Kheb gelukkig hier nog wel punten gescoord maar mijn ploegie liet het zaterdag weer flink afweten wel zulke simpele goals tegen echt ongelofelijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:39 schreef deejaylethal het volgende:
Wat een drama-ronde heb ik gehad zeg, gewoon niks goed...
Zou idd vreemd zijn want zo goed zijn ze niet. Maar als je de meeste punten hebt is het gewoon verdiend.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:40 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval genoeg spanning over twee weken voor de eerste periode! Zou wat zijn als Hoek die nog zou pakken zeg, na zo'n vreemde start met het opstappen van Hofkens.
Het was echt doodzonde. We misten Dave vond ik. En met Theo in de spits weet je zeker dat je een paar kansen meer krijgt. Het was zo onnodigquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:11 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Kheb gelukkig hier nog wel punten gescoord maar mijn ploegie liet het zaterdag weer flink afweten wel zulke simpele goals tegen echt ongelofelijk![]()
Ai, das minder goed nieuws...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef F1Bas het volgende:
Jeffrey Winter toch geopereerd. Waarschijnlijk einde seizoen.
Ik had van deze mogelijkheden nog wel iets gemaaktquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was echt doodzonde. We misten Dave vond ik. En met Theo in de spits weet je zeker dat je een paar kansen meer krijgt. Het was zo onnodig
Ze hebben toch een vrij aardig elftal hoor, draait lekker daar. Paar goede, degelijke spelers en een paar meer dan gemiddelde voetballers en één topper.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou idd vreemd zijn want zo goed zijn ze niet. Maar als je de meeste punten hebt is het gewoon verdiend.
Ze zullen best goede spelers hebben, daar heb ik het nog niet eens over.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze hebben toch een vrij aardig elftal hoor, draait lekker daar. Paar goede, degelijke spelers en een paar meer dan gemiddelde voetballers en één topper.
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:38 schreef methodmich het volgende:
Haha, las zojuist dat de intocht van de Sint op 17 november in Bunschoten - Spakenburg niet door kan gaan. Die dag is de derby en ze konden niemand vinden die Sint wilde spelen. Nu een week later.
Weet jij daar meer van F1Bas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |