volgens mij dan ga ik hem zeker even ontmoeten als ie er dan is.
Gisteren heeft er een nieuwe speler bij nivo mee getraind Martijn van Galen heet hij, bij sommige op dit forum misschien wel bekend als spits van Top Oss afgelopen seizoen, speelde bij de baronie dit jaar maar kan door werkzaamheden niet meer op zondag spelen en heeft bij ons onderdak gevonden
pi_54175627
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 03:31 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens 8!! wedstrijden schrorsing voor Niemandsverdriet van Kloetinge vanwege de rode kaart die hij kreeg tegen NIVO, best veel zeg.

Het kan aan mij liggen maar sowieso lijken de straffen in het amateurvoeltbal veel hoger dan bijvoorbeeld in het betaald voetbal.
ja hoorde het gisteren maar als je ziet dat onze linksbuiten Randy van Heijnsbergen al 6 wedstrijden kreeg voor een tikje op de wang bij zijn tegenstander !! en deze jongen dmv een kopstoot de wenkbrauw van onze linksback open liet scheuren is het misschien wel terecht, maar de knvb heeft vorig jaar al aangegeven om kopstoten, slaan en elleboogjes zwaar te straffen, maar vind 8 ook wel pittig hoor.
pi_54184485
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 08:16 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

ja die ken ik zeker nog, kwam uit kerkdriel van orgine volgens mij dan ga ik hem zeker even ontmoeten als ie er dan is.
Gisteren heeft er een nieuwe speler bij nivo mee getraind Martijn van Galen heet hij, bij sommige op dit forum misschien wel bekend als spits van Top Oss afgelopen seizoen, speelde bij de baronie dit jaar maar kan door werkzaamheden niet meer op zondag spelen en heeft bij ons onderdak gevonden
Van Galen, leuke. Slimme vent nog. Las toen idd dat ie al snel weg was bij Baronie.

Overigens ontkende Niemantsverdriet dat hij de speler van Nivo raakte.

En die straffen zijn idioot hoog gezien het aantal duels van de competitie. Niemantsverdriet mist nu bijna 1/3..... Versluis kreeg bij ons ook 4 duels voor rood in de beker zaterdag. Dias kreeg 2 (!) wedstrijden voor een schone rode kaart tegen Capelle. Echt onzin.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:23:21 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_54185229
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 08:16 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Hij kwam uit Cuilenborg.

Goed dat we er een spits bij krijgen. Kunnen we wel gebruiken.

pi_54198325
Weer terug uit Polen, vanmiddag dus een lekker potje op de Wiltsangh.

DOVO - Nivo Sparta 1
Geinoord - Bennekom 3
LRC Leerdam - Hoek 2
Spakenburg - GVVV 3
pi_54198562
Ben benieuwd naar de uitkomst van het beroep van Niemantsverdriet... Acht wedstrijden is namelijk nog al wat zeg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54198736
Ja, dat is op 26 duels dus bijna 1/3 van de competitie. En zo'n Ari die iemand een bewust knietje in de Russische edele deelski's geeft, krijgt van de UEFA straks hooguit 4 duels. Maar ja, de KNVB is alleen streng in het amateurvoetbal.

Begrijp me goed, ik keur die kopstoot niet goed en dan verdient die jongen een schorsing. Maar 8 wedstrijden, terwijl ze bij de profs zelden meer dan 5 krijgen en dat is dan al een uitzondering.....
www.thuisuiteten.nl
pi_54203972
Nunspeet - IJsselmeervogels 1-1 (1-0)

Jammer, jammer, jammer. Goed resultaat opzich, maar toch had er meer ingezeten. Totaan de 83e minuut voorstaan en dan toch nog weggeven. Vogels waren erg matig, vooral in de 1e helft. Nunspeet wist weinig te creeeren, tis hetzelfde verhaal van andere weken, gewoon voorin spelen net zoals vorig jaar..
In de 45 minuut schiet Arie Smit de openingstreffer binnen, meteen daarna was het rust. Toen een aantal wissels die ik weer echt niet snapte, Smit wordt eruit gehaald voor de erg zwak spelende van de Hul. WAT een kansen die verprutste verschrikkelijk.
Vogels 2e helft duidelijk beter dan de 1e, wisten ook aantal kansen te creeeren, maar het doelpunt bleef uit totaan de 83e minuut. Jammer dus, maar misschien wel een terechte uitslag.
En wat was die scheids weer een drama zeg..
pi_54205518
Niet alleen daar was de scheids een drama, ook bij LRC Leerdam - Hoek stelde het niet veel voor..
Vooral in de laatste minuut werd LRC nog een duidelijke penalty onthouden, geen keeper meer in het doel, zo goed als vrije doorgang richting het doel, Hoek verdediger tikt de bal weg met de hand en de scheidsrechter geeft een onbegrijpelijke vrije trap tegen LRC. Ook de assistent die er toch duidelijk goed voorstond vergat om z'n vlaggetje in de lucht te steken.

Verder vielen beide ploegen tegen, voor een wedstrijd tussen twee ploegen die beide in vorm schijnen te zijn ging er veel te veel mis..
pi_54205916
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef HPayne het volgende:

Jammer, jammer, jammer. Goed resultaat opzich, maar toch had er meer ingezeten. Totaan de 83e minuut voorstaan en dan toch nog weggeven. Vogels waren erg matig, vooral in de 1e helft. Nunspeet wist weinig te creeeren, tis hetzelfde verhaal van andere weken, gewoon voorin spelen net zoals vorig jaar..
In de 45 minuut schiet Arie Smit de openingstreffer binnen, meteen daarna was het rust. Toen een aantal wissels die ik weer echt niet snapte, Smit wordt eruit gehaald voor de erg zwak spelende van de Hul. WAT een kansen die verprutste verschrikkelijk.
Vogels 2e helft duidelijk beter dan de 1e, wisten ook aantal kansen te creeeren, maar het doelpunt bleef uit totaan de 83e minuut. Jammer dus, maar misschien wel een terechte uitslag.
En wat was die scheids weer een drama zeg..
Nou Hpayne, jullie mogen absoluut niet klagen over de scheids, wat een dramatisch vent! Waar hebben ze die debiel nu weer opgeduikeld??

Een 100% goal afgekeurd, ik stond er nog geen 10 meter vanaf, was gewoon een zuiver eigen doelpunt. Maar ja, mede hierdoor kan die scheids zijn premie weer ophalen gok ik zo.

Maar goed, eerste helft was van ons niet goed maar de enige kans die Nunspeet zat er meteen in, zonde. In de 90ste minuut had Kemper het moet beslissen maar hij raakte de bal totaal verkeerd.

Hier had je de punten niet moeten laten liggen, maar helaas.
pi_54206188
Wel knap van LRC natuurlijk. Opmerkelijk ook gelijkspel voor Spakenburg en de Vogels. Het NIVO van tong weer tenonder..... Sparta Nijkerk dus de winnaar van het weekend én periodekampioen.

Morgen de update.
www.thuisuiteten.nl
pi_54206738
Die afgekeurde goal snapte ik ook niet nee, maar stond er ook een eindje vanaf. En scheidsrechters die warrig fluiten vindt ik sowieso akelig, dan maakt het me niet uit welke kant hij op fluit. Tis een schande op zulk niveau.
Overigens hoorde ik op de radio dat van de Ham deze wedstrijd ook als overwinning beschouwde, doordat jullie de 2e helft zo goed terugvochten, dat dan weer wel
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:08:52 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_54211644
Helaas verloren.

pi_54218637
Speelronde 8

DOVO - Nivo Sparta 2-1 (0-1)
38. 0-1 Emiel van der Sanden 48. 1-1 Arafath Heuvel 53. 2-1 Mark Dijs
Rood: Niels Blom (Nivo Sparta)

Geinoord - Bennekom 0-3 (0-3)
20. 0-1 Dennis van Meegdenburg 30. 0-2 Bas Dreef 40. 0-3 Dennis van Meegdenburg
Rood: Paul Roestenburg (Geinoord)

Kloetinge - Sparta Nijkerk 0-1 (0-0)
73. 0-1 Lopes Dinis Magalhaes

Kozakken Boys - AFC Ajax 1-1 (1-0)
8. 1-0 Imdat Solmaz 80. 1-1 Shiver Rahman
Rood: Shiver Rahman (AFC Ajax)
Bijzonderheid: Leo Koswal (Kozakken Boys) mist strafschop

LRC Leerdam - Hoek 1-1 (1-0)
31. 1-0 Joshua Brard 52. 1-1 Sam Ysebaert

45 (+1). 1-0 Arie Smit 83. 1-1 Pierre Tosch

Spakenburg - GVVV 1-1 (0-1)
22. 0-1 Kevin Tom 60. 1-1 Jos Bouw

STAND

1. Sparta Nijkerk 8-20
2. Hoek 8-17
3. Spakenburg 8-16
4. IJsselmeervogels 8-15 (+5)
5. DOVO 8-15 (+3)
6. LRC Leerdam 8-11
7. Kozakken Boys 8-9 (-2)
8. Kloetinge 8-9 (-3)
9. GVVV 8-8 (0)
10. Bennekom 8-8 (-8)
11. AFC Ajax 8-7 (-6)
12. Geinoord 8-7 (-7)
13. Nunspeet 8-6 (-5)
14. Nivo Sparta 8-6 (-11)

Topscorers

1. Jean Philip Becht (LRC Leerdam) 8
2. Mark Dijs (DOVO) 6
Lopes Dinis Magalhaes (Sparta Nijkerk) 6
Ruben Wilson (Spakenburg) 6
5. Ferry Alfons (Hoek) 5
Ashraf Chentouf (LRC Leerdam) 5
Thijs Houwing (Spakenburg) 5
Erwin Schouten (Nunspeet) 5
Imdat Solmaz (Kozakken Boys) 5
Sam Ysebaert (Hoek) 5

"Het Kale Gevaar", Dennis van Meegdenburg, deed eindelijk weer eens van zich spreken met twee goals voor Bennekom bij Geinoord
www.thuisuiteten.nl
pi_54223046
Toto Stand na speeldag 8:

HPayne 30 (+3)

tong80 28 (+1)

Dennus-F 26 (+2)

Methodmich 25 (+3)

F1Bas 24 (+3)

deejaylethal 22 (+3)

Elftalleider 14 (+1)

Heftig duel tussen 2 Nunspeters, het bleef 1-1 op de Wiltsangh
pi_54229865
quote:
VEENENDAAL - GVVV wil zich voor de rest van dit seizoen versterken met Nordy el Mansouri. De 24-jarige aanvaller speelt nu nog voor zondaghoofdklasser De Treffers uit Groesbeek.

Omdat El Mansouri onlangs naar Veenedaal is verhuisd, hoopt GVVV-trainer Peter Visee op medewerking van de KNVB. El Mansouri zou een welkome versterking zijn voor GVVV. De ploeg zag vlak voor de competitie twee aanvallers vertrekken.

Michael Thé verkaste naar Jong Feyenoord. Erkun Cakir koos voor een avontuur in Turkije.
Lijkt me vreemd als de KNVB dit goedkeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')