Je dacht ik heb niks te doen en ga mijn nieuwe toetsenbord uitproberen ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:15 schreef Dennus-F het volgende:
DOVO - Nivo Sparta (DOVO)
Geinoord - Bennekom (Gelijk)
Kloetinge - Sparta Nijkerk (Sparta)
Kozakken Boys - Ajax (KB)
LRC - Hoek (Hoek)
Nunspeet - IJsselmeervogels (Vogels)
Spakenburg - GVVV (spakenburg)
Toevallig zeg, ik denk dat ik ook maar eens gaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me aan de telefoon gehad. Heeft 3 jaar in Bommel gewoont. Woont al een tijd in Almelo. Maar gaat wel naar Ijsselmeervogels-NIVO Sparta 8 december.
Is toch niet voor jou zover weg gaan wonen hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:54 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me aan de telefoon gehad. Heeft 3 jaar in Bommel gewoont. Woont al een tijd in Almelo. Maar gaat wel naar Ijsselmeervogels-NIVO Sparta 8 december.
Misschien ken je hem nog ? Klaas, die nog een tijdje bij Kitty en Jan heeft gewoont.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:07 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
Is toch niet voor jou zover weg gaan wonen he![]()
ja die ken ik zeker nog, kwam uit kerkdriel van orgine volgens mij dan ga ik hem zeker even ontmoeten als ie er dan is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien ken je hem nog ? Klaas, die nog een tijdje bij Kitty en Jan heeft gewoont.
ja hoorde het gisteren maar als je ziet dat onze linksbuiten Randy van Heijnsbergen al 6 wedstrijden kreeg voor een tikje op de wang bij zijn tegenstander !! en deze jongen dmv een kopstoot de wenkbrauw van onze linksback open liet scheuren is het misschien wel terecht, maar de knvb heeft vorig jaar al aangegeven om kopstoten, slaan en elleboogjes zwaar te straffen, maar vind 8 ook wel pittig hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 03:31 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens 8!! wedstrijden schrorsing voor Niemandsverdriet van Kloetinge vanwege de rode kaart die hij kreeg tegen NIVO, best veel zeg.
Het kan aan mij liggen maar sowieso lijken de straffen in het amateurvoeltbal veel hoger dan bijvoorbeeld in het betaald voetbal.
Van Galen, leuke. Slimme vent nog. Las toen idd dat ie al snel weg was bij Baronie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:16 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
ja die ken ik zeker nog, kwam uit kerkdriel van orgine volgens mij dan ga ik hem zeker even ontmoeten als ie er dan is.
Gisteren heeft er een nieuwe speler bij nivo mee getraind Martijn van Galen heet hij, bij sommige op dit forum misschien wel bekend als spits van Top Oss afgelopen seizoen, speelde bij de baronie dit jaar maar kan door werkzaamheden niet meer op zondag spelen en heeft bij ons onderdak gevonden![]()
Hij kwam uit Cuilenborg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:16 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
ja die ken ik zeker nog, kwam uit kerkdriel van orgine volgens mij dan ga ik hem zeker even ontmoeten als ie er dan is.
Gisteren heeft er een nieuwe speler bij nivo mee getraind Martijn van Galen heet hij, bij sommige op dit forum misschien wel bekend als spits van Top Oss afgelopen seizoen, speelde bij de baronie dit jaar maar kan door werkzaamheden niet meer op zondag spelen en heeft bij ons onderdak gevonden![]()
Nou Hpayne, jullie mogen absoluut niet klagen over de scheids, wat een dramatisch vent! Waar hebben ze die debiel nu weer opgeduikeld??quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef HPayne het volgende:
Nunspeet - IJsselmeervogels 1-1 (1-0)
Jammer, jammer, jammer. Goed resultaat opzich, maar toch had er meer ingezeten. Totaan de 83e minuut voorstaan en dan toch nog weggeven. Vogels waren erg matig, vooral in de 1e helft. Nunspeet wist weinig te creeeren, tis hetzelfde verhaal van andere weken, gewoon voorin spelen net zoals vorig jaar..
In de 45 minuut schiet Arie Smit de openingstreffer binnen, meteen daarna was het rust. Toen een aantal wissels die ik weer echt niet snapte, Smit wordt eruit gehaald voor de erg zwak spelende van de Hul. WAT een kansen die verprutste verschrikkelijk.
Vogels 2e helft duidelijk beter dan de 1e, wisten ook aantal kansen te creeeren, maar het doelpunt bleef uit totaan de 83e minuut. Jammer dus, maar misschien wel een terechte uitslag.
En wat was die scheids weer een drama zeg..
Lijkt me vreemd als de KNVB dit goedkeurd.quote:VEENENDAAL - GVVV wil zich voor de rest van dit seizoen versterken met Nordy el Mansouri. De 24-jarige aanvaller speelt nu nog voor zondaghoofdklasser De Treffers uit Groesbeek.
Omdat El Mansouri onlangs naar Veenedaal is verhuisd, hoopt GVVV-trainer Peter Visee op medewerking van de KNVB. El Mansouri zou een welkome versterking zijn voor GVVV. De ploeg zag vlak voor de competitie twee aanvallers vertrekken.
Michael Thé verkaste naar Jong Feyenoord. Erkun Cakir koos voor een avontuur in Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |