Nee, zowel IJsselmeervogels als Spakenburg hebben 2 kunstgrasvelden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Dennus-F het volgende:
F1Bas, een vraagje aan jou wij moeten dinsdag bij de blauwe voetballen, we voetballen op het nieuwe kunstgras.
Is dat kuntgrasveld alleen t hoofdveld? of hebben ze er nog meer?
Ik denk dat de speler van kloetinge pech heeft gehad dat onze back precies op het moment dat hij wilde dreigen met een kopstoot ook zijn hoofd naar voren deed, de grensrechter heeft dit allemaal waargenomen en die attendeerde de scheidsrechter op de kopstoot, afgelopen zaterdag krijgt niels blom een zwaar onterechte rode kaart kreeg code 43 op het formulier speler van dovo is naar hem toe gekomen en heeft op het formulier gezet dat er eigenlijk niks aan de hand was maar daar zullen ze bij de knvb wel geen rekening mee houden zal ook wel min. 3 wedstrijden zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Galen, leuke. Slimme vent nog. Las toen idd dat ie al snel weg was bij Baronie.
Overigens ontkende Niemantsverdriet dat hij de speler van Nivo raakte.
En die straffen zijn idioot hoog gezien het aantal duels van de competitie. Niemantsverdriet mist nu bijna 1/3..... Versluis kreeg bij ons ook 4 duels voor rood in de beker zaterdag. Dias kreeg 2 (!) wedstrijden voor een schone rode kaart tegen Capelle. Echt onzin.
Ja, heb nog ff met hem gesproken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:01 schreef HPayne het volgende:
Was jij dat die aan het filmen was? Ik zat op de tribune
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:04 schreef tong80 het volgende:
Bas we gaan toch wel meeten als we in december bij jullie spelen ?
Welke Fokkers nog meer dan? Uit VBL?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:13 schreef tong80 het volgende:
Ok gaan we elkaar ontmoeten. Met nog een paar andere fokkers. Lijkt me leuk
Ik heb Hpayne al een paar keer ontmoet en we wist ook wie we warenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:27 schreef tong80 het volgende:
HPayn stond naast me de eerste helft tegen Nunspeet. Mar dat wisten we pas achteraf
Wij hebben de derby der derbies tong, dat weet je. Dat moet je eens hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:45 schreef tong80 het volgende:
We spelen in december tegen ASWH dan ga ik MM ontmoeten.
Jij komt ook niet naar NIVO Roda Boys
Ja, je moet wel heel diep zijn gezonken wil je voor SVS willen spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:45 schreef pfaf het volgende:
Thijs Houwing! Dat zie ik nu pas!
En terecht, het ziet er nu allemaal schitterend uit. Nu het voetbal ook weer en het kan nog een mooi seizoen worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 04:01 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het doe ik ooit
Mijn ma is bevriend met de visboer uit Spakenburg. Duivis. Staan hier al 30 jaar op de markt.
Is ze deze zomer een dagje naar toegeweest. Ma kreeg een rondrit. En kwamen ook bij jullie sportcomplex. Ze was helemaal onder de indruk
Ja lekker hoor, beetje het overzicht. Ik zag nu bijvoorbeeld als een van de weinige dat het doelpunt van jullie terecht werd afgekeurd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja, heb nog ff met hem gesproken.
En op de tribune? Word je nu al oud? Vandaar dat ik je nergens ben tegengekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
Januari is dat tong.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:45 schreef tong80 het volgende:
We spelen in december tegen ASWH dan ga ik MM ontmoeten.
OK Afgesprokenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:06 schreef Elftalleider het volgende:
he tong je kan wel met mij mee rijden op 8 januari als we naar het cluppie van MM gaan.
LRC schijnt een stugge ploeg te hebben, vooral thuis...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:47 schreef deejaylethal het volgende:
Waarom denkt iedereen dat LRC gaat winnen, verdorie!
Dan kan je net zo goed naar ons komenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef HPayne het volgende:
Ik zit nog te dubben of ik morgen naar Hoek zal gaan, wat een klere eind zeg! Anders ga ik misschien wel naar Sparta-Nivo.
Tja heb de Vogels vorige week al gezien natuurlijk. Kweetnogniet, vriendin wilde ook weer eens een keertje wat gaan doen op zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar ons komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |