quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:27 schreef HareFratsheid het volgende:
Shirley MacLaine loopt er ook mooi bij..
[ afbeelding ]
Normaal gesproken heet dat "rue d'amour" oftewel het liefdesstraatje. In haar geval lijkt het de périférique van Parijs welquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]
die linker heeft een mooi.. eh.. mooi. eh... gat... opening... leegte... is er eigenlijk wel een naam voor de ruimte tussen je borsten?
Van deze hele pagina moet zij wel het best gekleed zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Naar wat soort feestjes gaan Ice-T en CoCo eigenlijk?!?!
Onbekende, maar ik neem aan blinde, actrice:
[ afbeelding ]
Silicon valleyquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]
die linker heeft een mooi.. eh.. mooi. eh... gat... opening... leegte... is er eigenlijk wel een naam voor de ruimte tussen je borsten?
Oh, om met Mar Jacobs te spreken:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha! Wederom worden we getrakteerd op de oogverblindende verschijning van CoCo.
Dit keer lijkt het alsof haar broek op haar is gebodypaint?!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, om met Mar Jacobs te spreken:
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG. The 80s called and asked for you.
Ik krijg het altijd zo benauwd als ik naar haar kijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk altijd aan Kips!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd zo benauwd als ik naar haar kijk.
De gestopte worstquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Kips!
[ afbeelding ]
'Makkelijk te openen'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Kips!
[ afbeelding ]
Wat moet dat voorstellen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, om met Mar Jacobs te spreken:
[ afbeelding ]
quote:
Ziet er pijnlijk uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is CoCo weer met d'r kamelenteen.
[afbeelding]
Het wil er bij haar echt niet in volgens mij, dat ze niet meer in maatje 34 past.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |