Donker wat?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Het gekke is dat iedereen denkt dat je donker hebt en dan blijkt dat weer niet zo te zijn.![]()
Moet je doen.quote:OK. Ik zal meer weer eens na gaan denken.![]()
Thanks.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Best OP ever.
Donker haar.quote:
Ja ik ga weer aan de gang ja.quote:Moet je doen.
Leuk toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Donker haar.Toen zag ik je foto, en toen bleek dat je licht haar hebt.
quote:Ja ik ga weer aan de gang ja.
* Elseetje houdt zich in.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik heb geen vooroordelen.
Zijn er betere methodes voor een tvpquote:Op donderdag 27 september 2007 11:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als er iets is waar EchtGaaf wel van gespeend is, dan zijn het wel vooroordelen.
Waarom noem jij jezelf "Gaaf"?quote:
Omdat ik dat benquote:Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waarom noem jij jezelf "Gaaf"?
Wel, ik sla je steeds over omdat ik denk dat het toch iemand is die niks interessants te zeggen kan hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Elseetje, m'n avatar heeft wel een voordeel: je hoeft niet lang te zoeken.
Die van jou zijn interessantquote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wel, ik sla je steeds over omdat ik denk dat het toch iemand is die niks interessants te zeggen kan hebben.
Je mist m'n punt.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die van jou zijn interessant!
Hoezo? wat?quote:
Hèhè...quote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sorry. Da's waar ook. Die avatar past niet bij mij.![]()
Zal iemand maar zo snel missen.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is weer terug. Ik dacht dat ie weg was.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zal iemand maar zo snel missen.
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar mij interpretatie kon ook.![]()
Nee. Petjes zijn ook verboden.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef Fastmatti het volgende:
Mogen we hier geen haarlak gebruiken![]()
Doe niet zo eng de volgende keer.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was even weg en is nu weer terug.
Mag wel. Ik dacht dat het meer iets voor homo's was.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef Fastmatti het volgende:
Mogen we hier geen haarlak gebruiken![]()
Ja baas.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe niet zo eng de volgende keer.
Jij scheert je kop toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mag wel. Ik dacht dat het meer iets voor homo's was.
Aangezien Zwaardvisch het kennelijk gebruikt, en jij Zwaardvisch mist als 'ie een kwartiertje niet post... Conclusie...?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mag wel. Ik dacht dat het meer iets voor homo's was.
Dat is pas eng.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij scheert je kop toch?
Ja, maar zonder scheermes. Want anders ben je een homo. Ik heb dus ook geen haarlak nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij scheert je kop toch?
Nu snap ik 'm.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe niet zo eng de volgende keer.
Ik geloof dat meer mensen die conclusie hebben getrokken.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Aangezien Zwaardvisch het kennelijk gebruikt, en jij Zwaardvisch mist als 'ie een kwartiertje niet post... Conclusie...?
Het was een constatering. Dat is iets anders dan "missen"quote:Op donderdag 27 september 2007 11:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Aangezien Zwaardvisch het kennelijk gebruikt, en jij Zwaardvisch mist als 'ie een kwartiertje niet post... Conclusie...?
Die 'constatering' (die nog onjuist was ook), moet ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was een constatering. Dat is iets anders dan "missen"
Abusievelijk, zonder twijfel.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof dat meer mensen die conclusie hebben getrokken.
Geef maar gewoon toe dat je bijna een topic "FOK-USER ZWAARDVISCH VERMIST!!!!!!!!!!!!!!!!!" had geopend.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was een constatering. Dat is iets anders dan "missen"
Idd. Ja, oppassen met die gozer. Je was dus niet de enige dit keer.quote:
Waar hèb je het over?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Idd. Ja, oppassen met die gozer. Je was dus niet de enige dit keer.
Trouwens homo's gebruiken het woord "eng" ook er vaak.![]()
Volgens mij zijn hier heel veel latente homo's![]()
Dat vertrouwen heb ik ook in je.quote:
Check die nieuwe avatar dan.quote:
Het bericht was juist op het moment dat ik het poste. De reden was, dat ik niet zo aardig tegen hem deed over die haarlak. En dan ook nog eens een sc open die daar op zinspeelt. Toen zag ik dat ie weg was.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die 'constatering' (die nog onjuist was ook), moet ergens vandaan komen.
Ach ja, te lang in de zon gezeten, dan duurt het een tijdje voordat ik de ene van de twee opties heb verworpen hè?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat vertrouwen heb ik ook in je.
Iets van GroenLinks. Wat zegt dat over de haarkleir?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Check die nieuwe avatar dan.
Jezus EG, we zijn niet allemaal emotioneel een wrak.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het bericht was juist op het moment dat ik het poste. De reden was, dat ik niet zo aardig tegen hem deed over die haarlak. En dan ook nog eens een sc open die daar op zinspeelt. Toen zag ik dat ie weg weg.
Hij past wel bij je.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef Elseetje het volgende:
EG, speciaal voor jou een nieuwe avatar.
^ Zegt genoeg.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het bericht was juist op het moment dat ik het poste. De reden was, dat ik niet zo aardig tegen hem deed over die haarlak. En dan ook nog eens een sc open die daar op zinspeelt. Toen zag ik dat ie weg weg.
Die is blond.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Iets van GroenLinks. Wat zegt dat over de haarkleir?
Is dat Arabisch?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, maar hij is écht speciaal voor jou.Ben alleen bang dat je niet kan lezen wat er staat.
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 27 september 2007 12:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, maar hij is écht speciaal voor jou.![]()
Waarom bang ?quote:Ben alleen bang dat je niet kan lezen wat er staat.
Omdat dan de grap niet compleet is.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd![]()
[..]
Waarom bang ?
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vond sowieso die andere mooier![]()
Die burka avatarquote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vond sowieso die andere mooier![]()
Gelukkig ben ik vandaag niet de enige.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je kwam niet goed uit je woorden?
Ja duh. Klef gedoe.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach ja, te lang in de zon gezeten, dan duurt het een tijdje voordat ik de ene van de twee opties heb verworpen hè?
Hou er dan 's mee op.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja duh. Klef gedoe.
Fastmatti, heb jij uberhaupt weleens colleges/werkgroepen/practica? Je post verdomd vaak voor 4 uur.quote:
Jeej, ik ben homo.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, maar zonder scheermes. Want anders ben je een homo.
Dat is nog niet eens het ergste. Waarom zou je kop in godsnaam kaal scheren als er nog haar groeit?quote:
Heb pauzequote:Op donderdag 27 september 2007 12:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Fastmatti, heb jij uberhaupt weleens colleges/werkgroepen/practica? Je post verdomd vaak voor 4 uur.
10e jaars?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef Reya het volgende:
Ik had toennet een college waar men dacht dat ik de docent was toen ik binnenkwam.
Dan word je oud, vriend.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef Reya het volgende:
Ik had toennet een college waar men dacht dat ik de docent was toen ik binnenkwam.
Ben jij niet die kerel die z'n kop helemaal in een vagina kan stoppen?quote:
1) Vrouwen willen er aan zittenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat is nog niet eens het ergste. Waarom zou je kop in godsnaam kaal scheren als er nog haar groeit?
Nee, zo beroemd ben ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben jij niet die kerel die z'n kop helemaal in een vagina kan stoppen?
1) Het ziet er niet uitquote:Op donderdag 27 september 2007 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1) Vrouwen willen er aan zitten
2) Het voelt lekker
3) Het is praktisch
4) Zie 1
2) Je scoort er foute vrouwen mee.quote:
Dat is niet klef.quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef Fastmatti het volgende:
1) Het ziet er niet uit
De meeste scheren hun haar er alleen maar af omdat ze kaal worden. Weet niet of ik daar jaloers op moet zijn?quote:
Die mocro's hebben toch allemaal een kale kop tegenwoordig?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De meeste scheren hun haar er alleen maar af omdat ze kaal worden. Weet niet of ik daar jaloers op moet zijn?
Mannen die niet kaal worden zijn semi-vrouwen en produceren te weinig testosteron.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
De meeste scheren hun haar er alleen maar af omdat ze kaal worden. Weet niet of ik daar jaloers op moet zijn?
Weet ik veel. Ik kijk niet naar Marokaanse jongens...quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die mocro's hebben toch allemaal een kale kop tegenwoordig?
Las je dat in de Men's Health?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mannen die niet kaal worden zijn semi-vrouwen en produceren te weinig testosteron.
Dus als ze aan je fiets zitten, verdom je het om te reageren omdat je ze niet aan wil kijken?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik kijk niet naar Marokaanse jongens...
Liever een man die op leeftijd grijs wordt en op nog latere leeftijd kaal wordt dan een testosteronbom die op zo'n 30e al kaal (of grijs) is.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mannen die niet kaal worden zijn semi-vrouwen en produceren te weinig testosteron.
Als ik nou over de snaartheorie was begonnen, dan had iedereen gedacht dat ik Robbert Dijkgraaf was.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit als een docent.![]()
In de collegezalen zie je het trouwens goed. Dan kun je precies zien wie er kaal beginnen te wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Liever een man die op leeftijd grijs wordt en op nog latere leeftijd kaal wordt dan een testosteronbom die op zo'n 30e al kaal (of grijs) is.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik nou over de snaartheorie was begonnen, dan had iedereen gedacht dat ik Robbert Dijkgraaf was.
Oud worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:41 schreef Elseetje het volgende:
Liever een man die op leeftijd grijs wordt en op nog latere leeftijd kaal wordt dan een testosteronbom die op zo'n 30e al kaal (of grijs) is.
Die gasten met zo'n droog dun matje met een kale plek in hun kruin.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
In de collegezalen zie je het trouwens goed. Dan kun je precies zien wie er kaal beginnen te worden![]()
Hij bedoelt het ironisch.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef Elseetje het volgende:
Kijk nou, er bestaan nog mensen die nog niet doorhebben dat ik niet aardig ben.![]()
Gek wijf.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef Elseetje het volgende:
Kijk nou, er bestaan nog mensen die nog niet doorhebben dat ik niet aardig ben.![]()
quote:
Nee, dit is een perfecte uitlaatklep, thuis moet ik braaf zijn en op tijd het eten neerzetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
Gedraag jij je thuis ook zo?
Ik lees het net.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:58 schreef Autodidact het volgende:
Wat een megole bij PSV.
Gekkie.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, dit is een perfecte uitlaatklep, thuis moet ik braaf zijn en op tijd het eten neerzetten.![]()
Ga iemand anders even gek noemen zeg.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn haarbos is ook al een tijdje aan het verdunnen
Boris Dittrichquote:Door de ramen van de vergaderzaal zie ik het meer van Genève. Buiten schijnt de zon. Hier binnen proberen we de wereld te verbeteren. Locatie: het gebouw van de VN Mensenrechtencommissie. Onderwerp : het uitroeien van elke vorm van intolerantie of discriminatie, gebaseerd op religie of geloof.
Nou, dat belooft wat.
De Portugese Sarah Martins zit de vergadering voor. Ze leest paragraaf 4.7 hardop voor. ‘Iedereen heeft het recht een religie of geloof aan te nemen, te veranderen of af te zweren.’ Streng kijkt ze de zaal rond in de hoop dat niemand reageert. Mis. De ambassadeur van Egypte steekt zijn hand op. En de ambassadeur van Pakistan schudt zijn hoofd en grijpt naar de microfoon. Egypte is hem te vlug af : Namens de Organisatie van Islamitische Landen maak ik bezwaar. Het recht om een geloof af te zweren is een uitbreiding van de tekst. Daar gaan we niet mee akkoord.’
Zijn stem buldert door de vergaderzaal. De ambassadeur van Pakistan knikt instemmend. Beide heren dienen het ene naar het andere wijzigingsvoorstel in. Het oorspronkelijke Europese voorstel over de intolerantie van religies tegen andersdenkenden wordt langzaam aan een wazige opsomming, waarbij islamofobie, antisemitisme en christianofobie centraal staan.
Mismoedig fluistert Sarah Martins me na afloop van de vergadering toe : ‘Het recht om je geloof af te zweren gaan we bij de stemming verliezen. De islamitische landen hebben een meerderheid.’
Op de gang kom ik de ambassadeur van Egypte tegen. Ik vraag hem: ‘Waarom zijn de islamitische landen erop tegen dat iemand zijn geloof afzweert?’ Hij zet zijn aktetas tussen zijn voeten op de grond. ‘En dan zeker atheïst worden? Eens een moslim, altijd een moslim.’ ‘Ja, maar….’ Hij onderbreekt me. : ‘Dat soort rechten horen niet in VN-documenten thuis.’ Ik protesteer. De ambassadeur wijst met zijn vinger omhoog. ‘Dat recht kun je alleen opschrijven…. in de lucht.’ En weg beent hij, vastberaden, naar een vergadering over vrouwenrechten.
Mooi stukje.quote:
Dat tuig uit Egypte en Pakistan moet niet zo zeiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat ook (imo) buiten de taak van de VN om maargoed.
De prijs die je ervoor moet betalen...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ben nu eenmaal een sexbom.
Vandaar die taalfouten,quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Elseetje, m'n avatar heeft wel een voordeel: je hoeft niet lang te zoeken.
Dat komt doordat je altijd een pet draagt, wandelend stereotype.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn haarbos is ook al een tijdje aan het verdunnen
Apropos draagt een bolhoed?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat komt doordat je altijd een pet draagt, wandelend stereotype.
Excellent!quote:Hair multiplication (upcoming treatment)
Stem cells and dermal papilla cells have been discovered in hair follicles and some researchers predict research on these follicular cells may lead to successes in treating baldness through hair multiplication, also called hair cloning.[citation needed] This treatment is expected to initially work through harvesting such cells from existing follicles, multiplying them in cultures, and injecting or implanting groups of cells into the scalp. Later treatments may be able to simply signal follicle stem cells to transmit chemical signals to nearby follicle cells which have shrunk during the aging process, which respond to these signals by regenerating and once again making healthy hair.
Unfortunately, this new approach to treating baldness appears to be taking longer than expected. The first products are now expected to hit the market in 2009/2010. However, it remains unclear how effective they are going to be. It has been suggested that only future generations of HM will allow patients to grow as much hair as they want.
HM is being developed by two independent companies: ARI (Aderans Research Institute, a Japanese owned company in the USA) and Intercytex, a company in Manchester (UK).[17] [18]
On October 2006, UK biotechnology firm Intercytex announced they have successfully tested a method of removing hair follicles from the back of the neck, multiplying them and then reimplanting the cells into the scalp. The initial testing resulted in 70% of male patients regrowing hair. This treatment method is expected to be available to the public by 2009 [6][7]. On October 6, 2006, the company was awarded a £1.85 million ($3.63 million) grant by the UK Department of Trade and Industry (DTI) through the Technology Programme to develop an automated manufacturing process for ICX-TRC, Intercytex’s novel hair regeneration therapy. The grant will be used primarily to develop a dedicated robotic system to support the commercial-scale production of dermal papilla (DP) cells, the main cells involved in hair regeneration and the key component of ICX-TRC. Preliminary reports of efficacy of ICX-TRC in hair restoration are expected in fall of 2007.
In January 2007, Italian stem-cell researchers say they've come up with a new technique for curing baldness. Pierluigi Santi of a Genoa clinic said stem cells could be used to "multiply" hair roots. He said the clinic would be ready to perform its first hair transplants on priority patients - those who have lost their hair in fires or other accidents - within a few months. After that, he said, "we'll open our doors to paying customers". Santi's approach works by splitting roots and growing new follicles.
In May 2007, U.S. company Follica Inc, announced they have licensed technology from the University of Pennsylvania which can regenerate hair follicles by reawakening genes which were once active only in the embryo stage of human development.[8] [9] [10] [11] [12][13]
Zwarte klak.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Apropos draagt een bolhoed?
Henri is niet superintelligent en al helemaal niet overdreven assertief. Verder is hij er geen voorstander van om wetboeken uit het raam te gooien maar het monopolie op de uitgifte ervan.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef Gabry het volgende:
Bestond heel Nederland maar uit superintelligente assertieve Henri's die hun zaken voor elkaar hebben. Dan konden we ons wetboek het raam uit gooien.
Jawel, wees niet zo bescheiden. Ik voel dat er een brilliante suggestie aan gaat komen:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Henri is niet superintelligent en al helemaal niet overdreven assertief.
Aah. Er zit volgens mij geen monopolie op de uitgifte van wetboeken, trouwens. Iedereen mag wetboeken uitbrengen.quote:Verder is hij er geen voorstander van om wetboeken uit het raam te gooien maar het monopolie op de uitgifte ervan.
Ouw peekes klakske, sonne.quote:
Dat is het enge van libertariërs. In wezen streven ze naar een wereld vol klonen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef Gabry het volgende:
Bestond heel Nederland maar uit superintelligente assertieve Henri's die hun zaken voor elkaar hebben. Dan konden we ons wetboek het raam uit gooien.
Nonsens, dat gaat meer op voor statisten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat is het enge van libertariërs. In wezen streven ze naar een wereld vol klonen.
Uh? Heh?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat is het enge van libertariërs. In wezen streven ze naar een wereld vol klonen.
Nee, volgens mij nietquote:Op donderdag 27 september 2007 15:53 schreef Gabry het volgende:
Aah. Er zit volgens mij geen monopolie op de uitgifte van wetboeken, trouwens. Iedereen mag wetboeken uitbrengen.
Wel - wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Henri is niet superintelligent en al helemaal niet overdreven assertief.
Jawel, er zit geen auteursrecht op wetteksten. Dus waarom niet?quote:
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jawel, er zit geen auteursrecht op wetteksten. Dus waarom niet?
Ik denk dat het Henri dun door de broek gaat lopen als blijkt dat de gemiddelde mens niet zo kinderlijk naief is en misbruik gaat maken van die ongekende vrijheid. Daarom is het libertarisme in essentie net zo debiel als welke andere ideologie dan ook. Ideologieen zijn ook voor zwakke mensen zonder aanpassingsvermogen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef Gabry het volgende:
ik dacht geen kopierecht?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jawel, er zit geen auteursrecht op wetteksten. Dus waarom niet?
Dat staat in de wet, dus is het zo.quote:
quote:Er bestaat geen auteursrecht op wetten, besluiten en verordeningen, door de openbare macht uitgevaardigd, noch op rechterlijke uitspraken en administratieve beslissingen.
Art. 11 Auteurswet
Statisme is óók een ideologie, en eentje waarin mensen rijkelijk de mogelijkheid geboden wordt er misbruik van te maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:05 schreef gelly het volgende:
Ik denk dat het Henri dun door de broek gaat lopen als blijkt dat de gemiddelde mens niet zo kinderlijk naief is en misbruik gaat maken van die ongekende vrijheid. Daarom is het libertarisme in essentie net zo debiel als welke andere ideologie dan ook. Ideologieen zijn ook voor zwakke mensen zonder aanpassingsvermogen.
Dat.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat het Henri dun door de broek gaat lopen als blijkt dat de gemiddelde mens niet zo kinderlijk naief is en misbruik gaat maken van die ongekende vrijheid. Daarom is het libertarisme in essentie net zo debiel als welke andere ideologie dan ook. Ideologieen zijn ook voor zwakke mensen zonder aanpassingsvermogen.
Hoezo? Is hun goed recht. Beetje de soevereiniteit overdragen aan de VN.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat tuig uit Egypte en Pakistan moet niet zo zeiken.
Ik draag bijna nooit een pet, behalve als ik in zeer warme gebieden ben.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat komt doordat je altijd een pet draagt, wandelend stereotype.
Mutant, heb jij dat stukje op de frontpage van de EUR geschreven?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo? Is hun goed recht. Beetje de soevereiniteit overdragen aan de VN.
Heeft de EUR een frontpage dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mutant, heb jij dat stukje op de frontpage van de EUR geschreven?
http://www.eur.nl/nieuws/de_kwestie/kwestie_week_39/quote:Op donderdag 27 september 2007 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft de EUR een frontpage dan.
Een interview, gezellig.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/nieuws/de_kwestie/kwestie_week_39/
Zoals de faculteit?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit een pet, behalve als ik in zeer warme gebieden ben.
door Caroline van der Schaafquote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/nieuws/de_kwestie/kwestie_week_39/
538.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef Autodidact het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=130662
Gratiesch auto wassen mensen.
Daar is het niet warm. Mietje ben je ook he. Met warm bedoel ik natuurlijk 40 graden of meer, met zo'n felle zon op je knar.quote:
Ik weet niet wat erger is. Die tattoo of dat jij er een link naar hebt.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef Floripas het volgende:
http://gerardjoling.zenze.nl/content.php?name=home&page_id=38
quote:I Love Darwin en wij stammen af van de aap.
PUNT
De mens komt uit de zee, aap.quote:
Jij weet het vast beter dan Darwin.quote:
Geef hem aan je kind, die tovert er in no-time een steekvlam uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef gelly het volgende:
Aanstekers met kinderslot zijn toch nog best moeilijk te bedienen![]()
Een van mijn katertje bijt zachtjesquote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Is het normaal dat een kat in je hand bijt als je hem aait?
Zo nee, dan heeft 'ie mensenkennis.![]()
Waar bijt hij je?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Een van mijn katertje bijt zachtjes.
In vingertop, in knokkels, rug van hand. En de ander knauwt graag op de knopen van mijn vest.quote:
en ff ¤125 miljoen verpoepelenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
Balkie voelt zich God in New York.
[afbeelding]
Ik draag vaak kasjmieren truien en op een of andere manier ligt hij daar ontzettend graag op. Om hem te plezieren heb ik dus al een trui opgeofferd, en sindsdien is hij niet meer uit zijn mand weg te slaan. Ik heb me laten vertellen dat hij graag op kasjmier ligt omdat dat aan de vacht van een kat doet denken, maar dat lijkt me ver gezocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
In vingertop, in knokkels, rug van hand. En de ander knauwt graag op de knopen van mijn vest.
125 miljoen? Kost dat tripje zoveel geld?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en ff ¤125 miljoen verpoepelen
Dat wil hij in de bodemloze put stoppen, zie mijn topique in NWSquote:Op donderdag 27 september 2007 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
125 miljoen? Kost dat tripje zoveel geld?
Hij mocht toch met de openingsbel spelen? Kost dat 125 miljoen dollar?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en ff ¤125 miljoen verpoepelen
Nou, ze hebben wel zo hun tactiele voorkeuren, en kleren die naar hun mens ruiken hebben vaak een streepje voor.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik draag vaak kasjmieren truien en op een of andere manier ligt hij daar ontzettend graag op. Om hem te plezieren heb ik dus al een trui opgeofferd, en sindsdien is hij niet meer uit zijn mand weg te slaan. Ik heb me laten vertellen dat hij graag op kasjmier ligt omdat dat aan de vacht van een kat doet denken, maar dat lijkt me vergezocht.Ik denk dat hij gewoon graag op iets zacht licht.
Balkenende is een beetje zielig. Hij denkt dat ie heel wat voorstelt maar op de site van NYSE hebben ze niet eens de basisinfo op orde, zoveel indruk maakt ie dusquote:Op donderdag 27 september 2007 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat wil hij in de bodemloze put stoppen, zie mijn topique in NWS![]()
Balkie is idd zeer droevig, ¤125 in kansloze afrikaantjes pompen, terwijl er ouderen zijn die beddagen krijgen omdat er geen geld is voor extra personeel.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Balkenende is een beetje zielig. Hij denkt dat ie heel wat voorstelt maar op de site van NYSE hebben ze niet eens de basisinfo op orde, zoveel indruk maakt ie dus![]()
Hoe kan het toch dat ik me elke keer doodschaam als onze premier in Amerika vertoeft? 1 ding heeft ie wel goed gedaan: z'n goede vriend Jaap ('it was very gezellig') is nu baas van het Amerikaanse veemdelingenlegioen.
Zeg, of nou Nelson Mandela of Balkenende de beurs opent, meer dan wat basisinfo zullen ze niet vermelden.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Balkenende is een beetje zielig. Hij denkt dat ie heel wat voorstelt maar op de site van NYSE hebben ze niet eens de basisinfo op orde, zoveel indruk maakt ie dus![]()
Hoe kan het toch dat ik me elke keer doodschaam als onze premier in Amerika vertoeft? 1 ding heeft ie wel goed gedaan: z'n goede vriend Jaap ('it was very gezellig') is nu baas van het Amerikaanse veemdelingenlegioen.
Dus toch homo.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik draag vaak kasjmieren truien en op een of andere manier ligt hij daar ontzettend graag op. Om hem te plezieren heb ik dus al een trui opgeofferd, en sindsdien is hij niet meer uit zijn mand weg te slaan. Ik heb me laten vertellen dat hij graag op kasjmier ligt omdat dat aan de vacht van een kat doet denken, maar dat lijkt me ver gezocht.Ik denk dat hij gewoon graag op iets zacht ligt.
Lees eens goed: ik heb het niet over de hoeveelheid info, ik heb het erover dat de zelfs tamelijke obligate informatie niet klopt op die website (Balkenende is bijv. niet alleen doctor maar ook meester in de rechten en er staat at Balkenende nog aan z'n derde kabinet bezig is).quote:Op donderdag 27 september 2007 19:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zeg, of nou Nelson Mandela of Balkenende de beurs opent, meer dan wat basisinfo zullen ze niet vermelden.
Let op mensen met een grote vriezer!quote:Dode honden in vriezer Leeuwarden
ANP
LEEUWARDEN - De Landelijke Inspectie Dierenbescherming (LID) heeft donderdag twee dode honden gevonden in twee vriezers op een boerderij in Leeuwarden.
De Dierenbescherming nam op de boerderij 36 honden in beslag waarvan tien puppy's. De honden waren vermagerd, vuil en ziekelijk. ‘Een vriezer was kapot, dus er hing een enorme lucht’, aldus een zegsman van de LID.
De twee bewoners van de boerderij, twee Leeuwarders van in de dertig, hebben een proces-verbaal gekregen. ‘We komen dit soort mensen veel tegen. Ze hebben vaak sociale en financiële problemen en dan groeit de zorg voor de dieren ze boven het hoofd. Vaak zijn ze daar blind voor geworden en dan ontstaat dit’, aldus de woordvoerder van de Dierenbescherming.
Of gewoon de hond in de potquote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Let op mensen met een grote vriezer!
Het is een Amerikaanse website, daar willen ze dr. nog wel vermelden (want Latijnse term), maar meester kennen ze in het geheel niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Lees eens goed: ik heb het niet over de hoeveelheid info, ik heb het erover dat de zelfs tamelijke obligate informatie niet klopt op die website (Balkenende is bijv. niet alleen doctor maar ook meester in de rechten en er staat at Balkenende nog aan z'n derde kabinet bezig is).
Kom nou, het is een kakker die medicijnen doet. Dat hoort in kasjmier, ongeacht geaardheid.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dus toch homo.
En ik wilde net vragen of je met me wil trouwen.
WTF?quote:
Vergeet de haarlak niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Kom nou, het is een kakker die medicijnen doet. Dat hoort in kasjmier, ongeacht geaardheid.
Halflang haar dat druipt van de gel is natuurlijk veel beter.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Halflang haar dat druipt van de gel is natuurlijk veel beter.
Zie boven.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef sigme het volgende:
Dat was ook zo. Vanwaar de haarlak, Zwaarvisch? Moest je een koolstifttekening conserveren?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]![]()
Even iets heel anders: kan Martijntje geen verbod krijgen op het plaatsen van Elsevier-artikelen?
Dat was een Zibb-artikel. Al blijft zijn commentaar natuurlijk even dom.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]![]()
Even iets heel anders: kan Martijntje geen verbod krijgen op het plaatsen van Elsevier-artikelen?
Je moest het druipen van de gel een halt toeroepen?quote:
Klinkt perfect!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Regel 503 lid 25 sub b
Het plaatsen van artikelen afkomstig uit het weekblad 'Elsevier' dan wel gepubliceerd op de website met de url elsevier.nl is niet toegestaan, behoudens gevallen waarin plaatser niet Martijn_77 is.
Zoiets?
Neuh, ik vind eigenlijk ieder product in je haar vervelend, maar soms wil je gewoon dat het goed blijft zitten.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moest het druipen van de gel een halt toeroepen?
Ja, hoi. Ander topic.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat was een Zibb-artikel. Al blijft zijn commentaar natuurlijk even dom.
Is je haar zoals op je foto?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Neuh, ik vind eigenlijk ieder product in je haar vervelend, maar soms wil je gewoon dat het goed blijft zitten.
Oh. Tsja. Ik ben met je eens dat haarlak klotespul is. Verder heb ik geen verstand van dingen die je haar goed laten blijven zitten. Ik ken alleen dingen die je haar beslist niet goed laten zitten - en daarbij nog verbazend lang blijven rieken.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Neuh, ik vind eigenlijk ieder product in je haar vervelend, maar soms wil je gewoon dat het goed blijft zitten.
Pommade, mijn kleine lieve afro-dite?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Tsja. Ik ben met je eens dat haarlak klotespul is. Verder heb ik geen verstand van dingen die je haar goed laten blijven zitten. Ik ken alleen dingen die je haar beslist niet goed laten zitten - en daarbij nog verbazend lang blijven rieken.
Ja. Daar zat er wel brylcreem in, geloof ik. Dat is meestal het enige dat ik gebruik.quote:
Ook niks.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pommade, mijn kleine lieve afro-dite?
Rooie of blauwe?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja. Daar zat er wel brylcreem in, geloof ik. Dat is meestal het enige dat ik gebruik.
Rode. Blauwe is toch anti-roos?quote:
Ik zie niet zo goed in waarom je haar 'spul' nodig heeft om 'goed' te blijven zitten...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja. Daar zat er wel brylcreem in, geloof ik. Dat is meestal het enige dat ik gebruik.
Vent.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed in waarom je haar 'spul' nodig heeft om 'goed' te blijven zitten...
wat een falend stuk zeg; als je structureel niet slaagt voor je inburgeringscursus ben je niet "zielig omdat je dan de kosten moet betalen" maar ongeschikt om in dit land rond te lopen!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mutant, heb jij dat stukje op de frontpage van de EUR geschreven?
Dat klopt, denk ik. Ik meen dat een ex van me de blauwe lekkerder vond ruiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Rode. Blauwe is toch anti-roos?
Nou, de mannen van tegenwoordig tutten voor de spiegel, hebben een plank vol haar"producten" en zemelen over voor- en naspel.quote:
Ja, maar een kapsel is nu eenmaal belangrijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, de mannen van tegenwoordig tutten voor de spiegel, hebben een plank vol haar"producten" en zemelen over voor- en naspel.
Gansch verwarrend allemaal.
De meeste mannen stoppen meer producten in (handdoek)droog haar dan vrouwen.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, de mannen van tegenwoordig tutten voor de spiegel, hebben een plank vol haar"producten" en zemelen over voor- en naspel.
Gansch verwarrend allemaal.
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De meeste mannen stoppen meer producten in (handdoek)droog haar dan vrouwen.
Inderdaad; Evenals een frisse geur en een strakke outfitquote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, maar een kapsel is nu eenmaal belangrijk.
Ik gaf niet aan of dat alleen nu zo is of vroeger ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest.
dan uitleggen?quote:
Niet op zo'n kermisachtige manier natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad; Evenals een frisse geur en een strakke outfit.
Ik ken nauwelijks mannen die er niks om geven hoe hun haar zit, buiten enkele boertjes van buut'n uit dat godvergeten oord waar ik de naam steeds van vergeet, en ik ken nauwelijks vrouwen die gel in hun haar doen, want die komen in cafés waar ik niet naar binnen ga.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik gaf niet aan of dat alleen nu zo is of vroeger ook.
Maar, kan jij me dit
[..]
dan uitleggen?
Je bedoelt glimmertjes in de oren, een strak AJ shirt en Bikkembergs sportschoenen?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Niet op zo'n kermisachtige manier natuurlijk.
Net wat ik zegquote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks mannen die er niks om geven hoe hun haar zit, buiten enkele boertjes van buut'n uit dat godvergeten oord waar ik de naam steeds van vergeet, en ik ken nauwelijks vrouwen die gel in hun haar doen, want die komen in cafés waar ik niet naar binnen ga.
Nee, nu snap ik die opmerking echt beter.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks mannen die er niks om geven hoe hun haar zit, buiten enkele boertjes van buut'n uit dat godvergeten oord waar ik de naam steeds van vergeet, en ik ken nauwelijks vrouwen die gel in hun haar doen, want die komen in cafés waar ik niet naar binnen ga.
Kijk naar je eige.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Die avatar Elseetje, kan echt niet!
Dan kan je er met je hand er doorheen, snap dat dan!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed in waarom je haar 'spul' nodig heeft om 'goed' te blijven zitten...
Gum is echt het meest geweldige spul dat er te koop is. Vooral van dat etos-spul, bijna net zo goed als het kapperspul van 25,-. Hoewel dit meer iets is voor iets korter, voor halflang is haarlak gewoon praktischquote:Op donderdag 27 september 2007 19:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij weet het vast beter dan Darwin.
En zo'n kapsel dat zo nauwkeurig in de gel is gezet, dat je er heel de schedel doorheen ziet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt glimmertjes in de oren, een strak AJ shirt en Bikkembergs sportschoenen?
Zit geen plakkertje (soort rubber) onder je koeler?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef Gabry het volgende:
Oké, ik heb mijn PC onderdelen binnen. Maar! Er zit geen koelpasta bij.
Is koelpasta essentieel of heb je dat tegenwoordig niet nodig (innovatie!)? Of smelt mijn processor dan echt vast? Moet ik dat nu gaan halen voordat ik mijn PC in elkaar ga zetten?
Heb jij een idee voor mijn avatar? Ff serieus.quote:
Wat staat er dan. De vertaling zal best lukken.quote:En leer Arabisch, dan zie je tenminste eindelijk waarom deze avatar speciaal voor jou is.
Ik dacht dat ik je al een heel eind op weg had geholpen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Heb jij een idee voor mijn avatar? Ff serieus.
Aoristus heeft het al een beetje verklapt. Doe maar zoals hij, hij heeft even de bestandsnaam van mijn avatar bekeken...quote:Wat staat er dan. De vertaling zal best lukken.
Geldt dit aanbod trouwens nog steeds?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
En ik wilde net vragen of je met me wil trouwen.
Dat is niks neequote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En zo'n kapsel dat zo nauwkeurig in de gel is gezet, dat je er heel de schedel doorheen ziet.
Ik zie geen aanbod.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod trouwens nog steeds?
trouwen?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Fastmatti het volgende:
Wat moet je met mensen doen die een paar mille verspillen, omdat ze niet naar je luisteren![]()
Ik zal eens kieken.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je al een heel eind op weg had geholpen.Ik vind een plaatje in de stijl (qua materiaalgebruik) van Escher zijn etsen/tekeningen wel bij je passen... Niet te kleurig, in ieder geval.
Nou liever Scandinavischquote:Aoristus heeft het al een beetje verklapt. Doe maar zoals hij, hij heeft even de bestandsnaam van mijn avatar bekeken...![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)_verzwijgt_uitkeringquote:Een op de vijf raadsleden verzwijgt uitkering
ANP
DEN HAAG - Een op de vijf gemeenteraadsleden die een uitkering voor werkloosheid of arbeidsongeschiktheid ontvangen, geeft vergoedingen voor politiek werk niet (correct) op bij uitkeringsinstantie UWV.
Dat blijkt uit een onderzoek onder 10.047 raadsleden tussen tussen juni 2006 en april dit jaar.
In totaal bleken 195 van 1012 raadsleden met een uitkering hun vergoedingen niet op te geven. Het UWV heeft aan hen bij elkaar ruim 300.000 euro te veel aan uitkering betaald. Het te veel betaalde geld is teruggevorderd en 85 mensen hebben een boete gekregen. Tegen negen raadsleden is proces-verbaal opgemaakt en de rest heeft een waarschuwing gekregen.
Erm, plakkertje? Ik herken nergens een plakkertje (soort rubber) in. Maar wat maakt het verschil als ik het wel of niet heb? Dan check ik het zo nog een keer.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zit geen plakkertje (soort rubber) onder je koeler?
tsja, dat krijg je als neef en nicht samen kindertjes maken.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)en_voor_PvdA-bestuurquote:Jami niet voorgedragen voor PvdA-bestuur
ANP
DEN HAAG - Ehsan Jami is niet voorgedragen voor het nieuwe PvdA-bestuur. De naam van de oprichter van het Comité voor ex-moslims ontbreekt op de lijst van tien kandidaten die door het partijbestuur is opgesteld. De tien zijn geselecteerd uit tachtig sollicitanten.
De keuze is gemaakt op basis van een vooraf opgesteld profiel. Op de lijst staan naast beoogd partijvoorzitter Lilianne Ploumen, die eerder deze week door de leden werd gekozen, onder anderen de Tilburgse wethouder Jan Hamming en het voormalige Tweede Kamerlid Gerrit Valk. Het PvdA-congres stelt op 6 oktober het definitieve bestuur vast.
Waarnemend PvdA-voorzitter Ruud Koole zei donderdag in het EO-radioprogramma De Ochtenden dat Jami ‘net zo is behandeld als de andere tachtig sollicitanten’.
Jami, die in Leidschendam-Voorburg in de gemeenteraad zit, is in de PvdA omstreden wegens zijn uitlatingen over de islam.
Stuk voor stuk redenen waarom ik echt een diepgewortelde schurfthekel aan GL (en fanatieke aanhangers) heb.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:42 schreef Sidekick het volgende:
Goeie campagne trouwens, van GroenLinks bij de vorige verkiezingen.
Ik vond die campagne nu niet bepaald denderend.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stuk voor stuk redenen waarom ik echt een diepgewortelde schurfthekel aan GL (en fanatieke aanhangers) heb.
Ik zie de open deur niet. Dhimmi-partij, of iets originelers? Partij van de Afwijzing. Jami gaat nu een comitee voor ex-sollicitanten oprichten? Vertel het mij!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)en_voor_PvdA-bestuur
Ok, wie gaat de open deuren intrappen?
Oh. Wat dacht je van:quote:Op donderdag 27 september 2007 20:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zie de open deur niet. Dhimmi-partij, of iets originelers? Partij van de Afwijzing. Jami gaat nu een comitee voor ex-sollicitanten oprichten? Vertel het mij!
Ik zou zeggen , probeer het gewoon uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
Mannen in een 'proeftuin' he, mag je daarvan proeven? Of proeven op uitvoeren?
Want jij misbruikt ook kiddo's?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik lees nu pas dat het bij de 'martelmoord van Pernis' om een kindermisbruiker ging. Dat moet een interessant NWS-topic zijn geweest.
Ik vind ze best goed, alleen die in het Arabisch niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:42 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, dan ga ik het beproevenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen , probeer het gewoon uit.
Hmpf. Ik ben niet zo van de plaatjes. Ik vind je avatar prima als je vindt dat het (nu) bij je past. Ik vind 'kleurrijk' niet direct bij je passen, maar een breed spectrum weer wel.quote:Wat vind je van mij avatar?
Extra B&J voor mij!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Fastmatti het volgende:
Geen Ben & Jerry's meer voor mij![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:42 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het plakkertje zou de koelpasta zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Erm, plakkertje? Ik herken nergens een plakkertje (soort rubber) in. Maar wat maakt het verschil als ik het wel of niet heb? Dan check ik het zo nog een keer.
Thanks. (heeft Elseetje misschien toch gelijk met haar voorstel tot grijstinten.)quote:Op donderdag 27 september 2007 21:14 schreef sigme het volgende:
Hmpf. Ik ben niet zo van de plaatjes. Ik vind je avatar prima als je vindt dat het (nu) bij je past. Ik vind 'kleurrijk' niet direct bij je passen, maar een breed spectrum weer wel.
Aja.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het plakkertje zou de koelpasta zijn.
Nou, grijstinten vind ik heel erg niet bij je passen. Zwart-wit welquote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Thanks. (heeft Elseetje misschien toch gelijk met haar voorstel tot grijstinten.)
Als ik dat plaatje ga omzetten naar zwart-wit, dan ben ik benieuwd hoe dat eruit zietquote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, grijstinten vind ik heel erg niet bij je passen. Zwart-wit wel.
Niet goed leesbaar vanwege de irritante kleuren?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind ze best goed, alleen die in het Arabisch niet.
Wit dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje ga omzetten naar zwart-wit, dan ben ik benieuwd hoe dat eruit ziet![]()
vroegerquote:Op donderdag 27 september 2007 21:20 schreef Fastmatti het volgende:
Een zwart-witte avatar voor EG lijkt me beter![]()
Zijn hele mooie avatars mee te maken hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:20 schreef Fastmatti het volgende:
Een zwart-witte avatar voor EG lijkt me beter![]()
bovenste is leuk. Maaruh geen zwart-wit. Beide zijn grijstinten. En ojaquote:
Die vind ik wel leuk. Dat blauwe vlak met gele ring niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
mijn Zwart wit avatar:
[afbeelding]![]()
Hmmm. Ik ga even verder vogelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk. Dat blauwe vlak met gele ring niet.
Wat let je?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ben jaloers op mijn twee neven die 3 jaar geleden terug naar Marokko zijn gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |