Donker wat?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Het gekke is dat iedereen denkt dat je donker hebt en dan blijkt dat weer niet zo te zijn.![]()
Moet je doen.quote:OK. Ik zal meer weer eens na gaan denken.![]()
Thanks.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Best OP ever.
Donker haar.quote:
Ja ik ga weer aan de gang ja.quote:Moet je doen.
Leuk toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Donker haar.Toen zag ik je foto, en toen bleek dat je licht haar hebt.
quote:Ja ik ga weer aan de gang ja.
* Elseetje houdt zich in.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik heb geen vooroordelen.
Zijn er betere methodes voor een tvpquote:Op donderdag 27 september 2007 11:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als er iets is waar EchtGaaf wel van gespeend is, dan zijn het wel vooroordelen.
Waarom noem jij jezelf "Gaaf"?quote:
Omdat ik dat benquote:Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waarom noem jij jezelf "Gaaf"?
Wel, ik sla je steeds over omdat ik denk dat het toch iemand is die niks interessants te zeggen kan hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Elseetje, m'n avatar heeft wel een voordeel: je hoeft niet lang te zoeken.
Die van jou zijn interessantquote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wel, ik sla je steeds over omdat ik denk dat het toch iemand is die niks interessants te zeggen kan hebben.
Je mist m'n punt.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die van jou zijn interessant!
Hoezo? wat?quote:
Hèhè...quote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sorry. Da's waar ook. Die avatar past niet bij mij.![]()
Zal iemand maar zo snel missen.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is weer terug. Ik dacht dat ie weg was.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zal iemand maar zo snel missen.
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar mij interpretatie kon ook.![]()
Nee. Petjes zijn ook verboden.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef Fastmatti het volgende:
Mogen we hier geen haarlak gebruiken![]()
Doe niet zo eng de volgende keer.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was even weg en is nu weer terug.
Mag wel. Ik dacht dat het meer iets voor homo's was.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef Fastmatti het volgende:
Mogen we hier geen haarlak gebruiken![]()
Ja baas.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe niet zo eng de volgende keer.
Jij scheert je kop toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mag wel. Ik dacht dat het meer iets voor homo's was.
Aangezien Zwaardvisch het kennelijk gebruikt, en jij Zwaardvisch mist als 'ie een kwartiertje niet post... Conclusie...?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mag wel. Ik dacht dat het meer iets voor homo's was.
Dat is pas eng.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij scheert je kop toch?
Ja, maar zonder scheermes. Want anders ben je een homo. Ik heb dus ook geen haarlak nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij scheert je kop toch?
Nu snap ik 'm.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe niet zo eng de volgende keer.
Ik geloof dat meer mensen die conclusie hebben getrokken.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Aangezien Zwaardvisch het kennelijk gebruikt, en jij Zwaardvisch mist als 'ie een kwartiertje niet post... Conclusie...?
Het was een constatering. Dat is iets anders dan "missen"quote:Op donderdag 27 september 2007 11:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Aangezien Zwaardvisch het kennelijk gebruikt, en jij Zwaardvisch mist als 'ie een kwartiertje niet post... Conclusie...?
Die 'constatering' (die nog onjuist was ook), moet ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was een constatering. Dat is iets anders dan "missen"
Abusievelijk, zonder twijfel.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof dat meer mensen die conclusie hebben getrokken.
Geef maar gewoon toe dat je bijna een topic "FOK-USER ZWAARDVISCH VERMIST!!!!!!!!!!!!!!!!!" had geopend.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was een constatering. Dat is iets anders dan "missen"
Idd. Ja, oppassen met die gozer. Je was dus niet de enige dit keer.quote:
Waar hèb je het over?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Idd. Ja, oppassen met die gozer. Je was dus niet de enige dit keer.
Trouwens homo's gebruiken het woord "eng" ook er vaak.![]()
Volgens mij zijn hier heel veel latente homo's![]()
Dat vertrouwen heb ik ook in je.quote:
Check die nieuwe avatar dan.quote:
Het bericht was juist op het moment dat ik het poste. De reden was, dat ik niet zo aardig tegen hem deed over die haarlak. En dan ook nog eens een sc open die daar op zinspeelt. Toen zag ik dat ie weg was.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die 'constatering' (die nog onjuist was ook), moet ergens vandaan komen.
Ach ja, te lang in de zon gezeten, dan duurt het een tijdje voordat ik de ene van de twee opties heb verworpen hè?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat vertrouwen heb ik ook in je.
Iets van GroenLinks. Wat zegt dat over de haarkleir?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Check die nieuwe avatar dan.
Jezus EG, we zijn niet allemaal emotioneel een wrak.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het bericht was juist op het moment dat ik het poste. De reden was, dat ik niet zo aardig tegen hem deed over die haarlak. En dan ook nog eens een sc open die daar op zinspeelt. Toen zag ik dat ie weg weg.
Hij past wel bij je.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef Elseetje het volgende:
EG, speciaal voor jou een nieuwe avatar.
^ Zegt genoeg.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het bericht was juist op het moment dat ik het poste. De reden was, dat ik niet zo aardig tegen hem deed over die haarlak. En dan ook nog eens een sc open die daar op zinspeelt. Toen zag ik dat ie weg weg.
Die is blond.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Iets van GroenLinks. Wat zegt dat over de haarkleir?
Is dat Arabisch?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, maar hij is écht speciaal voor jou.Ben alleen bang dat je niet kan lezen wat er staat.
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 27 september 2007 12:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, maar hij is écht speciaal voor jou.![]()
Waarom bang ?quote:Ben alleen bang dat je niet kan lezen wat er staat.
Omdat dan de grap niet compleet is.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd![]()
[..]
Waarom bang ?
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vond sowieso die andere mooier![]()
Die burka avatarquote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vond sowieso die andere mooier![]()
Gelukkig ben ik vandaag niet de enige.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je kwam niet goed uit je woorden?
Ja duh. Klef gedoe.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach ja, te lang in de zon gezeten, dan duurt het een tijdje voordat ik de ene van de twee opties heb verworpen hè?
Hou er dan 's mee op.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja duh. Klef gedoe.
Fastmatti, heb jij uberhaupt weleens colleges/werkgroepen/practica? Je post verdomd vaak voor 4 uur.quote:
Jeej, ik ben homo.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, maar zonder scheermes. Want anders ben je een homo.
Dat is nog niet eens het ergste. Waarom zou je kop in godsnaam kaal scheren als er nog haar groeit?quote:
Heb pauzequote:Op donderdag 27 september 2007 12:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Fastmatti, heb jij uberhaupt weleens colleges/werkgroepen/practica? Je post verdomd vaak voor 4 uur.
10e jaars?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef Reya het volgende:
Ik had toennet een college waar men dacht dat ik de docent was toen ik binnenkwam.
Dan word je oud, vriend.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef Reya het volgende:
Ik had toennet een college waar men dacht dat ik de docent was toen ik binnenkwam.
Ben jij niet die kerel die z'n kop helemaal in een vagina kan stoppen?quote:
1) Vrouwen willen er aan zittenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat is nog niet eens het ergste. Waarom zou je kop in godsnaam kaal scheren als er nog haar groeit?
Nee, zo beroemd ben ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben jij niet die kerel die z'n kop helemaal in een vagina kan stoppen?
1) Het ziet er niet uitquote:Op donderdag 27 september 2007 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1) Vrouwen willen er aan zitten
2) Het voelt lekker
3) Het is praktisch
4) Zie 1
2) Je scoort er foute vrouwen mee.quote:
Dat is niet klef.quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef Fastmatti het volgende:
1) Het ziet er niet uit
De meeste scheren hun haar er alleen maar af omdat ze kaal worden. Weet niet of ik daar jaloers op moet zijn?quote:
Die mocro's hebben toch allemaal een kale kop tegenwoordig?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De meeste scheren hun haar er alleen maar af omdat ze kaal worden. Weet niet of ik daar jaloers op moet zijn?
Mannen die niet kaal worden zijn semi-vrouwen en produceren te weinig testosteron.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
De meeste scheren hun haar er alleen maar af omdat ze kaal worden. Weet niet of ik daar jaloers op moet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |