Zou ze m nog in meer kleuren hebben dan blauw en roze?quote:
hoe zo niet? Ik vind dat het haar mooi staat.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij past het niet helemaal ?
Ik vraag me ook af of je in zo'n jurk gewoon kunt zittenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:08 schreef DarkElf het volgende:
hij trekt echt enorm.. krijg je van die lelijke strepen door in de stof..
ja je hebt gelijk, zit misschien wel beetje strak. Maar ik vind dit minder storend dan wanneer iemand een veeeeeeeuuuuuuul te groot kledingstuk draagt.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:08 schreef DarkElf het volgende:
hij trekt echt enorm.. krijg je van die lelijke strepen door in de stof..
af en toe draagt ze weleens een panty hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Paris lijkt geobsedeerd door jarretels:
[ afbeelding ]
Ja hallo, kan de Fashion Police ook meteen even wat doen aan die outfit van die chick die achter haar staat? Die sandalen moeten nu weg, gaarne met gillende sirenes op komen halen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef -novita01 het volgende:
Ashley, deze jurk kan echt niet!
[ afbeelding ]
En wtf, wie gaat er nu in bikini naar een feestje?quote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, kan de Fashion Police ook meteen even wat doen aan die outfit van die chick die achter haar staat? Die sandalen moeten nu weg, gaarne met gillende sirenes op komen halen..
volgens mij was het feestje sensation white, daar is dat gewoonquote:Op maandag 3 december 2007 18:23 schreef Nuna het volgende:
En wtf, wie gaat er nu in bikini naar een feestje?
Wow..quote:
quote:
het fretje is jammer maar wat een mooie jurk!quote:Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef Nuna het volgende:
Katie Holmes. Die pruik en dat fretachtige dingetje om haar nek, ik vind het lelijk:
[ afbeelding ]
Welke goede schoenenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:47 schreef Kings het volgende:
Johnny kon zn goede schoenen niet vinden
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:16 schreef JX het volgende:
[..]
Welke goede schoenenDeze heeft ie wel vaker aan! Ik vind het eerlijk gezegd super staan. Lekker tegendraads, typish Johnny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |