Nee, jíj voegt veel toe!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Goede OP.
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
Nou zeg, ik bedoelde het niet serieus hoor..
Wat heeft ze een oubollig kapsel.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Natalie Portman is nog mooi met een zak aan, maar toch:ew!
[afbeelding]
brrrr dat ziet er cheap uit.quote:
Viel mij ook op! Inderdaad hele mooie benen op die foto.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:45 schreef Sabinee het volgende:
Britney heeft wel super mooie benen op die rechter foto trouwens! En die laarzen zien er ook goed uit.
Als ze er nou een broek bij aan had gehad had ik het leuk gevonden (zonder die riem btw), maar die vergeet ze wel vaker
Hij schijnt verschrikkelijk hip te zijn. Dat is nog wel het ergste. Even wachten en de halve vrouwelijke wereldbevolking loopt ermee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Leuke tas heeft Kelly!
Dat noem ik een 'turkentas'. Ik koop ze voor 1 euro op de markt en ik stop daar bv. mijn wintertruien en beddengoed en lege flessen inquote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Hij schijnt verschrikkelijk hip te zijn. Dat is nog wel het ergste. Even wachten en de halve vrouwelijke wereldbevolking loopt ermee.
quote:Op zondag 30 september 2007 10:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat noem ik een 'turkentas'. Ik koop ze voor 1 euro op de markt en ik stop daar bv. mijn wintertruien en beddengoed en lege flessen in
Ze heeft 't toch al toegegeven, tenminste zoiets hoorde ik van de week.quote:Op zondag 30 september 2007 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de bovenste, vreselijk. Ze moet er maar eens gewoon voor uitkomen dat ze zwanger is ipv het te 'verbergen' met deze afschuwelijke vodden.
Leuke sjaal en muts ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Leuke tas heeft Kelly!
Ik meen dat ik ongeveer dezelfde tas pas geleden in een of ander blad zag staan, met een superluxe merkje erop en een bijpassende prijs.quote:Op zondag 30 september 2007 10:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat noem ik een 'turkentas'. Ik koop ze voor 1 euro op de markt en ik stop daar bv. mijn wintertruien en beddengoed en lege flessen in
ghehe.. ik wilde hem net posten. Maar je was me blijkbaar (al een paar dagen) voor. Maar goed, JLo lijkt er wel een ovenklare pauwquote:Op zondag 30 september 2007 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de bovenste, vreselijk. Ze moet er maar eens gewoon voor uitkomen dat ze zwanger is ipv het te 'verbergen' met deze afschuwelijke vodden.
Als troost tegen de narigheid, zullen we maar zeggen. Dat doen zo veel mensen (al is de narigheid bij Britney 100 maal zo erg als bij de gemiddelde mens...).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn je kinderen je net ontnomen, ga je 'lekker' shoppen... en dan ook nog in deze lelijke hobbezak
In de tuin waar niemand je ziet misschien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:50 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk ding: voor thuis of op het strand of in de tuin.
Ik dacht zij altijd superbeschermend werd opgevoed door Hulk. Of is ze nu eindelijk onder dat vaderlijke gedoe uitgekomen en zet nu flink de bloemetjes buiten qua outfitjes...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:02 schreef Nuna het volgende:
Brooke Hogan, trashy als altijd.
[afbeelding]
Als ze zich dan eens een broek koopt...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn je kinderen je net ontnomen, ga je 'lekker' shoppen... en dan ook nog in deze lelijke hobbezak
[afbeelding]
[afbeelding]
Aardje naar d'r vaardje:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:23 schreef MagiLune het volgende:
[..]
wie is dat mannetje ook al weer?
Is dat niet een kandidaat uit Beauty and the Geek? Richard of hoe heettie ie?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:23 schreef MagiLune het volgende:
[..]
wie is dat mannetje ook al weer?
oooow jaaaa!!! Richard Rubin!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is dat niet een kandidaat uit Beauty and the Geek? Richard of hoe heettie ie?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Jamie Foxx; mij iets te vrouwelijk...
[afbeelding]
Je bent niet de enige denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:18 schreef MisterO het volgende:
Jessica Simpson
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vind dit echt lelijk![]()
OMG, is dat nu weer die Bas S van Nicolette van Dam? Die gast kom je ook overal tegenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, jíj voegt veel toe!
[ afbeelding ]![]()
Behalve haar pizzaboy![]()
Het is inderdaad voor een fotoshoot...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Het lijkt alsof victoria aan het poseren is en dan vind ik die schoenen wel tof. Erop lopen zal vast moeilijk zijn, maar het heeft wel iets...
Misschien doet ze Xenu oid na.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:22 schreef Esraa het volgende:
[..]
Het is inderdaad voor een fotoshoot...
Maar dan nog vind ik die schoenen lelijk!En dat jurkje vind ik ook niet echt mooi.
Maar steeds als ik deze foto zie kijk ik wel heel erg raar tegen haar benen aan op de één of andere manier..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow, ze wordt hoe ouder, hoe mooier lijkt het wel.
Bron: Dlistedquote:Patricia Field is trying way too hard on this "Sex and the City" movie. I mean we get it....Carrie Bradshaw dresses nasty. I mean where the hell do they buy this shit? The dumbfuglystupidhorse costume shop?
Here's SJP on the set of that movie yesterday.
Blugh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
[..]
Bron: Dlisted
Lol die duff ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:05 schreef Nuna het volgende:
Hillary Duff
[ afbeelding ]
Victoria, die schoenen
[ afbeelding ]
Ze lijkt in een of andere net iets te semi-hippe Men@Work-achtige winkel verzeild te zijn geraakt na het fantiek bestuderen van ElleGirl. Ik zeg niet dat ze een bloemetjesjurk aan moet, maar dít moet je niet meer doen als je rond de 40 bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
[..]
Bron: Dlisted
Lachen is so not-done aldus Poshquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Victoria heeft echt altijd datzelfde "Ik ben sip"-gezicht
Jurkje ineens aan dr nek hangen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
"Put your hands behind your head!"
"Euhh.. dat gaat niet.."
Zij heeft nooit helemaal begrepen dat kousen en jarretels bedoeld zijn voor onder de kleding...quote:
Mijn god, wat afgrijselijk lelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Argh!!!!!!!!!Jennifer Connely in Balenciaga.
[ afbeelding ]
Ik schoot in de lachquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Argh!!!!!!!!!Jennifer Connely in Balenciaga.
[ afbeelding ]
Die handen en voeten zijn gesoept..... zeker..quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, dit is Carrie, niet SJP maar toch:
[ afbeelding ]
Inderdaad! Heb ooit weleens een compilatie van dit stijlvolle koppel geplaatst en dit pakje wijkt niet erg af van de andere outfitsquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:38 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Maar... HoHo is niet eens verkleed. Dit zijn haar normale kleren![]()
Psies. Ik vind dat Eva-kostuum ook geweldig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Die Halloween pakjes van Heidi Klum vind ik in de setting van Halloween helemaal niet lelijk. Die laatste durf ik zelfs prachtig te noemen. Maar ja, wat wil je ook met een nick als de mijne.
Dat is gewoon een pure publiciteitstunt. Het is overduidelijk dat ze zwanger is, maar iedereen blijft haar fotograferen omdat ze het nog niet 'bevestigd' heeft..quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:37 schreef Ephemera het volgende:
J.Lo wil niet dat wij door hebben dat ze zwanger is![]()
[ afbeelding ]
Wat moet zo iemand met een kleuter van 22 anyway??quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Anthony Kiedis en zijn vriendin.
Vreselijk; wil de Red Hot Chili Peppers frontman soms als een stuudje over komen?
Dat werkt niet; hij is te oud en zijn reputatie te rock 'n roll.
Het vaderschap doet rare dingen met mannen.
[ afbeelding ]
ja, hun outfit van vorig jaar jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:24 schreef Dana85 het volgende:
Ziehier Heidi Klum en hubby Seal in hun Halloween-outfit:
[ afbeelding ]
Ze is van MTV's Laguna Beach...ik kon het al niet hebben dat ik niet wist waar ik d'r van kende. Thanx voor het op weg helpenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:44 schreef SEMTEX het volgende:
Lauren Conrad, speelt in een soort reallife soap
Ze schijnt bekend te staan om haar Beef Curtainsquote:Op donderdag 15 november 2007 13:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ze is van MTV's Laguna Beach...ik kon het al niet hebben dat ik niet wist waar ik d'r van kende. Thanx voor het op weg helpenEn ligt eraan wat voor rode loper het is of het kan of niet. Ik weet niet voor welk event het was, dus ze ziet er best leuk uit (alleen niet als het de oscars ofzo blijken te zijn
).
ik voel me dom maar...help mequote:Op donderdag 15 november 2007 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze schijnt bekend te staan om haar Beef Curtains.
OMG! What was she thinking?!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Mary Kate Olsen in een soort enorm babypakje. Zo komt ze nooit van dat Full House stigma af.
[ afbeelding ]
Whahahaha!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Mary Kate Olsen in een soort enorm babypakje. Zo komt ze nooit van dat Full House stigma af.
[ afbeelding ]
Uitstekende schaamlippen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 03:40 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja nu ben ik ook benieuwd. Beef curtains?
Zou ze m nog in meer kleuren hebben dan blauw en roze?quote:
hoe zo niet? Ik vind dat het haar mooi staat.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij past het niet helemaal ?
Ik vraag me ook af of je in zo'n jurk gewoon kunt zittenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:08 schreef DarkElf het volgende:
hij trekt echt enorm.. krijg je van die lelijke strepen door in de stof..
ja je hebt gelijk, zit misschien wel beetje strak. Maar ik vind dit minder storend dan wanneer iemand een veeeeeeeuuuuuuul te groot kledingstuk draagt.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:08 schreef DarkElf het volgende:
hij trekt echt enorm.. krijg je van die lelijke strepen door in de stof..
af en toe draagt ze weleens een panty hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Paris lijkt geobsedeerd door jarretels:
[ afbeelding ]
Ja hallo, kan de Fashion Police ook meteen even wat doen aan die outfit van die chick die achter haar staat? Die sandalen moeten nu weg, gaarne met gillende sirenes op komen halen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef -novita01 het volgende:
Ashley, deze jurk kan echt niet!
[ afbeelding ]
En wtf, wie gaat er nu in bikini naar een feestje?quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, kan de Fashion Police ook meteen even wat doen aan die outfit van die chick die achter haar staat? Die sandalen moeten nu weg, gaarne met gillende sirenes op komen halen..
volgens mij was het feestje sensation white, daar is dat gewoonquote:Op maandag 3 december 2007 18:23 schreef Nuna het volgende:
En wtf, wie gaat er nu in bikini naar een feestje?
Wow..quote:
quote:
het fretje is jammer maar wat een mooie jurk!quote:Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef Nuna het volgende:
Katie Holmes. Die pruik en dat fretachtige dingetje om haar nek, ik vind het lelijk:
[ afbeelding ]
Welke goede schoenenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:47 schreef Kings het volgende:
Johnny kon zn goede schoenen niet vinden
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:16 schreef JX het volgende:
[..]
Welke goede schoenenDeze heeft ie wel vaker aan! Ik vind het eerlijk gezegd super staan. Lekker tegendraads, typish Johnny
Vind ik ook. Ik vind alleen die rok niet zo...quote:
Wat een treurwilg. Wie bij zijn volle verstand, trekt in hemelsnaam zo'n afzichtelijke 'jurk' aan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat onbekende actrices ofzo:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel zo'n Amerikaans High School afstudeergeval!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een treurwilg. Wie bij zijn volle verstand, trekt in hemelsnaam zo'n afzichtelijke 'jurk' aan?
ik vind het meer een outfit uit de oudheidquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n Amerikaans High School afstudeergeval!
Dat. Maar bovenal gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het een communiejurk, uit het voormalig oostblok.
outfit is idd bizar, maar er zo nog uit zien op je 51e vind ik wel knapquote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan zo mee met de parade in Oeteldonk over 2 maandjes
OMGquote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Past hier misschien niet maar...ik ben gewoon gebiologeerd door dit elegant en stijlvol koppel.
Die onderste zou net amy whinehouse zijn als die niet aan de dope was gegaanquote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Naar wat soort feestjes gaan Ice-T en CoCo eigenlijk?!?!
Onbekende, maar ik neem aan blinde, actrice:
[ afbeelding ]
Arden Wohl, Amerikaanse socialite ('heiress'=steenrijke ouders=populair):
[ afbeelding ]
Ze zijn ook best wel nep.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeez, wat een lelijke borsten heeft die CoCo. Helemaal bobbelig en hoekig... Hup, snel dat topje weer aandoen!
Ja, dat snap ik. Maar dan zijn ze toch nog extra lelijk, veel lelijker dan normale neppers. Je zou toch verwachten dat ze rond zouden zijn, in plaats van hoekig...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ze zijn ook best wel nep.
Tsja, goedkope arts waarschijnlijk. Het is inderdaad niet best gelukt (alhoewel bewerkte borsten eigenlijk altijd leleijk zijn, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dan zijn ze toch nog extra lelijk, veel lelijker dan normale neppers. Je zou toch verwachten dat ze rond zouden zijn, in plaats van hoekig...
Het is wrs u vraagt, wij draaien./quote:Op donderdag 20 december 2007 11:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom maken de artsen die fake boobs altijd volkomen rond. Normale tieten zijn nooit helemaal rond met een tepel in het midden.
hehe sommige mensen zijn of kleurenblind/blind/onnozel of het boeit ze gewoon niet..quote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG. The 80s called and asked for you.quote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nopes, en ze zijn hartstikke jong, van 1989 en 1991.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
Die Audrey vond ik altijd geweldig in Dallas, als Afton, de vriendin van Cliff Barnes. De dochters zijn tweeling, neem ik aan?
Doe maar 1956 en 1958, hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nopes, en ze zijn hartstikke jong, van 1989 en 1991.
Ik bedoel uiteraard haar dochters, die links en rechts van haar op de foto staan!! De zijn 18 en 16.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Doe maar 1956 en 1958, hoe kom je daar nu bij?
Ah, sorry, het is ook nogal verwarrend, het lijken allemaal wel klonen van elkaarquote:Op donderdag 20 december 2007 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard haar dochters, die links en rechts van haar op de foto staan!! De zijn 18 en 16.
die linker heeft een mooi.. eh.. mooi. eh... gat... opening... leegte... is er eigenlijk wel een naam voor de ruimte tussen je borsten?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:25 schreef cinnamongirl het volgende:
..waar zal ik beginnen? Hun 'natuurlijke' lokken? De 'stijlvolle' kleding? De 'natuurlijke' rondingen?
Dit zijn Judy Landers en haar dochters. Judy en haar zus Audrey zijn beide actrices en hebben gespeeld in o.a. Love Boat, Dallas en domme-bimbo-films.
[ afbeelding ]
Decolleté?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]
die linker heeft een mooi.. eh.. mooi. eh... gat... opening... leegte... is er eigenlijk wel een naam voor de ruimte tussen je borsten?
ik vermoed eerder dat ze dezelfde plastisch chirurg hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
Die Audrey vond ik altijd geweldig in Dallas, als Afton, de vriendin van Cliff Barnes. De dochters zijn tweeling, neem ik aan?
Is zij dezelfde als die communiejurk?quote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Klopt!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is zij dezelfde als die communiejurk?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:27 schreef HareFratsheid het volgende:
Shirley MacLaine loopt er ook mooi bij..
[ afbeelding ]
Normaal gesproken heet dat "rue d'amour" oftewel het liefdesstraatje. In haar geval lijkt het de périférique van Parijs welquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]
die linker heeft een mooi.. eh.. mooi. eh... gat... opening... leegte... is er eigenlijk wel een naam voor de ruimte tussen je borsten?
Van deze hele pagina moet zij wel het best gekleed zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Silicon valleyquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]
Oh, om met Mar Jacobs te spreken:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha! Wederom worden we getrakteerd op de oogverblindende verschijning van CoCo.
Dit keer lijkt het alsof haar broek op haar is gebodypaint?!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, om met Mar Jacobs te spreken:
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG. The 80s called and asked for you.
Ik krijg het altijd zo benauwd als ik naar haar kijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk altijd aan Kips!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd zo benauwd als ik naar haar kijk.
De gestopte worstquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Kips!
[ afbeelding ]
'Makkelijk te openen'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Kips!
[ afbeelding ]
Wat moet dat voorstellen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, om met Mar Jacobs te spreken:
[ afbeelding ]
quote:
Ziet er pijnlijk uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is CoCo weer met d'r kamelenteen.
[afbeelding]
Het wil er bij haar echt niet in volgens mij, dat ze niet meer in maatje 34 past.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is CoCo weer met d'r kamelenteen.
[ afbeelding ]
Blijkbaar. Ik zou er echt niet zo bij willen lopen, dan liever puur natuur. Hier nog een leuk vergelijkplaatje:quote:Op zondag 6 januari 2008 21:06 schreef Aventura het volgende:
Ziet Victoria niet dat die bollen er idioot uitzien? Dit is niet de eerste foto van die twee grapefruits op een bordje. Iedereen heeft toch een spiegel thuis? Of is haar perceptie van wat er goed uitziet soms anders als die van pakweg iedereen behalve zichzelf en haar man?
David zijn outfit.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg hoofdpijn va de outfit van Victoria Beckham:
[afbeelding]
En dit zou in London geweest zijn. Lekker om zo naar buiten te gaan met dit weer.........quote:Op zondag 6 januari 2008 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg hoofdpijn va de outfit van Victoria Beckham:
[ afbeelding ]
Oeh, dat was ik bijna vergeten, maar vroeger wast een best prettige dame om te zienquote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik zou er echt niet zo bij willen lopen, dan liever puur natuur. Hier nog een leuk vergelijkplaatje:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien bedacht ze zich wel, maarja, als je ze eruit haalt dan zijn het helemaal theezakjes he..
Wat een zondequote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik zou er echt niet zo bij willen lopen, dan liever puur natuur. Hier nog een leuk vergelijkplaatje:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien bedacht ze zich wel, maarja, als je ze eruit haalt dan zijn het helemaal theezakjes he..
Of een persiflage.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:41 schreef Jojogirl het volgende:
Ze is echt een karikatuur van zichzelf geworden
je leest ook perezhilton?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:43 schreef Sudderpot het volgende:
[..]
En dit zou in London geweest zijn. Lekker om zo naar buiten te gaan met dit weer.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |