Vind ik ook. Ik vind alleen die rok niet zo...quote:
Wat een treurwilg. Wie bij zijn volle verstand, trekt in hemelsnaam zo'n afzichtelijke 'jurk' aan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat onbekende actrices ofzo:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel zo'n Amerikaans High School afstudeergeval!quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een treurwilg. Wie bij zijn volle verstand, trekt in hemelsnaam zo'n afzichtelijke 'jurk' aan?
ik vind het meer een outfit uit de oudheidquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n Amerikaans High School afstudeergeval!
Dat. Maar bovenal gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het een communiejurk, uit het voormalig oostblok.
outfit is idd bizar, maar er zo nog uit zien op je 51e vind ik wel knapquote:Op maandag 17 december 2007 23:24 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan zo mee met de parade in Oeteldonk over 2 maandjes
OMGquote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Past hier misschien niet maar...ik ben gewoon gebiologeerd door dit elegant en stijlvol koppel.
Die onderste zou net amy whinehouse zijn als die niet aan de dope was gegaanquote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Naar wat soort feestjes gaan Ice-T en CoCo eigenlijk?!?!
Onbekende, maar ik neem aan blinde, actrice:
[ afbeelding ]
Arden Wohl, Amerikaanse socialite ('heiress'=steenrijke ouders=populair):
[ afbeelding ]
Ze zijn ook best wel nep.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeez, wat een lelijke borsten heeft die CoCo. Helemaal bobbelig en hoekig... Hup, snel dat topje weer aandoen!
Ja, dat snap ik. Maar dan zijn ze toch nog extra lelijk, veel lelijker dan normale neppers. Je zou toch verwachten dat ze rond zouden zijn, in plaats van hoekig...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ze zijn ook best wel nep.
Tsja, goedkope arts waarschijnlijk. Het is inderdaad niet best gelukt (alhoewel bewerkte borsten eigenlijk altijd leleijk zijn, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 20 december 2007 11:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dan zijn ze toch nog extra lelijk, veel lelijker dan normale neppers. Je zou toch verwachten dat ze rond zouden zijn, in plaats van hoekig...
Het is wrs u vraagt, wij draaien./quote:Op donderdag 20 december 2007 11:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom maken de artsen die fake boobs altijd volkomen rond. Normale tieten zijn nooit helemaal rond met een tepel in het midden.
hehe sommige mensen zijn of kleurenblind/blind/onnozel of het boeit ze gewoon niet..quote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG. The 80s called and asked for you.quote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nopes, en ze zijn hartstikke jong, van 1989 en 1991.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
Die Audrey vond ik altijd geweldig in Dallas, als Afton, de vriendin van Cliff Barnes. De dochters zijn tweeling, neem ik aan?
Doe maar 1956 en 1958, hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nopes, en ze zijn hartstikke jong, van 1989 en 1991.
Ik bedoel uiteraard haar dochters, die links en rechts van haar op de foto staan!! De zijn 18 en 16.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Doe maar 1956 en 1958, hoe kom je daar nu bij?
Ah, sorry, het is ook nogal verwarrend, het lijken allemaal wel klonen van elkaarquote:Op donderdag 20 december 2007 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard haar dochters, die links en rechts van haar op de foto staan!! De zijn 18 en 16.
die linker heeft een mooi.. eh.. mooi. eh... gat... opening... leegte... is er eigenlijk wel een naam voor de ruimte tussen je borsten?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:25 schreef cinnamongirl het volgende:
..waar zal ik beginnen? Hun 'natuurlijke' lokken? De 'stijlvolle' kleding? De 'natuurlijke' rondingen?
Dit zijn Judy Landers en haar dochters. Judy en haar zus Audrey zijn beide actrices en hebben gespeeld in o.a. Love Boat, Dallas en domme-bimbo-films.
[ afbeelding ]
Decolleté?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]
die linker heeft een mooi.. eh.. mooi. eh... gat... opening... leegte... is er eigenlijk wel een naam voor de ruimte tussen je borsten?
ik vermoed eerder dat ze dezelfde plastisch chirurg hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
Die Audrey vond ik altijd geweldig in Dallas, als Afton, de vriendin van Cliff Barnes. De dochters zijn tweeling, neem ik aan?
Is zij dezelfde als die communiejurk?quote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Klopt!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is zij dezelfde als die communiejurk?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:27 schreef HareFratsheid het volgende:
Shirley MacLaine loopt er ook mooi bij..
[ afbeelding ]
Normaal gesproken heet dat "rue d'amour" oftewel het liefdesstraatje. In haar geval lijkt het de périférique van Parijs welquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]
die linker heeft een mooi.. eh.. mooi. eh... gat... opening... leegte... is er eigenlijk wel een naam voor de ruimte tussen je borsten?
Van deze hele pagina moet zij wel het best gekleed zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 06:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Silicon valleyquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Herald het volgende:
[..]
Oh, om met Mar Jacobs te spreken:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha! Wederom worden we getrakteerd op de oogverblindende verschijning van CoCo.
Dit keer lijkt het alsof haar broek op haar is gebodypaint?!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, om met Mar Jacobs te spreken:
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG. The 80s called and asked for you.
Ik krijg het altijd zo benauwd als ik naar haar kijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk altijd aan Kips!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd zo benauwd als ik naar haar kijk.
De gestopte worstquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Kips!
[ afbeelding ]
'Makkelijk te openen'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan Kips!
[ afbeelding ]
Wat moet dat voorstellen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, om met Mar Jacobs te spreken:
[ afbeelding ]
quote:
Ziet er pijnlijk uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is CoCo weer met d'r kamelenteen.
[afbeelding]
Het wil er bij haar echt niet in volgens mij, dat ze niet meer in maatje 34 past.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is CoCo weer met d'r kamelenteen.
[ afbeelding ]
Blijkbaar. Ik zou er echt niet zo bij willen lopen, dan liever puur natuur. Hier nog een leuk vergelijkplaatje:quote:Op zondag 6 januari 2008 21:06 schreef Aventura het volgende:
Ziet Victoria niet dat die bollen er idioot uitzien? Dit is niet de eerste foto van die twee grapefruits op een bordje. Iedereen heeft toch een spiegel thuis? Of is haar perceptie van wat er goed uitziet soms anders als die van pakweg iedereen behalve zichzelf en haar man?
David zijn outfit.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg hoofdpijn va de outfit van Victoria Beckham:
[afbeelding]
En dit zou in London geweest zijn. Lekker om zo naar buiten te gaan met dit weer.........quote:Op zondag 6 januari 2008 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg hoofdpijn va de outfit van Victoria Beckham:
[ afbeelding ]
Oeh, dat was ik bijna vergeten, maar vroeger wast een best prettige dame om te zienquote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik zou er echt niet zo bij willen lopen, dan liever puur natuur. Hier nog een leuk vergelijkplaatje:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien bedacht ze zich wel, maarja, als je ze eruit haalt dan zijn het helemaal theezakjes he..
Wat een zondequote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik zou er echt niet zo bij willen lopen, dan liever puur natuur. Hier nog een leuk vergelijkplaatje:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien bedacht ze zich wel, maarja, als je ze eruit haalt dan zijn het helemaal theezakjes he..
Of een persiflage.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:41 schreef Jojogirl het volgende:
Ze is echt een karikatuur van zichzelf geworden
je leest ook perezhilton?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:43 schreef Sudderpot het volgende:
[..]
En dit zou in London geweest zijn. Lekker om zo naar buiten te gaan met dit weer.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |