abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53748913
Eerste helft was weer slecht en welke coach zet André Kemper nu op de bank........?

MM is het vast wel met mij eens als hij een van de beste spelers in het amateurvoetbal is!

1-0 achter was een blunder van onze keeper, hij liet een simpele bal los en Alfons kon hem zo intikken. Kom je een paar minuten voor rust op 1-1 door een penalty, kon niet zien of het terrecht was trouwens. Geef je het 2 minuten later weer weg door slecht verdedigen, speler van Hoek maakte trouwens hands maar die scheids was zoals gewoonlijk weer drama.

Tweede helft ging een stuk beter met 6 aanvallers ofzo . Scheids verzuimde 2 penalties voor ons te geven, stond er met mijn neus bovenop. Maar ja, eigenlijk moet ik mij niet meer verbazen over zulke scheidsrechters! Al met al een gelijkspel wat kan gebeuren maar als je de 1e helft zo voetbalt als de 2e helft dan win je gewoon.

ps. Ik denk dat trainer vd Ham binnen een maand weg is bij de vogels.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53748973
Kemper op de bank is inderdaad bijzonder opmerkelijk. Lijkt me dat die altijd moet spelen, kan uit het niets voor gevaar zorgen. Maar misschien toch het gevolg van teveel spelers voor een paar plekken?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53749122
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 20:04 schreef methodmich het volgende:
Kemper op de bank is inderdaad bijzonder opmerkelijk. Lijkt me dat die altijd moet spelen, kan uit het niets voor gevaar zorgen. Maar misschien toch het gevolg van teveel spelers voor een paar plekken?

Desnoods zet je Kemper op de plek van Knuppe, dat kan hij best. Maar Kwong is nog steeds niet in vorm, dan zet je hem maar op de bank.

Leuke goal voor Jeffrey trouwens, was erg aanwezig!
pi_53749196
Volgend jaar Jeffrey mogelijk weer naar Lisse, werd al gezegd langs de lijn vandaag.
www.thuisuiteten.nl
pi_53766117
Speelronde 6

DOVO - Kloetinge 2-0 (0-0)
70. 1-0 Remko Pieterse 89. 2-0 Mark Dijs (strafschop)

Geinoord - GVVV 0-5 (0-4)
15. 0-1 Roy Versluis 20. 0-2 Anouar Tighadouini 23. 0-3 Rudy van Doorn 30. 0-4 Michiel van der Valk 72. 0-5 Danny van Brenk
Rood: Peter Straver (Geinoord)

Hoek - IJsselmeervogels 2-2 (2-1)
22. 1-0 Ferry Alfons 44. 1-1 Dennis Knüppe (strafschop) 45. 2-1 Sam Ysebaert 83. 2-2 Jeffrey Winter

Kozakken Boys - Sparta Nijkerk 0-0 (0-0)

LRC Leerdam - Bennekom 4-0 (2-0)
14. 1-0 Jean Philip Becht 16. 2-0 Jean Philip Becht (strafschop) 47. 3-0 Ashraf Chentouf 75. 4-0 Ashraf Chentouf

Nunspeet - AFC Ajax 4-0 (0-0)
46. 1-0 Erwin Schouten 53. 2-0 Arie Smit (strafschop) 72. 3-0 William van den Hul 78. 4-0 Erwin Schouten

Spakenburg - Nivo Sparta 3-0 (1-0)
32. 1-0 Maurice van der Wilt 48. 2-0 Thijs Houwing 70. 3-0 Thijs Houwing
Bijzonderheid: Nivo Sparta mist strafschop

STAND

1. Sparta Nijkerk 6-16
2. Spakenburg 6-14
3. Hoek 6-13 (+6)
4. IJsselmeervogels 6-15 (+5)
5. DOVO 6-12
6. LRC Leerdam 6-9
7. GVVV 6-7 (+2)
8. Geinoord 6-7 (-3)
9. Kloetinge 6-6 (-3)
10. Nivo Sparta 6-6 (-9)
11. Kozakken Boys 6-5
12. Nunspeet 6-4 (-5)
13. Bennekom 6-4 (-11)
14. AFC Ajax 6-3

Topscorers:

1. Jean Philip Becht (LRC Leerdam) 7
2. Ruben Wilson (Spakenburg) 6
3. Ferry Alfons (Hoek) 5
Mark Dijs (DOVO) 5
Lopes Dinis Magalhaes (Sparta Nijkerk) 5
Thijs Houwing (Spakenburg) 5

Erwin Schouten had met 2 goals een groot aandeel in de eerste zege van Nunspeet en scoorde nu al 4 keer
www.thuisuiteten.nl
pi_53767791
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 20:15 schreef methodmich het volgende:
Volgend jaar Jeffrey mogelijk weer naar Lisse, werd al gezegd langs de lijn vandaag.

Mwa, tenzij vd Ham het hele seizoen blijft zie ik hem wel blijven. Heeft nierna nog een jaar contract al zegt dat lang niet alles. In principe denk ik dat hij blijft, hij heeft ook weer een vaste basisplaats nu.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 16:42:49 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53767990
Ik wil dat Jeffrey Winter naar fc utrecht gaat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_53768054
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil dat Jeffrey Winter naar fc utrecht gaat

Als voetballer komt hij gewoon te kort, als afmaker perfect, hoewel hij gister 1 tegen 1 met de keeper toch echt miste.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 16:45:39 #59
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53768071
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als voetballer komt hij gewoon te kort, als afmaker perfect, hoewel hij gister 1 tegen 1 met de keeper toch echt miste.
misschien kan hij wel beter worden bij fc utrecht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_53780504

Heb ik zaterdag die keeper van Hoek een beetje zitten uitschelden is het de ex-keeper van ASWH

Sorry Mich

MM, biedt hem namens mij even mijn excuses aan maar hij moet wel wat minder tijdrekken de volgende keer
pi_53794496
Goede overwinning inderdaad wat ik ervan lees, nu zaterdag Bennekom pakken!

Toto Stand na speeldag 6:

HPayne 26 (+5)

tong80 23 (+4)

Dennus-F 22 (+3)

F1Bas 20 (+4)

deejaylethal 19 (+2)

Methodmich 19 (+3) **

Elftalleider 9 (+3)

** = Eervolle vermelding

[ Bericht 2% gewijzigd door HPayne op 08-10-2007 23:26:13 ]
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_53795604
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:21 schreef HPayne het volgende:
Goede overwinning inderdaad wat ik ervan lees, nu zaterdag Bennekom pakken!
Wegblijven dus de volgende keer
pi_53795734
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:20 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wegblijven dus de volgende keer
Hmm dan blijf ik tegen de Vogels wel thuis, lijkt me leuker
Kheb de Ardennen nu toch wel gezien
pi_53798085
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:17 schreef F1Bas het volgende:

Heb ik zaterdag die keeper van Hoek een beetje zitten uitschelden is het de ex-keeper van ASWH

Sorry Mich

MM, biedt hem namens mij even mijn excuses aan maar hij moet wel wat minder tijdrekken de volgende keer
Is toch slim van hem? Je kan het zelf doen via Hyves hoor.

Eigenlijk verdien ik bonuspunten in de toto voor het puntverlies van Nijkerk en Vogels.
www.thuisuiteten.nl
pi_53802908
Ik geef je gewoon een eervolle vermelding, kijk maar
pi_53819554
Okee, da's ook wel wat waard.

Stukje over JP Becht, de verrassende topscorer in B:
quote:
Jean Philip Becht: LRC’s topschutter en troetelbeer

Bij Kozakken Boys kijkt een aantal beleidsbepalers wellicht met een jaloers schuin oog naar de topscorerslijst in de hoofdklasse. Bovenaan die lijst, met zeven treffers, prijkt de naam van Jean Philip Becht, in het voorbije seizoen nog lid van de A-selectie in Werkendam en nu de nieuwe troetelbeer van LRC Leerdam.

JAN VOLWERK

LEERDAM

De productie van de 27-jarige Zeeuw, die tot zijn spijt moest vertrekken bij de ’boys’, houdt gelijke tred met het totaal aantal doelpunten van de deze competitie matig gestarte ploeg van trainer Ad van Seeters. ,,Ik trek zeker geen lange neus,’’ aldus Becht. ,,Ik had dolgraag gebleven. Ik vind Kozakken Boys een geweldige club. Qua organisatie een topclub in de hoofdklasse met fantastische fans. Ik respecteer hun keuze om mij te laten gaan. Ik heb wel vast 1 december in mijn agenda omcirkeld. Dan spelen we tegen Kozakken Boys.’’

De overgang naar Leerdam kwam drie dagen voor de deadline rond. ,,Ik had er al een beetje rekening mee gehouden dat ik zou verkassen naar Internos, een zondag-eersteklasser, maar gelukkig kwam het toch nog rond. Ik wilde én graag op zaterdag én ook graag in de hoofdklasse blijven spelen.’’

Becht werd gehaald als verdediger. Spitsen waren er genoeg in de selectie van trainer Michel Langerak. ,,Daar liggen ook mijn kwaliteiten. In de jeugd van Terneuzense Boys heb ik wel in de spits gespeeld, maar bij NAC, waar ik tien jaar heb gevoetbald, ben ik omgevormd tot centrale verdediger. Ik maakte op die plek onder Henk ten Cate ook mijn debuut met NAC 1 tegen AZ. Ik stond toen tegen Robin Nelisse. Ik heb uiteindelijk acht wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld. Na twee jaar werd mede door een vervelende voetblessure mijn contract niet verlengd en moest ik een stap terug doen.’’

Ook later bij Kloetinge en in zijn eerste seizoen onder Willem Leushuis bij Kozakken Boys stond Becht centraal achterin. ,,Pas in de laatste wedstrijden bij de ’boys’ kwam ik in de spits terecht. Het voordeel is dat ik weet hoe een verdediger denkt.’’

,,In de voorbereiding met LRC bleek dat wij in de voorhoede een aanspeelpunt misten. In een vriendschappelijk potje tegen VVIJ werd ik in de tweede helft door onze trainer daar voor het eerst neergezet en dat pakte goed uit. En in de competitie loopt het natuurlijk geweldig.’’

Becht is niet verbaasd dat LRC in de eerste zes wedstrijden al negen punten heeft verzameld. ,,Ik had al snel in de gaten dat LRC een selectie heeft die de hoofdklasse moet kunnen overleven. De kracht van dit LRC is ook dat er geen vedetten rondlopen. De groep maakt LRC sterk.’’ LRC is echter nog niet zo ver als Kozakken Boys, vindt Becht. ,,LRC komt pas kijken en is nog veel meer een vereniging. Dat is ook de charme en dat moet ook nog zo blijven. De club wil met kleine stapjes vooruit naar een professionelere organisatie en dat is goed.’’ Naar het duel tegen IJsselmeervogels van zaterdag kijkt Becht uit. ,,Ik hoop dat ik speel. Nee, zelfs de topscorer is niet zeker van een basisplek. Tegen Sparta Nijkerk zat ik na mijn drie goals tegen Nivo Sparta ook op de bank. Balen, maar ik ben geen speler die dan verhaal gaat halen. Ik laat mijn voeten wel spreken.’’

Verder zal Hoek om 20.00 de nieuwe trainer bekend maken!
www.thuisuiteten.nl
pi_53821627
Nog onbevestigde bronnen melden nu de aanstelling van Willem Leushuis als nieuwe trainer van Hoek. Ben benieuwd!
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:32:22 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_53821677
Leushuis toch ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:32:42 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_53821686
Ok je bent me voor

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53821949
Verrassend zeg!
pi_53822022
Leushuis is een goede vent....denk dat hun selectie net niet goed genoeg is om kampioen te worden maar toch een leuke club voor Willem.
pi_53828974
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:46 schreef F1Bas het volgende:
Leushuis is een goede vent....denk dat hun selectie net niet goed genoeg is om kampioen te worden maar toch een leuke club voor Willem.
Jammer voor jullie, want van de Ham is niet echt populair bij jullie, en dat zeg ik als understatement...
pi_53828997
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:27 schreef HPayne het volgende:

[..]

Jammer voor jullie, want van de Ham is niet echt populair bij jullie, en dat zeg ik als understatement...
Dat klopt, lees je het forum ofzo

Aan de andere kant, Willem zou toch niet meer bij ons komen na wat er van de zomer is gebeurd..
pi_53829018
Interessante keuze van zowel Leushuis als Hoek .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')