Nee, jíj voegt veel toe!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Goede OP.
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
Nou zeg, ik bedoelde het niet serieus hoor..
Wat heeft ze een oubollig kapsel.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Natalie Portman is nog mooi met een zak aan, maar toch:ew!
[afbeelding]
brrrr dat ziet er cheap uit.quote:
Viel mij ook op! Inderdaad hele mooie benen op die foto.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:45 schreef Sabinee het volgende:
Britney heeft wel super mooie benen op die rechter foto trouwens! En die laarzen zien er ook goed uit.
Als ze er nou een broek bij aan had gehad had ik het leuk gevonden (zonder die riem btw), maar die vergeet ze wel vaker
Hij schijnt verschrikkelijk hip te zijn. Dat is nog wel het ergste. Even wachten en de halve vrouwelijke wereldbevolking loopt ermee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Leuke tas heeft Kelly!
Dat noem ik een 'turkentas'. Ik koop ze voor 1 euro op de markt en ik stop daar bv. mijn wintertruien en beddengoed en lege flessen inquote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Hij schijnt verschrikkelijk hip te zijn. Dat is nog wel het ergste. Even wachten en de halve vrouwelijke wereldbevolking loopt ermee.
quote:Op zondag 30 september 2007 10:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat noem ik een 'turkentas'. Ik koop ze voor 1 euro op de markt en ik stop daar bv. mijn wintertruien en beddengoed en lege flessen in
Ze heeft 't toch al toegegeven, tenminste zoiets hoorde ik van de week.quote:Op zondag 30 september 2007 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de bovenste, vreselijk. Ze moet er maar eens gewoon voor uitkomen dat ze zwanger is ipv het te 'verbergen' met deze afschuwelijke vodden.
Leuke sjaal en muts ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Leuke tas heeft Kelly!
Ik meen dat ik ongeveer dezelfde tas pas geleden in een of ander blad zag staan, met een superluxe merkje erop en een bijpassende prijs.quote:Op zondag 30 september 2007 10:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat noem ik een 'turkentas'. Ik koop ze voor 1 euro op de markt en ik stop daar bv. mijn wintertruien en beddengoed en lege flessen in
ghehe.. ik wilde hem net posten. Maar je was me blijkbaar (al een paar dagen) voor. Maar goed, JLo lijkt er wel een ovenklare pauwquote:Op zondag 30 september 2007 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de bovenste, vreselijk. Ze moet er maar eens gewoon voor uitkomen dat ze zwanger is ipv het te 'verbergen' met deze afschuwelijke vodden.
Als troost tegen de narigheid, zullen we maar zeggen. Dat doen zo veel mensen (al is de narigheid bij Britney 100 maal zo erg als bij de gemiddelde mens...).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn je kinderen je net ontnomen, ga je 'lekker' shoppen... en dan ook nog in deze lelijke hobbezak
In de tuin waar niemand je ziet misschien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:50 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk ding: voor thuis of op het strand of in de tuin.
Ik dacht zij altijd superbeschermend werd opgevoed door Hulk. Of is ze nu eindelijk onder dat vaderlijke gedoe uitgekomen en zet nu flink de bloemetjes buiten qua outfitjes...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:02 schreef Nuna het volgende:
Brooke Hogan, trashy als altijd.
[afbeelding]
Als ze zich dan eens een broek koopt...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Zijn je kinderen je net ontnomen, ga je 'lekker' shoppen... en dan ook nog in deze lelijke hobbezak
[afbeelding]
[afbeelding]
Aardje naar d'r vaardje:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:23 schreef MagiLune het volgende:
[..]
wie is dat mannetje ook al weer?
Is dat niet een kandidaat uit Beauty and the Geek? Richard of hoe heettie ie?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:23 schreef MagiLune het volgende:
[..]
wie is dat mannetje ook al weer?
oooow jaaaa!!! Richard Rubin!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is dat niet een kandidaat uit Beauty and the Geek? Richard of hoe heettie ie?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Jamie Foxx; mij iets te vrouwelijk...
[afbeelding]
Je bent niet de enige denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:18 schreef MisterO het volgende:
Jessica Simpson
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vind dit echt lelijk![]()
OMG, is dat nu weer die Bas S van Nicolette van Dam? Die gast kom je ook overal tegenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, jíj voegt veel toe!
[ afbeelding ]![]()
Behalve haar pizzaboy![]()
Het is inderdaad voor een fotoshoot...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Het lijkt alsof victoria aan het poseren is en dan vind ik die schoenen wel tof. Erop lopen zal vast moeilijk zijn, maar het heeft wel iets...
Misschien doet ze Xenu oid na.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:22 schreef Esraa het volgende:
[..]
Het is inderdaad voor een fotoshoot...
Maar dan nog vind ik die schoenen lelijk!En dat jurkje vind ik ook niet echt mooi.
Maar steeds als ik deze foto zie kijk ik wel heel erg raar tegen haar benen aan op de één of andere manier..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow, ze wordt hoe ouder, hoe mooier lijkt het wel.
Bron: Dlistedquote:Patricia Field is trying way too hard on this "Sex and the City" movie. I mean we get it....Carrie Bradshaw dresses nasty. I mean where the hell do they buy this shit? The dumbfuglystupidhorse costume shop?
Here's SJP on the set of that movie yesterday.
Blugh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
[..]
Bron: Dlisted
Lol die duff ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:05 schreef Nuna het volgende:
Hillary Duff
[ afbeelding ]
Victoria, die schoenen
[ afbeelding ]
Ze lijkt in een of andere net iets te semi-hippe Men@Work-achtige winkel verzeild te zijn geraakt na het fantiek bestuderen van ElleGirl. Ik zeg niet dat ze een bloemetjesjurk aan moet, maar dít moet je niet meer doen als je rond de 40 bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
[..]
Bron: Dlisted
Lachen is so not-done aldus Poshquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Victoria heeft echt altijd datzelfde "Ik ben sip"-gezicht
Jurkje ineens aan dr nek hangen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
"Put your hands behind your head!"
"Euhh.. dat gaat niet.."
Zij heeft nooit helemaal begrepen dat kousen en jarretels bedoeld zijn voor onder de kleding...quote:
Mijn god, wat afgrijselijk lelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Argh!!!!!!!!!Jennifer Connely in Balenciaga.
[ afbeelding ]
Ik schoot in de lachquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Argh!!!!!!!!!Jennifer Connely in Balenciaga.
[ afbeelding ]
Die handen en voeten zijn gesoept..... zeker..quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, dit is Carrie, niet SJP maar toch:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |