Inderdaad! Heb ooit weleens een compilatie van dit stijlvolle koppel geplaatst en dit pakje wijkt niet erg af van de andere outfitsquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:38 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Maar... HoHo is niet eens verkleed. Dit zijn haar normale kleren![]()
Psies. Ik vind dat Eva-kostuum ook geweldig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Die Halloween pakjes van Heidi Klum vind ik in de setting van Halloween helemaal niet lelijk. Die laatste durf ik zelfs prachtig te noemen. Maar ja, wat wil je ook met een nick als de mijne.
Dat is gewoon een pure publiciteitstunt. Het is overduidelijk dat ze zwanger is, maar iedereen blijft haar fotograferen omdat ze het nog niet 'bevestigd' heeft..quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:37 schreef Ephemera het volgende:
J.Lo wil niet dat wij door hebben dat ze zwanger is![]()
[ afbeelding ]
Wat moet zo iemand met een kleuter van 22 anyway??quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Anthony Kiedis en zijn vriendin.
Vreselijk; wil de Red Hot Chili Peppers frontman soms als een stuudje over komen?
Dat werkt niet; hij is te oud en zijn reputatie te rock 'n roll.
Het vaderschap doet rare dingen met mannen.
[ afbeelding ]
ja, hun outfit van vorig jaar jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:24 schreef Dana85 het volgende:
Ziehier Heidi Klum en hubby Seal in hun Halloween-outfit:
[ afbeelding ]
Ze is van MTV's Laguna Beach...ik kon het al niet hebben dat ik niet wist waar ik d'r van kende. Thanx voor het op weg helpenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:44 schreef SEMTEX het volgende:
Lauren Conrad, speelt in een soort reallife soap
Ze schijnt bekend te staan om haar Beef Curtainsquote:Op donderdag 15 november 2007 13:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ze is van MTV's Laguna Beach...ik kon het al niet hebben dat ik niet wist waar ik d'r van kende. Thanx voor het op weg helpenEn ligt eraan wat voor rode loper het is of het kan of niet. Ik weet niet voor welk event het was, dus ze ziet er best leuk uit (alleen niet als het de oscars ofzo blijken te zijn
).
ik voel me dom maar...help mequote:Op donderdag 15 november 2007 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze schijnt bekend te staan om haar Beef Curtains.
OMG! What was she thinking?!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Mary Kate Olsen in een soort enorm babypakje. Zo komt ze nooit van dat Full House stigma af.
[ afbeelding ]
Whahahaha!!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Mary Kate Olsen in een soort enorm babypakje. Zo komt ze nooit van dat Full House stigma af.
[ afbeelding ]
Uitstekende schaamlippen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 03:40 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ja nu ben ik ook benieuwd. Beef curtains?
Zou ze m nog in meer kleuren hebben dan blauw en roze?quote:
hoe zo niet? Ik vind dat het haar mooi staat.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij past het niet helemaal ?
Ik vraag me ook af of je in zo'n jurk gewoon kunt zittenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:08 schreef DarkElf het volgende:
hij trekt echt enorm.. krijg je van die lelijke strepen door in de stof..
ja je hebt gelijk, zit misschien wel beetje strak. Maar ik vind dit minder storend dan wanneer iemand een veeeeeeeuuuuuuul te groot kledingstuk draagt.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:08 schreef DarkElf het volgende:
hij trekt echt enorm.. krijg je van die lelijke strepen door in de stof..
af en toe draagt ze weleens een panty hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Paris lijkt geobsedeerd door jarretels:
[ afbeelding ]
Ja hallo, kan de Fashion Police ook meteen even wat doen aan die outfit van die chick die achter haar staat? Die sandalen moeten nu weg, gaarne met gillende sirenes op komen halen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef -novita01 het volgende:
Ashley, deze jurk kan echt niet!
[ afbeelding ]
En wtf, wie gaat er nu in bikini naar een feestje?quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, kan de Fashion Police ook meteen even wat doen aan die outfit van die chick die achter haar staat? Die sandalen moeten nu weg, gaarne met gillende sirenes op komen halen..
volgens mij was het feestje sensation white, daar is dat gewoonquote:Op maandag 3 december 2007 18:23 schreef Nuna het volgende:
En wtf, wie gaat er nu in bikini naar een feestje?
Wow..quote:
quote:
het fretje is jammer maar wat een mooie jurk!quote:Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef Nuna het volgende:
Katie Holmes. Die pruik en dat fretachtige dingetje om haar nek, ik vind het lelijk:
[ afbeelding ]
Welke goede schoenenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:47 schreef Kings het volgende:
Johnny kon zn goede schoenen niet vinden
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:16 schreef JX het volgende:
[..]
Welke goede schoenenDeze heeft ie wel vaker aan! Ik vind het eerlijk gezegd super staan. Lekker tegendraads, typish Johnny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |